Ok.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren voor het eerst een helft gevlagd, dat was best mooi werk. Vooral toen die paupers me uit gingen schelden dat ik een doeltrap gaf in plaats van een corner.
bedankt hansquote:Op zondag 14 februari 2016 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren voor het eerst een helft gevlagd, dat was best mooi werk. Vooral toen die paupers me uit gingen schelden dat ik een doeltrap gaf in plaats van een corner.
Waarvan akte.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dit verhaal is boeiender dan de wedstrijd van Ajax.
Leicester speelt ook niet uitnodigend voetbal dus het is niet zo dat je voor het voetbal gaat kijken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je mag ook naar Ajax kijken natuurlijk
Een echte topper wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leicester speelt ook niet uitnodigend voetbal dus het is niet zo dat je voor het voetbal gaat kijken.
MOETEN staan, ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
Groningen had 2 a 3-0 voor kunnen staan
Alleen jammer dat Groningen ongeveer net zo makkelijk scoort als Feyenoordquote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Tagliano het volgende:
Groningen had 2 a 3-0 voor kunnen staan
Die scoren alleen tegen Feyenoord altijd, die oud-spelers uit de opleiding.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Oud Feyenoorder Idrissi gaat het doen vandaag
quote:
Al jaren toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Ajax zich beet laat nemen door die treurboel van Groningen
Groningen doet het prima tot nu toe, de enige treurige ploeg is Ajax.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Ajax zich beet laat nemen door die treurboel van Groningen
Ligt aan het veld.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Groningen doet het prima tot nu toe, de enige treurige ploeg is Ajax.
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 8?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Sunri5e het volgende:
Die El Ghazi wordt ook met de week beter. Snap wel waarom hij afgelopen winter niet voor 20 miljoen naar AC Milan is gegaan. Die gaat aan het einde van dit seizoen naar Real Madrid.
Eh, ik zou even kritisch naar je Ajax kijken. Groningen had allang op voorsprong moeten staan.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal blind naar voren zwieberen op De Leeuw of Sørloth.
Nou zeg, wat fantastisch.
Ja en hoog ook zag ik.quote:
Normaal hoef ik dat woord alleen te gebruiken om jouw persoonlijkheid te omschrijven, dat klopt ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd wel leuk als jij het over treurig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |