quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringen
Hooguit een extra officiële live-uitvoering
En dan zet ik de nummer 2 over nummer 5, met 8 punten over de 10 en de 3. Terugnemen en en alles op nummer 15 zetten.quote:
Das wat mij betreft dezelfde ja en ik ben 1 van de stemmersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met nummer 154 en 155 bedoelen we denk ik hetzelfde nummer... Melanie - Lay down en Melanie and the Edwin Hawkins Singers - Lay down
Vind ik ook! Als ze maar straks als 1 nummer geteld worden dan...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wat mij betreft dezelfde ja en ik ben 1 van de stemmers
Ik heb per ongeluk per DM ipv PM gestemdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringen
Hooguit een extra officiële live-uitvoering
Ik heb al gestemd, mag ik een update inzienquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef D. het volgende:
Ik heb nu 8 stemlijstjes verwerkt, en nu al verrassende resultaten
Nee, iedereen moet braaf wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd, mag ik een update inzien?
Thanx!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
https://open.spotify.com/(...)kLjTE1mfI0wFtW0lnJXN
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Top ik luister nuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
https://open.spotify.com/(...)kLjTE1mfI0wFtW0lnJXN
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Oh ja, dat was er ook eentje.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:51 schreef Homdeck het volgende:
Soldiers who want to be heroes is ook een-versie
Noem er eens 1 die ik genomineerd heb dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:55 schreef cafca het volgende:
Leuk, zit nu te luisteren.
Grappig ook dat je van sommige nummers kunt raden wie ze genomineerd heeft....
Bij jou is het lastig, maar ik gok op Isaac Hayesquote:Op zondag 14 februari 2016 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Noem er eens 1 die ik genomineerd heb dan?
Correctquote:Op zondag 14 februari 2016 13:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij jou is het lastig, maar ik gok op Isaac Hayes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |