Oldenburger stelde dat Groningen vermaakte. Dat ben ik niet met hem eens, ik vind beide ploegen slecht. Sterker, ik ben denk ik een van de eersten hier om te zeggen dat Ajax werkelijk waar een verschrikking is om naar te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je dat nu als uitgangspunt nemen?
'De tegenstander was ook kut, dus zo erg is het niet!!1!!1!'
Laten we het hopenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eet smakelijkwellicht dat Ajax nog een doelpuntje meepakt
Leer lezen dom varken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga je dat nu als uitgangspunt nemen?
'De tegenstander was ook kut, dus zo erg is het niet!!1!!1!'
Echt? Wat een debielen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er waren mensen bij die dachten dat hij topscorer zou worden.
Poehéé wat een statement...quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningengoden
Ik snap er geen kont van.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groningengoden
Mijn eredivisie toto gaat tot noch toe wel redelijk .quote:Op zondag 14 februari 2016 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer; Nieuwkoop, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Vejinovic, Vilhena; Toornstra, Kuyt en Bilal.
Beste rechtsback ooit Karsdorp geblesseerd. Jeetje mensen.
Ik denk 3 van de vijf. Vond de Twente-hype twijfelachtig.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn eredivisie toto gaat tot noch toe wel redelijk .
Leg het dan even uit joh.quote:
Dat wordt hier juist niet gedaan. Typerend dat de niet-stadionbezoekers de doekjes niet snappen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat proberen die supportersschares geforceerd te laten zien hoe geweldig netjes ze wel niet zijn. Ik weet niet wat ik momenteel erger vind.
5 uit 5.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk 3 van de vijf. Vond de Twente-hype twijfelachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |