SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Verbosity op 12-02-2016 15:46:36 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Hoe heeft religie hier mee te maken? Ik doneer liever aan mensen waarvan ik vind dat zij het waard zijn. Die keuze heb ik niet. Hoe is dat populistisch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]2
Ben je om het hele religiegebeuren te compenseren een populistisch-gelul-cursusje gaan doen ofzo?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
Je draagt zeker ook overhemden met korte mouwen.
2x neequote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Of een bruine riem op een zwart pak.
Heb zoiets, iets betere stylo. Meeste Ecco schoenen zien er inderdaad niet uit maar ze zitten heerlijk.quote:
Met bruine riem, geen probleem.quote:
Hey Fatjortquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef fathank het volgende:
Sowieso een riem dragen
Als je swag hebt draag je bretels.
[..]
Als je een goede koopt check dan even of er wel saffierglas in zit, de kast RVS is en je de band kan vervangen, mocht die kapot gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
zit ff naar een nieuw klokje te kijken, wil wel een boss horloge dat past wel bij mij
Zegt die toch ook niet. Verbossity doet wat hoort.quote:
ditquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:17 schreef fathank het volgende:
leuke bordeelsluipers Klokov
en horloges koop je niet van een modemerk
honderden euro's betalen voor een chinees uurwerkje van een euro omdat er een merkje op staat
God, allah en boeddha zijndank dat jij die keuze niet mag maken. Zou godverdomme wat wezen, als iedereen een wensenlijstje neer mag leggen met wie wel en niet zijn organen mag krijgen. Want dat zijn dan wel dezelfde mensen die vooraan staan te janken zodra ze zelf een orgaan nodig hebben. Laat dat lekker over aan een onafhankelijke instelling, die zijn keuzes maakt op basis van rationele, medische gegevens, waardoor een orgaan zo nuttig mogelijk wordt besteed.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe heeft religie hier mee te maken? Ik doneer liever aan mensen waarvan ik vind dat zij het waard zijn. Die keuze heb ik niet. Hoe is dat populistisch?
Als je lichaam niet 100% compleet is sta je voor lul als de doden opstaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef fathank het volgende:
Sowieso waarom zou je geen donor willen zijn.
Wat boeit dat nou of je met of zonder lever of hoornvlies of whatever in je kist ligt.
Maak je niet zo boos.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, allah en boeddha zijndank dat jij die keuze niet mag maken. Zou godverdomme wat wezen, als iedereen een wensenlijstje neer mag leggen met wie wel en niet zijn organen mag krijgen. Want dat zijn dan wel dezelfde mensen die vooraan staan te janken zodra ze zelf een orgaan nodig hebben. Laat dat lekker over aan een onafhankelijke instelling, die zijn keuzes maakt op basis van rationele, medische gegevens, waardoor een orgaan zo nuttig mogelijk wordt besteed.
Populistisch dom gelul.
Liever alleen donor voor familie en vrienden. De rest kan mij niet boeien. Ben zelf ook niet van de kastplantjesmentaliteit en de lange lijdenswegen die veel mensen zichzelf (en met name hun geliefden) aandoen om maar in leven te willen blijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef fathank het volgende:
Sowieso waarom zou je geen donor willen zijn.
Wat boeit dat nou of je met of zonder lever of hoornvlies of whatever in je kist ligt.
We gaan toch allemaal naar de hel, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je lichaam niet 100% compleet is sta je voor lul als de doden opstaan.
1 Thess. 4:14-17 Want indien wij geloven, dat Jezus gestorven is en opgestaan, alzo zal God ook hen, die ontslapen zijn in Jezus, weerbrengen met Hem. 15 Want dat zeggen wij u door het Woord des Heeren, dat wij, die levend overblijven zullen tot de toekomst des Heeren, niet zullen voorkomen hen, die ontslapen zijn. 16 Want de Heere Zelf zal met een geroep, met de stem des archangels, en met de bazuin Gods neerdalen van de hemel; en die in Christus gestorven zijn, zullen eerst opstaan; 17 Daarna wij, die levend overgebleven zijn, zullen te zamen met hen opgenomen worden in de wolken, de Heere tegemoet, in de lucht; en alzo zullen wij altijd met de Heere wezen.
Dus jij mag elke dag bitches over vluchtelingen en ander gezeur maar als je iets doms zegt over iets waar we daadwerkelijk wat aan kunnen doen (orgaantekort), is een antwoord daarop "je boos maken"? Plsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je niet zo boos.
[..]
Liever alleen donor voor familie en vrienden. De rest kan mij niet boeien. Ben zelf ook niet van de kastplantjesmentaliteit en de lange lijdenswegen die veel mensen zichzelf (en met name hun geliefden) aandoen om maar in leven te willen blijven.
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus jij mag elke dag bitches over vluchtelingen en ander gezeur maar als je iets doms zegt over iets waar we daadwerkelijk wat aan kunnen doen (orgaantekort), is een antwoord daarop "je boos maken"? Pls![]()
En dat laatste slaat al helemaal nergens op, orgaandonatie neemt juist heel veel onnodig lijden en eeuwig behandelen weg. Kijk maar naar nierdonaties. Mensen kunnen vaak na een week het ziekenhuis uit, zijn van de soms dagelijkse dialyse-ellende af en leven veel langer en gezonder.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.
Dat laatste slaat dan ook niet alleen op orgaandonaties, maar meer het bewust uitputten van de gezondheidszorg door enkele mensen die in mijn optiek klaar zijn met leven. Liever dat er iemand geholpen wordt die er nog iets van kan maken, dan één of andere idioot die z'n leven bewust de vernieling in heeft geholpen.
Houdt die onafhankelijke instantie daar rekening mee?
Dit is nog ver van boos popje, dit is slechts hoe ik reageer op onzin.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.
Dat laatste slaat dan ook niet alleen op orgaandonaties, maar meer het bewust uitputten van de gezondheidszorg door enkele mensen die in mijn optiek klaar zijn met leven. Liever dat er iemand geholpen wordt die er nog iets van kan maken, dan één of andere idioot die z'n leven bewust de vernieling in heeft geholpen.
Houdt die onafhankelijke instantie daar rekening mee?
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En ja natuurlijk is er een strenge controle. Er is zelfs een oud-voor-oud-programma waarbij organen die niet meer in geweldigestaat zijn, gaan naar oude patiënten of patiënten die sowieso niet lang meer te leven hebben maar waarvan de kwaliteit van leven verbeterd kan worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is nog ver van boos popje, dit is slechts hoe ik reageer op onzin.
is dit ironisch bedoeldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
wel beetje onverwacht dat faeroer en beach, de ekte alfamannen uit dit topic, zulke rare dingen zeggen
Be like water my friendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
vroeger wou ik ook altijd begraven worden met een mooie permanente grafsteen
toen realiseerde ik me dat 25 jaar na je dood vrijwel niemand nog weet wie je was
een mooi brandend schip de zee opsturen zoals de vikingenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
toen realiseerde ik me dat 25 jaar na je dood vrijwel niemand nog weet wie je was
ik vind dit echt een sterke postquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
Gewoon begraven en een boom op je graf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
O, je kunt blijkbaar ook online donor worden.
Ben nu ook donor.
Ben wel beetje trots op mezelf.![]()
Moet je alleen doen als ie groot en dik is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
kun je net zo goed je dollo en gezicht op fok zetten
Yeezusquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
2x nee
[..]
Heb zoiets, iets betere stylo. Meeste Ecco schoenen zien er inderdaad niet uit maar ze zitten heerlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Met bruine riem, geen probleem.
[..]
Hey Fatjort
[..]
Als je een goede koopt check dan even of er wel saffierglas in zit, de kast RVS is en je de band kan vervangen, mocht die kapot gaan.
[..]
Zegt die toch ook niet. Verbossity doet wat hoort.
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
ga je ook naar dutchvalley
Whaha echt jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aan
had je ze beter met ralph lauren logo kunnen halen, dan waren ze wel coolquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:39 schreef Drinky het volgende:
Jeezy's vriend, Red October's zijn mijn daily drivers.
Behalve dat de schoenen 7 maten groter zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aan
ik kom zo bij je terugquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heyta ik begin je jungle fever wel te begrijpen
Wat is dit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
prachtig toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Klokov het volgende:
Etha, dm me even je affiliate link voor je webshop.
wat rechtvaardigd de prijs ??quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)c:g:hN8AAOSwyQtV2IIq
CEO 10k/day
Geldverspillingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)c:g:hN8AAOSwyQtV2IIq
CEO 10k/day
Kanyequote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd de prijs ??
Ben jij 50quote:
ik had een docent die zulke droeg onder een casual business outfitquote:
Nee man, die shit is lelijk en helemaal niks waardquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:10 schreef Klokov het volgende:
Zou je deze dragen Drinky?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey ccquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heyta ik begin je jungle fever wel te begrijpen
Een lekkere black chick? Dat wordt nog een uitdaging.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee fop post ff lekkere black chick aub
Dat kan ook nog jaquote:
Geen idee, doet ie moeilijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat is met die punt in disclaimer?
is dat jb op die plaatje vriend?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey cc
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Van wie zou die shop nou zijn..quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat is met die punt in disclaimer?
Ja nou ja, heel mooi, maar ik val toch meer op mannen, blijkt. Als ze dan die black genetics goed gebruiken en liften en dan zo'n torso hebben waar je week van wordt. Hnng.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey cc
denk je dan dat ik mannen ga posten? doe ff normaal zegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nou ja, heel mooi, maar ik val toch meer op mannen, blijkt. Als ze dan die black genetics goed gebruiken en liften en dan zo'n torso hebben waar je week van wordt. Hnng.
Jammer dat ze allemaal getrouwd zijn. Niet dat dat ook maar iets tegenhoudt ofzo.
Heb je nog meer pics van je collegaquote:
Ik echt helemaal niet. Maar ja, tot ik hier was, hield ik ook niet van zwartjoekels.quote:
Nee srry. Maar prachttieten heeft ze wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je nog meer pics van je collega
Is dat jecky?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey cc
laat je anders ff degraderen tot bijvrouwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
maar ja, als zo'n getrouwde kerel zich dan aanbiedt, bén ik dan wel fout, of is dat zijn probleem he? #dtv #dilemma
zijn probleemquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
maar ja, als zo'n getrouwde kerel zich dan aanbiedt, bén ik dan wel fout, of is dat zijn probleem he? #dtv #dilemma
Gvdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:01 schreef Klokov het volgende:
Heb mijn exacte schoen gevonden trouwens:
[ afbeelding ]
vriend wil je groeien of niet ?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
dilemma
nog chickenwings van de superbowl over
kan het nog?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
laat je anders ff degraderen tot bijvrouw
lol
Het is zo grappig tho. "normaal doe ik dit nooit maar bij jou.." "normaal ben ik zo niet"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
laat je anders ff degraderen tot bijvrouw
lol
net een week aan de kots geweest. als je wil cutten doen, anders je slokdarm besparen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
dilemma
nog chickenwings van de superbowl over
kan het nog?
Durf je het aan dat die bitch van 'm even verhaal bij je komt halen? Want die nagels zou ik niet in m'n gezicht willen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
dat is srs wat me tegenhoudt, de vrouwen hier zijn doodeng.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Durf je het aan dat die bitch van 'm even verhaal bij je komt halen? Want die nagels zou ik niet in m'n gezicht willen.
mag ik vragen als je hier ervaring mee hebt?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Durf je het aan dat die bitch van 'm even verhaal bij je komt halen? Want die nagels zou ik niet in m'n gezicht willen.
Maakt niet uit, aids krijg je toch wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
is dat wat jij bij fripsel heb gedaan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
koala hard dit vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef VMSDKR het volgende:
wel stoer dat je je eigen stijl volgt klokov
rock persoonlijk deze
[ afbeelding ]
soms vragen ze wrm dan zeg ik; omdat ik fly benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
koala hard dit vriend
zo ga je de pussy wel pulle
Nee dit zijn mijn buren. Ik woon in een antilianenbuurt. Kan je soms flink om lachen als zo'n wijf weer zuur is op haar vent.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
mag ik vragen als je hier ervaring mee hebt?
haha persiesquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
soms vragen ze wrm dan zeg ik; omdat ik fly ben
soa's zijn voor homos gekquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maakt niet uit, aids krijg je toch wel.
haha mad respect vriend hala madridquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
haha persies
daarom draag ik die superflys van ronaldo cr7
sanngggquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
haha mad respect vriend hala madrid
Haha was laatst in de club deed ik deze bij een wijf: zo vinger op haar arm en 'tssss" zeggen alsof je je brandt ja haha zegt ze wat doe je dus ik zeg; dit gebeurt omdat jij hot bent en ik cool haha
Alsof zo'n aapje zijn negermans er niet rauw in gaat stoppen, bitch plsquote:
Ik heb echt een bloedhekel aan condooms maar no effing way dat hij er hier zonder jasje ingaat vriend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Alsof zo'n aapje zijn negermans er niet rauw in gaat stoppen, bitch pls
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb echt een bloedhekel aan condooms maar no effing way dat hij er hier zonder jasje ingaat vriend.
Heb al wel gehad dat een neger daar ontzettend verongelijkt door ging doen. "verwacht je dat we allemaal aids hebben ofzo?". Ja is dan niet het goede antwoord, trouwens.
hahahaaa wat een varkenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:30 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Fapstengel.
https://www.instagram.com/denisefagerberg/
Zou uiteraard wel, maar toch...
als er maar gat in zit toch vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:13 schreef Dimachaerus het volgende:
maagden die specifieke boobs ass criteria hebben
Naar ome Cor Postbus 69quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:18 schreef Champy het volgende:
Wie moet ik mijn nummer dmen als ik ook in de app wil?
WTF is dit, waar zijn haar boobsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:09 schreef Deuce92 het volgende:
ufffff
ondanks die neusring
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is vrij normaal bij die fitness chicks. Vandaar de de meeste fake tits hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WTF is dit, waar zijn haar boobs
Maar vind jij dit echt aantrekkelijk dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is vrij normaal bij die fitness chicks. Vandaar de de meeste fake tits hebben.
Zou haar keihard geven, ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar vind jij dit echt aantrekkelijk dan?
wel onverwacht dat iemand dat op tranny's geilt een aparte smaak heeft hè ;squote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kans dat dat lukt is nihil, maar aparte smaak tho
tja je geilt op dikke wijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
wel onverwacht dat iemand dat op tranny's geilt een aparte smaak heeft hè ;s
iedereen behalve jouquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tja je geilt op dikke wijven.
Je geilt op alles
Hier inkoppertje.
Typische fattie reactie weer. Wat moet je met die hangende uiers wanneer je 40 bent. Liever een beetje perky, dan kun je er langer van genieten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
WTF is dit, waar zijn haar boobs
Zal wel druk zijn op zondag.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:48 schreef Drinky het volgende:
Ik ga naar de sportschool. My boddie is een tempel
Ik ben geen fattie, maar ik begrijp dat dat het enige is wat jij over mij weet, zodoende begrijp ik dat je daar gebruik van wil maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Typische fattie reactie weer. Wat moet je met die hangende uiers wanneer je 40 bent. Liever een beetje perky, dan kun je er langer van genieten.
Gewoon in de popcornbak van de kerel naast je grabbelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij is hier in 4D te zien trouwens, Deadpool. Wtf zou die 4e D dan zijn?
Bewegende stoelen denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn dick. Als je buiten komt, ben je zwanger.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Zullen we dat oordeel even overlaten aan de heteroseksuele alfamannen in dit topic?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben geen fattie, maar ik begrijp dat dat het enige is wat jij over mij weet, zodoende begrijp ik dat je daar gebruik van wil maken.
Dat gezegd hebbende: Die chick heeft nul komma nul boobs. Het ziet er niet uit
Ik kan vrouwelijk schoon waarderen, maar dit is gewoonquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zullen we dat oordeel even overlaten aan de heteroseksuele alfamannen in dit topic?
Bring. It. On.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:53 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zijn dick. Als je buiten komt, ben je zwanger.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan vrouwelijk schoon waarderen, maar dit is gewoon![]()
Nee ze is vies lekker.quote:
Volgens mij heb ik een verouderde prijslijst. Kun je de nieuwste versie doorsturen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:58 schreef kaasplankje het volgende:
Hebben jullie al form explode besteld?
kijk gewoon in de appquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:05 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een verouderde prijslijst. Kun je de nieuwste versie doorsturen?
Niemand hier geilt op jouquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
tja je geilt op dikke wijven.
Je geilt op alles
Hier inkoppertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik had net al een fapje gezet maar deze kan er ook bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zou harder raken dan haar daddy-issuesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
inb4 "mag ik vragen als jouw lichaam ook 4D is?"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
En de zwarte pukkeltjes naast haar mond, maar verder een vrij begrijpelijke "would hit"quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
why?! ze is bloedmooi.
Al moet die neusring wel weg
Dit is de vrouwelijke versie van een negatieve pornhub commentquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En de zwarte pukkeltjes naast haar mond, maar verder een vrij begrijpelijke "would hit"
Al moeten ze haar ook even een betere beha aanmeten, die achterkant hoort niet in je nek te zitten. Blijkt ze ineens een veel grotere cupmaat te hebben
Oh waar zeg ik dan dat ze niet mooi is????? Jij leest maar wat graag dingen die er niet staan geloof ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
Msmessy vindt niemand mooi
Msmessy en niemand mag ook worden omgedraaid
Misschien moet je niet alle comments onder je fapmateriaal lezen...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit is de vrouwelijke versie van een negatieve pornhub comment
Daarom juist.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:13 schreef Beach het volgende:
[..]
wat? haar kende ik al ja
voel me net sapstengel
Misschien moet jij niet een Turk op wajong beschouwen als goed relatiemateriaalquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alle comments onder je fapmateriaal lezen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zou haar strakke poes helemaal oprekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet een Turk op wajong beschouwen als goed relatiemateriaal
• Plakplaatjesquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
why?! ze is bloedmooi.
Al moet die neusring wel weg
Ik heb geen 3/4 broeken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:42 schreef V1z0R het volgende:
jij draagt 3/4 broeken en ecco's, al een wonder dat je iets raakt
Wat moet ik dan een kalende karpervissende driekwartbroek en ecco's dragende zwelbast met een flinke bankrekening af gaan snauwen en m'n haar afknippen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien moet jij niet een Turk op wajong beschouwen als goed relatiemateriaal
Je zelfrespect behouden?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan een kalende karpervissende driekwartbroek en ecco's dragende zwelbast met een flinke bankrekening af gaan snauwen en m'n haar afknippen?
Zijn dat de enige twee keuzes die je hebt of zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat moet ik dan een kalende karpervissende driekwartbroek en ecco's dragende zwelbast met een flinke bankrekening af gaan snauwen en m'n haar afknippen?
Ah omdat jij wat totale nonsens verzint heb ik geen respect voor mezelf,quote:
Was feitelijk nog een compliment ook, en dan krijg ik dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ah omdat jij wat totale nonsens verzint heb ik geen respect voor mezelf,x 1.000.000. Krijg een plaat op je kleine teen of zo.
Nou nu jullie weer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:19 schreef Klokov het volgende:
1 MsMessy is getrouwd (doe ik niet aan)
2 MsMessy is geregistreerd partner (doe ik niet aan)
3 MsMessy is verloofd (no thanks)
4 Het is uit (en nog steeds doe ik 'm, goh plottwist)
Wat denken jullie?
Wat is er mis met Ecco's?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Welke kwark eet fripsel vandaag?quote:
Houden jullie niet meer van elkaar maar zijn jullie blijven seksen omdat dat wel goed ging?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee geen wajong. Ik ken niemand die daadwerkelijk een wajong krijgt. Wel heel veel bijstandstrekkers waaronder ikzelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Stoer antwoord hoor, maar ja dus.
Ik ben wel altijd nijdig als mijn vriendin de tube weer nat heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:28 schreef Deuce92 het volgende:
inb4 iets over het dopje van de tandpasta
Is ook niet echt praktisch.
Hey Klokov
Goedzo meis, wees er trots op!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee geen wajong. Ik ken niemand die daadwerkelijk een wajong krijgt. Wel heel veel bijstandstrekkers waaronder ikzelf.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En de zwarte pukkeltjes naast haar mond, maar verder een vrij begrijpelijke "would hit"
Al moeten ze haar ook even een betere beha aanmeten, die achterkant hoort niet in je nek te zitten. Blijkt ze ineens een veel grotere cupmaat te hebben
hoequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:08 schreef Klokov het volgende:
Voor Dima, ja zelfvertrouwen kun je ook faken. Fake it till you make it
je kijkt te oppervlakigquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond suicide girls eerst wel cool tot ik las dat ze hun modellen en fotografen uitbuiten.
dat oneitisquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je kijkt te oppervlakig
je moet kijken naar esthetische facial features
al die chemische troep op dr lichaam gesmeerd moet je ff wegdenken
goeie cheekbones kaaklijn en niet te vergeten die lippen
dr zit een mooie krulling in
treinmeisje heeft ook soortgelijk
maar zij is nog mooier
en blond blue eyed
Ze heeft prachtige ogen en een hartstikke goed lijf. Maar de metaalwaren vind ik minder en een slecht zittende beha geeft de boezem niet genoeg steun waardoor ze eerder gaan hangen. Dus ik gun haar een leuk en goed zittend setje lingerie. Dus wat heb ik gezegd dat er mis is aan haar, niets dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je kijkt te oppervlakig
je moet kijken naar esthetische facial features
al die chemische troep op dr lichaam gesmeerd moet je ff wegdenken
goeie cheekbones kaaklijn en niet te vergeten die lippen
dr zit een mooie krulling in
treinmeisje heeft ook soortgelijk
maar zij is nog mooier
en blond blue eyed
Zo zijn ze dichter bij zelfmoord. Dat maakt het authentieker.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond suicide girls eerst wel cool tot ik las dat ze hun modellen en fotografen uitbuiten.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zo zijn ze dichter bij zelfmoord. Dat maakt het authentieker.
Zieke redpillquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
niks mis mee
verdienen ze juist
moeten ze maar niet hun lichaam verkopen
Wat is met die hyperlordosis rug?quote:
Nu als bloemetje kan het nog, dadelijk ben je wegrottend steeltje.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:24 schreef MsMessy het volgende:
1 MsMessy is getrouwd (doe ik niet aan)
2 MsMessy is geregistreerd partner (doe ik niet aan)
3 MsMessy is verloofd (no thanks)
4 Het is uit (en nog steeds doe ik 'm, goh plottwist)
Nou nu jullie weer.
zou die chicks ook wel uitbuiten snap jequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
tldr?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zieke redpill
In deze ama las ik het, dikke backfire https://www.reddit.com/r/(...)ist/?sort=confidence
weeniequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:01 schreef Drinky het volgende:
Heb jullie dat ook, dat elke keer dat ik in de spiegel kijk ik myn shirt uittrek en denk "damn hot boi" ?
dit geloof ik welquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
vanochtend tijdens het sex snappen met meise uit 'murica ging ik mijn eigen foto opslaan en geilen op mn cannonballdelt
Huh?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nu als bloemetje kan het nog, dadelijk ben je wegrottend steeltje.
Ja, maar dan kijk ik naar m'n kuiten en moet ik m'n verdriet weer wegeten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:01 schreef Drinky het volgende:
Heb jullie dat ook, dat elke keer dat ik in de spiegel kijk ik myn shirt uittrek en denk "damn hot boi" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |