Ja, derhalve moet die man gewoon het veld ruimen. Als ie dát verschil al niet ziet, hoe kan ie dan structuur in zijn elftal brengen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Wat moet er nu gebeuren Gio?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"We moeten maar eens in de spiegel kijken"
-Gio
Hij heeft al dezelfde waanideeën als willekeurig welke Ajax trainer...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
Van Bronckhorst zei dus gewoon serieus, zonder dollen, dat het qua kansen een gelijkwaardige wedstrijd was.
Nou ja, dit illustreert het probleem behoorlijk. Als Van Bronckhorst zo'n beeld heeft, dan verbaast het me niks dat we zeven keer achter elkaar verliezen. Waarschijnlijk heeft hij Achahbar ook een eigen doelpunt zien maken tegen Heerenveen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef nostra het volgende:
"Qua kansenverhouding was het een gelijke wedstrijd, maar toch staan we met lege handen" aldus Gio.
Liegt hij gewoon glashard of zou hij echt geloven dat dat waar is?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Toen werd voetbal nog met een baksteen gespeeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:43 schreef Tortugal het volgende:
"Moeilijke fase"
Het is met afstand de slechtste fase uit 108 jaar Feyenoord, een club die ooit de beste van de wereld was
Schoten was 14-8 en schoten op doel 9-5.quote:
wtf?quote:
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
mag ik vragen wat als jullie aan het doen zijn de laatste tijd
IK EN ME MATTIES ZIJN ONDERWEG HET IS NU ECHT KLAARquote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
Mag ik vragen watvoor 'n UI jij hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef VMSDKR het volgende:
mag ik vragen wat als jullie aan het doen zijn de laatste tijd
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:46 schreef Roland010 het volgende:
Ben ik de enige die eigenlijk zit te wachten tot er zo iets gaat gebeuren? Persconferentie? Spelersbus die straks opgewacht gaat worden voor een reactie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |