quote:Op zondag 14 februari 2016 01:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Penis is 13 cm, moet het vooral van de dikte hebben.
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Sterker nog, mensen betalen extra geld om hun kleding er gedragen en kapot uit te laten. Maar goed, is tegenwoordig echt nog stijl te vinden hoor.
Mijn hemel. Wat een waardeloos gedoe tegenwoordig.
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
van die mainstream stumperts die wel 2 meier neerleggen voor de laatste g-star en dan haten op yeezy. bitch pls
Nja je hebt iig swaggkledingquote:Op zondag 14 februari 2016 01:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee nog steeds hardcore en metal.
En nu project x muziek door fokking.
we zitten hele tijd op skype alquote:Op zondag 14 februari 2016 01:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
simpel grapje. Beetje zoals jij bent. Ga crip entertainen bij mij lukt het niet
ik koop gwn druksquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.
iddquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Echt he, de een koopt een auto en dan ander koopt en de ander koopt wat truien van Yeezy, verschil moet er zijn.
Weleens rondgekeken op straat? Je ogen gaan ervan bloeden wat mensen aantrekken. Charme, stijl en elegantie. Het is echt vervolgen. Het is echt te erg voor woorden wat je nu ziet.quote:
Daarom, sinds ik dat draag slaan de asielzoekers en overige allochtonen mij in ieder geval niet meer in elkaarquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef Trollscience het volgende:
ik dacht dat gemiddeld 19 was ong.? ik d8 dat ik gemiddeld was iig ;p
Ja weet je, ik ben groot. Misschien ben ik een slechte graadmeter.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is gemiddeld blijkbaar.
Heb al wel twee jaar niet meer gemeten.
Weet niet eens wat dat is.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:18 schreef defokkingfoker het volgende:
WAT IS BETER EEN BLOEDLUL OF VLEESHLUL???
als hij nog moet groeien waar ze bij staat te kijken dan heb je niet de juiste chickquote:Op zondag 14 februari 2016 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
chicks schrikken wanneer die groeit
HAHAHAquote:Op zondag 14 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
ik hebgwn micro pener gaat erom wat je ermee doet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |