Radio 2 Top 2000 - 2015SPOILER: tijdloze header2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voorlopig moeten we vooral nog wat Blofdingen posten. Die arme Mexiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Fred_B het volgende:
Moeten we nu in dit topic een lijstje met platen om op te stemmen posten?
Goed geplandquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:29 schreef asco het volgende:
2 weken geleden hadden we het beter.![]()
Vandaag wel alweer verlof genomen voor eind 2016/begin 2017.
gisterenavond? Waren wij gewoon thuis....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:42 schreef Fretwork het volgende:
Kerstdiner, Enschede, bier, wijn, leuk. #waarzijndiaanpeace?
Is maar goed ook, iedereen in de stad was dronkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gisterenavond? Waren wij gewoon thuis....
Te vroeg voor de stemweekquote:
veel te vroeg.quote:
Hij zal ongetwijfeld wel gaan stijgen in de Top 2000 (en zwaar terecht natuurlijk!), maar de tweede helft van het jaar heeft waarschijnlijk meer effect.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
veel te vroeg.![]()
Nu wel heerlijke radio bij Giel.2 uur lang David Bowie.![]()
QFTquote:Op maandag 11 januari 2016 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch ook wel een van de meest veelzijdige artiesten uit de popgeschiedenis, een beetje het tegenovergestelde van Coldplay of de Dire Straits, elk nummer is onderhand anders
Heroes op de mijne...quote:Op maandag 11 januari 2016 11:33 schreef jcdragon het volgende:
Space oddity stond op mijn lijstje.. RIP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop