Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Gutmensch het volgende:
Hey Metropole in Nieuwsuur, dat is nu de dichtstbijzijnde leuke kroeg voor mij.
Op een meter of 100.
Ja.quote:
Wie werkt er dan ook in de horeca?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Die van mij is nu gerechten aan het serveren voor verliefde stelletjes. Niet dat ie dat voor mij doet.
De Steenstraat lijkt wel wat op de Bloemerstraat ja. Maar dit is echt wel een goeie bar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?
Komende dagen een stuk windstiller, gelukkig.quote:
quote:fokzine.net/p/11s.gif[/img] Op zondag 14 februari 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende: [..] Wat is een uitwendige anus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Beter om te lezen dan om te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Ok, bedankt voor deze informatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Goede zaak Nautilus en Tchock. De desbetreffende dames ook al op jullie of wordt daar aan gewerkt?
Leuk hoor. Al lang of sinds kort?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Beroepsdeformatie natuurlijk hier hè....quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet het toch in spoilertags en jullie zagen op welke vraag ik reageerde, stelletje geitebreiers.
Zozo. Rebels.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Mijn leven is weer een stukje completer dankzij deze informatie.quote:
Ik boycotte Valentijnsdag al voordat het hip werd. En doe er nu het hip is juist weer wel aan. Wordt nog een trend om het te vieren denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homo's schijnen in zulk soort zaken trendsetter te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik boycotte Valentijnsdag al voordat het hip werd. En doe er nu het hip is juist weer wel aan. Wordt nog een trend om het te vieren denk ik.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef Reya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.quote:
Yes die. Niet alle afleveringen zijn even goed, maar er zitten wel een paar pareltjes tussen en 'historische' beelden zijn echt geweldig gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Documentary_Now!
Ik weet niet of het me ligt.
Neveneffecten vond ik wel leuk.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]Van één dramaqueen in mijn leven krijg ik al genoeg grijze haren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het is maar hoe je het aankleed.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.
Niemand die er last van heeft dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie natuurlijk hier hè....
Als ik spoilertags gewoon kan negeren slacht iedereen elkaar in NWS onder spoilers af
Aankleedt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het aankleed.
Gooi er wat chocola en bloemen tegenaan. Verwacht ze meer, dan is ze high maintenance.
Hoeft niet op een vaste afgesproken dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gooi er wat chocola en bloemen tegenaan. Verwacht ze meer, dan is ze high maintenance.
Tafelkleed.quote:
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeft niet op een vaste afgesproken dag.
Volgens mij is dat dan weer gewoon alle dagen kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.
Ik zet ook gewoon op de kalender op welke dagen ik een bj verwacht. Spontaniteit heeft niemand wat aan. Ordnung muss sein.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.
Ik heb gekookt voor haar, maar dat doe ik meestal toch al.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
99.999 zou er een moord voor doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm.
Het dorp Bergharen is genomineerd voor een prijs.
De Gelderse Prijs voor Ruimtelijke Kwaliteit. Jaja, die staat goed op je schoorsteenmantel hoor.
Smartass, je weet zelf ook wel dat dit een drogreden is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.
Doch, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Smartass, je weet zelf ook wel dat dit een drogreden is.
Ik heb van dat dorp nog nooit gehoord, waar ligt die berg haren?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm.
Het dorp Bergharen is genomineerd voor een prijs.
De Gelderse Prijs voor Ruimtelijke Kwaliteit. Jaja, die staat goed op je schoorsteenmantel hoor.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb van dat dorp nog nooit gehoord, waar ligt die berg haren?
Gemeente Wijchen. Daar ergens de snelweg af, na 3 kilometer rechts en dan bij Bertha 17 weer links.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb van dat dorp nog nooit gehoord, waar ligt die berg haren?
Precies een maand zei je? Dan moet jij aan de bak.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:49 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn lief heeft voorgesteld om het precies een maand uit te stellen omdat hij nu aan het werk is. Nog best leuk bedacht eigenlijk.
Natuurlijk wel. Op een verjaardag herkend je een specifieke dag relevant voor die situatie. Je liefde cadeau's geven is niet gerelateerd aan de dag waarop Sint Valentijn wordt herdacht. Het is alleen sociaal verplicht door druk van je omgeving.quote:
Alsof iemand die er niet woont dat ooit zou doenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gemeente Wijchen. Daar ergens de snelweg af, na 3 kilometer rechts en dan bij Bertha 17 weer links.
Gewoon elke dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zet ook gewoon op de kalender op welke dagen ik een bj verwacht. Spontaniteit heeft niemand wat aan. Ordnung muss sein.
Anders krijg je konijnenvoer?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb gekookt voor haar, maar dat doe ik meestal toch al.
Nooit van gehoord. Er valt ook nog iets anders op die dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Precies een maand zei je? Dan moet jij aan de bak.
http://www.steakandbjday.com/
Da's bij mij zo. Een vegetarische risotto, of iets in die geest.quote:
Oh, nee. Heb geen vega-hippie. Die taak laat ik aan jou en Mono over.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Da's bij mij zo. Een vegetarische risotto, of iets in die geest.
Geen voedsel voor de zondag.
En Tem. En Kaas. En Pokkelhans.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, nee. Heb geen vega-hippie. Die taak laat ik aan jou en Mono over.
Ik ben vaak te serieus.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Kaas- het volgende:
Tchock heeft de humor van Reya nog niet helemaal door zie ik.
Of hij neemt gewoon terecht aan dat Belgen hier niet over beschikken.
Heb ik ook altijd last van wanneer ik een songtekst lees.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben vaak te serieus.In persoon heb ik daar nooit last van maar in tekst kan ik geen toon inschatten.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Vegetariërs.Man man man man man man man man man man.
Hoi.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
Vegetariërs.Man man man man man man man man man man.
Allemaal een groot links bolwerk natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Voor diepere zaken heb je Nieuwsuur. Onterechte klacht dus dat het journaal simpeler is. Daarvoor is dus Nieuwsuur.
Har har.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van wanneer ik een songtekst lees.
Ik hoop dat alles goed is en je nog niet te zwak bent om uit bed te komen door afwezige vleesconsumptie.quote:
Daar slikt hij gewoon op dieren getestte vitaminepillen voor.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed is en je nog niet te zwak bent om uit bed te komen door afwezige vleesconsumptie.
Duidelijk een vegetariër, jij.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat gezeur over/van vegetariërs ook zo vermoeiend. Laat iedereen toch gewoon eten wat ze willen eten, mensen.
Lijkt me een onplezierige bezigheid maar zou het wel doen als het moet.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
Ik ben een hypocriete carnivoor.
Zou niet zonder vlees kunnen maar zou ook geen gewerveld dier kunnen doden.
Met de auto doodrijden zou me eventueel nog wel lukken, maar liever nietquote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me een onplezierige bezigheid maar zou het wel doen als het moet.
Jagen is wel leuk. Beetje knallen met een hagelgeweer op wild.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me een onplezierige bezigheid maar zou het wel doen als het moet.
En dan zit je op een onbewoond eiland.... wel wat kippen (en een haan), varkens en koeien...quote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
Nadeel van kip is die veren plukken, maar het dier doden zelf is relatief eenvoudig en in tegenstelling tot varkens en runderen hoor je geen doodskreet.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zit je op een onbewoond eiland.... wel wat kippen (en een haan), varkens en koeien...
Wat doe je dan uiteindelijk?
Vis is nog relatief makkelijk, maar voor ik denk dat ik behoorlijk honger moet hebben voor ik zelf een kip ga slachten, en dat is dan nog relatief makkelijk.
De nek van een kip omdraaien is zo gedaan, lijkt me. Zou toch ook bizar zijn als je dat niet zou kunnen gezien het gemak waarmee je het in je winkelmandje legt.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zit je op een onbewoond eiland.... wel wat kippen (en een haan), varkens en koeien...
Wat doe je dan uiteindelijk?
Vis is nog vrij makkelijk, maar voor ik denk dat ik behoorlijk honger moet hebben voor ik zelf een kip ga slachten, en dat is dan nog relatief makkelijk.
Ja, daarom koos ik de kip ook, hoewel het varken natuurlijk behalve voor z'n vlees veel minder nut heeft, daarmee is het gewoon een kwestie van zorgen dat je er genoeg hebt en er genoeg bij blijven komen, zodat je er iedere keer weer vlees van hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nadeel van kip is die veren plukken, maar het dier doden zelf is relatief eenvoudig en in tegenstelling tot varkens en runderen hoor je geen doodskreet.
Je houdt gewoon niet van werken, niets hypocriets aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Gutmensch het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben dogmatisch carnivoor.
Ik hou niet van vlees, maar eet het uit principe.
Als je op een onbewoond eiland zit zijn etensresten wel de laatste van je zorgen lijkt me.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom koos ik de kip ook, hoewel het varken natuurlijk behalve voor z'n vlees veel minder nut heeft, daarmee is het gewoon een kwestie van zorgen dat je er genoeg hebt en er genoeg bij blijven komen, zodat je er iedere keer weer vlees van hebt.
En ze zijn natuurlijk mooie puinruimers.... je hebt geen voedselresten liggen als je varkens hebt
Je hebt tegenwoordig in vleesvervangers alles dat je nodig hebt uit echt vlees.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles goed is en je nog niet te zwak bent om uit bed te komen door afwezige vleesconsumptie.
Varkens hoef je ook niet te plukken. En de vetlaag is lekker dik. Nee, ik zou voor de big gaan als eerste, dan heb ik m'n zuivel en eieren nog gewoon.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daarom koos ik de kip ook, hoewel het varken natuurlijk behalve voor z'n vlees veel minder nut heeft, daarmee is het gewoon een kwestie van zorgen dat je er genoeg hebt en er genoeg bij blijven komen, zodat je er iedere keer weer vlees van hebt.
En ze zijn natuurlijk mooie puinruimers.... je hebt geen voedselresten liggen als je varkens hebt
Allemaal vegapropaganda!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig in vleesvervangers alles dat je nodig hebt uit echt vlees.
Exact. Niet van werken houden en links stemmen, consequenter kan haast niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je houdt gewoon niet van werken, niets hypocriets aan.
Mwah... ik krijg nog kriebels bij de gedachte aan die ratten bij de laatste Expeditie Robinson.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je op een onbewoond eiland zit zijn etensresten wel de laatste van je zorgen lijkt me.
Hihi.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Exact. Niet van werken houden en links stemmen, consequenter kan haast niet.
Nee, ik heb teveel empathie.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je houdt gewoon niet van werken, niets hypocriets aan.
Weinig empathisch, robin.quote:
Haar zoon is homo en bovendien nog D66er ook?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig empathisch, robin.
Je weet toch wel wat voor ergs de moeder van Kaas is overkomen?
Groningen en haar zoon is hommo.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig empathisch, robin.
Je weet toch wel wat voor ergs de moeder van Kaas is overkomen?
Exact.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Haar zoon is homo en bovendien nog D66er ook?
Teh horror.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat programma is volgens mij zo nep als wat. Het is in elk geval geen survivalsituatie.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik krijg nog kriebels bij de gedachte aan die ratten bij de laatste Expeditie Robinson.
Brrrrrrr
Joh.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat programma is volgens mij zo nep als wat. Het is in elk geval geen survivalsituatie.
Nou ja, lekker boeiend wat die ratten dan doen. Ze zijn niet ineens vies omdat ze kleiner zijn dan een hond.quote:
Ach, dat geldt voor het gemiddelde kantoorgebouw.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus. Er lopen ook ratten in mijn straat.
Ik had ze desondanks nog nooit in het "wild" gezien.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat geldt voor het gemiddelde kantoorgebouw.
Je hebt serieus nog nooit een rat in het echt gezien?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had ze desondanks nog nooit in het "wild" gezien.
Waterratten wel bij de uiterwaarden bij mijn ouderlijk huis. En uiteraard ratten in dierenwinkels. Heb zelfs een keer ratten gevoerd in dierentuin Emmen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt serieus nog nooit een rat in het echt gezien?
Lekker dat gemiddelde van 11 jaar aanscherpen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft 'ie een punt, dames en heren.
Verloofd zijn is dan ook suf.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heeft 'ie een punt, dames en heren.
Ongeacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Gutmensch het volgende:
Je moet haar vooral flink neuken voordat je eventueel besluit met 'r te trouwen.
True.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon altijd. Seks is werkelijk het leukste wat er is.
Ik in Nederland ook nog nooit.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je hebt serieus nog nooit een rat in het echt gezien?
Voor diepere zaken heb je natuurlijk de krant, alles op TV is oppervlakkiger daar het medium minder efficient is qua informatie-overdracht.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef robin007bond het volgende:
Voor diepere zaken heb je Nieuwsuur. Onterechte klacht dus dat het journaal simpeler is. Daarvoor is dus Nieuwsuur.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:14 schreef Tchock het volgende:
Ik ben de enige die geen toegang heeft? Ok.
Dat zijn waterkonijnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom zwemmen ze gewoon in elke sloot.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
quote:
Nou. Niet het allerleukste. Maar krijgt wel een podiumpositie ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon altijd. Seks is werkelijk het leukste wat er is.
Omdat we anders wegkijken. Dat weet je nu toch wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom discussieren we tegenwoordig met fascisten in plaats van ze gewoon op de bek te stompen?
Jij noemt die ongefundeerde loopgravenoorlog 'discussiëren'?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
Waarom discussieren we tegenwoordig met fascisten in plaats van ze gewoon op de bek te stompen?
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe je er als "linkse" over kunt discussiëren en tegelijkertijd weg kunt kijken. Het wordt volgens mij vooral gebruikt om mensen die niet vinden dat alle vluchtelingen onze uitkeringen en dochters in komen pikken monddood te maken in een discussie.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar gaat die hele discussie toch over? Over dat "wegkijken"?
Volgens mij is dit bijvoorbeeld niet helemaal waar. Ben ik nu een wegkijker?quote:Wat zij willen is zakgeld en sneller internet een NL paspoort en een auto en een huis en natuurlijk moeten vrouw en kind ff opgehaald worden uit een belegerde stad.
Wat zij meteen veranderd willen zien is los lopende homos en joden schaars geklede vrouwen op posters in bushokjes en een moskee op de hoek van de straat.
Ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit bijvoorbeeld niet helemaal waar. Ben ik nu een wegkijker?
Correct. Tevens komt de kogel van jouw kant.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit bijvoorbeeld niet helemaal waar. Ben ik nu een wegkijker?
Past er nog mooi op naast PvdA.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct. Tevens komt de kogel van jouw kant.
De traditie zegt dat op een kogel de naam van de ontvanger staat, niet die van de verstuurder.quote:
Remlof noemt iedereen fascist.quote:Op maandag 15 februari 2016 07:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij noemt die ongefundeerde loopgravenoorlog 'discussiëren'?
Best wel grappig ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:23 schreef Euribob het volgende:
Zojuist de eerste persoon in een boerka ooit gezien. Weet nog steeds niet of het een grapje is of niet.
Vrij jong dametje ook volgens mij. De hele tijd beetje angstig om zich heen kijken enzo.quote:
Waarschijnlijk is ze aan het bepalen waar ze het beste de bomgordel kan ontsteken.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrij jong dametje ook volgens mij. De hele tijd beetje angstig om zich heen kijken enzo.
Ach ik geef de PVV en de VVD maar de schuld.
Ik sta dit jaar al twee. Beide op CS. Maar zijn voor zover ik weet geen bommen ontploft.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:23 schreef Euribob het volgende:
Zojuist de eerste persoon in een boerka ooit gezien. Weet nog steeds niet of het een grapje is of niet.
Onwenselijk, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:30 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nal-parade-amsterdam
Gay.
Waarom krijg ik daar niet speciaal een nieuwsbericht voor? Ik heb m'n vakantietripjes in de zomer er speciaal omheen gepland, zodat ik lekker op de boot kan staan.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:30 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nal-parade-amsterdam
Gay.
Wat was de regel bij boerka's ook alweer? Voor elke boerkadrager die je ziet zijn er duizend in de buurt?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik sta dit jaar al twee. Beide op CS. Maar zijn voor zover ik weet geen bommen ontploft.
Noem iets beters.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou. Niet het allerleukste. Maar krijgt wel een podiumpositie ja.
Wilders beslist anders.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De traditie zegt dat op een kogel de naam van de ontvanger staat, niet die van de verstuurder.
Haha, nu pas?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:23 schreef Euribob het volgende:
Hij komt natuurlijk nooit op Zuid.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nu pas?
Jij woonde toch in Rotterdam?
Echt compleet gesluierd met alleen de ogen vrij? Dat is toch wel een zeldzaamheid hoor. Zelfs in Rotterdam.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, nu pas?
Jij woonde toch in Rotterdam?
Ogen vrij is een prostituee.quote:
Soms zit er zo'n gaasje voor de ogen, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt compleet gesluierd met alleen de ogen vrij? Dat is toch wel een zeldzaamheid hoor. Zelfs in Rotterdam.
V&D-personeel, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:07 schreef Reya het volgende:
Zozo, 300 man op een demonstratie tegen asielzoekerscentra.
Ik vind een echt goede avond met goede vrienden bijzonderder dan de duizend-en-eerste keer erboven op duiken. Een rave op XTC ook. Misschien daarna als #3?quote:
Die panden zullen gevorderd worden voor noodopvang. La place wordt de gaarkeuken.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
V&D-personeel, hoogstwaarschijnlijk.
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die panden zullen gevorderd worden voor noodopvang. La place wordt de gaarkeuken.
Minstens.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat was de regel bij boerka's ook alweer? Voor elke boerkadrager die je ziet zijn er duizend in de buurt?
Vastgoedbeheerders recupereren de verliezen maar door huren in de vrije sector verder omhoog te gooien.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die panden zullen gevorderd worden voor noodopvang. La place wordt de gaarkeuken.
Niet meer dan redelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Vastgoedbeheerders recupereren de verliezen maar door huren in de vrije sector verder omhoog te gooien.
Kwartje van Ardje op de benzine erbij.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:16 schreef Reya het volgende:
Eigenwoningforfait omhoog om AZCs te financieren, lijkt me ook zo'n topmaatregel.
Zie het ook niet heel vaak inderdaad. Soms iemand in een niqaab maar dat is ook zelden. Een boerka nog minder.quote:Op maandag 15 februari 2016 08:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echt compleet gesluierd met alleen de ogen vrij? Dat is toch wel een zeldzaamheid hoor. Zelfs in Rotterdam.
Die duizend zijn undercover?quote:Op maandag 15 februari 2016 08:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat was de regel bij boerka's ook alweer? Voor elke boerkadrager die je ziet zijn er duizend in de buurt?
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:25 schreef Tem het volgende:
Mogen ook niet zomaar naar buiten natuurlijk.
Ja, ik verwacht ook weer een fijne opbrengst van m'n zonnepanelen... ik twijfel nog of ik een was zal draaien, want dan kan ik niet naar die terugdraaiende meter kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:33 schreef Kaas- het volgende:
Het is trouwens schitterend weer buiten.
Dilemma.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ook weer een fijne opbrengst van m'n zonnecollectoren... ik twijfel nog of ik een was zal draaien, want dan kan ik niet naar die terugdraaiende meter kijken
Moslims die doen alsof ze zich hebben aangepast aan de Westerse samenleving maar eigenlijk Sharia in willen voeren. Wilders gebruikt dat woord graag om aan te geven dat geen enkele moslim te vertrouwen is.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo geïntegreerd ben ik niet vanuit m'n blanke bejaardenwijk.... wat is taqiyya?
Dank je.... als het een stokpaardje van Wilders is is het geen wonder dat ik het niet kenquote:Op maandag 15 februari 2016 09:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Moslims die doen alsof ze zich hebben aangepast aan de Westerse samenleving maar eigenlijk Sharia in willen voeren. Wilders gebruikt dat woord graag om aan te geven dat geen enkele moslim te vertrouwen is.
Ook niet te verwarren met een term als "Nifaaq", dat zijn geïntegreerde moslims die zelf zeggen nog moslim te zijn maar door de 'echte' moslims als afvalligen worden gezien. Denk aan Aboutaleb en Marcouch.
Ik zou filmpjes maken van de meter.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... nou is de wasmand nog niet vol, dus het kan wel een dagje (of 2) wachten.
*procrastination to the max*![]()
Mijn man had dat pas al gedaanquote:Op maandag 15 februari 2016 09:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zou filmpjes maken van de meter.
quote:Op maandag 15 februari 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat van stuiterballen je meter teruglopen? Dat moet ik eens proberen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn man had dat pas al gedaan![]()
Maar dat was op het moment dat de waterkoker aan was, en toen die klaar was, was het net alsof er een stuiterbal tegen de muur gegooid was..... zo hard begon dat wiel de andere kant op te draaien
Familie van de Kretenzer paradox.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat, als trotse Nederlander geen Quooker?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat was op het moment dat de waterkoker aan was, en toen die klaar was, was het net alsof er een stuiterbal tegen de muur gegooid was..... zo hard begon dat wiel de andere kant op te draaien
Die is toch ontwikkeld door het brandwondencentrum? Lekker je eigen klantenbase uitbreiden.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, als trotse Nederlander geen Quooker?
Echt goede seks is bijzonderder dan voor de duizend-en-eerste keer lallen en zuipen.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind een echt goede avond met goede vrienden bijzonderder dan de duizend-en-eerste keer erboven op duiken. Een rave op XTC ook. Misschien daarna als #3?
Quookerquote:Op maandag 15 februari 2016 09:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat, als trotse Nederlander geen Quooker?
Ook familie van de Curryparadox. "Als deze stelling waar is, plegen alle moslims taqiyya".quote:Op maandag 15 februari 2016 09:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Familie van de Kretenzer paradox.
Een hele verademing.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:35 schreef Reya het volgende:
Een NWS-mod die niet weet wat taqiyya is
Het valt echt reuze mee hoe veel stroom zo'n ding gebruikt, dat is een beetje een urban myth geloof ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Quooker
Nee, ten eerste hebben we niet gelijk de keuken en badkamer uit ons huis gesloopt toen we er kwamen wonen, ten tweede zou ik ook geen Quooker nemen als ik wel een nieuwe keuken huis zou zetten.
Afgezien van het feit dat ik denk dat ik me op een bepaald moment zou branden vind ik het een enorme stroomvreter die continue stroomvreet, waar de waterkoker bij ons nagenoeg standaard in een kast staat en alleen maar gebruikt wordt als er thee gedronken wordt.
Dat laatste gebeurt op 2 momenten: als een van de (schoon)moeders op visite is en als iemand ziek is.
Ik kook niet, dus dat is mijn probleem al nietquote:Op maandag 15 februari 2016 09:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt echt reuze mee hoe veel stroom zo'n ding gebruikt, dat is een beetje een urban myth geloof ik.
Ik vind ze fantastischKoken gaat ook veel sneller want je kunt direct kokend water in een pan gooien.
Ja, ik zou ook een keer de fout in gaan, ik drink alleen niet rechtstreeks uit de kraan, dat scheelt al, maar aan elkaar plakkende vingers zijn ook vervelend.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:56 schreef Gutmensch het volgende:
Ik denk dat ik m'n bek zou verbranden als ik 's nachts een slokje water zou nemen uit zo'n Quoker.
Goedkeuren van geweld, wat fascistisch van je remlof.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
Wij hebben een normale kraan en een Quooker. Eitje koken was nog nooit zo makkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook een keer de fout in gaan, ik drink alleen niet rechtstreeks uit de kraan, dat scheelt al, maar aan elkaar plakkende vingers zijn ook vervelend.
En dat van een waterkokertje.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke van de drie?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:00 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-eu-lidmaatschap-aan
Welkom.
Elke dag pizza?quote:Op maandag 15 februari 2016 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kook niet, dus dat is mijn probleem al niet
Tja, het is eigenlijk ook wel een oneerlijke vergelijking als ik 'de beste' stapavond vergelijk met 'een gemiddelde' pot.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt goede seks is bijzonderder dan voor de duizend-en-eerste keer lallen en zuipen.
Huh? Ik dacht dat je een vrouw was.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kook niet, dus dat is mijn probleem al niet
Allen Europees dus allen welkom.quote:
Gewoon de volwassenenversie van een corrigerende tik, niets mis mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 09:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goedkeuren van geweld, wat fascistisch van je remlof.
Potenrammen is wel oké ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon de volwassenenversie van een corrigerende tik, niets mis mee.
Mwah, ik weet niet hoor, maar deze informatie haal ik van de site van Quooker zelf:quote:Op maandag 15 februari 2016 09:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het valt echt reuze mee hoe veel stroom zo'n ding gebruikt, dat is een beetje een urban myth geloof ik.
Ik vind ze fantastischKoken gaat ook veel sneller want je kunt direct kokend water in een pan gooien.
Mijn jaarlijkse stroomverbruik is 2.600 kWh, dat zou betekenen dat mijn stroomverbruik met 20% zou stijgen als ik een Quooker zou hebben....quote:Wat is het energieverbruik per jaar van een Quooker COMBI(+)?
Een Quooker COMBI(+) verbruikt 511kWh per jaar als er getapt wordt volgens het door de verordening voorgeschreven tappatroon.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat je een vrouw was.Ja, en dus ben ik met een man getrouwd die kan koken (en dat nog leuk vindt ook)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Issie een beetje knap? Dan noteer ik hem vast voor wanneer hij uit de kast komt.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dus ben ik met een man getrouwd die kan koken (en dat nog leuk vindt ook)![]()
Nephippie. Onnodig energieverbruik.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wij hebben een normale kraan en een Quooker. Eitje koken was nog nooit zo makkelijk.
Ik vind van wel, en jullie hebben ook nog dezelfde politieke voorkeur, dus mocht hij uit de kast komen dan zal ik jullie even koppelenquote:Op maandag 15 februari 2016 10:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Issie een beetje knap? Dan noteer ik hem vast voor wanneer hij uit de kast komt.
Ik zou die vraag even op Twitter stellen. Met hashtag.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:11 schreef Tchock het volgende:
Iemand hier enig idee wat dtv is in een postadres? Context:
Meneer A
d.t.v. Bedrijf B
t.a.v. Tchock
- adres -
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:13 schreef Drugshond het volgende:
Welke dwaas is verliefd ?!? Het is nog niet eens lente.
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou die vraag even op Twitter stellen. Met hashtag.
Wat is #dtv? #dtv #dtvdtvquote:Op maandag 15 februari 2016 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik zou die vraag even op Twitter stellen. Met hashtag.
Een echte man verneukt koekenpannen. Dat de teflon/aanbaklaag voor eens en voor altijd naar zijn grootje is.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:08 schreef Leandra het volgende:
Ja, en dus ben ik met een man getrouwd die kan koken (en dat nog leuk vindt ook)![]()
Die gaan vooral naar z'n grootje door de vaatwasser.... vandaar dat alleen de cheap ass koekenpannen maar in de vaatwasser gaan, de andere doe ik met de hand.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een echte man verneukt koekenpannen. Dat de teflon/aanbaklaag voor eens en voor altijd naar zijn grootje is.
Direct to vendor?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:11 schreef Tchock het volgende:
Iemand hier enig idee wat dtv is in een postadres? Context:
Meneer A
d.t.v. Bedrijf B
t.a.v. Tchock
- adres -
Ik zeg doen; hogere opbrengst per m2quote:Op maandag 15 februari 2016 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D66-koppeltjes. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en jullie hebben ook nog dezelfde politieke voorkeur, dus mocht hij uit de kast komen dan zal ik jullie even koppelen
Laat ze het maar in de krant zetten als ze een dag niet staken.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/aanslag-(...)igt-met-staking.html
Belgique.
Waar naartoe?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:36 schreef Drugshond het volgende:
Trein of Bus...(vanuit Valencia). was een bijzonder lastige keuze. Uiteindelijk toch maar voor de Bus gekozen en alvast online kaartjes gekocht. Zoals ik altijd al doe... 2 plaatsen achterin. Ver uit het zicht van iedereen.
Vraag me inderdaad af wat ze hiervoor dan deden.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laat ze het maar in de krant zetten als ze een dag niet staken.
Wat moet Drugshond nou met die vage vragen? Wees toch duidelijk mens.quote:
Return Valencia-Alicante. En vanuit Alicante dezelfde dag naar Santa Pola/Torrevieja (of Murcia)quote:
Misschien pleegt hij wel homo-taqqia, je weet het niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang hij niet uit de kast komt is er dus niets aan de hand
Beiden weergaven kloppen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://danieljmitchell.w(...)-workers-vs-looters/
[ afbeelding ]
Te simpel?
Wat dacht je van crimineel vs. niet-crimineel?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Te simpel?
Lijkt me niet, het is binnenlandse Nederlandse post. Misschien iets juridisch? Kan het nergens vinden in elk geval.quote:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20160215_02128679quote:Op maandag 15 februari 2016 10:35 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/aanslag-(...)igt-met-staking.html
Belgique.
Dat zou voor mij net te ver zijn met de bus....quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Return Valencia-Alicante. En vanuit Alicante dezelfde dag naar Santa Pola/Torrevieja (of Murcia)
"P.S. For what it’s worth, I suspect that more than 50 percent of the folks in Washington belong in the red"quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Te simpel?
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Te simpel?
Nee, de Republicans horen in het rood.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
Socialisten horen sowieso in het rood.
Kijk eens aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en jullie hebben ook nog dezelfde politieke voorkeur, dus mocht hij uit de kast komen dan zal ik jullie even koppelen
Dan moet je perfecte wetgevers en een perfect functionerende rechtsstaat hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Wat dacht je van crimineel vs. niet-crimineel?
Qua uitvoering ja, in gedachte hoeft dat niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan moet je perfecte wetgevers en een perfect functionerende rechtsstaat hebben.
En wanneer zijn die perfect dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dan moet je perfecte wetgevers en een perfect functionerende rechtsstaat hebben.
Natuurlijk is dat te simpel. Puur kijkend naar 'misbruik van het systeem' is dat niet beperkt tot de bovenlaag. Maar het gaat natuurlijk bij rechtvaardigheidsgevoel van mensen helemaal niet enkel over 'enemies'. Voor het gros van de mensen is het helemaal niet bezwaarlijk dat er inkomensverschillen zijn en mogen mensen die goed presteren best meer verdienen. Belangrijke factor daarbij is dan vaak wel proportionaliteit. Als het inkomensverschil tussen de gemiddelde werknemer en de top met een factor 10 of 100 toeneemt zonder dat daar een dergelijke toename in prestaties mee gepaard gaat, dan is het niet verwonderlijk dat mensen daar niet mee instemmen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Te simpel?
Kan het ook niet vinden. Lijkt vooral bij de overheid te spelen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is binnenlandse Nederlandse post. Misschien iets juridisch? Kan het nergens vinden in elk geval.
Het is ook helemaal niet belangrijk maar nu wil ik het weten
Waarom zijn rent-seekers slecht?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Te simpel?
Door tussenkomst van?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het is binnenlandse Nederlandse post. Misschien iets juridisch? Kan het nergens vinden in elk geval.
Het is ook helemaal niet belangrijk maar nu wil ik het weten
Ik ga ook nog kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:58 schreef Kaas- het volgende:
Net in de trein de tweede Langs de Oevers van de Yangtze even terug gezien, erg goede aflevering.
Omdat het vooral blanken zijn.quote:
Bij post aan bewindslieden vind ik terug.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan het ook niet vinden. Lijkt vooral bij de overheid te spelen.
Nee, je bent gewoon een slapjanus.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:15 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme het is ontzettend koud in de wind. En ik was eerder nog zo blij om het zonnetje.
Anus?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een slapjanus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |