serieus?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef Lastpost het volgende:
ME alweer gesignaleerd in de buurt van de Kuip, verrassend.
Wat wil je precies aanpassen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Syntix het volgende:
Zal ik de OP even wat aanpassen? Dit is namelijk tobclub onwaardig...
#exitgioquote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Waarom nu pas Gio? Waar slaat dit op?
Bron?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, sta er niet van te kijken eerlijk gezegd.
Inderdaad. Blijven zitten is onacceptabel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Roland010 het volgende: Gudde en Van Geel dienen deze week de handdoek in de ring te gooien, anders wordt het onderhand bijna provoceren. Het Legioen gedraagt zich netjes en redelijk, maar gaat niet eeuwig wachten. De boodschap is voor iedereen duidelijk: vertrek, nu het nog enigzins rustig kan.
Geen livestream?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
Wie gaat er mee naar het Maasgebouw?
#gajemee
hoelaat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Volgens ZKH is de ME al onderweg.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Het sneeuwt heel erg. Trek je wel een warme jas aan? Straks word je..quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Hoezo Soestdijk?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maasgebouw helemaal met de grond gelijkmaken. Bommen op Soestdijk.
Dat seizoen werden we ook gewoon 3e.quote:
Familie die in de buurt woont, die stuurden net een whatsapp berichtje dat het opvallend druk werd in de wijk.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het sneeuwt heel erg. Trek je wel een warme jas aan? Straks word je..
Oh nee laat maar.
Yupquote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tijd dat de pleuris nu eens echt uit gaat breken
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tijd dat de pleuris nu eens echt uit gaat breken
Nee hoor.quote:
Het doet me niets meer, verdoofd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.
Kuyt mag ook optiefen met zijn betekenisloze gezanik.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
'JA we hebben gestreden als leeuwen en hier putten we energie uit. op naar volgende week' Kuyt
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet maar vol voor de beker gaan. Is toch beter dan de derde plaats.
Misschien wel het beste idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet maar vol voor de beker gaan. Is toch beter dan de derde plaats.
Ik zou niet eens verbaasd zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Zal Kuyt nog een jaar door gaan? Hij wil natuurlijk voor het kampioenschap gaan...
Moest stiekem lachen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
'JA we hebben gestreden als leeuwen en hier putten we energie uit. op naar volgende week' Kuyt
Gio een zakkenvuller noemen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef cofox het volgende:
GIO ROT OP EN NEEM JE TERINGZOOI VUILE ZAKKENVULLER!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Caps off, hoertje.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef cofox het volgende:
KUYT MOET WEER LEKKER GARNALEN GAAN VANGEN MET ZE INTEELT KOP![]()
![]()
Zal wel een gelijkspel wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig mogen jullie volgende week tegen Roda JC spelen. 7 op een rij is ook wel genoeg toch
Ja, ik vind deze nederlaag helemaal niet erg. Dit is de enige manier hoe we van die 2 idioten kunnen afkomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.
Wat? De carrière van Gio?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef Syntix het volgende:
Ik denk wel dat het bij 7 gaat stoppen.
Er staat een hek voor tegenwoordigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Het Maasgebouw zal nu toch wel bestormd gaan worden neem ik aan?
Wij willen wel potten hoor als jij dan wegblijft.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef cofox het volgende:
IK WIL MIJN GELD TERUG OPROTTEN MET DIT ZOOITJE !!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
Lekker gaan golfen met Pierrequote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef Roland010 het volgende:
Ik heb Gio heel erg lang m'n steun willen blijven geven, als beginnend coach en clubheld. Maar als je al 3 maanden lang je elftal zo het veld op durft te sturen dan heb je het volgens mij niet als echte topcoach. Het is overduidelijk dat het in de kleedkamer volledig mis is, en Gio en z'n aanvoerder Kuijt lijken toe te kijken.
Ik ga ervan uit dat het hek dicht isquote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Het Maasgebouw zal nu toch wel bestormd gaan worden neem ik aan?
Dachten velen ook van PEC, ik verwacht niets meer van dit teamquote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het aantal nederlagen op een rij. Thuis van Roda winnen ze wel.
Heb je aandelen dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:27 schreef cofox het volgende:
GIO VUILE ZAKKENVULLER ROT OP JE MAAKT MIJN CLUB KAPOT![]()
![]()
nicequote:Op zondag 14 februari 2016 16:28 schreef Lastpost het volgende:
Kan in ieder geval weer uit eten, dat doe ik tegenwoordig maar gewoon. Standaard 50 euro op de tegenstander van Feyenoord. Verlies ik dat geld boeit het me weinig, nu toch nog een lichtpuntje op de zondag.
Mooie tijden idd...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nooit meer, vergane glorie. Ik zal dit nooit meer meemaken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GIO DE GROOTSTE MISLUKKER OOIT BIJ FEYENOORD!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:28 schreef satecl het volgende:
7x is gewoon bizar voor woorden. Gio moet gewoon zijn conclusies trekken, samen met van geel en Gudde. Totaal gefaald, de hele club kapot gemaakt in 7 maanden tijd. kut aankopen, tactisch niveau jupiler. Al het geld van pelle clasie de vrij en indi is verneukt naar middelmaat.
Jeuj.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooie tijden idd...
Eerste en laatste club met Europees succes
NOOIT MEERquote:Op zondag 14 februari 2016 16:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Nooit meer, vergane glorie. Ik zal dit nooit meer meemaken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feyenoord mist geen geluk het is een kwestie van Geld De supporters zouden massaal moeten storten en zo de club steunenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef Lastpost het volgende:
"We hebben er keihard voor gewerkt, ongelukkig voor de goal maar we zitten in een situatie waarin alles tegen zit en dan lukt niets en bij de tegenstander gaat alles erin. We missen gewoon het geluk maar ik weet zeker dat de ommekeer eraan komt, dat zie ik op de trainingen en ook deze wedstrijd zie ik voldoende aanknopingspunten. Volgende week moeten we winnen, maar eerst bij elkaar zitten en de waarheid vertellen en blablabla", zoiets zal het wel weer worden met Kuyt.![]()
Gudde en co. willen blijkbaar dat er straks weer een paar idioten bij spelers/bestuursleden thuis op de koffie komen. Alles dichtgooien en je supporters in de stront laten zakkenquote:
Volgens mij is zijn vrouw hem aant pijpenquote:
HAAL JE KOP UIT GIO ZIJN REET MAN DIE GAST IS EEN LOSER ZIE DAT NOU INquote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Iedereen maar klagen over Gio, maar in hoeverre kan hij met dit materiaal überhaupt punten pakken? Denk dat vGeel ondertussen ook wel z'n biezen mag gaan pakken
Zo slecht is die selectie ook weer niet hoor. De coach wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Iedereen maar klagen over Gio, maar in hoeverre kan hij met dit materiaal überhaupt punten pakken? Denk dat vGeel ondertussen ook wel z'n biezen mag gaan pakken
Je caps lock staat aan, je komt een beetje schreeuwerig over.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef cofox het volgende:
[..]
HAAL JE KOP UIT GIO ZIJN REET MAN DIE GAST IS EEN LOSER ZIE DAT NOU IN
Positiespel lijkt nergens op. Zelfs met dit kut materiaal moet dat nog wel lukken. Gio is gewoon een tactisch onbenul.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef RvLaak het volgende:
Kuijt is erg verdrietig.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Niemand van Feyenoord voor de camera? Fucking mietjes
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef Katoenplukkert het volgende:
Al zette je Mourinho voor deze groep neer, zouden we nog steeds verliezen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef cofox het volgende:
[..]
HAAL JE KOP UIT GIO ZIJN REET MAN DIE GAST IS EEN LOSER ZIE DAT NOU IN
Allemaal. Behalve Vermeer.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje makkelijk om Van Geel hier de schuld van te geven.
Wie van de spelers die hij gekocht heeft speelt nou écht slecht?
Dan nog, 4/5 opgelegde kansen vandaag die er gewoon in moeten.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Positiespel lijkt nergens op. Zelfs met dit kut materiaal moet dat nog wel lukken. Gio is gewoon een tactisch onbenul.
Tja, zowat elke speler is slechter gaan spelen sinds hij trainer is.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef Katoenplukkert het volgende:
Alsof Gio verantwoordelijk is voor dit kutmateriaal wat wij onze selectie hebben
Combinatie, gok ik zo.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:32 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Zo slecht is die selectie ook weer niet hoor. De coach wel.
Al zette je Mourinho voor deze groep neer, zouden we nog steeds verliezen.
Dan vergeet je wel dat Zwolle vandaag ook 8 kansen gehad heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan nog, 4/5 opgelegde kansen vandaag die er gewoon in moeten.
PEC had tien 100% kansen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan nog, 4/5 opgelegde kansen vandaag die er gewoon in moeten.
Alsof Gio verantwoordelijk is voor dit kutmateriaal wat wij onze selectie hebben
HELEMAAL MEE EENS UITSTRALING VAN EEN LOSER HEEFT HIJ KOTS OP DEZE MAN GIO OPROTTEN NUquote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef Mani89 het volgende:
Gio is gewoon geen inspirator. Het is een lulletje lampenkatoen.
WE WANT GERT JAN
Dat ze bij PEC net zo slecht zijn in scoren als bij Feyenoord, doet niets af aan het gebrek aan kwaliteit bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan vergeet je wel dat Zwolle vandaag ook 8 kansen gehad heeft.
Gio is gewoon een tactisch onbenul, dat mag je na ruim 20 wedstrijden wel stellen hoor. Totaal geen lijn in het spel, geen tempo, geen vast systeem. Helemaal niets.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef RvLaak het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dit materiaal zo slecht is dat het 7 keer op rij moet verliezen.
Je praat onzin, debiel. Log uit en kom vanavond terug als je emotie gezakt is.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef cofox het volgende:
[..]
GIO DE GROOTSTE MISLUKKER OOIT BIJ FEYENOORD!
Hij is 80% van het probleem. Hoe kun je met droge ogen beweren dat 7 keer op rij verliezen niet ligt aan de trainer?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dus de schuld ligt bij Gio?
berusting, ervaring en cynisme... Gok ikquote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef Abed het volgende:
Bizar dat de feyenoord supporters alles pikken tegenwoordig.
Dat mogen we hopen. Kan niet nog twee extra wedstrijden van deze kutzooi angucken.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef KingRadler het volgende:
als Feyenoord zo door gaat komende weken dan gaan ze Playoffs niet eens halen.
KLAAS KLAAS KLAASquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef cofox het volgende:
[..]
HELEMAAL MEE EENS UITSTRALING VAN EEN LOSER HEEFT HIJ KOTS OP DEZE MAN GIO OPROTTEN NU
Dit vooral ja. Veel hier zijn net zo lachwekkend als de technische staf bij Feyenoordquote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof dit materiaal zo slecht is dat het 7 keer op rij moet verliezen.
hahahahaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wat was Van Beek nou precies aan het doen?
[ afbeelding ]
Dan moet ie op tijd de eer aan zichzelf houden, als ie niet wordt ontslagen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef KingRadler het volgende:
als het maar geen Seedorfje word met Gio.
Clubicoon compleet uitgekotst
HIJ IS 100% VERANTWOORDELIJK VOOR DIT DRAMA KNEUSJE IS HET GEWOON MISLUKKERquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is 80% van het probleem. Hoe kun je met droge ogen beweren dat 7 keer op rij verliezen niet ligt aan de trainer?
Schwalbequote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Baco Arie (ok gratis, maar wel gehaald)quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het een beetje makkelijk om Van Geel hier de schuld van te geven.
Wie van de spelers die hij gekocht heeft speelt nou écht slecht?
Je Caps Lock staat aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef cofox het volgende:
[..]
HIJ IS 1005 VERANTWOORDELIJK VOOR DIT DRAMA KNEUSJE IS HET GEWOON MISLUKKER
Jij zou wel rustig weer een 4-3-3 het veld op gooien met Kuyt in de spits?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:34 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dus de schuld ligt bij Gio?
Dat dachten we ook in 08/09 toen Gert-Jan halverwege werd ontslagen na een slechte reeks. Dat seizoen eindigde alsnog verschrikkelijk kut.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is 80% van het probleem. Hoe kun je met droge ogen beweren dat 7 keer op rij verliezen niet ligt aan de trainer?
Had je wat anders verwacht van een voetballer? Zijn doorgaans niet de mensen die overlopen van intelligentiequote:
Gaan er alle drie overheen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef KingRadler het volgende:
6. Feyenoord 23 36
7. NEC 22 35
8. FC Utrecht 23 35
9. FC Groningen 23 34
Bedankt dat je er serieus op in gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie (ok gratis, maar wel gehaald)
Kramer
Bilal
Gustafson
Toornstra
Elia (ok gratis, maar wel gehaald)
Om er maar even een paar te noemen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je er serieus op in gaat.
Ik snap wel dat hij zelf niet opstapt. Ik denk niet dat hij de clubs voor het uitkiezen heeft.quote:
Wat moet die dan zeggen?quote:
Ja bizar hequote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
"Qua kansenverhouding was het een gelijke wedstrijd, maar toch staan we met lege handen" aldus Gio.
Dat hij een lamlendige ploeg heeft gezien ipv dat het qua kansen gelijk opgaand is?quote:
Ik vind alleen de aankoop van Kramer bezwaarlijk. De rest was begrijpelijk (al was de transfersom af en toe aan de hoge kant). Deze selectie is goed genoeg voor de 3e plaats en dat was ook de doelstelling.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie (ok gratis, maar wel gehaald)
Kramer
Bilal
Gustafson
Toornstra
Elia (ok gratis, maar wel gehaald)
Om er maar even een paar te noemen.
Dat was wel triest jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef onlogisch het volgende:
Qua kansenverhouding gelijk? Gio WAT? Even serieus? HAHAHAHA
Van Beek was beter dan Bruma en Veltmanquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Co snapt er geen flikker meer van joh. Die gaat 3-2-5 spelen.quote:
"We moeten maar eens in de spiegel kijken"quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"We zitten in een moeilijke fase".
-Gio
Nu al last van torren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
"Qua kansenverhouding was het een gelijke wedstrijd, maar toch staan we met lege handen" aldus Gio.
Ja, derhalve moet die man gewoon het veld ruimen. Als ie dát verschil al niet ziet, hoe kan ie dan structuur in zijn elftal brengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Wat moet er nu gebeuren Gio?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"We moeten maar eens in de spiegel kijken"
-Gio
Hij heeft al dezelfde waanideeën als willekeurig welke Ajax trainer...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Nou ja, dit illustreert het probleem behoorlijk. Als Van Bronckhorst zo'n beeld heeft, dan verbaast het me niks dat we zeven keer achter elkaar verliezen. Waarschijnlijk heeft hij Achahbar ook een eigen doelpunt zien maken tegen Heerenveen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
Liegt hij gewoon glashard of zou hij echt geloven dat dat waar is?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Toen werd voetbal nog met een baksteen gespeeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Schoten was 14-8 en schoten op doel 9-5.quote:
wtf?quote:
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
mag ik vragen wat als jullie aan het doen zijn de laatste tijd
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAARquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
jaquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?
Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Lekker voetbal spelen op de Playstation, zie ik m'n club ook eens winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Maximaquote:
Denk dat er morgen wel een persco komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Normaal was toch echt wel de pleuris uitgebroken nu?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.
Ja, concept albumcover voor het album Worlds van Porter Robinson. Hier staan ze allemaal: http://imgur.com/a/zX5Pxquote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: is 't een album artwork oid?
Heel zwak ja, ook verwijzen naar voor de winterstop, toen het ook niet goed was vaak.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.
GIO GIO GIO tochquote:Het is niet zo dat we wekenlang zijn weggespeeld
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBEDquote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.
Nou ja, dat klopt toch wel?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!
Jij vindt niet dat we weg zijn gespeeld door Den Haag door Heerenveen, door Az en vandaag door PEC?quote:
Ik ben ook om. Respect voor Gio, hij is niet de hoofdschuldige maar als je je team zo volledig laat ontsporen en je komt week in week uit bijna met een nog slechter elftal aankakken terwijl je blijft doen alsof er helemaal niets aan de hand is dan vraag ik het me af of je niet gewoon mee moet vertrekken met Gudde/Van Geel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef cofox het volgende:
[..]
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAAR
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()
Ollie.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()
Dat zou je normaal verwachten ja, maar er wordt vanuit Feyenoord zelf compleet gedaan alsof we 5 van onze 7 afgelopen duels gewonnen hebben en er geen giga-crisis speelt. Niemand geeft een fuck, niemand komt verantwoording afleggen. Je moet niet in paniek raken, maar zo erg overcompenseren als ze nu doen is echt bizar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Denk dat er morgen wel een persco komt.
Verdiep je eens in de historie van Feyenoord en je komt al héél snel tot de conclusie dat Gudde & consorten de schuldige zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
JORIEN EN BAAN TERUG!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de historie van Feyenoord en je komt al héél snel tot de conclusie dat Gudde & consorten de schuldige zijn.
INTERESSEERD MIJ GEEN REET HOE DE KUT OLIFANT PRECIES HEET BEN KLAAR MET KUT GIO EN DIE MAPANGPANG OLIFANT VAN HEMquote:
Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |