dat vind je niet zo snel hierquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit eigenlijk op goede muziek te wachten.
zou k niet doenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.asos.com/asos/(...)uct.aspx?iid=5456380
Zal ik deze halen?
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik uberhaupt niet graag tbh
Ja doe maar dimaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://www.asos.com/asos/(...)uct.aspx?iid=5456380
Zal ik deze halen?
ja, muziek die je vader luistert, van die jaren '60/'70/'80 progressive/blues-rockquote:
kende ik nie, dit is een fucking dikke nummertjequote:
oke thx.quote:
beffen is 9/10 keer overratedquote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ow, was in de veronderstelling dat dat fijn wasquote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Aha. Heet dat zo. Ja, toen werd er wel goede muziek gemaakt.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, muziek die je vader luistert, van die jaren '60/'70/'80 progressive/blues-rock
Ik ben het beste wat je is overkomen sinds je 16e.quote:
Meh, bij ONS kan je beter sowieso niet doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow, was in de veronderstelling dat dat fijn wasVind je het niet lekker smaken?
Ik wilde net zeggen, je moet niet zoiets doen zonder haar daar te laten wassen hoor.
dat was mass effect 2quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben het beste wat je is overkomen sinds je 16e.
Heb je eisprong?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, je moet niet zoiets doen zonder haar daar te laten wassen hoor.
no offensequote:The standard set of albums from the 60s and 70s that every boomer likes. Boomers try to get younguns to listen to dad rock by loading up "best albums ever" lists with them. Dad rockers have no desire to listen to recent music and are stuck in the past.
Beatles, Byrds, Beach Boys, Dylan, Rolling Stones, Who, Zep, etc
Ik zou sws geen ons doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Meh, bij ONS kan je beter sowieso niet doen.
Na een avondje stappen smaakt de gemiddelde vagijn niet echt lekker hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 01:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
yeh, wan bushi is sws nicequote:Op zondag 14 februari 2016 01:37 schreef Trollscience het volgende:
kende ik nie, dit is een fucking dikke nummertje![]()
ik snap niet hoe iedereen hetzelfde koopt.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef JimmyDean het volgende:
Ik snap niet dat mensen een trui boven de 100 euro kopen.
Jajaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben niet geil ofzo. Verveel me gewoon de tyfessssssssssss. Heb geen slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |