SPOILER: Tay TayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 01:08:53 ]
Aha, dat is een grapje. Wie was dat trouwens ook alweer die toen samen met mij een straatwoordenboek maakte?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Frank, was fattoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Haha nee dat is theweekndquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Side Somalisch was.
ik stotter gewoonquote:
quote:
Als dat weekenden zijn werk ik liever gewoon de rest van mijn leven door.quote:
wie weet heeft ze herpes op d'r lippenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
niet kopenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
Beetje puntige schoudersquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
Ze heeft iig haar nek gebrokenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie weet heeft ze herpes op d'r lippen
fucking chineesquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
bahquote:
Dat noemen ze een bijzettafel. Een fel roze in dit geval.quote:
terechtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
heb Willoow aan de OP toegevoegd, er staan ook andere mensen in die 1x per 5 maanden hier posten dus fuck de popo
Ben trots op jequote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
heb Willoow aan de OP toegevoegd, er staan ook andere mensen in die 1x per 5 maanden hier posten dus fuck de popo
zo, hermann. Living on the (straight) edge.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
mensen die 800 euro betalen voor t-shirtje omdat er 'chanel' ofzo opstaat
idd, gewoon je moeder laten doenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
Kost 40 omdat het geen origineel chanel shirtje is.. is wel origineel nike shirt..quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
quote:
Zijn die er?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
waarom draagt die man een rok?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
uit de wintercollectie van chanel![]()
![]()
![]()
![]()
mode is een grap
rare taille.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
deze chick heeft perfecte lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe Marvel-superheld?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
uit de wintercollectie van chanel![]()
![]()
![]()
![]()
mode is een grap
Niet je kast vol hebben hangen met Yeezy.quote:
kan niet oordelen tot ik haar billen ziequote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd past er niet bijquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeezyquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet je kast vol hebben hangen met Yeezy.
fake tetters jaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mag ook wel eens verwend wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef SideEffect het volgende:
Hermann heeft een Chanel t-shirt van 800 euro betaald door zijn moeder
Mwah, die tweede foto vind ik persoonlijk een beetje onnatuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chilling, hoe is het daar mi mangquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet oordelen tot ik haar billen zie
sorry de mc0ty in me kwam even naar boven
Gwn haten omdat je arm bent.quote:
en dan zo'n middelmatige kop eropquote:
het gaat hier zoals de jeugd zegt bitchingquote:Op zondag 14 februari 2016 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
chilling, hoe is het daar mi mang
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
Mooie billen. Vind haar alleen niet mooi, ze is blond.
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.quote:
is dat goed of slecht?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat hier zoals de jeugd zegt bitching
alsof een faketit tegenwoordig superhard aan voeltquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.
Kledingstukken met gatenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet deze trui hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.farfetch.com/n(...)9&ffref=lp_pic_18_3_
Vet toch.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet deze trui hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.farfetch.com/n(...)9&ffref=lp_pic_18_3_
blijft jammer en onnodigquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof een faketit tegenwoordig superhard aan voelt
Ik ga voor skinnyquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.
Nee man evolutie en alles.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
dacht dat catkiller alleen lonsdale droeg
well beetje een butterfacequote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje te afgetraind maar zou verder wel op willen varen
Zover reikt de chirurgische technologie nog nietquote:Op zondag 14 februari 2016 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
Eens zal ik ook een prachtige ass hebben ;@
Tegenwoordig betalen mensen geld voor kapotte kleding. Geloof het of niet.quote:
kocht een keer skinny jeans inb4 haat met gaten erin voor 20 euro meer dan eentje zonder gatenquote:
Ik zou het niet weten?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof een faketit tegenwoordig superhard aan voelt
haat met gaten erin voor 20 euro meer dan eentje zonder gatenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kocht een keer skinny jeans inb4 haat met gaten erin voor 20 euro meer dan eentje zonder gaten
ja uiteraardquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef Crip het volgende:
[..]
als ze dat voor zichzelf willen dan moeten ze dat doen
simpel grapje. Beetje zoals jij bent. Ga crip entertainen bij mij lukt het nietquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zover reikt de chirurgische technologie nog niet
In broeken oke... maar in t-shirt/truienquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
kocht een keer skinny jeans inb4 haat met gaten erin voor 20 euro meer dan eentje zonder gaten
TARDIS. ga eens terug naar je eigen accountquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
hou je bekquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haat met gaten erin voor 20 euro meer dan eentje zonder gaten
ow dats kleinquote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Penis is 13 cm, moet het vooral van de dikte hebben.
Nee nog steeds hardcore en metal.quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Penis is 13 cm, moet het vooral van de dikte hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterker nog, mensen betalen extra geld om hun kleding er gedragen en kapot uit te laten. Maar goed, is tegenwoordig echt nog stijl te vinden hoor.
Mijn hemel. Wat een waardeloos gedoe tegenwoordig.
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
van die mainstream stumperts die wel 2 meier neerleggen voor de laatste g-star en dan haten op yeezy. bitch pls
Nja je hebt iig swaggkledingquote:Op zondag 14 februari 2016 01:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee nog steeds hardcore en metal.
En nu project x muziek door fokking.
we zitten hele tijd op skype alquote:Op zondag 14 februari 2016 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
simpel grapje. Beetje zoals jij bent. Ga crip entertainen bij mij lukt het niet
ik koop gwn druksquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.
iddquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.
Weleens rondgekeken op straat? Je ogen gaan ervan bloeden wat mensen aantrekken. Charme, stijl en elegantie. Het is echt vervolgen. Het is echt te erg voor woorden wat je nu ziet.quote:
Daarom, sinds ik dat draag slaan de asielzoekers en overige allochtonen mij in ieder geval niet meer in elkaarquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Trollscience het volgende:
ik dacht dat gemiddeld 19 was ong.? ik d8 dat ik gemiddeld was iig ;p
Ja weet je, ik ben groot. Misschien ben ik een slechte graadmeter.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is gemiddeld blijkbaar.
Heb al wel twee jaar niet meer gemeten.
Weet niet eens wat dat is.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
WAT IS BETER EEN BLOEDLUL OF VLEESHLUL???
als hij nog moet groeien waar ze bij staat te kijken dan heb je niet de juiste chickquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
chicks schrikken wanneer die groeit
HAHAHAquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
ik hebgwn micro pener gaat erom wat je ermee doet toch
ja en daar kan je niks meequote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
die mailtjes moet je niet gelovenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn dick gaat van 5/6cm naar 18/19cm![]()
![]()
True story
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
WAT IS BETER EEN BLOEDLUL OF VLEESHLUL???
Zou er een timelapse filmpje van maken als ik jou was, verrekte interessant.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
True story
hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mailtjes moet je niet geloven
en vleeslul als je vlees cumt? of watquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomt
doet het goed op feestjes
Oh ja die had Guus ook. Nu post hij al een tijdje niet meer, rip.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomt
doet het goed op feestjes
Als mijn vriendin dit tegen me zou zeggenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
Aha. Altijd al willen weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
True story
Gaat wel snel hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou er een timelapse filmpje van maken als ik jou was, verrekte interessant.
Is wel handig.. in je broek zit het niet in de weg.. wanneer je hem nodig hebt groeit hij lekkerquote:
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
oké bedankt voor het laten instorten van mijn wereldbeeld
vind morrissey maar rare emoquote:
Ja, net een bonsai-boompje, want bomen zijn mooi, maar veel te groot om in de huiskamer te hebben staan. Het beste van twee werelden.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is wel handig.. in je broek zit het niet in de weg.. wanneer je hem nodig hebt groeit hij lekker
Als je eenmaal een chick zover heb gekregen dat je naakt in bed ligt, gaat ze echt niet weg omdat je een kleintje hebt hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.
Als hun zich niet aan jou aanpassen dan jij maar aan hun. Nu alleen nog belabberd Nederlands praten en aan meisjes verkrachtenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom, sinds ik dat draag slaan de asielzoekers en overige allochtonen mij in ieder geval niet meer in elkaar
mja maar dat geldt ook maar tot micropeners, verder boeit het vrij weinigquote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.
Hmmmmm... Als het een ons is en ik zou srs zou retarded zijn om een ons te doen, zou ik weglopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je eenmaal een chick zover heb gekregen dat je naakt in bed ligt, gaat ze echt niet weg omdat je een kleintje hebt hoor.
dan tel je sowieso niet meequote:
Ja zo wil dp het graag zien dus..quote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als hun zich niet aan jou aanpassen dan jij maar aan hun. Nu alleen nog belabberd Nederlands praten en aan meisjes verkrachten
Heb je een Big.. Black... Willy..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had to sacrifice, never know what pain will bring.
ik word echt agressief van belabberd nederlandsquote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo wil dp het graag zien dus..
broer als gewoon een ons hebt, wat moet je daar dan me, kun je net zo goed weg gaanquote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je eenmaal een chick zover heb gekregen dat je naakt in bed ligt, gaat ze echt niet weg omdat je een kleintje hebt hoor.
Hij heeft jou al zover gekregenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja zo wil dp het graag zien dus..
Je tong gebruikenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
broer als gewoon een ons hebt, wat moet je daar dan me.
Oh is alleen als ik mijn kunstgebit niet in heb hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word echt agressief van belabberd nederlands
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
broer als gewoon een ons hebt, wat moet je daar dan me.
Een ons is een one night stand, ouwe.quote:
Deze zin is hierboven is echt waarheidquote:Op zondag 14 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik word echt agressief van belabberd nederlands
dit is wel zo'n moment waar ik wilde dat ik high of dronken was zodat ik het kon volgenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
De gesprekken worden op de zondagochtend niet makkelijker om te volgen merk ik.
quote:
Hij heeft Johnny Cash toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:25 schreef Trollscience het volgende:
ik denk steeds uit mijn ooghoek dat jimmydean ajacied1488 is omdat de ui's op elkaar lijken
Ja dat weet ik, maar snap de zin niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een ons is een one night stand, ouwe.
Ja, dat staat niet op je voorhoofd geschreven he?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE EEN KLEIJNE NEUKEN ALS JE EEN ONS HEBT
Ja ja. Het is wel duidelijk fuck de asielzoekers. Praat goed nederlands met me en PVV4lifequote:Op zondag 14 februari 2016 01:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Deze zin is hierboven is echt waarheid
Ja, ik schenk er nog maar eens een in.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is wel zo'n moment waar ik wilde dat ik high of dronken was zodat ik het kon volgen
Oh nou ja, wat moet je met een micropiemel als je goed gevuld wil worden die avond, daar kwam die zin op neer.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar snap de zin niet.
meh, vind the cure beterquote:
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:26 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ja ja. Het is wel duidelijk fuck de asielzoekers. Praat goed nederlands met me en PVV4life
Ja goed, dat weet je pas dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh nou ja, wat moet je met een micropiemel als je goed gevuld wil worden die avond, daar kwam die zin op neer.
quote:
trustenquote:
Ja, dus als je daar achter komt kun je dus net zo goed naar huis gaanquote:
quote:
Dan moet je dat wel doen, takes guts.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, dus als je daar achter komt kun je dus net zo goed naar huis gaan
eh duh, waarom zou je seks hebben met een kleintjequote:Op zondag 14 februari 2016 01:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel doen, takes guts.
je maakt t er niet beter opquote:Op zondag 14 februari 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gast ik was gister op zijn release party dus bek houden ja hij is fucking dope
stoer man. wow.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gast ik was gister op zijn release party dus bek houden ja hij is fucking dope
Ik zit vol met verrassingen.quote:
the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drankquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drank![]()
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eh duh, waarom zou je seks hebben met een kleintje
kun je chill op spacen manquote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drank![]()
zeeman.nl ?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog goede webshop om cheap kleren te bestellen?
http://www.aliexpress.com/quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
marktplaats.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
koop die trui van 2000 dan boelerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
voor vrouwen is dat toch anders geloof ikquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.
meh luister dan liever andere dingen. En nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je chill op spacen man
met teveel drank moet je zielige singer-songwriter luisteren
die heb ik al hangen broerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koop die trui van 2000 dan boeler
Meteen trouwjurk voor zijn meissie er bijquote:
Wilders doet wat het volk wilt en ziet ook dat de blanke Nederlander in haar eigen land geen Nederlander kan zijn door die gelukszoekers. Nederland heeft verandering nodig en een sterke leiderquote:Op zondag 14 februari 2016 01:26 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ja ja. Het is wel duidelijk fuck de asielzoekers. Praat goed nederlands met me en PVV4life
wat danquote:Op zondag 14 februari 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh luister dan liever andere dingen. En nee.
wist niet dat die ook webshop haddenquote:
elektronische muziek, gefreakte breakcore en zoquote:
Is wel echt jouw smaak hèquote:Op zondag 14 februari 2016 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wist niet dat die ook webshop hadden
had ze zich wel eerst gewassen?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.
niks mis met de zeeman hoorquote:
ohja jij bent strakke boy toch met schijvenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
elektronische muziek, gefreakte breakcore en zo
heb ik vanmiddag nog vest en shirtje gekochtquote:
schreef toch maar een paar nummers die boiiquote:Op zondag 14 februari 2016 01:33 schreef Catkiller het volgende:
Songwriter Kanye stopt: hij heeft hulp nodig
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
jaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:33 schreef Trollscience het volgende:
ohja jij bent strakke boy toch met schijven
daar heb ik werkelijk nog nooit wat gekochtquote:
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
maar het was je vriendin hoop ik
Allemaal de schuld van Kimquote:Op zondag 14 februari 2016 01:33 schreef Catkiller het volgende:
Songwriter Kanye stopt: hij heeft hulp nodig
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
was ik maar onwetend over jouquote:Op zondag 14 februari 2016 01:34 schreef Catkiller het volgende:
Al die autisten meteen, oh ik ken hem niet hoor, hurdurdur kijk mij stoer zijn omdat ik onwetend ben over de levende legendes op deze planeet.![]()
hebben best leuke dingenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
daar heb ik werkelijk nog nooit wat gekocht
van die duistere dansbare muziekquote:Op zondag 14 februari 2016 01:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
jamaar ook tijdens de afterglow luister ik liever elektronische shit
Ik geloof je niet, want ik vond het juist mooi hoe je vorige keer ergens zei niet zomaar seks te hebben.quote:
Nee ik had het toen over een trio. ONS heb ik wel een paar keer gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, want ik vond het juist mooi hoe je vorige keer ergens zei niet zomaar seks te hebben.
t-shirt, joggingsbroek, gympen met klittenbandquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
Spijkerbroek en trui, al dan niet met overhemd eronder. En all stars.
Mijn stijl.
beter ditquote:Op zondag 14 februari 2016 01:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
van die duistere dansbare muziek
Heb je die chick gebeft?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee ik had het toen over een trio. ONS heb ik wel een paar keer gedaan.
jij bent dadrocker togquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit eigenlijk op goede muziek te wachten.
dat vind je niet zo snel hierquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit eigenlijk op goede muziek te wachten.
zou k niet doenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.asos.com/asos/(...)uct.aspx?iid=5456380
Zal ik deze halen?
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik uberhaupt niet graag tbh
Ja doe maar dimaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.asos.com/asos/(...)uct.aspx?iid=5456380
Zal ik deze halen?
ja, muziek die je vader luistert, van die jaren '60/'70/'80 progressive/blues-rockquote:
kende ik nie, dit is een fucking dikke nummertjequote:
oke thx.quote:
beffen is 9/10 keer overratedquote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ow, was in de veronderstelling dat dat fijn wasquote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aha. Heet dat zo. Ja, toen werd er wel goede muziek gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, muziek die je vader luistert, van die jaren '60/'70/'80 progressive/blues-rock
Ik ben het beste wat je is overkomen sinds je 16e.quote:
Meh, bij ONS kan je beter sowieso niet doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow, was in de veronderstelling dat dat fijn wasVind je het niet lekker smaken?
Ik wilde net zeggen, je moet niet zoiets doen zonder haar daar te laten wassen hoor.
dat was mass effect 2quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het beste wat je is overkomen sinds je 16e.
Heb je eisprong?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je moet niet zoiets doen zonder haar daar te laten wassen hoor.
no offensequote:The standard set of albums from the 60s and 70s that every boomer likes. Boomers try to get younguns to listen to dad rock by loading up "best albums ever" lists with them. Dad rockers have no desire to listen to recent music and are stuck in the past.
Beatles, Byrds, Beach Boys, Dylan, Rolling Stones, Who, Zep, etc
Ik zou sws geen ons doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, bij ONS kan je beter sowieso niet doen.
Na een avondje stappen smaakt de gemiddelde vagijn niet echt lekker hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeh, wan bushi is sws nicequote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef Trollscience het volgende:
kende ik nie, dit is een fucking dikke nummertje![]()
ik snap niet hoe iedereen hetzelfde koopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen een trui boven de 100 euro kopen.
Jajaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet geil ofzo. Verveel me gewoon de tyfessssssssssss. Heb geen slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |