SPOILER: Tay TayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 01:08:53 ]
Aha, dat is een grapje. Wie was dat trouwens ook alweer die toen samen met mij een straatwoordenboek maakte?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Frank, was fattoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Haha nee dat is theweekndquote:Op zondag 14 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat Side Somalisch was.
ik stotter gewoonquote:
quote:
Als dat weekenden zijn werk ik liever gewoon de rest van mijn leven door.quote:
wie weet heeft ze herpes op d'r lippenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
niet kopenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
Beetje puntige schoudersquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
Ze heeft iig haar nek gebrokenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie weet heeft ze herpes op d'r lippen
fucking chineesquote:Op zondag 14 februari 2016 01:07 schreef defokkingfoker het volgende:
Wil deze
[ afbeelding ]
Shirt en meid trouwens
bahquote:
Dat noemen ze een bijzettafel. Een fel roze in dit geval.quote:
terechtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
heb Willoow aan de OP toegevoegd, er staan ook andere mensen in die 1x per 5 maanden hier posten dus fuck de popo
Ben trots op jequote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
heb Willoow aan de OP toegevoegd, er staan ook andere mensen in die 1x per 5 maanden hier posten dus fuck de popo
zo, hermann. Living on the (straight) edge.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Der_Mann het volgende:
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
mensen die 800 euro betalen voor t-shirtje omdat er 'chanel' ofzo opstaat
idd, gewoon je moeder laten doenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
Kost 40 omdat het geen origineel chanel shirtje is.. is wel origineel nike shirt..quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
quote:
Zijn die er?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:09 schreef Trollscience het volgende:
waarom draagt die man een rok?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
uit de wintercollectie van chanel![]()
![]()
![]()
![]()
mode is een grap
rare taille.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
deze chick heeft perfecte lichaam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat een nieuwe Marvel-superheld?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:11 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
uit de wintercollectie van chanel![]()
![]()
![]()
![]()
mode is een grap
Niet je kast vol hebben hangen met Yeezy.quote:
kan niet oordelen tot ik haar billen ziequote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoofd past er niet bijquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeezyquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet je kast vol hebben hangen met Yeezy.
fake tetters jaquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik mag ook wel eens verwend wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef SideEffect het volgende:
Hermann heeft een Chanel t-shirt van 800 euro betaald door zijn moeder
Mwah, die tweede foto vind ik persoonlijk een beetje onnatuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chilling, hoe is het daar mi mangquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet oordelen tot ik haar billen zie
sorry de mc0ty in me kwam even naar boven
Gwn haten omdat je arm bent.quote:
en dan zo'n middelmatige kop eropquote:
het gaat hier zoals de jeugd zegt bitchingquote:Op zondag 14 februari 2016 01:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
chilling, hoe is het daar mi mang
quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Stimorol- het volgende:
Mooie billen. Vind haar alleen niet mooi, ze is blond.
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.quote:
is dat goed of slecht?quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het gaat hier zoals de jeugd zegt bitching
alsof een faketit tegenwoordig superhard aan voeltquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.
Kledingstukken met gatenquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet deze trui hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.farfetch.com/n(...)9&ffref=lp_pic_18_3_
Vet toch.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Niet deze trui hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.farfetch.com/n(...)9&ffref=lp_pic_18_3_
blijft jammer en onnodigquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof een faketit tegenwoordig superhard aan voelt
Ik ga voor skinnyquote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Parawan het volgende:
[..]
Mannen houden van zacht. Niet van harde plastic.
Nee man evolutie en alles.quote:Op zondag 14 februari 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
dacht dat catkiller alleen lonsdale droeg
well beetje een butterfacequote:Op zondag 14 februari 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje te afgetraind maar zou verder wel op willen varen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |