Koerdisch. Eerwraak.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n leuke beleefde jongedame. Daar geloof ik niets van.
3 big mac menu's en 2 kapsalons en dat is ook geen probleem meerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haas staat bij de voordeur als beveiliging dus succes
Dit vind ik dan weer wel mooie dingenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
+ deze maar dan mat grijs
[ afbeelding ]
hij heeft liever KFC maar dat zeg ik maar nietquote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
3 big mac menu's en 2 kapsalons en dat is ook geen probleem meer
Ik meen mij te herinneren dat Side Somalisch was.quote:
Hoe gaat het trouwens met willowtje hermann. Mis haar wel een beetje hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij heeft liever KFC maar dat zeg ik maar niet
nee manquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Side Somalisch was.
ik ga ook kut oefeningen doen morgen maar heb daar wel zin inquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Stimorol- het volgende:
Heb al geen zin in morgenochtend. moet die kut oefeningen doen en ik vind het niet meer leuk.
nee dat was theweekndquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Side Somalisch was.
Leugensquote:Op zondag 14 februari 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga ook kut oefeningen doen morgen maar heb daar wel zin in
ja ditquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met willowtje hermann. Mis haar wel een beetje hoor.
ze leeft nogquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Over een half jaar hopelijk een motorquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Parawan het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer wel mooie dingen
Ik heb haar van de week gesproken, het gaat goed met haar, maar ook erg drukquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ow maar daar zou ik ook wel zin in hebben.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga ook kut oefeningen doen morgen maar heb daar wel zin in
En dan nog. Voor primitieve dingen als eerwraak en weet ik het is naar mijn mening in de 21ste eeuw geen plaats.quote:
Ben echt srs, heb geen kaartje of een lief berichtje ontvangenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo'n leuke beleefde jongedame. Daar geloof ik niets van.
Frank, was fattoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 februari 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan nog. Voor primitieve dingen als eerwraak en weet ik het is naar mijn mening in de 21ste eeuw geen plaats.
Side lijkt me een heel beleefd en netjes meisje, dat moet het enige zijn dat telt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |