Het regentquote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Prima weer, nog niet alles van de stad gezien en dan binnen zitten
Wat doe je eigenlijk in Spanje?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Prima weer, nog niet alles van de stad gezien en dan binnen zitten
Ik werk in de slavernij.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk in Spanje?
ga rondje hardlopen, of houd je daar niet van?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nu gewoon geen excuus..
Jawel. Vanavond.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga rondje hardlopen, of houd je daar niet van?
Stage dus.quote:
Nee een stage van 10 jaar.quote:
Nou, wandel maar vast naar de plaatselijke kabab om je verdriet weg te eten.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:14 schreef Montelly het volgende:
Mac n cheese bij winst Feyenoord
[ afbeelding ]
quote:
Ja 5 in totaal. Nog tot eind maart.quote:
Ok, tof.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, wandel maar vast naar de plaatselijke kabab om je verdriet weg te eten.
[..]Was het maar zo
[..]
Ja 5 in totaal. Nog tot eind maart.
Een glas Pisang?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is tijd om een lekkere groene rakker te draaien
Zo gaan die dingenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kwam uit de lucht vallen. Overigens is je ondertitel incorrect.
In de auto.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
godverdomme, heb ik nergens een aansteker liggen
In broekzakken van broeken in de wasmand?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mehh, net gekeken
Normaal overvloed aan aanstekers
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
In broekzakken van broeken in de wasmand?
wait wut? echte sneeuw of natte sneeuw?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds best hard
Echte sneeuw die gewoon blijft liggenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:45 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut? echte sneeuw of natte sneeuw?
welke opleiding?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:44 schreef TARDIS. het volgende:
Godverdomme data corrupt, kan ik nog niet verder werken aan m'n scriptie
Zo strak was je nichtjes niet neequote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
Voor Valentijn een incestgedichtje:
je bent nog strakker dan m'n nichtje.
ben ook niet zo van de sneeuw, idee is tof en de eerste dag is het in de praktijk ook best tof maar na een aantal dagen word het irritant inderdaad zeker w.b. verkeer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echte sneeuw die gewoon blijft liggen
Al mijn nichtjes zijn minstens 10-15 jaar ouder dan ik en hebben allemaal meerdere kinderen. Dat zal dus niet nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo strak was je nichtjes niet nee
Erg ook eigenlijk hequote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ven doetzo:
oh lekker penis fijn hard dik om mee te spuiten lekker kloppend sterk
Dan zijn het je nichten. Nichtquote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Al mijn nichtjes zijn minstens 10-15 jaar ouder dan ik en hebben allemaal meerdere kinderen. Dat zal dus niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |