In dit geval vind ik het wel een geluk bij een ongeluk dat het niet een half jaar later gebeurt.quote:Op donderdag 21 april 2016 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer zo'n slechte tijd voor een marketingstunt

Wel gewoon een grote artiest die veel krediet verdient. Wij moeten wel even wat solidariteit met laxus tonenquote:Op donderdag 21 april 2016 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit geval vind ik het wel een geluk bij een ongeluk dat het niet een half jaar later gebeurt.

Thxquote:Op donderdag 21 april 2016 20:18 schreef Cee het volgende:
Aggut ja, laxus. *knuffel*
Wordt een interessante lijst dit jaar.

Over 2 maanden ja.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we er al een beetje zin in jongens?

Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.quote:

Toevallig dacht ik er deze week ook al aan. Op dit moment zit ik nog niet echt op eind december te wachten hoor.quote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.

Het was vorige week dan ook nog 30 gradenquote:Op donderdag 22 september 2016 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik er deze week ook al aan. Op dit moment zit ik nog niet echt op eind december te wachten hoor.

Ik had het er hier toevallig in augustus nog overquote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eind september is voor het eerst dat het altijd weer een beetje borrelt. Het is de kou.

Mijn verlof tussen kerst en ON is geregeldquote:Op donderdag 22 september 2016 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]

Ik heb de 31e geen vrij denk ik, nouja het ligt eraan of ik nog ander werk vind naast wat ik nu doe.quote:Op zondag 25 september 2016 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn verlof tussen kerst en ON is geregeld
Niet teveel sociale dingen plannen, lekkere dingen in huis halen en me een week opsluiten!

Gelukkig was die net te vroeg, anders had die theme de top 100 gehaald. ....quote:Op donderdag 22 september 2016 18:51 schreef jcdragon het volgende:
Ik moest eraan denken toen de Pokemon Go hype opkwam.

De verwachting dat dat nummer weer uit de lijst zou donderen kan in elk geval worden losgelaten, na Pokémon Go.quote:Op zondag 25 september 2016 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig kan ik dit jaar wel op Pokemon stemmen.

Nouja, de themesong is nog een beetje sentiment, maar deze kunnen echt niet. Vooral die tweede vond ik zelfs toen ik de serie nog keek al niet leukquote:

Ik heb meerdere cd's van de zangeres die de stem van Jem inzong.quote:Op vrijdag 30 september 2016 22:57 schreef Cee het volgende:
Jem and the Misfits, dát is pas sentiment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |