Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 14 februari 2016 12:43 schreef Groby het volgende:
Wat is er met dat beeld de hele tijd, tering fox
Niks?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:43 schreef Groby het volgende:
Wat is er met dat beeld de hele tijd, tering fox
Heeft die man bij Ajax al 1 bal goed geraakt?quote:
Nee joh, Ajax speelt mooi dominant aanvallend voetbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook van beide kanten lange halen en hopen dat je de afvallende bal hebt
Een paar keer, maar dat zal waarschijnlijk per ongeluk geweest zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft die man bij Ajax al 1 bal goed geraakt?
Begint steeds meer een "Maherretje" te worden
Op zich heb je gelijk, maar het mag wel iets opportunistischerquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax speelt mooi dominant aanvallend voetbal.
Nou nouquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is nog saaier dan Vitesse - Heerenveen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar het mag wel iets opportunistischer
Milik zou er bij PSV 30 inschieten.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook, die kan er namelijk geen reet van.
Gudelj had ik in z'n Alkmaarse vorm ook graag bij PSV gezien hoor.. Wat hij tegenwoordig doet lijkt nergens opquote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef StarGazer het volgende:
Gudelj halen in plaats van Propper. Nuff said
Milik kan heel goed scoren tegen Georgië en Gibraltar.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Milik zou er bij PSV 30 inschieten.
Eerst een spelfout, dan edit je hem en is het nog verkeerdquote:
Pijnijk ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst een spelfout, dan edit je hem en is het nog verkeerd
Propper is toch veel meer een Ajax voetballer dan Gudelj.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gudelj had ik in z'n Alkmaarse vorm ook graag bij PSV gezien hoor.. Wat hij tegenwoordig doet lijkt nergens op
Ik zal mij coulant opstellenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnijk ja.
Maar ter mijn verdediging, ik ben pas 20 minuten wakker.
De koffie pruttelt nog.
Middags pas wakker wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnijk ja.
Maar ter mijn verdediging, ik ben pas 20 minuten wakker.
De koffie pruttelt nog.
Te technisch, mag niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Propper is toch veel meer een Ajax voetballer dan Gudelj.
Inderdaad, daarom speelt van de Beek ook niet meer.quote:
Frozen moet op bezoek bij oma en opa.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een zondag voor 12en je bed uitkomen.
Mwah, Leicester is ook wel goed in wedstrijden dood maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks kijken naar Arsenal - Leicester in plaats van dit zaadpot
Waarom zijn er dan stoeltjes?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In een stadion hoor je te staan.
Bah wat vies.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
En dat registreert beter.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor de sier, of om commerciële redenen.
Neem jij dan de kraan?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
Volgens mij kun je veilig gaan douchenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Staat genoteerdquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Feest bij mij wanneer Gudelj voor langer dan 12 maanden geblesseerd raakt.
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raaktquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Wat doe je daar op?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Ik eet op zondag de laatste tijd steeds vaker een stokbroodje.
Heerlijk man.
Van de Beekquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raakt![]()
Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.
Madquote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen.
Of niet, je kan ook een teringeind oprotten.
Jammer dat z'n hele posthistorie tot nu toe het tegendeel bewijst.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef Tagliano het volgende:
Sunrise wil even laten zien dat hij volwassen is
Jammer dat hij de belofte van enkele maanden op vakantie ook niet waarmaaktquote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat z'n hele posthistorie tot nu toe het tegendeel bewijst.
Wat is er met jou? Slechte jeugd gehad? Telkens maar dat gescheld en mensen een blessure toewensen...quote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen.
Of niet, je kan ook een teringeind oprotten.
De wedstrijd boeit niemand, het gaat om dit topic.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:57 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo martel je jezelf met deze wedstrijd als je niet voor Ajax bent>
Na Kranevitter dan wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj kan de beste speler ter wereld worden op zijn positie.
Hij wenst idd vaak spelers een blessure toe.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:57 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat is er met jou? Slechte jeugd gehad? Telkens maar dat gescheld en mensen een blessure toewensen...
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef Caland het volgende:
'Spijkerman lovend over balvastheid Schöne'
Geen speler verloor vaker de bal tegen Feyenoord dan Schöne (25x). #ajafey #groaja Data: Opta.
Duhhhquote:Op zondag 14 februari 2016 12:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
De wedstrijd boeit niemand, het gaat om dit topic.
Pereirogod wandelde langs 3 ajacieden.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:57 schreef Tagliano het volgende:
Als zelfs Maduro door de verdediging heen kan lopen
Stel je nu Pereiro gelijk aan Maduro of hoe mag ik dit opvatten?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pereirogod wandelde langs 3 ajacieden.
Pereiro is dan ook een eindbaas.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pereirogod wandelde langs 3 ajacieden.
Ik zou bijna gaan denken dat Spijkerman er geen verstand van heeft.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef Caland het volgende:
'Spijkerman lovend over balvastheid Schöne'
Geen speler verloor vaker de bal tegen Feyenoord dan Schöne (25x). #ajafey #groaja Data: Opta.
Was toch lief 1-1 tegen NEC.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste Ajax-wedstrijd zonder De Boer op de bank sinds 4 december 2010 tegen NEC. Mido scoorde toen en Zeegelaar viel in.
Wie zie je graag op zijn plaats?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj weer laf het duel in gaan.
Gudelj.
Waarom?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou gauw ergens anders naar kijken
Hey Sunri5e je zit op het verkeede account.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:59 schreef RubenSosa het volgende:
dijks aansteller. Eerst blijven liggen, daarna snel weer opstaan omdat het buitenspel is..
Min later was het alweer 1-1quote:Op zondag 14 februari 2016 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volksfeest na de 1-0 van Mido..
Ok.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren voor het eerst een helft gevlagd, dat was best mooi werk. Vooral toen die paupers me uit gingen schelden dat ik een doeltrap gaf in plaats van een corner.
bedankt hansquote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren voor het eerst een helft gevlagd, dat was best mooi werk. Vooral toen die paupers me uit gingen schelden dat ik een doeltrap gaf in plaats van een corner.
Waarvan akte.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dit verhaal is boeiender dan de wedstrijd van Ajax.
Leicester speelt ook niet uitnodigend voetbal dus het is niet zo dat je voor het voetbal gaat kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag ook naar Ajax kijken natuurlijk
Een echte topper wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester speelt ook niet uitnodigend voetbal dus het is niet zo dat je voor het voetbal gaat kijken.
MOETEN staan, ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
Groningen had 2 a 3-0 voor kunnen staan
Alleen jammer dat Groningen ongeveer net zo makkelijk scoort als Feyenoordquote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
Groningen had 2 a 3-0 voor kunnen staan
Die scoren alleen tegen Feyenoord altijd, die oud-spelers uit de opleiding.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Oud Feyenoorder Idrissi gaat het doen vandaag
Al jaren toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Ajax zich beet laat nemen door die treurboel van Groningen
Groningen doet het prima tot nu toe, de enige treurige ploeg is Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Ajax zich beet laat nemen door die treurboel van Groningen
Ligt aan het veld.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groningen doet het prima tot nu toe, de enige treurige ploeg is Ajax.
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Sunri5e het volgende:
Die El Ghazi wordt ook met de week beter. Snap wel waarom hij afgelopen winter niet voor 20 miljoen naar AC Milan is gegaan. Die gaat aan het einde van dit seizoen naar Real Madrid.
Eh, ik zou even kritisch naar je Ajax kijken. Groningen had allang op voorsprong moeten staan.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.
Nou zeg, wat fantastisch.
Ja en hoog ook zag ik.quote:
Normaal hoef ik dat woord alleen te gebruiken om jouw persoonlijkheid te omschrijven, dat klopt ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.
En een type trainer dat wel voetbal wil spelenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Groningen mist een type scorende spits.
Ajax ook?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eh, ik zou even kritisch naar je Ajax kijken. Groningen had allang op voorsprong moeten staan.
Jij wilde Van Beek in Oranje.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Sunri5e het volgende:
Die El Ghazi wordt ook met de week beter. Snap wel waarom hij afgelopen winter niet voor 20 miljoen naar AC Milan is gegaan. Die gaat aan het einde van dit seizoen naar Real Madrid.
tja geen 70% balbezit dus niet boeiend voor een ajacied.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.
Nou zeg, wat fantastisch.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.
We kunnen er op wachten dat hij gaat zeggen dat alle Ajacieden dit zeggen en gaat vervolgens weer met een paar quotes rondslingeren.quote:
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomtquote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Normaal hoef ik dat woord alleen te gebruiken om jouw persoonlijkheid te omschrijven, dat klopt ja.
Ja jij pakt mij echt aan hoor, niet normaal. Doet me vreselijk pijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomt
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.quote:
Dat maakt hier niet uit. Ze willen iemand die zijn weddenschap jaren niet nakomt mod maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomt
Daar kom jij nooit.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.
jij denkt aan hem, omdat hij aan het douchen is?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Jongens hou het rustig, denk aan KingRoland. Die is aan het douchen.
Zo geforceerd volwassenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.
Een type Wijnaldum dusquote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
Ajax mist gewoon een middenvelder die er 15 maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
- Maartenfr12
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat maakt hier niet uit. Ze willen iemand die zijn weddenschap jaren niet nakomt mod maken.
Iemand zoals Litmanen, zo zag ik op YouTube.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
Ajax mist gewoon een middenvelder die er 15 maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
- Maartenfr12
Ag er was ook iemand mod die er nooit watquote:Op zondag 14 februari 2016 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel typisch van ze.
Hou dat wannabe modden buiten dit topic.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Sjeune, al is dit niet zijn hoekquote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laf gaan liggen voor een vrije trap..
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat maakt hier niet uit. Ze willen iemand die zijn weddenschap jaren niet nakomt mod maken.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom laf gaan liggen voor een vrije trap..
Hou dat wannabe modden buiten dit topic.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij zou het beter doen dan jij.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou dat wannabe modden buiten dit topic.
Niemand leest jouw posts goed genoeg om daar voor te zoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat had ik net subtiel in mijn vorige post verstopt
Het niveau ontstijgt de meeste idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand leest jouw posts goed genoeg om daar voor te zoeken.
Ja ik postte voordat ik die reactie zag.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat had ik net subtiel in mijn vorige post verstopt
je klinkt verrast..quote:Op zondag 14 februari 2016 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste balcontacten dus achterin.
Wel als hij niet terug het veld in komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:14 schreef Sunri5e het volgende:
Brammer nu juichen omdat Payne geblesseerd is?
ze domineren gewoon hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef Doublepain het volgende:
Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax wint met een lucky goal
Wat een kut club ook
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef Doublepain het volgende:
Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax wint met een lucky goal
Wat een kut club ook
Frank tegen PSV afgelopen seizoenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Welke dwaas heeft trouwens ooit bedacht dat El Ghazi wel een goede spits zou zijn
El Dwaziquote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Welke dwaas heeft trouwens ooit bedacht dat El Ghazi wel een goede spits zou zijn
Genoeg mensen hier hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Uhhhhh juistquote:Op zondag 14 februari 2016 13:17 schreef Coco98 het volgende:
Ajax ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ga je dat nu als uitgangspunt nemen?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
Groningen heeft wel vermaakt?
Aidspot in het kwadraat, van beide kanten
Sommige zien in hem de nieuwe Ronaldo hier.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat maak jij er van.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je dat nu als uitgangspunt nemen?
'De tegenstander was ook kut, dus zo erg is het niet!!1!!1!'
Er waren mensen bij die dachten dat hij topscorer zou worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Eet smakelijkquote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Tijd voor broodjes, het meest spectaculaire onderdeel van het kijken naar een wedstrijd van Ajax
Oldenburger stelde dat Groningen vermaakte. Dat ben ik niet met hem eens, ik vind beide ploegen slecht. Sterker, ik ben denk ik een van de eersten hier om te zeggen dat Ajax werkelijk waar een verschrikking is om naar te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laten we het hopenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijkwellicht dat Ajax nog een doelpuntje meepakt
Leer lezen dom varken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt? Wat een debielen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen bij die dachten dat hij topscorer zou worden.
Poehéé wat een statement...quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningengoden
Ik snap er geen kont van.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningengoden
Mijn eredivisie toto gaat tot noch toe wel redelijk .quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Vilhena; Toornstra, Kuyt en Bilal.
Beste rechtsback ooit Karsdorp geblesseerd. Jeetje mensen.
Ik denk 3 van de vijf. Vond de Twente-hype twijfelachtig.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn eredivisie toto gaat tot noch toe wel redelijk .
Dat wordt hier juist niet gedaan. Typerend dat de niet-stadionbezoekers de doekjes niet snappen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat proberen die supportersschares geforceerd te laten zien hoe geweldig netjes ze wel niet zijn. Ik weet niet wat ik momenteel erger vind.
5 uit 5.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk 3 van de vijf. Vond de Twente-hype twijfelachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |