the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drankquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drank![]()
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
eh duh, waarom zou je seks hebben met een kleintje
kun je chill op spacen manquote:Op zondag 14 februari 2016 01:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
the cure is voor mij meer muziek om emo bij te voelen na te veel drank![]()
zeeman.nl ?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
weet iemand nog goede webshop om cheap kleren te bestellen?
http://www.aliexpress.com/quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
marktplaats.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
koop die trui van 2000 dan boelerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
voor vrouwen is dat toch anders geloof ikquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.
meh luister dan liever andere dingen. En nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kun je chill op spacen man
met teveel drank moet je zielige singer-songwriter luisteren
die heb ik al hangen broerquote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
koop die trui van 2000 dan boeler
Meteen trouwjurk voor zijn meissie er bijquote:
Wilders doet wat het volk wilt en ziet ook dat de blanke Nederlander in haar eigen land geen Nederlander kan zijn door die gelukszoekers. Nederland heeft verandering nodig en een sterke leiderquote:Op zondag 14 februari 2016 01:26 schreef Parawan het volgende:
[..]
Ja ja. Het is wel duidelijk fuck de asielzoekers. Praat goed nederlands met me en PVV4life
wat danquote:Op zondag 14 februari 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh luister dan liever andere dingen. En nee.
wist niet dat die ook webshop haddenquote:
elektronische muziek, gefreakte breakcore en zoquote:
Is wel echt jouw smaak hèquote:Op zondag 14 februari 2016 01:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wist niet dat die ook webshop hadden
had ze zich wel eerst gewassen?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens gedacht van "die had zich wel mogen scheren" maar toen ging ik maar gewoon, ik was toch al bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |