Ik heb nergens last vanquote:Op zondag 14 februari 2016 12:43 schreef Groby het volgende:
Wat is er met dat beeld de hele tijd, tering fox
Niks?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:43 schreef Groby het volgende:
Wat is er met dat beeld de hele tijd, tering fox
Heeft die man bij Ajax al 1 bal goed geraakt?quote:
Nee joh, Ajax speelt mooi dominant aanvallend voetbal.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Tagliano het volgende:
Het is ook van beide kanten lange halen en hopen dat je de afvallende bal hebt
Een paar keer, maar dat zal waarschijnlijk per ongeluk geweest zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft die man bij Ajax al 1 bal goed geraakt?
Begint steeds meer een "Maherretje" te worden
Op zich heb je gelijk, maar het mag wel iets opportunistischerquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax speelt mooi dominant aanvallend voetbal.
Nou nouquote:Op zondag 14 februari 2016 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze wedstrijd is nog saaier dan Vitesse - Heerenveen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich heb je gelijk, maar het mag wel iets opportunistischer
Milik zou er bij PSV 30 inschieten.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook, die kan er namelijk geen reet van.
Gudelj had ik in z'n Alkmaarse vorm ook graag bij PSV gezien hoor.. Wat hij tegenwoordig doet lijkt nergens opquote:Op zondag 14 februari 2016 12:47 schreef StarGazer het volgende:
Gudelj halen in plaats van Propper. Nuff said
Milik kan heel goed scoren tegen Georgië en Gibraltar.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Milik zou er bij PSV 30 inschieten.
Eerst een spelfout, dan edit je hem en is het nog verkeerdquote:
Pijnijk ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst een spelfout, dan edit je hem en is het nog verkeerd
Propper is toch veel meer een Ajax voetballer dan Gudelj.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gudelj had ik in z'n Alkmaarse vorm ook graag bij PSV gezien hoor.. Wat hij tegenwoordig doet lijkt nergens op
Ik zal mij coulant opstellenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnijk ja.
Maar ter mijn verdediging, ik ben pas 20 minuten wakker.
De koffie pruttelt nog.
Middags pas wakker wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnijk ja.
Maar ter mijn verdediging, ik ben pas 20 minuten wakker.
De koffie pruttelt nog.
Te technisch, mag niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Propper is toch veel meer een Ajax voetballer dan Gudelj.
Inderdaad, daarom speelt van de Beek ook niet meer.quote:
Frozen moet op bezoek bij oma en opa.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een zondag voor 12en je bed uitkomen.
Mwah, Leicester is ook wel goed in wedstrijden dood maken.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga straks kijken naar Arsenal - Leicester in plaats van dit zaadpot
Waarom zijn er dan stoeltjes?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
In een stadion hoor je te staan.
Bah wat vies.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
En dat registreert beter.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor de sier, of om commerciële redenen.
Neem jij dan de kraan?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Aangezien ik had verwacht dat deze wedstrijd heel leuk zou worden heb ik nog geen douche genomen.
Volgens mij kun je veilig gaan douchenquote:Op zondag 14 februari 2016 12:52 schreef KingRoland het volgende:
Staat genoteerdquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Feest bij mij wanneer Gudelj voor langer dan 12 maanden geblesseerd raakt.
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raaktquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
Wat doe je daar op?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef GGMM het volgende:
Ik eet op zondag de laatste tijd steeds vaker een stokbroodje.
Heerlijk man.
Van de Beekquote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja dan krijg je Serero of Sinkgraven erbij, dat kan het genieten beginnen.
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Domme kneus. Feest vieren als er iemand geblesseerd raakt![]()
Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hey sunaids, wat jammer dat jij er ook nog bent.
Madquote:Op zondag 14 februari 2016 12:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bijna, blijf proberen.
Of niet, je kan ook een teringeind oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |