ja en daar kan je niks meequote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
ik hebgwn micro pener gaat erom wat je ermee doet toch
die mailtjes moet je niet gelovenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Mijn dick gaat van 5/6cm naar 18/19cm![]()
![]()
True story
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
WAT IS BETER EEN BLOEDLUL OF VLEESHLUL???
Zou er een timelapse filmpje van maken als ik jou was, verrekte interessant.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
True story
hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mailtjes moet je niet geloven
en vleeslul als je vlees cumt? of watquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomt
doet het goed op feestjes
Oh ja die had Guus ook. Nu post hij al een tijdje niet meer, rip.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bloedlul is dat als je cumt dat er bloed uitkomt
doet het goed op feestjes
Als mijn vriendin dit tegen me zou zeggenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
ik hebgwn micro pener gaat erom wat je ermee doet toch
Aha. Altijd al willen weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
![]()
True story
Gaat wel snel hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou er een timelapse filmpje van maken als ik jou was, verrekte interessant.
Is wel handig.. in je broek zit het niet in de weg.. wanneer je hem nodig hebt groeit hij lekkerquote:
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
oké bedankt voor het laten instorten van mijn wereldbeeld
vind morrissey maar rare emoquote:
Ja, net een bonsai-boompje, want bomen zijn mooi, maar veel te groot om in de huiskamer te hebben staan. Het beste van twee werelden.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Is wel handig.. in je broek zit het niet in de weg.. wanneer je hem nodig hebt groeit hij lekker
Als je eenmaal een chick zover heb gekregen dat je naakt in bed ligt, gaat ze echt niet weg omdat je een kleintje hebt hoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.
Als hun zich niet aan jou aanpassen dan jij maar aan hun. Nu alleen nog belabberd Nederlands praten en aan meisjes verkrachtenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarom, sinds ik dat draag slaan de asielzoekers en overige allochtonen mij in ieder geval niet meer in elkaar
mja maar dat geldt ook maar tot micropeners, verder boeit het vrij weinigquote:Op zondag 14 februari 2016 01:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat echt om grootte en dikte.
Hmmmmm... Als het een ons is en ik zou srs zou retarded zijn om een ons te doen, zou ik weglopen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je eenmaal een chick zover heb gekregen dat je naakt in bed ligt, gaat ze echt niet weg omdat je een kleintje hebt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |