Ik snap wel dat hij zelf niet opstapt. Ik denk niet dat hij de clubs voor het uitkiezen heeft.quote:
Wat moet die dan zeggen?quote:
Ja bizar hequote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
"Qua kansenverhouding was het een gelijke wedstrijd, maar toch staan we met lege handen" aldus Gio.
Dat hij een lamlendige ploeg heeft gezien ipv dat het qua kansen gelijk opgaand is?quote:
Ik vind alleen de aankoop van Kramer bezwaarlijk. De rest was begrijpelijk (al was de transfersom af en toe aan de hoge kant). Deze selectie is goed genoeg voor de 3e plaats en dat was ook de doelstelling.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Baco Arie (ok gratis, maar wel gehaald)
Kramer
Bilal
Gustafson
Toornstra
Elia (ok gratis, maar wel gehaald)
Om er maar even een paar te noemen.
Dat was wel triest jaquote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef onlogisch het volgende:
Qua kansenverhouding gelijk? Gio WAT? Even serieus? HAHAHAHA
Van Beek was beter dan Bruma en Veltmanquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
Maar wat was Van Beek nou precies aan het doen?
[ afbeelding ]
Co snapt er geen flikker meer van joh. Die gaat 3-2-5 spelen.quote:
"We moeten maar eens in de spiegel kijken"quote:Op zondag 14 februari 2016 16:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
"We zitten in een moeilijke fase".
-Gio
Nu al last van torren.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
"Qua kansenverhouding was het een gelijke wedstrijd, maar toch staan we met lege handen" aldus Gio.
Ja, derhalve moet die man gewoon het veld ruimen. Als ie dát verschil al niet ziet, hoe kan ie dan structuur in zijn elftal brengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Wat moet er nu gebeuren Gio?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"We moeten maar eens in de spiegel kijken"
-Gio
Hij heeft al dezelfde waanideeën als willekeurig welke Ajax trainer...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Nou ja, dit illustreert het probleem behoorlijk. Als Van Bronckhorst zo'n beeld heeft, dan verbaast het me niks dat we zeven keer achter elkaar verliezen. Waarschijnlijk heeft hij Achahbar ook een eigen doelpunt zien maken tegen Heerenveen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
Liegt hij gewoon glashard of zou hij echt geloven dat dat waar is?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Toen werd voetbal nog met een baksteen gespeeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Schoten was 14-8 en schoten op doel 9-5.quote:
wtf?quote:
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
mag ik vragen wat als jullie aan het doen zijn de laatste tijd
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAARquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
jaquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?
Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Lekker voetbal spelen op de Playstation, zie ik m'n club ook eens winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
Maximaquote:
Denk dat er morgen wel een persco komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Normaal was toch echt wel de pleuris uitgebroken nu?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.
Ja, concept albumcover voor het album Worlds van Porter Robinson. Hier staan ze allemaal: http://imgur.com/a/zX5Pxquote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: is 't een album artwork oid?
Heel zwak ja, ook verwijzen naar voor de winterstop, toen het ook niet goed was vaak.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.
GIO GIO GIO tochquote:Het is niet zo dat we wekenlang zijn weggespeeld
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBEDquote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.
Nou ja, dat klopt toch wel?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!
Jij vindt niet dat we weg zijn gespeeld door Den Haag door Heerenveen, door Az en vandaag door PEC?quote:
Ik ben ook om. Respect voor Gio, hij is niet de hoofdschuldige maar als je je team zo volledig laat ontsporen en je komt week in week uit bijna met een nog slechter elftal aankakken terwijl je blijft doen alsof er helemaal niets aan de hand is dan vraag ik het me af of je niet gewoon mee moet vertrekken met Gudde/Van Geel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef cofox het volgende:
[..]
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAAR
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()
Ollie.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()
Dat zou je normaal verwachten ja, maar er wordt vanuit Feyenoord zelf compleet gedaan alsof we 5 van onze 7 afgelopen duels gewonnen hebben en er geen giga-crisis speelt. Niemand geeft een fuck, niemand komt verantwoording afleggen. Je moet niet in paniek raken, maar zo erg overcompenseren als ze nu doen is echt bizar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Denk dat er morgen wel een persco komt.
Verdiep je eens in de historie van Feyenoord en je komt al héél snel tot de conclusie dat Gudde & consorten de schuldige zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
JORIEN EN BAAN TERUG!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de historie van Feyenoord en je komt al héél snel tot de conclusie dat Gudde & consorten de schuldige zijn.
INTERESSEERD MIJ GEEN REET HOE DE KUT OLIFANT PRECIES HEET BEN KLAAR MET KUT GIO EN DIE MAPANGPANG OLIFANT VAN HEMquote:
Martin Middelmaat is ook eindverantwoordelijk voor de scouting en Gudde voor drama met het stadion.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
Gewoon even uit interesse: waarom behoren Gudde en Van Geel tot de mensen die door Feyenoord-supporters onder vuur worden genomen?
De selectie die onder verantwoordelijkheid van Van Geel is opgezet, stond na 16 wedstrijden op 36 punten en deed mee om de titel. In de winterstop zijn er nauwelijks mutaties geweest; het is niet alsof Feyenoord is leeggekocht.
Nu is er 7 keer op rij verloren. De schuld daarvan zou volgens mij toch echt bij de spelers en de trainer moeten liggen, niet bij Van Geel of Gudde. Kortom, de vraag van mijn kant: waarom liggen Van Geel en Gudde zo onder vuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |