SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/![]()
![]()
http://www.nporadio2.nl/n(...)m-verliefd-op-zijn-2
Het gitaarmeisje: Susanna Hoffs
Als je mensen vraagt wie hun favoriete lid van The Bangles is, noemen de meesten ongetwijfeld Susanna Hoffs. Logisch: de brunette met de dromerige oogopslag en de hartvormige mond liet je wensen dat jij de Valentino uit 'Manic Monday' was ("I was kissing Valantino by a crystal blue Italian stream"). En ze was stoer. Niet alleen speelde ze gitaar, maar ze zong de grootste Bangles-hit 'Eternal Flame' ook nog eens naakt in. Naakt. Geen wonder dat haar poster boven je bed hing.![]()
De redactie van radio 2 heeft zich laten inspireren door Fok
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
wat tof!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
https://open.spotify.com/(...)kLjTE1mfI0wFtW0lnJXN
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Ik ga zo luisteren!
Make love, not war ☮![]()
Toch nog redelijk wat overlap dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:30 schreef D. het volgende:
Inmiddels 14 stemlijstjes binnen, en 129 nummers die een stem ontvangen hebben![]()
Waarschijnlijk ga ik er morgen even voor zittenquote:Op zondag 14 februari 2016 19:30 schreef D. het volgende:
Inmiddels 14 stemlijstjes binnen, en 129 nummers die een stem ontvangen hebben![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Lijstje is verstuurd. Heb 2 nummers van mijn eigen lijstje laten vallen
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik ben druk bezig met luisteren.....
Heel wat nummers die ik niet ken en ook een paar Ow ja! Die is er ook nog. Dat wordt nog best lastig met kiezen.
Ingestuurd...lastig genoeg.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz![]()
Ik heb mijn lijstje ook ingestuurd en het is inderdaad bijzonder lastig
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gaaf Cee!
Mag Ghost of Tom Joad vervangen worden door de uitvoering op High Hopes?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
18 en 165 nuquote:Op zondag 14 februari 2016 19:30 schreef D. het volgende:
Inmiddels 14 stemlijstjes binnen, en 129 nummers die een stem ontvangen hebben27 nuquote:![]()
![]()
Ik zal je helpen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik heb hem ook in mijn lijst opgenomen, prachtige productie van William Orbit die rond die tijd ook het Madonna album Ray Of Light produceerde en dat dromerige sfeertje hoor je er wel in terug.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ga ik zometeen proberen te fixen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:33 schreef Fretwork het volgende:
Gaaf Cee!
Mag Ghost of Tom Joad vervangen worden door de uitvoering op High Hopes?![]()
![]()
Dan krijg ik ruzie met mani. Ik wil geen ruzie met mani.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
En die "Crush on you" vervangen door het origineel van The Jets
Ik kan trouwens nog steeds niet bij m'n afspeellijst om deze aan te passen dus jullie zullen het met mijn selecties moeten doen.![]()
![]()
Ik ben niet zo technisch maar probeer dit eens..quote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan krijg ik ruzie met mani. Ik wil geen ruzie met mani.
Ik kan trouwens nog steeds niet bij m'n afspeellijst om deze aan te passen dus jullie zullen het met mijn selecties moeten doen.
1) Spotify opstarten
2) Op je spotify link klikkenWeb interface van Spotify wordt geopend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Doe er mee wat je wil.
En dan helemaal onderaan op "View all on Spotify" klikken.
3) Naar Spotify gaan en dan kijken of je afspeellijst geladen wordt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik zie 'm ook in mijn Spotify staan (desktop en iPad) maar het lukt me niet (meer) om er nummers aan toe te voegen of in aan te passen. De lijst staat ook niet meer in het rijtje van mijn afspeellijsten.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch maar probeer dit eens..
1) Spotify opstarten
2) Op je spotify link klikken
[..]
Web interface van Spotify wordt geopend.
En dan helemaal onderaan op "View all on Spotify" klikken.
3) Naar Spotify gaan en dan kijken of je afspeellijst geladen wordt.![]()
![]()
Als we dan toch aan het zeuren zijn over de ver versies: ik hoor liever het origineel van the girl from Ipanema: https://open.spotify.com/track/7DjbiNCiaIjGcJcld2hZVM![]()
Heel raar..quote:Op maandag 15 februari 2016 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie 'm ook in mijn Spotify staan (desktop en iPad) maar het lukt me niet (meer) om er nummers aan toe te voegen of in aan te passen. De lijst staat ook niet meer in het rijtje van mijn afspeellijsten.
Op internet schijnt er wel veel meldingen te zijn dat die Spotify Playlists verdwijnen..
Probeer deze link : https://www.spotify.com/nl/account/recover-playlists/
En anders opnieuw een playlist xxx aanmaken. In de oude playlist alles selecteren door ctrl+a en dan rechtermuisknop "Aan afspeellijst toevoegen" en dan xxx kiezen.Isn't it ironic, don't you think
Yessss, de link deed 't 'm, thanks!Ghost of Tom Joad van High Hopes staat er nu op. Carry me, Ohio is nog steeds nergens te bekennen dus we moeten het met mani's link doen.
![]()
quote:Op maandag 15 februari 2016 23:13 schreef Cee het volgende:
Yessss, de link deed 't 'm, thanks!Ghost of Tom Joad van High Hopes staat er nu op. Carry me, Ohio is nog steeds nergens te bekennen dus we moeten het met mani's link doen.
Isn't it ironic, don't you think
Ik heb de versie gekozen die tot vorig jaar in de top 2000 stond, dus ik denk dat die het beste is om op te stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:46 schreef cafca het volgende:
Als we dan toch aan het zeuren zijn over de ver versies: ik hoor liever het origineel van the girl from Ipanema: https://open.spotify.com/track/7DjbiNCiaIjGcJcld2hZVM![]()
Thanksquote:Op maandag 15 februari 2016 23:13 schreef Cee het volgende:
Juichen!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik had de lijst gisteren even op gezet, stond in een andere kamer, ik hoorde sirenes en keek naar buiten om te zien waar al het alarm vandaan kwam.![]()
Bleek het Blockbuster te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:40 schreef Cee het volgende:
Ik had de lijst gisteren even op gezet, stond in een andere kamer, ik hoorde sirenes en keek naar buiten om te zien waar al het alarm vandaan kwam.![]()
![]()
Lekker op shuffle... Wie heeft er op Sylvester gestemd, schrik me de pleuris man.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Mijn eerste reactie was, wie heeft er in hemelsnaam op Anton aus Tirol gestemd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 08:40 schreef Cee het volgende:
![]()
Ik ben net begonnen met de lijst van Cee. Gelukkig nog geen nummer voorbij horen komen waar ik achteraf liever op had gestemd.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik zit nog midden in de lijst, voeg steeds een nummer waarop ik wil stemmen toe aan mijn stemlijst met als gevolg dat ik straks weer de helft moet elimineren.quote:![]()
![]()
Ik ben ook bezig met de lijst door te nemen. Je kan toch t/m 28 februari insturen?Isn't it ironic, don't you think
Wat ook leuk is, is om een onbekend nummer te horen en je dan af te vragen wie er op heeft gestemd.
Overigens veel hairbands in de lijst!![]()
Ik vind het leuk dat het zo gevarieerd is. Veel verschillende genres en veel verschillende periodes.Isn't it ironic, don't you think
Ik was heel benieuwd wie er op Adamo had gestemd. De lievelingszanger van mijn moeder. Er was een tijd dat ik zelf ook stiekem wel eens haar lp's van Adamo draaide. Maar nu moest ik hem na een paar seconden weer uitzetten. Te veel nostalgie waarschijnlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef Cee het volgende:
Wat ook leuk is, is om een onbekend nummer te horen en je dan af te vragen wie er op heeft gestemd.
Overigens veel hairbands in de lijst!Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in de lijst, voeg steeds een nummer waarop ik wil stemmen toe aan mijn stemlijst met als gevolg dat ik straks weer de helft moet elimineren.![]()
![]()
Was ik trouwensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:37 schreef Fretwork het volgende:
Lekker op shuffle... Wie heeft er op Sylvester gestemd, schrik me de pleuris man.
Meer disco in de lijst
Alleen in Cee's lijst staat een moderne remix, da's het toch niet helemaal![]()
![]()
Ja hoor, neem je tijdquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben ook bezig met de lijst door te nemen. Je kan toch t/m 28 februari insturen?![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was heel benieuwd wie er op Adamo had gestemd.
Maar vind het aan hem/haar om dat zelf bekend te maken
Officieel mag het ook niet, want PM's zijn privé en mag je niet openbaar maken![]()
![]()
+1quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nog midden in de lijst, voeg steeds een nummer waarop ik wil stemmen toe aan mijn stemlijst met als gevolg dat ik straks weer de helft moet elimineren.
Er zitten nog veel pareltjes tussen zeg.Make love, not war ☮![]()
Als je een andere versie wil, geef maar door, dan pas ik 'm aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Was ik trouwens
Meer disco in de lijst
Alleen in Cee's lijst staat een moderne remix, da's het toch niet helemaal![]()
![]()
Mijn lijstje verstuurd.Was wel lastig..
Isn't it ironic, don't you think
22 stemlijstjes, voor 186 nummers nuquote:Op zondag 14 februari 2016 19:30 schreef D. het volgende:
Inmiddels 14 stemlijstjes binnen, en 129 nummers die een stem ontvangen hebben30 nuquote:![]()
![]()
Knopen doorgehakt en verstuurd.quote:
8 nummers van mijn eigen lijstje hebben de selectie overleefd.
Heb mijn eigen bijzonder unieke (al zeg ik het zelf) lijstje aangehouden en aangevuld met 5 andere favorieten. Benieuwd of er meer liefhebbers van Regina Spektor zijn.Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Lijstje is verzonden.
Ik heb 7 liedjes van mezelf behouden en er zijn 8 nieuwe bij gekomen! Waaronder 1 nummer dat ik tot voor kort nog nooit van m'n leven had gehoord. Degene die Paper Lace heeft aangedragen: mijn dank is groot!![]()
Een nummer wat ik graag in de top zie heeft nog wat stemmen nodig, maar 2 mensen waarvan ik verwacht dat ze er op zullen stemmen hebben (nog) geen lijstje ingestuurd![]()
![]()
Bohemian Rhapsody ?quote:Op maandag 22 februari 2016 21:16 schreef D. het volgende:
19 nummers met 4 of meer stemmen, en de nummer 1 heeft er 7![]()
![]()
Lijkt me sterk, aangezien er alleen nummers van buiten de Top 2000 mochten worden aangedragen.quote:![]()
quote:Op maandag 22 februari 2016 20:27 schreef Cee het volgende:
Lijstje is verzonden.
Ik heb 7 liedjes van mezelf behouden en er zijn 8 nieuwe bij gekomen! Waaronder 1 nummer dat ik tot voor kort nog nooit van m'n leven had gehoord. Degene die Paper Lace heeft aangedragen: mijn dank is groot!
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wacht maar als het in december op 1 staatquote:
ik neem m'n tijd
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
dit weekend.... Werk is een beetje heel erg drukquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:10 schreef D. het volgende:
Nog 3 dagen, en er zijn nog wat top 10 posters die het kennelijk af laten weten
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Geen probleemquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit weekend.... Werk is een beetje heel erg druk
En dan was er nog iemand anders die zich aangesproken mag voelen, die waarschijnlijk ook druk is![]()
![]()
72quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:07 schreef D. het volgende:
28 stemmers tot nu toe, dus misschien komen er nog zo'n 50 lijstjes binnen dit weekend![]()
![]()
Ik ga vanavond stemmen denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee, n.a.v. mijn pm hebben een aantal mensen al aangeven het een leuk initiatief te vinden, maar niet mee te (willen) doenquote:![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga vanavond stemmen denk ik.![]()
![]()
Wat voor lijstje? Of moet ik alles teuglezenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:07 schreef D. het volgende:
28 stemmers tot nu toe, dus misschien komen er nog zo'n 50 lijstjes binnen dit weekend
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
We hebben een lijst samengesteld van platen die niet in de top 2000 staan maar waarvan we vinden dat ze er wel in horen. Iedereen mocht 10 nummers aandragen. Van die lijst mag iedereen 15 nummers kiezen, die krijgen dan allemaal 1 punt, en de de platen die bovenaan terecht komen gaan we massaal steunen aanstaande editie van de top 2000quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat voor lijstje? Of moet ik alles teuglezen
Als je interesse hebt stuur ik je de lijst en mag je er 15 uitkiezen![]()
![]()
ja, beginnen bij topic 1quote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:14 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat voor lijstje? Of moet ik alles teuglezenI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
GestuurdBovendien gelachenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ja, dit weekend ga ik ervoor zittenik vergeet het steeds
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Done!quote:En toen zag ik jouw postquote:Op vrijdag 26 februari 2016 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben een lijst samengesteld van platen die niet in de top 2000 staan maar waarvan we vinden dat ze er wel in horen. Iedereen mocht 10 nummers aandragen. Van die lijst mag iedereen 15 nummers kiezen, die krijgen dan allemaal 1 punt, en de de platen die bovenaan terecht komen gaan we massaal steunen aanstaande editie van de top 2000
Als je interesse hebt stuur ik je de lijst en mag je er 15 uitkiezen
Stuur die lijst maar door
Mensen kunnen nog zo'n 28 uur stemmenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Do share...![]()
En muchas gracias voor alle moeite!![]()
![]()
Nog 55quote:Op zondag 28 februari 2016 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Lijstje verstuurd.
Zijn er ook nog liedjes waar geen enkele keer op gestemd is?![]()
![]()
Wauwquote:
Daar zitten er meerdere van mij bijThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ook 2 van mij denk ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Wauw
Daar zitten er meerdere van mij bijMake love, not war ☮![]()
Je houdt het spannend D.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vergeten te stemmen. Nouja jammer dan. Pech gehad.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hoe kan dat nou? Misschien mag je nog als je snel bent.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten te stemmen. Nouja jammer dan. Pech gehad.Isn't it ironic, don't you think
Als er niemand op Aaron Carter heeft gestemd breekt de pleuris uit hier.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik hoop dat er niemand op gestemd heeft.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als er niemand op Aaron Carter heeft gestemd breekt de pleuris uit hier.![]()
Die kwam niet eens door de allereerste schifting.Un dann rettet kein Kavallerie,
Toevallig weet ik al dat jij er wel op hebt gestemd. Alvast bedankt daarvoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niemand op gestemd heeft.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee sorry, er was teveel keus.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Toevallig weet ik al dat jij er wel op hebt gestemd. Alvast bedankt daarvoor.![]()
Zeg dan tenminste even voor mijn gemoedsrust dat hij op plek 16 is geëindigd.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Aaron Carter was met afstand het meest genante in die lijst. Op 2 staat BZN. Niks cult, gewoon slecht.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weet dat je een grapje maakt, maar toch even voor de andere mensen in dit topic, dit was een poging tot satire van Mexi.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aaron Carter was met afstand het meest genante in die lijst. Op 2 staat BZN. Niks cult, gewoon slecht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Heb gelachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je een grapje maakt, maar toch even voor de andere mensen in dit topic, dit was een poging tot satire van Mexi.Isn't it ironic, don't you think
Had je zelf niet het 'goede' voorbeeld moeten geven dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Als er niemand op Aaron Carter heeft gestemd breekt de pleuris uit hier.![]()
![]()
Ow, ik zal straks even een pm sturen over wanneer de uitslag bekend zal worden gemaakt
Zondag 20 maart doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh nou ja. Ja dat had op zich gekund ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:53 schreef D. het volgende:
[..]
Had je zelf niet het 'goede' voorbeeld moeten geven dan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Want nu breekt de pleuris uitquote:Op maandag 29 februari 2016 16:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Uhh nou ja. Ja dat had op zich gekund ja.![]()
![]()
Om het spannend te houden maak ik niet alles in 1 keer bekend
Omdat het mooi afgerond is, volgt vandaag de top 30
Onderin die top dus eigenlijk de platen die 'net' de echte top niet gehaald hebben.
Later deze week zal ik de hele stemlijst online zetten![]()
![]()
*tromgeroffel
Op een gedeelde 19e plek, allen met 4 stemmen, op alfabetische volgorde
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Deep Purple - Highway star
Donovan - Atlantis
Feargal Sharkey - A Good Heart
Four Tops - Reach Out, I'll Be There
Huey Lewis and the News - Power of Love
Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire
Mott The Hoople - All The Young Dudes
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us
Supertramp - Crime Of The Century
The Byrds - Eight Miles High
[ Bericht 0% gewijzigd door D. op 29-02-2016 17:19:25 ]![]()
Mijn hart huilt een beetje om Feargal Sharkey![]()
Die moet ik dan maar op mijn persoonlijke stemlijst zetten. Net zoals Cameo, maar die stond daar al.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
twee van mijn lijstjequote:Op maandag 29 februari 2016 17:03 schreef D. het volgende:
*tromgeroffel
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Donovan - Atlantis
The Byrds - Eight Miles High![]()
![]()
Het is na 18:00
't Is net een uurlijstje zoquote:Op maandag 29 februari 2016 17:03 schreef D. het volgende:
*tromgeroffel
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Donovan - Atlantis
The Byrds - Eight Miles HighWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ditquote:Op maandag 29 februari 2016 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergeten te stemmen. Nouja jammer dan. Pech gehad.
maar ik heb vertrouwen in de mensen hier![]()
Geen slecht uurtje dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't Is net een uurlijstje zo
Nog geen nummers van mijn lijstje, maar wel 2 waar ik op gestemd heb.When I was a child I had a fever.
Ik ook livelink. Ik ga hem ook op mijn eigen lijstje zetten.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:52 schreef livelink het volgende:
Mijn hart huilt een beetje om Feargal Sharkey![]()
Die moet ik dan maar op mijn persoonlijke stemlijst zetten. Net zoals Cameo, maar die stond daar al.
Die van All Saints en Donovan verbazen me. De rest vind ik logisch.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Allemaal 5 stemmen, en daarmee een gedeelde 10e plek
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Eric Carmen - All by myself
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
The Romantics - What I Like About You
The Shirts - Tell me your plans
The Stranglers - No More Heroes
The Troggs - With A Girl Like You
Whitesnake – Is This Love![]()
Is het nog steedsquote:Op maandag 29 februari 2016 18:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het is trouwens al na 18:00 uur geweest hè?![]()
![]()
Verbazen je in de zin dat er 4x op gestemd is? Of dat er slechts 4x op gestemd is?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van All Saints en Donovan verbazen me. De rest vind ik logisch.![]()
Ik gok op het eerstequote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Verbazen je in de zin dat er 4x op gestemd is? Of dat er slechts 4x op gestemd is?![]()
![]()
Dat er 4x op gestemd is ja. Vooral die van All Saints eigenlijk. Ik kende het nummer niet echt.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Verbazen je in de zin dat er 4x op gestemd is? Of dat er slechts 4x op gestemd is?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Check!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Jongens jullie hebben toch wel op Faces gestemd he.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef D. het volgende:
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
Whitesnake – Is This Love![]()
Mooie lijst. Daar zou ik allemaal op kunnen stemmen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
weer 1 van mijn stemlijstje, maar nog steeds niets van mijn eigen lijstje. Ik heb ook maar van 1 goede hoop dat ie hoog is geëindigd is eigenlijk, de rest zal wel nauwelijks op gestemd zijn
Twee van mijn stemmen uit de vierstemmenlijst, geen uit de vijfstemmenlijst, het kan alle kanten op.![]()
Ik heb mijn vermoedens wat betreft de nummer 1.![]()
1 van mijquote:Op maandag 29 februari 2016 17:03 schreef D. het volgende:
*tromgeroffel
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Donovan - Atlantis
The Byrds - Eight Miles High
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jeeeeej.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef D. het volgende:
Whitesnake – Is This Love
Ja maar het is wel een enorm sterk popliedje dus is het niet verrassend.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat er 4x op gestemd is ja. Vooral die van All Saints eigenlijk. Ik kende het nummer niet echt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van mezelf ben ik alleen The Sparks nog maar tegengekomen. Ik ben benieuwd naar de top van de lijst.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Damn, daar staan toch wel een paar pareltjes tussen zeg.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef D. het volgende:
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
Roept u maarquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef Cee het volgende:
Ik heb mijn vermoedens wat betreft de nummer 1.![]()
![]()
Daarom hebben ze ook 5 stemmenquote:Op maandag 29 februari 2016 20:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Damn, daar staan toch wel een paar pareltjes tussen zeg.![]()
![]()
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?quote:Make love, not war ☮![]()
Vorig lijstje was gedeeld 19 en nu gedeeld 10. Dus nog de top.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?Isn't it ironic, don't you think
Ik ben wel benieuwd welke nummers meerdere keren aangemeld zijn.quote:Isn't it ironic, don't you think
Alle beetjes helpen, dus als er iets voor je bij zit vooral er op stemmen, je zult de enige niet zijnquote:Op maandag 29 februari 2016 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar niet genoeg toch om op te gaan stemmen? Er komen toch nog nummers met meer stemmen?![]()
![]()
Dat gaf nog best een vertekend beeld in vergelijking met de daadwerkelijke uitslagquote:Op maandag 29 februari 2016 20:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke nummers meerdere keren aangemeld zijn.![]()
![]()
Beide 6 stemmen, en daarmee een gedeelde 8e plek
Easybeats - Friday On My Mind
Neil Young - Cortez the killer
En met 1 stem meer, 7 stemmen, en een gedeelde 4e plek
Faith No More - Epic
Johnny Cash - I Walk the Line
The Motors - Airport
The Turtles - Happy Together![]()
Ik ga nu wel vrezen dat ik van mijn oorspronkelijke lijst niks meer terug ga zien. Ik heb ook echt geen enkel idee welke er in de top 3 staan. Of nou ja, ik verwacht Herman's Hermits nog wel ergens.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Leuke liedjes, maar het vorige uur was beter
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dank aan iedereen die op Cortez the killer heeft gestemd.
Ik hou van jullie allemaal!
My friends all drive horses![]()
Ga ik met veel plezier de top 2000 weer instemmen!quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My SharonaMy friends all drive horses![]()
Ik begrijp wel dat deze zo hoog staat, maar het is niet helemaal mijn smaak.quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My SharonaAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
+1quote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat deze zo hoog staat, maar het is niet helemaal mijn smaak.Make love, not war ☮![]()
quote:![]()
![]()
Het trouwliedje van Peace en mij. stond ook op onze trouwkaart aan de voorkant.Make love, not war ☮![]()
The Knack is inderdaad zo'n plaat die er gewoon in hoort.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het trouwliedje van Peace en mij. stond ook op onze trouwkaart aan de voorkant.
Hmmm hier heb ik dan niet zoveel mee...quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My SharonaMake love, not war ☮![]()
Heb niet op The Knack gestemd, maar aan de hand van deze uitslag zou ik hem op kunnen nemen in mijn lijst dit jaar.
Ik zou het trouwens wel jammer vinden als Muse inderdaad op 1 staat (al verwacht ik het niet). Er zijn zoveel "oude pareltjes" verdwenen uit de lijst en daar zou ik eerder op stemmen dan op een nummer van Muse die vorig jaar nog met een shitload aan nieuwe nummers binnen zijn gekomen.
Nog steeds niets van mijn lijstje en nu vrees ik het ergste
*zachtjes met trom roffeltquote:Op maandag 29 februari 2016 21:50 schreef Homdeck het volgende:
Nog steeds niets van mijn lijstje en nu vrees ik het ergste![]()
Wacht dan pak ik even de valiumUn dann rettet kein Kavallerie,
En op 1, een gedeelde eerste plek, beide goed voor 9 stemmen
Del Shannon - RunawayXTC - Making plans for Nigelquote:
Runaway is een single uit 1961 van Del Shannon. Het nummer is geschreven door Del Shannon (onder zijn echte naam Charles Westover) en keyboardspeler Max Crook. Het werd op 24 januari 1961 in New York opgenomen met Harry Balk als producer.
"Runaway" kwam uit op Big Top Records (Big Top 3067) en het werd een nummer 1-hit in de Billboard Hot 100. Het bereikte de toppositie op 30 april 1961 en stond vier weken op nummer 1. Ook in Australië en Groot-Brittannië werd het een nummer 1-hit. In Nederland bereikte het de tweede plaats en in Vlaanderen de vijfde.[1]
Del Shannon nam in 1967 een nieuwe versie op, die echter de Billboard Hot 100 niet bereikte.
bron:wikiquote:Making plans for Nigel is de enige single van het album Drums And wires van de Britse post-punkgroep XTC. In Canada en in het Verenigd Koninkrijk was het in 1979 een top 20-hit. In Canada behaalde de single de 14e positie in in de UK Singles Chart de 17e positie.
Het nummer is geschreven door XTC-bassist Colin Moulding.
bron:wiki![]()
Jaaaa XTC uit mijn lijstje![]()
XTC niet verwacht, Del Shannon wel gezien zijn zeer hoge positie in de 60's top 100.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is een beetje een vergeten plaatje ja. Ik kende m vorig jaar deze tijd ook pas net.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Die eerste nummer 1 ken ik niet, die 2e wel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ken hem vanwege Long Tall Ernie and the Shakersquote:Op maandag 29 februari 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Die eerste nummer 1 ken ik niet, die 2e wel
XTC heb ik gelukkig op gestemd, dus wat mij betreft terecht op nummer 1.
Del Shannon moet ik even gaan luisteren, geloof ik
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Even geluisterd en het is inderdaad een klassieker. Terecht hoog geeindigd, hoewel ik dat van heel veel nummers kan zeggen. Het was een mooie lijst waar we op mochten stemmen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja D. heel erg bedankt!
Maar resumerend... gaan we alleen stemmen op deze 2 met de meeste stemmen of ook anderen?Make love, not war ☮![]()
Ik ga denk ik 2 lijstjes opsturen.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ja D. heel erg bedankt!
Maar resumerend... gaan we alleen stemmen op deze 2 met de meeste stemmen of ook anderen?Isn't it ironic, don't you think
Prima lijstje
Al zijn er toch wel een paar verrassende aanwezigen (en afwezigen).De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
goed werk D.
ben wel benieuwd naar de lijstjes van iedereen eigenlijk. kunnen we die niet posten hier?When I was a child I had a fever.
Ik ga 10 van deze liedjes in de lijst stemmen. Ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
bedoel je dan de nominaties of de stemlijsten? Ik ben wel benieuwd welke nummers er al meerdere keren genomineerd waren.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef Homdeck het volgende:
goed werk D.
ben wel benieuwd naar de lijstjes van iedereen eigenlijk. kunnen we die niet posten hier?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ik ga een mooie selectie maken uit de liedjes met 4 en meer punten, waarbij ik de top drie sowieso meeneem.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga 10 van deze liedjes in de lijst stemmen. Ofzo.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
De nominaties, ben ook benieuwd welke nummers meerdere keren genomineerd zijn. Maar misschien moeten we even de volledige uitslag afwachten.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
bedoel je dan de nominaties of de stemlijsten? Ik ben wel benieuwd welke nummers er al meerdere keren genomineerd waren.When I was a child I had a fever.
Ik ken heel dat nummer van Del Shannon niet.
[ Bericht 22% gewijzigd door Cee op 29-02-2016 23:10:22 ]![]()
Oh wacht het komt me toch wel bekend voor. Deze had ik echt niet op 1 verwacht.Ik zou er wel op kunnen/willen stemmen in November.
Niet op XTC, dat vind ik echt helemaal niks.
Uiteindelijk hebben maar 3 liedjes uit mijn top 15 de lijst gehaald.
Oh ja, en bedankt D., voor al het werk!![]()
![]()
Zou het hele lijstje nog een keer in 1 keer gepost kunnen worden? Nu is het een beetje chaotisch.
Edit: Heel erg bedankt voor al het werk, hopelijk zijn we het niet vergeten in november en krijgen we deze nummers weer de lijst in!
[ Bericht 42% gewijzigd door hhh38 op 29-02-2016 23:30:46 ]![]()
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:08 schreef hhh38 het volgende:
Zou het hele lijstje nog een keer in 1 keer gepost kunnen worden? Nu is het een beetje chaotisch.
Del Shannon op 1vroeger grijsgedraaid
Alles bij elkaar:quote:1
Del Shannon - Runaway
XTC - Making plans for Nigel
3
The Knack - My Sharona
4
Faith No More - Epic
Johnny Cash - I Walk the Line
The Motors - Airport
The Turtles - Happy Together
8
Easybeats - Friday On My Mind
Neil Young - Cortez the killer
10
Melanie - Lay down
The Hollies - Bus Stop
19
All Saints - Pure Shores
Cameo - Word up
Donovan - Atlantis
The Byrds - Eight Miles HighNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Uiteindelijk 4 uit mijn lijst erin, plus een keer "die andere" van een artiest uit mijn lijst. Verder nog een stuk of 5 die ook best in mijn lijst hadden gekund.
Mooie lijst uiteindelijk.
Staat eigenlijk maar één nummer in waarvan ik denk: "nee, die hoeft er echt niet in/ voegt weinig toe aan de lijst"![]()
2 uit mijn lijst. Uiteindelijk 5 waarop ik gestemd heb. Ik ben benieuwd. Hopelijk gaan er genoeg van ons hierop stemmen. Of gaan er andere mensen hier toevallig ook op stemmen. Maar ik ben bang dat een 'Pokémon' actie meer stemmen ophaalt.Isn't it ironic, don't you think
Als we met een man of 20 op deze nummers stemmen, zal dat al wel genoeg zijn om ze terug in de top 2000 te krijgen.
Dit lijstje moet in november wel weer even opnieuw gepost worden.
Helemaal vergeten te stemmenDeze twee namen zeggen me echt helemaal niks
Maar zal het vanavond eens opzetten
Ondertussen blijf ik doorgaan met mijn krijg Arcade Fire in de Top2000 actie![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:59 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen blijf ik doorgaan met mijn krijg Arcade Fire in de Top2000 actie![]()
En nog een paar andere, maar daar is van buitenaf niet echt animo voor of zo, dus die komen er ook niet echt in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Jawel, volgens mij houdt Radio 2 het tegen, maar bewijzen heb ik daar niet voor. Heb het idee dat ze heel hoog zouden komen in de lijst.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ookEn nog een paar andere, maar daar is van buitenaf niet echt animo voor of zo, dus die komen er ook niet echt in
![]()
Ik heb nu eindelijk Cee d'r lijstje op staanBeetje laat maar ik kende toch bijna alles al
Helemaal niks van mijn lijst
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Ik ken maar drie nummers van de uiteindelijke top
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
Dat geloof ik niet, zitten platen tussen die IEDEREEN kent denk ik zo.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ken maar drie nummers van de uiteindelijke top
Alhoewel sommige niet bij naam, Pure Shores is er zo eentje, als je die hoort ken je m zeker weten
Ik zou essnhills dit lijstje wel eens op zijn uurlijstjes willen zien bewerkenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zitten ook wel platen tussen waarvan ik me kan voorstellen dat je ze niet kent. Zoals de #1quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou essnhills dit lijstje wel eens op zijn uurlijstjes willen zien bewerken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Uiteindelijk 2 van mijn lijst en 4 waar ik op gestemd heb. Geen idee of het de bedoeling is dat iedereen nu zijn lijst post, maar voor de liefhebber, dit was mijn lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit is waar ik uiteindelijk op heb gestemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Als we toch bezig zijn met de lijst van D. Mijn stemlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:11 schreef FritsFlits het volgende:
Als we toch bezig zijn met de lijst van D. Mijn stemlijst:3 dubbelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen staat uiteraard vrij zijn/haar lijstje te posten
Ik heb de dubbele wel bijgehouden, dat lijstje kan ik posten![]()
![]()
En heel graag gedaan mensen
Bij nader inzien had ik mensen ook wel een lijstje van 20 kunnen laten maken, het tellen viel me mee![]()
![]()
Als ik goed geteld heb zijn dit de cijfers
De nummers die vaker dan 1 keer genomineerd zijn, met erachter het aantal nominaties
XTC - Making Plans For Nigel 5
Muse - Butterflies and Hurricanes 4
Arcade Fire – Rebellion (Lies) 3
BZN - Mon Amour 3
Rainbow - Stargazer 3
The Motors - Airport 3
The Sweet - Ballroom Blitz 3
Andrew Gold - Lonely Boy 2
Del Shannon - Runaway 2
Dizzy Man's Band - The Opera 2
Easybeats - Friday On My Mind 2
Faces - Stay With Me 2
Faith No More – Epic 2
Fleetwood Mac - Man Of The World 2
Four Tops - Reach Out I'll Be There 2
Free - All Right Now 2
George Harrison - What Is Life 2
Herman's Hermits - No Milk Today 2
Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock 'N' Roll 2
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking 2
Nightwish – Ghost Love Score 2
Ozzy Osbourne - No More Tears 2
Radiohead - Exit music (for a film) 2
Sam Brown - Stop 2
Sparks - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us 2
T.Rex - Get It On 2
Take That - Back for good 2
The Byrds - Chestnut Mare 2
The Romantics - What I like About You 2
The Turtles - Happy together 2![]()
Er zit er maar 1 in uit mijn nominatielijst en het is het ene nummer waarvan ik had verwacht dat die de minste kans zou hebben een dubbele nominatie te krijgen.
Wie is mijn Take That-buddy?
Dit was trouwens mijn uiteindelijk stemlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NominatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nominaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
Toch nog een medestander.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef D. het volgende:
De nummers die vaker dan 1 keer genomineerd zijn, met erachter het aantal nominaties
Mijn lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gestemd op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses![]()
Dan zal ik ook even meedoen.
Lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:48 schreef Zorro het volgende:
Dan zal ik ook even meedoen.
Lijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gestemd:Drie nummers van mijn lijstje overgenomen. Appreciated!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses![]()
Melanies Lay Down is dus ook 2x genomineerd
Dat XTC 5 keer genomineerd is, verbaast me. Ik had het lied ook genomineerd, mooi dat meer mensen dat idee hadden!Hopelijk keert het lied in december weer terug in de top 2000.
![]()
Mijn nominaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn stemlijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Nice, Butterflies and Hurricanes 4 keer genomineerd. En Grendel is volgens mij ook dubbel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef D. het volgende:
BZN - Mon Amour 3
Rainbow - Stargazer 3
The Motors - Airport 3
Del Shannon - Runaway 2
Faces - Stay With Me 2
Faith No More – Epic 2
Free - All Right Now 2
Sam Brown - Stop 2
T.Rex - Get It On 2
The Turtles - Happy together 2
Mijn nominatielijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nice, Butterflies and Hurricanes 4 keer genomineerd. En Grendel is volgens mij ook dubbel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef D. het volgende:
BZN - Mon Amour 3
Rainbow - Stargazer 3
The Motors - Airport 3
Del Shannon - Runaway 2
Faces - Stay With Me 2
Faith No More – Epic 2
Free - All Right Now 2
Sam Brown - Stop 2
T.Rex - Get It On 2
The Turtles - Happy together 2
Mijn nominatielijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Daar zitten dan wel best wat uit mijn lijst bijquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:43 schreef D. het volgende:
BZN - Mon Amour 3
Rainbow - Stargazer 3
The Motors - Airport 3
Del Shannon - Runaway 2
Faces - Stay With Me 2
Faith No More – Epic 2
Free - All Right Now 2
Sam Brown - Stop 2
T.Rex - Get It On 2
The Turtles - Happy together 2![]()
![]()
Er staan ook wat nummers bij uit mijn lijstje!![]()
Mijn nominaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn stemlijstje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren Del Shannon - Runnaway opgezocht. Het zei mij in eerste instantie niets, maar ik ken het nummer eigenlijk heel goed. Heb ik vroeger vaak thuis gehoord.
Mooie lijst geworden mensen![]()
En bedankt D. voor al je werk![]()
Mijn nominatie lijst trouwens nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk op gestemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
Je hebt gelijk, die stond er onder 2 namen in en ik had de 2e achteraf verwijderdquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Melanies Lay Down is dus ook 2x genomineerd
Gelukkig had ik een disclaimerquote:![]()
Gestemd:
Bon Iver - re:stacks
Radiohead - Exit music (for a film)
Young the giant - Cough syrup
The xx – Intro
Weezer - Island In The Sun
Editors - The Racing Rats
Daughter - Youth
Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
Eels - Novocaine For The Soul
John Mayer - The heart of life
Muse - Butterflies And Hurricanes
The National - Fake Empire
Major Lazer ft. Amber Coffman – Get Free
Beck - Loser
Lekker de hippe indiedingetjes gestemd. Een beetje tegenwind
[ Bericht 7% gewijzigd door richolio op 02-03-2016 22:00:49 ]'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Ik vind het nog steeds bizar dat zoveel mensen op Pure Shores hebben gestemd. Hoe geniaal ik die plaat ook vind (ik kende m toch wel, alleen de titel niet, ess stijl), ik had het echt niet verwacht. (misschien ook omdat ik All Saints uberhaupt niet een top 2000-fahige naam vind)
[ Bericht 23% gewijzigd door Mexicanobakker op 02-03-2016 23:11:06 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik tel 504 stemmen. Dat is 33 lijstjes plus 9 stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2016 21:53 schreef D. het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons
De complete stemlijst staat in het Google doc
Niet iedereen heeft er 15 aangeleverdquote:Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik tel 504 stemmen. Dat is 33 lijstjes plus 9 stemmen![]()
Zou inderdaad ook kunnenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, zitten platen tussen die IEDEREEN kent denk ik zo.
Alhoewel sommige niet bij naam, Pure Shores is er zo eentje, als je die hoort ken je m zeker wetenZal hem beluisteren.
En ik vond 15 al zo moeilijkquote:
Aangezien hier ook nog wel wat Stenders liefhebbers kwamen (en 1 of 2 haters) die niet in 't radio 2 topic komen. En sowieso voor de 90s (semi-alto-)liefhebbers: de Spotifyplaylist met de 90s favorieten van Stenders die hij inleverde bij 3FM voor 90s request. Het moesten eigenlijk 20 nummers zijn, het werden er wat meer..(en dan missen er nog zo'n 130 die niet op Spotify staan)
Stenders '90s lijstjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien hier ook nog wel wat Stenders liefhebbers kwamen (en 1 of 2 haters) die niet in 't radio 2 topic komen. En sowieso voor de 90s (semi-alto-)liefhebbers: de Spotifyplaylist met de 90s favorieten van Stenders die hij inleverde bij 3FM voor 90s request. Het moesten eigenlijk 20 nummers zijn, het werden er wat meer..(en dan missen er nog zo'n 130 die niet op Spotify staan)
Stenders '90s lijstje
Goedzo. Ben onderhand wel klaar met die ouwe meuk in de top 2000. Het is tijd om het hedendaagse kaf van het koren te scheiden. Al die kutnummers van Adele en The Script eruit. Daarom vond ik "Foster the People - Pumped up Kicks" ook zo'n leuke binnenkomer afgelopen editie. Hipstervolk, laat uw stem gelden!quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:46 schreef richolio het volgende:
Gestemd:
Bon Iver - re:stacks
Radiohead - Exit music (for a film)
Young the giant - Cough syrup
The xx – Intro
Weezer - Island In The Sun
Editors - The Racing Rats
Daughter - Youth
Plastic Bertrand - Ca Plane Pour Moi
Eels - Novocaine For The Soul
John Mayer - The heart of life
Muse - Butterflies And Hurricanes
The National - Fake Empire
Major Lazer ft. Amber Coffman – Get Free
Beck - Loser
Lekker de hippe indiedingetjes gestemd. Een beetje tegenwindThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
90's alternative vind ik persoonlijk belangrijker want langer geleden, dito punk. De classics van nu moeten nog gevormd worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:15 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Goedzo. Ben onderhand wel klaar met die ouwe meuk in de top 2000. Het is tijd om het hedendaagse kaf van het koren te scheiden. Al die kutnummers van Adele en The Script eruit. Daarom vond ik "Foster the People - Pumped up Kicks" ook zo'n leuke binnenkomer afgelopen editie. Hipstervolk, laat uw stem gelden!
Wat doen we trouwens nu eigenlijk met die lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weet niet wat de rest doet, maar ik ga op de top 3 stemmen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat doen we trouwens nu eigenlijk met die lijst?When I was a child I had a fever.
Toch leuk dat er één nummer van mijn nominatielijst is die verder is gekomen dan alleen mijn eigen stem. Hierbij mijn complete stemlijstje, waarbij de eerste 10 mijn nominatielijst vormen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat zoveel mensen op Pure Shores hebben gestemd. Hoe geniaal ik die plaat ook vind (ik kende m toch wel, alleen de titel niet, ess stijl), ik had het echt niet verwacht. (misschien ook omdat ik All Saints uberhaupt niet een top 2000-fahige naam vind)
Texas - When We Are Together
Regina Spektor - Don't Leave Me (Ne Me Quitte Pas)
Alice Deejay - Will I Ever Fall In Love
All Saints - Pure Shores
Mr. Oizo - Flat Beat
The Beautiful South - Everybody's Talking
Bee Gees - Israel
Katy Perry - Hot 'N Cold
No Doubt - It's My Life
Bronstibock & Chagall - Breathe
Blondie - Heart Of Glass
Carole King - It's Too Late
Marc Almond - Tears Run Rings
Smokey Robinson & The Miracles - Tracks Of My Tears
Andrew Gold - Lonely BoyJust remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Hulde voor Carole Kingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Toch leuk dat er één nummer van mijn nominatielijst is die verder is gekomen dan alleen mijn eigen stem. Hierbij mijn complete stemlijstje, waarbij de eerste 10 mijn nominatielijst vormen.
Texas - When We Are Together
Regina Spektor - Don't Leave Me (Ne Me Quitte Pas)
Alice Deejay - Will I Ever Fall In Love
All Saints - Pure Shores
Mr. Oizo - Flat Beat
The Beautiful South - Everybody's Talking
Bee Gees - Israel
Katy Perry - Hot 'N Cold
No Doubt - It's My Life
Bronstibock & Chagall - Breathe
Blondie - Heart Of Glass
Carole King - It's Too Late
Marc Almond - Tears Run Rings
Smokey Robinson & The Miracles - Tracks Of My Tears
Andrew Gold - Lonely Boy
Dat maakt de keuze voor die wanstaltige cover weer een beetje goed![]()
![]()
The Beautiful South heeft er toch een schitterende versie van gemaakt, en Harry Nilsson stond er al in met dit nummer dus je moet wat.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Hulde voor Carole King
Dat maakt de keuze voor die wanstaltige cover weer een beetje goed
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Ik doelde op No Doubtquote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
The Beautiful South heeft er toch een schitterende versie van gemaakt, en Harry Nilsson stond er al in met dit nummer dus je moet wat.![]()
![]()
Verkeerd gegokt, maar geldt hetzelfde voor: Talk Talk stond er al in , en die clip van No Doubt was fantastisch toch.quote:Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
Egnie, waarom denk je dat ik 'm genomineerd heb?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 19:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
The Beautiful South heeft er toch een schitterende versie van gemaakt, en Harry Nilsson stond er al in met dit nummer dus je moet wat.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die vind ik wel meevallen, als je even vergeet dat het origineel veel beter is.quote:Bij Everybody's Talking vind ik de versie van Nilsson de enige te pruimen cover denk ik.
Ik ken de versie van the Beautiful South niet, maar hun coveralbum vind ik best te pruimen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik wel meevallen, als je even vergeet dat het origineel veel beter is.Bij Everybody's Talking vind ik de versie van Nilsson de enige te pruimen cover denk ik.
De Nilsson versie is Ok inderdaad![]()
![]()
Alweer zo'n slechte tijd voor een marketingstunt
In dit geval vind ik het wel een geluk bij een ongeluk dat het niet een half jaar later gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer zo'n slechte tijd voor een marketingstuntDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wel gewoon een grote artiest die veel krediet verdient. Wij moeten wel even wat solidariteit met laxus tonenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het wel een geluk bij een ongeluk dat het niet een half jaar later gebeurt.
Thxquote:Op donderdag 21 april 2016 20:18 schreef Cee het volgende:
Aggut ja, laxus. *knuffel*
Wordt een interessante lijst dit jaar.![]()
Ja ik was aardig van slag toen ik het hoorde Donderdag en kan het nou nog steeds niet geloven eigenlijk.
Hebben we er al een beetje zin in jongens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Over 2 maanden ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in jongens?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Toevallig dacht ik er deze week ook al aan. Op dit moment zit ik nog niet echt op eind december te wachten hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.![]()
Het was vorige week dan ook nog 30 gradenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik er deze week ook al aan. Op dit moment zit ik nog niet echt op eind december te wachten hoor.![]()
![]()
Ik had het er hier toevallig in augustus nog overquote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik moest eraan denken toen de Pokemon Go hype opkwam.Isn't it ironic, don't you think
Mijn verlof tussen kerst en ON is geregeldquote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.
Niet teveel sociale dingen plannen, lekkere dingen in huis halen en me een week opsluiten!Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Ik heb de 31e geen vrij denk ik, nouja het ligt eraan of ik nog ander werk vind naast wat ik nu doe.quote:Op zondag 25 september 2016 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn verlof tussen kerst en ON is geregeld
Niet teveel sociale dingen plannen, lekkere dingen in huis halen en me een week opsluiten![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig kan ik dit jaar wel op Pokemon stemmen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig was die net te vroeg, anders had die theme de top 100 gehaald. ....quote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef jcdragon het volgende:
Ik moest eraan denken toen de Pokemon Go hype opkwam.![]()
De verwachting dat dat nummer weer uit de lijst zou donderen kan in elk geval worden losgelaten, na Pokémon Go.quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig kan ik dit jaar wel op Pokemon stemmen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
liever gotta catch em all dan the rembrandts eigenlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nouja, de themesong is nog een beetje sentiment, maar deze kunnen echt niet. Vooral die tweede vond ik zelfs toen ik de serie nog keek al niet leukquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn grootste issue met dat Pokémon nummer is dat het als sentiment wordt beschouwd waardoor ik me weer eens stokoud ga voelen.
Jem and the Misfits, dát is pas sentiment.![]()
Verder heb ik genânt veel zin in de T2000 en ben ik al een lijst in mijn hoofd aan het opstellen.![]()
Ik heb meerdere cd's van de zangeres die de stem van Jem inzong.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Jem and the Misfits, dát is pas sentiment.![]()
En geen cd's van The Misfits
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier ook al zin in
It's alright, I know it's right.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: