+1quote:Op maandag 29 februari 2016 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat deze zo hoog staat, maar het is niet helemaal mijn smaak.
quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Het trouwliedje van Peace en mij. stond ook op onze trouwkaart aan de voorkant.
Hmmm hier heb ik dan niet zoveel mee...quote:Op maandag 29 februari 2016 21:30 schreef D. het volgende:
Op 3, met 8 stemmen...
The Knack - My Sharona
*zachtjes met trom roffeltquote:Op maandag 29 februari 2016 21:50 schreef Homdeck het volgende:
Nog steeds niets van mijn lijstje en nu vrees ik het ergste
XTC - Making plans for Nigelquote:
Runaway is een single uit 1961 van Del Shannon. Het nummer is geschreven door Del Shannon (onder zijn echte naam Charles Westover) en keyboardspeler Max Crook. Het werd op 24 januari 1961 in New York opgenomen met Harry Balk als producer.
"Runaway" kwam uit op Big Top Records (Big Top 3067) en het werd een nummer 1-hit in de Billboard Hot 100. Het bereikte de toppositie op 30 april 1961 en stond vier weken op nummer 1. Ook in Australië en Groot-Brittannië werd het een nummer 1-hit. In Nederland bereikte het de tweede plaats en in Vlaanderen de vijfde.[1]
Del Shannon nam in 1967 een nieuwe versie op, die echter de Billboard Hot 100 niet bereikte.
bron:wiki
quote:Making plans for Nigel is de enige single van het album Drums And wires van de Britse post-punkgroep XTC. In Canada en in het Verenigd Koninkrijk was het in 1979 een top 20-hit. In Canada behaalde de single de 14e positie in in de UK Singles Chart de 17e positie.
Het nummer is geschreven door XTC-bassist Colin Moulding.
bron:wiki
Is een beetje een vergeten plaatje ja. Ik kende m vorig jaar deze tijd ook pas net.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Die eerste nummer 1 ken ik niet, die 2e wel
Ik ken hem vanwege Long Tall Ernie and the Shakersquote:Op maandag 29 februari 2016 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
Die eerste nummer 1 ken ik niet, die 2e wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |