Geen idee ik ben met de brommer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan zijn het je nichten. Nicht
ben nu aan het werk ga straks luisteren.quote:
Oeh nicequote:Op zondag 14 februari 2016 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
nee ven doetzo:
oh lekker penis fijn hard dik om mee te spuiten lekker kloppend sterk
Haha, hou op. Word er botergeil vanquote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkere tieten om vast te grijpen lekker op en neur neuken lekker ja mmm
hey modus
Is het niet zo druk?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ben nu aan het werk ga straks luisteren.
Hey lekkertjequote:Op zondag 14 februari 2016 15:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkere tieten om vast te grijpen lekker op en neer neuken lekker ja mmm
hey modus
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat jaquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, hou op. Word er botergeil van
Een gedichtje omdat het Valentijn is:quote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat ja
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruikenquote:Op zondag 14 februari 2016 15:49 schreef Crip het volgende:
[..]
lekkere lange kloppende paal heb jij fijn voor natte kutjes ja lekker nat ja
traantje gelaten, wat lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een gedichtje omdat het Valentijn is:
Al zitten je haren verstopt onder een doek,
jij bent de dame die ik al mijn hele leven zoek.
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruiken
fuck it, ik welquote:Op zondag 14 februari 2016 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik hem niet als sig ga gebruiken
Kan ik beter:quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik beter:
Vrome vormen in de wereld geëtst,
Gesluierd, verborgen diep in gedachten
van Crip- wordt vunzig geketst
in haar seksfantasie van duizenden nachten
plus een
Wow omwquote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik eet nu sour cream & onion pringles toevallig, kom je ook?
Een hoopje vlas op je bovenlip,quote:Op zondag 14 februari 2016 16:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is proza en geen clichématig gerijmelarij zoals jij produceert.
Het ging goed tot op de laatste regel.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
Een hoopje vlas op je bovenlip,
gedraaid in een mooie krul,
verhindert je van elke wip,
geen vrouw wil op je lul.
Dan verbrand je je bek toch, van lavacake?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg je krijgt gratis lavacake als je twee domino's pizza's gaat bestellen![]()
![]()
Ba dum tssquote:Op zondag 14 februari 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan verbrand je je bek toch, van lavacake?
Sour cream& onion?!quote:
prachtigquote:Op zondag 14 februari 2016 15:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ik beter:
Vrome vormen in de wereld geëtst,
Gesluierd, verborgen diep in gedachten
van Crip- wordt vunzig geketst
in haar seksfantasie van duizenden nachten
plus een
Alleen maarquote:Op zondag 14 februari 2016 16:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ba dum tss
[..]
Sour cream& onion?!
quote:Op zondag 14 februari 2016 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een hoopje vlas op je bovenlip,
gedraaid in een mooie krul,
verhindert je van elke wip,
geen vrouw wil op je lul.
Plus de ophanging van Van Beekquote:Op zondag 14 februari 2016 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
huehuehue.
Vanavond bestorming maasgebouwheuu
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg je krijgt gratis lavacake als je twee domino's pizza's gaat bestellen![]()
![]()
racisme spotted.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.
Zag die lavacake ook, zou wel vet zijn als je die ook gratis kreeg bij m'n bestelling, maar was niet geldig i.c.m. andere acties ofc.
eentje voor hem en eentje voor zijn rechterhandquote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
racisme spotted.
maar 2 pizza's, wtf zijn die dingen klein dan of?
Wat eet jij veel pizza'squote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk 15 min geleden 2 pizza's binnen gehad van Domino's, 2e was gratis.
Zag die lavacake ook, zou wel vet zijn als je die ook gratis kreeg bij m'n bestelling, maar was niet geldig i.c.m. andere acties ofc.
Wat?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
racisme spotted.
maar 2 pizza's, wtf zijn die dingen klein dan of?
eheheheuheuheuhuehuehuehuehuehuequote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat?
25cm, normaal upgrade ik naar 30, maar aangezien ik 2 had vond ik dit ook wel best.
Wanne kleintje hehehequote:Op zondag 14 februari 2016 16:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eheheheuheuheuhuehuehuehuehuehue
25cm
Eet juist amper pizza, maar toen ik vorige keer had besteld kreeg ik dus zo'n coupon erbij die t/m vandaag geldig was, dan maar gebruikenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat eet jij veel pizza'sahh jammurr want lavacakes zijn te lekker voor woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |