En een type trainer dat wel voetbal wil spelenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Groningen mist een type scorende spits.
Ajax ook?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eh, ik zou even kritisch naar je Ajax kijken. Groningen had allang op voorsprong moeten staan.
Jij wilde Van Beek in Oranje.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Sunri5e het volgende:
Die El Ghazi wordt ook met de week beter. Snap wel waarom hij afgelopen winter niet voor 20 miljoen naar AC Milan is gegaan. Die gaat aan het einde van dit seizoen naar Real Madrid.
tja geen 70% balbezit dus niet boeiend voor een ajacied.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.
Nou zeg, wat fantastisch.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.
We kunnen er op wachten dat hij gaat zeggen dat alle Ajacieden dit zeggen en gaat vervolgens weer met een paar quotes rondslingeren.quote:
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomtquote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Normaal hoef ik dat woord alleen te gebruiken om jouw persoonlijkheid te omschrijven, dat klopt ja.
Ja jij pakt mij echt aan hoor, niet normaal. Doet me vreselijk pijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomt
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.quote:
Dat maakt hier niet uit. Ze willen iemand die zijn weddenschap jaren niet nakomt mod maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja omdat ik je aanpak, omdat je je weddenschap niet nakomt
Daar kom jij nooit.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.
jij denkt aan hem, omdat hij aan het douchen is?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Coco98 het volgende:
Jongens hou het rustig, denk aan KingRoland. Die is aan het douchen.
Zo geforceerd volwassenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dit is het livetopic. Speelt van Beek momenteel? Volgens mij niet. Bespreek dat lekker in het Feyenoord topic.
Een type Wijnaldum dusquote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
Ajax mist gewoon een middenvelder die er 15 maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
- Maartenfr12
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat maakt hier niet uit. Ze willen iemand die zijn weddenschap jaren niet nakomt mod maken.
Iemand zoals Litmanen, zo zag ik op YouTube.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
Ajax mist gewoon een middenvelder die er 15 maakt en een spits 4 keer per wedstrijd vrij voor de keeper zet.
- Maartenfr12
Ag er was ook iemand mod die er nooit watquote:Op zondag 14 februari 2016 13:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind het wel typisch van ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |