ripquote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
+ deze zonder bont
[ afbeelding ]
Ben dun maar niet gespierd... maar ook geen bot.. ertussenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vette schoenen.
ben je ook zo skinny
Himself, maandag weer inclusief leunpics. Groetjes van Voorne Putten.quote:
Ach deporteren schijnt helemaal niet zo erg te zijn. Ze hadden immers ook voetbaltoernooien in concentratiekampen #lichtkogelquote:Op zondag 14 februari 2016 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het deportabel wordt, dan moet je uitkijken
mooi dat ze die tyfusnazi gebanned hebbenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach deporteren schijnt helemaal niet zo erg te zijn. Ze hadden immers ook voetbaltoernooien in concentratiekampen #lichtkogel
Ja ben uitgenodigdquote:Op zondag 14 februari 2016 00:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Huh, ga je naar de bruiloft van de broer van Hermann?
Mijn god, kan het nog meer met de stroming meequote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
+ deze zonder bont
[ afbeelding ]
Met z'n allen naar CenterParksquote:Op zondag 14 februari 2016 00:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach deporteren schijnt helemaal niet zo erg te zijn. Ze hadden immers ook voetbaltoernooien in concentratiekampen #lichtkogel
wil je mijn +1 zijnquote:
schattigquote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben dun maar niet gespierd... maar ook geen bot.. ertussen
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij wel? dan heb ik die naar het verkeerde adres gestuurd
Meisjes houden van lange en niet dun.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben dun maar niet gespierd... maar ook geen bot.. ertussen
Ben je dan mijn Valentijnquote:Op zondag 14 februari 2016 00:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Thnx eend hou ook van jou ik stuur je een kaartje xx
+ deze maar dan mat grijsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:59 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mijn god, kan het nog meer met de stroming mee
Zo'n leuke beleefde jongedame. Daar geloof ik niets van.quote:
Ben 1.85 ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 01:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Meisjes houden van lange en niet dun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |