Dat ook. Ik zag zelfs Coldplayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Same here.
Ik zie ook zeker 50 nummers waarvan ik vind dat ze er zeker niet in moeten trouwens.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
Zeker weten dat er nummers uit mijn lijst sneuvelen.
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Ja daar hadden we het wel eens over kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me awayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.
Mooi nummer, met goed verhaal erbij.
D'OH!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me away
Kunnen we wel weer veranderen hoorquote:
Nee hoor, 't is 9 februariquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer veranderen hoor
Ik heb D. allang voor mij gewonnen. Hij doet bijna alles wat ik zegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is 9 februari
Ik zag Bløfquote:
Correctquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
En lijst is aangepast n.a.v. commentaar hier
Jack in the box, STIFT!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
Allemaal 1quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Fretwork het volgende:
Trouwens D. ik bedoelde specifiek deze versie:
En niet:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch twee nummers die ik zelf heb ingezonden laten vallen. Mooi trouwens dat er meerdere inzendingen voor nummers van Porcupine Tree en Dream Theater zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |