Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Gutmensch het volgende:
Hey Metropole in Nieuwsuur, dat is nu de dichtstbijzijnde leuke kroeg voor mij.
Op een meter of 100.
Ja.quote:
Wie werkt er dan ook in de horeca?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Die van mij is nu gerechten aan het serveren voor verliefde stelletjes. Niet dat ie dat voor mij doet.
De Steenstraat lijkt wel wat op de Bloemerstraat ja. Maar dit is echt wel een goeie bar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?
Komende dagen een stuk windstiller, gelukkig.quote:
quote:fokzine.net/p/11s.gif[/img] Op zondag 14 februari 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende: [..] Wat is een uitwendige anus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Beter om te lezen dan om te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Ok, bedankt voor deze informatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Goede zaak Nautilus en Tchock. De desbetreffende dames ook al op jullie of wordt daar aan gewerkt?
Leuk hoor. Al lang of sinds kort?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Beroepsdeformatie natuurlijk hier hè....quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet het toch in spoilertags en jullie zagen op welke vraag ik reageerde, stelletje geitebreiers.
Zozo. Rebels.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Mijn leven is weer een stukje completer dankzij deze informatie.quote:
Ik boycotte Valentijnsdag al voordat het hip werd. En doe er nu het hip is juist weer wel aan. Wordt nog een trend om het te vieren denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homo's schijnen in zulk soort zaken trendsetter te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik boycotte Valentijnsdag al voordat het hip werd. En doe er nu het hip is juist weer wel aan. Wordt nog een trend om het te vieren denk ik.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:42 schreef Reya het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.quote:
Yes die. Niet alle afleveringen zijn even goed, maar er zitten wel een paar pareltjes tussen en 'historische' beelden zijn echt geweldig gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Documentary_Now!
Ik weet niet of het me ligt.
Neveneffecten vond ik wel leuk.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]Van één dramaqueen in mijn leven krijg ik al genoeg grijze haren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het is maar hoe je het aankleed.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.
Niemand die er last van heeft dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beroepsdeformatie natuurlijk hier hè....
Als ik spoilertags gewoon kan negeren slacht iedereen elkaar in NWS onder spoilers af
Aankleedt.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is maar hoe je het aankleed.
Gooi er wat chocola en bloemen tegenaan. Verwacht ze meer, dan is ze high maintenance.
Hoeft niet op een vaste afgesproken dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gooi er wat chocola en bloemen tegenaan. Verwacht ze meer, dan is ze high maintenance.
Tafelkleed.quote:
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoeft niet op een vaste afgesproken dag.
Volgens mij is dat dan weer gewoon alle dagen kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schept alleen maar hinderlijke verwachtingen en druk bij iets wat leuk en spontaan hoort te zijn. Ik flikker wel een andere dag rozenblaadjes op mijn bed.
Ik zet ook gewoon op de kalender op welke dagen ik een bj verwacht. Spontaniteit heeft niemand wat aan. Ordnung muss sein.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.
Ik heb gekookt voor haar, maar dat doe ik meestal toch al.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
99.999 zou er een moord voor doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:47 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm.
Het dorp Bergharen is genomineerd voor een prijs.
De Gelderse Prijs voor Ruimtelijke Kwaliteit. Jaja, die staat goed op je schoorsteenmantel hoor.
Smartass, je weet zelf ook wel dat dit een drogreden is.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verjaardagen vier ik ook niet lukraak op willekeurige momenten in het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |