Inderdaad, daarom speelt van de Beek ook niet meer.quote:
Op een zondag voor 12en je bed uitkomen.quote:
Frozen moet op bezoek bij oma en opa.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een zondag voor 12en je bed uitkomen.
Mwah, Leicester is ook wel goed in wedstrijden dood maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks kijken naar Arsenal - Leicester in plaats van dit zaadpot
Waarom zijn er dan stoeltjes?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In een stadion hoor je te staan.
Om mee te gooienquote:
Bah wat vies.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
En dat registreert beter.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor de sier, of om commerciële redenen.
Neem jij dan de kraan?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
Volgens mij kun je veilig gaan douchenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Staat genoteerdquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Feest bij mij wanneer Gudelj voor langer dan 12 maanden geblesseerd raakt.
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raaktquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Wat doe je daar op?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Ik eet op zondag de laatste tijd steeds vaker een stokbroodje.
Heerlijk man.
Vandaag kipfilet.quote:
Van de Beekquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raakt![]()
Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.
Oke.quote:
Madquote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen.
Of niet, je kan ook een teringeind oprotten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |