wtf?quote:

Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
mag ik vragen wat als jullie aan het doen zijn de laatste tijd

IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAARquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?

Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:

quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?

jaquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?

Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:

Lekker voetbal spelen op de Playstation, zie ik m'n club ook eens winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:

Maximaquote:

Denk dat er morgen wel een persco komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:

Normaal was toch echt wel de pleuris uitgebroken nu?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er gebeurt helemaal niks. Iedereen zit als een zombie thuis op de bank. Niet in staat nog maar iets te doen vandaag.

Ja, concept albumcover voor het album Worlds van Porter Robinson. Hier staan ze allemaal: http://imgur.com/a/zX5Pxquote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Bedoelde meer van: is 't een album artwork oid?

Heel zwak ja, ook verwijzen naar voor de winterstop, toen het ook niet goed was vaak.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.

GIO GIO GIO tochquote:Het is niet zo dat we wekenlang zijn weggespeeld

WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBEDquote:Op zondag 14 februari 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
Tenenkrommend Gio nu op Rijnmond... Kolere zeg. Totaal geen zelfreflectie.

Nou ja, dat klopt toch wel?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!

quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef onlogisch het volgende:
HAHAHAHA
[..]
GIO GIO GIO toch____________________!

Jij vindt niet dat we weg zijn gespeeld door Den Haag door Heerenveen, door Az en vandaag door PEC?quote:

Ik ben ook om. Respect voor Gio, hij is niet de hoofdschuldige maar als je je team zo volledig laat ontsporen en je komt week in week uit bijna met een nog slechter elftal aankakken terwijl je blijft doen alsof er helemaal niets aan de hand is dan vraag ik het me af of je niet gewoon mee moet vertrekken met Gudde/Van Geel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:47 schreef cofox het volgende:
[..]
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAAR

quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()

Ollie.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:50 schreef cofox het volgende:
[..]
WALGELIJK MANNETJE DIE GIO VANAVOND LIGT HIJ OLLY WEER TE VINGEREN ONDER HET DEKBED![]()
![]()
![]()

Dat zou je normaal verwachten ja, maar er wordt vanuit Feyenoord zelf compleet gedaan alsof we 5 van onze 7 afgelopen duels gewonnen hebben en er geen giga-crisis speelt. Niemand geeft een fuck, niemand komt verantwoording afleggen. Je moet niet in paniek raken, maar zo erg overcompenseren als ze nu doen is echt bizar.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Denk dat er morgen wel een persco komt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |