SPOILER: SkyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst had ik er 3 achter elkaar. Ook met andere TT dus dat kan ik ook, huehuequote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
Kapen kan je nu, maar kan je ook kapen en de TT veranderen?
De enige slet die ik zou doenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef Crip het volgende:
Wie heeft wel eens slutty brownies gemaakt?
trkaejfolajflkjsgkljskljlksnfdklzl zoiets ja, noem ik niet echt een TTquote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatst had ik er 3 achter elkaar. Ook met andere TT dus dat kan ik ook, huehue
nosdijfcosdjf telt nie als TTquote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laatst had ik er 3 achter elkaar. Ook met andere TT dus dat kan ik ook, huehue
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
trkaejfolajflkjsgkljskljlksnfdklzl zoiets ja, noem ik niet echt een TT
holy shitquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
trkaejfolajflkjsgkljskljlksnfdklzl zoiets ja, noem ik niet echt een TT
Beetje jelly?quote:
ja dus, betekent wel iets ;squote:Op zondag 14 februari 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zijn meer toetsaanslagen dan high
Hjb Fylaxquote:Op zondag 14 februari 2016 14:42 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut je bent nog steeds amper ouder dan 12.
het begint bijna meelijwekkend te wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahaha feyenoord:D:D
7 op rij heuuu
Ja, best wel. Ze gaan voor de 10 op rij, wedden.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
het begint bijna meelijwekkend te worden
eenwatquote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg ik heb een google cardboard nu ga ik daarmee nolifen doei FOK!Leef.
Check het zelf op HBOquote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Parawan het volgende:
Weet iemand of het nieuwe seizoen GOT al begonnen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ach, is beter dan die 10-0quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ze gaan voor de 10 op rij, wedden.
ja neequote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Parawan het volgende:
Weet iemand of het nieuwe seizoen GOT al begonnen is?
Heb gekregen lanquote:Op zondag 14 februari 2016 14:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Stuk karton uit china bestellen
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kom maar op haphfoadhsfpoinsd;va
waar moet het heenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Op zondag 14 februari 2016 14:43 schreef Viskarretje het volgende:
Doen natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef madeliefff het volgende:
Van Catkiller een valentijnskaart gehad. Er staat "neuken? " wat zal ik doen
Hem neuken duhquote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef madeliefff het volgende:
doe mij. je zei btw in vorig deel if ik jou post heb gelezen maar heb gemicroft en geen post gezien waarin je me noemt?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef madeliefff het volgende:
hahaha mycroft je jezelfquote:Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
doe mij. je zei btw in vorig deel if ik jou post heb gelezen maar heb gemicroft en geen post gezien waarin je me noemt?
hehe true 2008 beste generatie.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik troost mij met de gedachte dat het toch maar newbies zijn
ik zat je te foppenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
doe mij. je zei btw in vorig deel if ik jou post heb gelezen maar heb gemicroft en geen post gezien waarin je me noemt?
ja alleen om post terug te zoeken waar ze op doeldequote:Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahaha mycroft je jezelfjezus ash
uhuquote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja alleen om post terug te zoeken waar ze op doelde.
jees was srs tin minuten bezig met zoekenquote:
die usert met die vechttopic?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jees was srs tin minuten bezig met zoeken. wat is er btw gebeurd met FOK!?
iedereen zegt tegenwoordig doen ipv geven.
muay thai.
JULLIE WETEN NIET WAAR DIT OVER GAAT HE NEWBIES.
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de man met als enige post eenin de 08 sc
![]()
![]()
![]()
nee dat was Michielos.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die usert met die vechttopic?
moet je wel foto van je pikkie sturenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
U srs?
Ik weet wel bijna zeker van nietmaar hey, STEL dat het toch zo is
quote:
quote:
Beste 2 minuten van mijn leven.quote:
aaahwwwquote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
jees was srs tin minuten bezig met zoeken. wat is er btw gebeurd met FOK!?
iedereen zegt tegenwoordig doen ipv geven.
muay thai.
JULLIE WETEN NIET WAAR DIT OVER GAAT HE NEWBIES.
Heb micropenis dus is niet te zienquote:Op zondag 14 februari 2016 14:59 schreef Viskarretje het volgende:
[..]
moet je wel foto van je pikkie sturen
Engels voetbal is mooier dan Spaans voetbalquote:Op zondag 14 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
https://streamable.com/0io2
jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
die kerel die rood pakte is echt zo fcking domquote:Op zondag 14 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
wel op z'n Duits, maar jaquote:Op zondag 14 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Spaans voetbal is technisch & tactisch anders een stuk verzorgder.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Engels voetbal is mooier dan Spaans voetbal
neeeeeee kkkzooiquote:Op zondag 14 februari 2016 15:05 schreef Le_Professeur het volgende:
jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Het sfeertje er omheen minderquote:Op zondag 14 februari 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Spaans voetbal is technisch & tactisch anders een stuk verzorgder.
Wat was deze belangrijk. Bij verlies was het verschil 8 punten geweest en nu nog maar 2, pff.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Engels voetbal is mooier dan Spaans voetbal
Wel gefeli btw. Wordt nog spannend daarquote:Op zondag 14 februari 2016 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat was deze belangrijk. Bij verlies was het verschil 8 punten geweest en nu nog maar 2, pff.
En nota bene mijn grote held Danny Welé
[ afbeelding ]
Wilde net zeggen. In de engelse competitie is er veel meer trammelant.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Engelse sfeer wordt nogal overgewaardeerd
Dank. Zeker, hopelijk gaat het nu weer draaien. Cazorla hebben we echt weer nodig.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel gefeli btw. Wordt nog spannend daar
Ja. Ik heb nu gewoon geen excuus..quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je in NL had gezeten, had je kunnen zeggen dat het weer kut is.
Het regentquote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Prima weer, nog niet alles van de stad gezien en dan binnen zitten
Wat doe je eigenlijk in Spanje?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Prima weer, nog niet alles van de stad gezien en dan binnen zitten
Ik werk in de slavernij.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Spanje?
ga rondje hardlopen, of houd je daar niet van?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu gewoon geen excuus..
Jawel. Vanavond.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga rondje hardlopen, of houd je daar niet van?
Stage dus.quote:
Nee een stage van 10 jaar.quote:
Nou, wandel maar vast naar de plaatselijke kabab om je verdriet weg te eten.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:14 schreef Montelly het volgende:
Mac n cheese bij winst Feyenoord
[ afbeelding ]
quote:
Ja 5 in totaal. Nog tot eind maart.quote:
Ok, tof.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, wandel maar vast naar de plaatselijke kabab om je verdriet weg te eten.
[..]Was het maar zo
[..]
Ja 5 in totaal. Nog tot eind maart.
Een glas Pisang?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is tijd om een lekkere groene rakker te draaien
Zo gaan die dingenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kwam uit de lucht vallen. Overigens is je ondertitel incorrect.
In de auto.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdomme, heb ik nergens een aansteker liggen
In broekzakken van broeken in de wasmand?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mehh, net gekeken
Normaal overvloed aan aanstekers
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In broekzakken van broeken in de wasmand?
wait wut? echte sneeuw of natte sneeuw?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds best hard
Echte sneeuw die gewoon blijft liggenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut? echte sneeuw of natte sneeuw?
welke opleiding?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
Godverdomme data corrupt, kan ik nog niet verder werken aan m'n scriptie
Zo strak was je nichtjes niet neequote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Voor Valentijn een incestgedichtje:
je bent nog strakker dan m'n nichtje.
ben ook niet zo van de sneeuw, idee is tof en de eerste dag is het in de praktijk ook best tof maar na een aantal dagen word het irritant inderdaad zeker w.b. verkeer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte sneeuw die gewoon blijft liggen
Al mijn nichtjes zijn minstens 10-15 jaar ouder dan ik en hebben allemaal meerdere kinderen. Dat zal dus niet nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo strak was je nichtjes niet nee
Erg ook eigenlijk hequote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ven doetzo:
oh lekker penis fijn hard dik om mee te spuiten lekker kloppend sterk
Dan zijn het je nichten. Nichtquote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al mijn nichtjes zijn minstens 10-15 jaar ouder dan ik en hebben allemaal meerdere kinderen. Dat zal dus niet nee.
Geen idee ik ben met de brommer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan zijn het je nichten. Nicht
ben nu aan het werk ga straks luisteren.quote:
Oeh nicequote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ven doetzo:
oh lekker penis fijn hard dik om mee te spuiten lekker kloppend sterk
Haha, hou op. Word er botergeil vanquote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkere tieten om vast te grijpen lekker op en neur neuken lekker ja mmm
hey modus
Is het niet zo druk?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben nu aan het werk ga straks luisteren.
Hey lekkertjequote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkere tieten om vast te grijpen lekker op en neer neuken lekker ja mmm
hey modus
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat jaquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, hou op. Word er botergeil van
Een gedichtje omdat het Valentijn is:quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat ja
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruikenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat ja
traantje gelaten, wat lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een gedichtje omdat het Valentijn is:
Al zitten je haren verstopt onder een doek,
jij bent de dame die ik al mijn hele leven zoek.
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruiken
fuck it, ik welquote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruiken
Kan ik beter:quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik beter:
Vrome vormen in de wereld geëtst,
Gesluierd, verborgen diep in gedachten
van Crip- wordt vunzig geketst
in haar seksfantasie van duizenden nachten
plus een
Wow omwquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik eet nu sour cream & onion pringles toevallig, kom je ook?
Een hoopje vlas op je bovenlip,quote:Op zondag 14 februari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is proza en geen clichématig gerijmelarij zoals jij produceert.
Het ging goed tot op de laatste regel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een hoopje vlas op je bovenlip,
gedraaid in een mooie krul,
verhindert je van elke wip,
geen vrouw wil op je lul.
Dan verbrand je je bek toch, van lavacake?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg je krijgt gratis lavacake als je twee domino's pizza's gaat bestellen![]()
![]()
Ba dum tssquote:Op zondag 14 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan verbrand je je bek toch, van lavacake?
Sour cream& onion?!quote:
prachtigquote:Op zondag 14 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik beter:
Vrome vormen in de wereld geëtst,
Gesluierd, verborgen diep in gedachten
van Crip- wordt vunzig geketst
in haar seksfantasie van duizenden nachten
plus een
Alleen maarquote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ba dum tss
[..]
Sour cream& onion?!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een hoopje vlas op je bovenlip,
gedraaid in een mooie krul,
verhindert je van elke wip,
geen vrouw wil op je lul.
Plus de ophanging van Van Beekquote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
huehuehue.
Vanavond bestorming maasgebouwheuu
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg je krijgt gratis lavacake als je twee domino's pizza's gaat bestellen![]()
![]()
racisme spotted.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.
Zag die lavacake ook, zou wel vet zijn als je die ook gratis kreeg bij m'n bestelling, maar was niet geldig i.c.m. andere acties ofc.
eentje voor hem en eentje voor zijn rechterhandquote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
racisme spotted.
maar 2 pizza's, wtf zijn die dingen klein dan of?
Wat eet jij veel pizza'squote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.
Zag die lavacake ook, zou wel vet zijn als je die ook gratis kreeg bij m'n bestelling, maar was niet geldig i.c.m. andere acties ofc.
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
racisme spotted.
maar 2 pizza's, wtf zijn die dingen klein dan of?
eheheheuheuheuhuehuehuehuehuehuequote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
25cm, normaal upgrade ik naar 30, maar aangezien ik 2 had vond ik dit ook wel best.
Wanne kleintje hehehequote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eheheheuheuheuhuehuehuehuehuehue
25cm
Eet juist amper pizza, maar toen ik vorige keer had besteld kreeg ik dus zo'n coupon erbij die t/m vandaag geldig was, dan maar gebruikenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat eet jij veel pizza'sahh jammurr want lavacakes zijn te lekker voor woorden
Deed me denken aanquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik mijn lengte ook niet hoor. Liever 10 cm groter maar ach het is zoals het is
ik heb zo'n 25% korting kaartje gekregen uit mn studentendoos, zogenaamd geldig tot 2015 maar ik kan het nog steeds gebruiken huehuequote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eet juist amper pizza, maar toen ik vorige keer had besteld kreeg ik dus zo'n coupon erbij die t/m vandaag geldig was, dan maar gebruiken.
Hi ha hoquote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik heb zo'n 25% korting kaartje gekregen uit mn studentendoos, zogenaamd geldig tot 2015 maar ik kan het nog steeds gebruiken huehue
Bestaat dat nog ja, soms deelden ze die dingen uit bij de ingang van de HvA, was wel way backquote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik heb zo'n 25% korting kaartje gekregen uit mn studentendoos, zogenaamd geldig tot 2015 maar ik kan het nog steeds gebruiken huehue
Ja maar het is echt een flutbox tbhquote:Op zondag 14 februari 2016 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bestaat dat nog ja, soms deelden ze die dingen uit bij de ingang van de HvA, was wel way back.
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar het is echt een flutbox tbh
quote:
Uit mijn doos komen nooit kaartjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil je nooit meer zien, verdwijn!quote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor ADO heb ik altijd wel sympathie
Dat is de beste manier ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Over 35 minuten moet ik op mijn werk zijn. Nu net een drol langs mijn kringspier laten glijden.
Goed samenhangend verhaal, 8/10quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef defokkingfoker het volgende:
Over 35 minuten moet ik op mijn werk zijn. Nu net een drol langs mijn kringspier laten glijden.
Ik geen enkelequote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Voor ADO heb ik altijd wel sympathie
Schaapie.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat voor?
Sambal van kippenlevertjes.
[ afbeelding ]
Dit ja, want het is dumptquote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / Moeder wurgt zoon, snijdt zijn keel over en dump lichaam.
Huilen mag, kom maarquote:Op zondag 14 februari 2016 16:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik flipen je weet waarom. Bied troost.
gezelligquote:Op zondag 14 februari 2016 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
NWS / Moeder wurgt zoon, snijdt zijn keel over en dump lichaam.
levertjes...gadverquote:Op zondag 14 februari 2016 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Schaapie.
En dan lekker pittig met gekarameliseerde uitjes erophnng
kippenlever is ook lekker
Ik heb pringles geregeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:24 schreef madeliefff het volgende:
Ik heb de hele dag al honger. Ik vreet me suf
Dat heet kokoreç.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
In Syrië aten ze soms darmen gevuld met rijst en kikkererwten... en dat dan frituren. Nooit een hap van gegeten... je eet toch geen darmen
Nee met een vriendin.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ging jij nou met Spekkie naar Deadpool?
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
In Syrië aten ze soms darmen gevuld met rijst en kikkererwten... en dat dan frituren. Nooit een hap van gegeten... je eet toch geen darmen
hmm k liever andere chips. K heb nootjes gegeten, stukjes kaas, koekje en straks taart die ik maakquote:
Dat zag ik toen ik op vakantie in Turkije was.. in Syrië zag het er echt heel anders uit.quote:
Je maakt alleen voor jezelf een taart?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm k liever andere chips. K heb nootjes gegeten, stukjes kaas, koekje en straks taart die ik maak
Vreetschuur.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hmm k liever andere chips. K heb nootjes gegeten, stukjes kaas, koekje en straks taart die ik maak
wat moest jè in Syrië?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
nee ik deel uit ook. Ik eet maar 1 stukje hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je maakt alleen voor jezelf een taart?
Je heb nog nooit een worst op?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
niet zeuren als een pussy als je het nooit heb geprobeerdquote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Zou proberen/10.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:29 schreef defokkingfoker het volgende:
Volgens mij heeft hij zichzelf verhangenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hey mcgrath, je clubje staat 0-5 achter.![]()
Moet je wel even delen hier he.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:31 schreef xcachet het volgende:
Ik ben een vlog aan het maken. Nu al hilarisch hahaha
Ghehe, 0-6quote:Op zondag 14 februari 2016 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zichzelf verhangen
Jazeker. Altijd mijn Nederlandse paspoort in bezit gehad. In Syrië kwam ik amper in aanmerking voor een identiteitskaart... leefde daar 3 jaar met een toeristenvisumquote:
Heel mijn gezin ging daar heen... uiteindelijk ook maar gegaanquote:
Utrechtse vocking worstquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
Ik probeer alles (srs) en heb nog nooit nee gezegd als ik iets aangeboden kreeg, dus ja. Maar op die foto ziet het er niet heel smakelijk uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou je Surinaamse bloed- en vleesworst proberen? Echt goeie shit, terwijl ik al kotsneigingen krijg bij die Nederlandse bakbloedworst.
in hoeveel uur ;o?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Haha wtf lijkt net piemel die anaal ging die vies wasquote:Op zondag 14 februari 2016 16:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Samequote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
Ik weet gelukkig nog steeds niet wat dat spel is, wil het ook niet proberen, heb al geen leven
Haha, ik ben ook van de mooiere getallen met aantallenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed op weg!
[ afbeelding ]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegersquote:Op zondag 14 februari 2016 16:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hebben ze contact met je opgenomen of? Zat je daar voor werk?
Was gewoon god die jou ervan weerhieldquote:Op zondag 14 februari 2016 16:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha nice. Gister GVD niet nacht kunnen doorhalen door Windows Update 4-uurs ding
.
[ afbeelding ]
Spreek je Arabisch?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Toen ik ging solliciteren voor een baan in de gemeente moest ik op gesprek komen bij de aivd... ze wouden even weten wat ik 4 jaar terug in syrie heb gedaan. Ik was toen nog tiener... had gewoon een baantje en ging naar school.. was wel het alfa manetje tusse al die zandnegers
In Utrechtquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
bij hem thuis tochquote:Op zondag 14 februari 2016 16:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waar kan je dat halen? Moet ik nog 's proberen. inb4 Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |