serieus?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef Lastpost het volgende:
ME alweer gesignaleerd in de buurt van de Kuip, verrassend.
Wat wil je precies aanpassen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Syntix het volgende:
Zal ik de OP even wat aanpassen? Dit is namelijk tobclub onwaardig...
#exitgioquote:Op zondag 14 februari 2016 16:17 schreef Slobeend het volgende:
Waarom nu pas Gio? Waar slaat dit op?
Bron?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, sta er niet van te kijken eerlijk gezegd.
Inderdaad. Blijven zitten is onacceptabel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Roland010 het volgende: Gudde en Van Geel dienen deze week de handdoek in de ring te gooien, anders wordt het onderhand bijna provoceren. Het Legioen gedraagt zich netjes en redelijk, maar gaat niet eeuwig wachten. De boodschap is voor iedereen duidelijk: vertrek, nu het nog enigzins rustig kan.
Geen livestream?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
Wie gaat er mee naar het Maasgebouw?
#gajemee
hoelaat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Volgens ZKH is de ME al onderweg.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Het sneeuwt heel erg. Trek je wel een warme jas aan? Straks word je..quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef Caland het volgende:
#gajemee
Hoezo Soestdijk?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maasgebouw helemaal met de grond gelijkmaken. Bommen op Soestdijk.
Dat seizoen werden we ook gewoon 3e.quote:
Familie die in de buurt woont, die stuurden net een whatsapp berichtje dat het opvallend druk werd in de wijk.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het sneeuwt heel erg. Trek je wel een warme jas aan? Straks word je..
Oh nee laat maar.
Yupquote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tijd dat de pleuris nu eens echt uit gaat breken
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Tijd dat de pleuris nu eens echt uit gaat breken
Nee hoor.quote:
Het doet me niets meer, verdoofd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.
Kuyt mag ook optiefen met zijn betekenisloze gezanik.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
'JA we hebben gestreden als leeuwen en hier putten we energie uit. op naar volgende week' Kuyt
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet maar vol voor de beker gaan. Is toch beter dan de derde plaats.
Misschien wel het beste idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef PicoMMP het volgende:
Feyenoord moet maar vol voor de beker gaan. Is toch beter dan de derde plaats.
Ik zou niet eens verbaasd zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef Syntix het volgende:
Zal Kuyt nog een jaar door gaan? Hij wil natuurlijk voor het kampioenschap gaan...
Moest stiekem lachen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
'JA we hebben gestreden als leeuwen en hier putten we energie uit. op naar volgende week' Kuyt
Gio een zakkenvuller noemen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef cofox het volgende:
GIO ROT OP EN NEEM JE TERINGZOOI VUILE ZAKKENVULLER!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Caps off, hoertje.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef cofox het volgende:
KUYT MOET WEER LEKKER GARNALEN GAAN VANGEN MET ZE INTEELT KOP![]()
![]()
Zal wel een gelijkspel wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
Gelukkig mogen jullie volgende week tegen Roda JC spelen. 7 op een rij is ook wel genoeg toch
Ja, ik vind deze nederlaag helemaal niet erg. Dit is de enige manier hoe we van die 2 idioten kunnen afkomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Na Ajax eigenlijk al zoiets van laten we nu alles maar verliezen. Misschien dat het iets helpt.
Wat? De carrière van Gio?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef Syntix het volgende:
Ik denk wel dat het bij 7 gaat stoppen.
Er staat een hek voor tegenwoordigquote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Het Maasgebouw zal nu toch wel bestormd gaan worden neem ik aan?
Wij willen wel potten hoor als jij dan wegblijft.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef cofox het volgende:
IK WIL MIJN GELD TERUG OPROTTEN MET DIT ZOOITJE !!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef satecl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |