SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Verbosity op 12-02-2016 15:46:36 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
Hoe heeft religie hier mee te maken? Ik doneer liever aan mensen waarvan ik vind dat zij het waard zijn. Die keuze heb ik niet. Hoe is dat populistisch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]2
Ben je om het hele religiegebeuren te compenseren een populistisch-gelul-cursusje gaan doen ofzo?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
Je draagt zeker ook overhemden met korte mouwen.
2x neequote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Of een bruine riem op een zwart pak.
Heb zoiets, iets betere stylo. Meeste Ecco schoenen zien er inderdaad niet uit maar ze zitten heerlijk.quote:
Met bruine riem, geen probleem.quote:
Hey Fatjortquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:18 schreef fathank het volgende:
Sowieso een riem dragen
Als je swag hebt draag je bretels.
[..]
Als je een goede koopt check dan even of er wel saffierglas in zit, de kast RVS is en je de band kan vervangen, mocht die kapot gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
zit ff naar een nieuw klokje te kijken, wil wel een boss horloge dat past wel bij mij
Zegt die toch ook niet. Verbossity doet wat hoort.quote:
ditquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:17 schreef fathank het volgende:
leuke bordeelsluipers Klokov
en horloges koop je niet van een modemerk
honderden euro's betalen voor een chinees uurwerkje van een euro omdat er een merkje op staat
God, allah en boeddha zijndank dat jij die keuze niet mag maken. Zou godverdomme wat wezen, als iedereen een wensenlijstje neer mag leggen met wie wel en niet zijn organen mag krijgen. Want dat zijn dan wel dezelfde mensen die vooraan staan te janken zodra ze zelf een orgaan nodig hebben. Laat dat lekker over aan een onafhankelijke instelling, die zijn keuzes maakt op basis van rationele, medische gegevens, waardoor een orgaan zo nuttig mogelijk wordt besteed.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hoe heeft religie hier mee te maken? Ik doneer liever aan mensen waarvan ik vind dat zij het waard zijn. Die keuze heb ik niet. Hoe is dat populistisch?
Als je lichaam niet 100% compleet is sta je voor lul als de doden opstaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef fathank het volgende:
Sowieso waarom zou je geen donor willen zijn.
Wat boeit dat nou of je met of zonder lever of hoornvlies of whatever in je kist ligt.
Maak je niet zo boos.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
God, allah en boeddha zijndank dat jij die keuze niet mag maken. Zou godverdomme wat wezen, als iedereen een wensenlijstje neer mag leggen met wie wel en niet zijn organen mag krijgen. Want dat zijn dan wel dezelfde mensen die vooraan staan te janken zodra ze zelf een orgaan nodig hebben. Laat dat lekker over aan een onafhankelijke instelling, die zijn keuzes maakt op basis van rationele, medische gegevens, waardoor een orgaan zo nuttig mogelijk wordt besteed.
Populistisch dom gelul.
Liever alleen donor voor familie en vrienden. De rest kan mij niet boeien. Ben zelf ook niet van de kastplantjesmentaliteit en de lange lijdenswegen die veel mensen zichzelf (en met name hun geliefden) aandoen om maar in leven te willen blijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:35 schreef fathank het volgende:
Sowieso waarom zou je geen donor willen zijn.
Wat boeit dat nou of je met of zonder lever of hoornvlies of whatever in je kist ligt.
We gaan toch allemaal naar de hel, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je lichaam niet 100% compleet is sta je voor lul als de doden opstaan.
1 Thess. 4:14-17 Want indien wij geloven, dat Jezus gestorven is en opgestaan, alzo zal God ook hen, die ontslapen zijn in Jezus, weerbrengen met Hem. 15 Want dat zeggen wij u door het Woord des Heeren, dat wij, die levend overblijven zullen tot de toekomst des Heeren, niet zullen voorkomen hen, die ontslapen zijn. 16 Want de Heere Zelf zal met een geroep, met de stem des archangels, en met de bazuin Gods neerdalen van de hemel; en die in Christus gestorven zijn, zullen eerst opstaan; 17 Daarna wij, die levend overgebleven zijn, zullen te zamen met hen opgenomen worden in de wolken, de Heere tegemoet, in de lucht; en alzo zullen wij altijd met de Heere wezen.
Dus jij mag elke dag bitches over vluchtelingen en ander gezeur maar als je iets doms zegt over iets waar we daadwerkelijk wat aan kunnen doen (orgaantekort), is een antwoord daarop "je boos maken"? Plsquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maak je niet zo boos.
[..]
Liever alleen donor voor familie en vrienden. De rest kan mij niet boeien. Ben zelf ook niet van de kastplantjesmentaliteit en de lange lijdenswegen die veel mensen zichzelf (en met name hun geliefden) aandoen om maar in leven te willen blijven.
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dus jij mag elke dag bitches over vluchtelingen en ander gezeur maar als je iets doms zegt over iets waar we daadwerkelijk wat aan kunnen doen (orgaantekort), is een antwoord daarop "je boos maken"? Pls![]()
En dat laatste slaat al helemaal nergens op, orgaandonatie neemt juist heel veel onnodig lijden en eeuwig behandelen weg. Kijk maar naar nierdonaties. Mensen kunnen vaak na een week het ziekenhuis uit, zijn van de soms dagelijkse dialyse-ellende af en leven veel langer en gezonder.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.
Dat laatste slaat dan ook niet alleen op orgaandonaties, maar meer het bewust uitputten van de gezondheidszorg door enkele mensen die in mijn optiek klaar zijn met leven. Liever dat er iemand geholpen wordt die er nog iets van kan maken, dan één of andere idioot die z'n leven bewust de vernieling in heeft geholpen.
Houdt die onafhankelijke instantie daar rekening mee?
Dit is nog ver van boos popje, dit is slechts hoe ik reageer op onzin.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Het komt inderdaad erg boos of op z'n minst geïrriteerd over.
Dat laatste slaat dan ook niet alleen op orgaandonaties, maar meer het bewust uitputten van de gezondheidszorg door enkele mensen die in mijn optiek klaar zijn met leven. Liever dat er iemand geholpen wordt die er nog iets van kan maken, dan één of andere idioot die z'n leven bewust de vernieling in heeft geholpen.
Houdt die onafhankelijke instantie daar rekening mee?
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En ja natuurlijk is er een strenge controle. Er is zelfs een oud-voor-oud-programma waarbij organen die niet meer in geweldigestaat zijn, gaan naar oude patiënten of patiënten die sowieso niet lang meer te leven hebben maar waarvan de kwaliteit van leven verbeterd kan worden.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is nog ver van boos popje, dit is slechts hoe ik reageer op onzin.
is dit ironisch bedoeldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
wel beetje onverwacht dat faeroer en beach, de ekte alfamannen uit dit topic, zulke rare dingen zeggen
Be like water my friendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
vroeger wou ik ook altijd begraven worden met een mooie permanente grafsteen
toen realiseerde ik me dat 25 jaar na je dood vrijwel niemand nog weet wie je was
een mooi brandend schip de zee opsturen zoals de vikingenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
toen realiseerde ik me dat 25 jaar na je dood vrijwel niemand nog weet wie je was
ik vind dit echt een sterke postquote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
Gewoon begraven en een boom op je graf.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:29 schreef seto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
O, je kunt blijkbaar ook online donor worden.
Ben nu ook donor.
Ben wel beetje trots op mezelf.![]()
Moet je alleen doen als ie groot en dik is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:15 schreef Deuce92 het volgende:
kun je net zo goed je dollo en gezicht op fok zetten
Yeezusquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
2x nee
[..]
Heb zoiets, iets betere stylo. Meeste Ecco schoenen zien er inderdaad niet uit maar ze zitten heerlijk.
[ afbeelding ]
[..]
Met bruine riem, geen probleem.
[..]
Hey Fatjort
[..]
Als je een goede koopt check dan even of er wel saffierglas in zit, de kast RVS is en je de band kan vervangen, mocht die kapot gaan.
[..]
Zegt die toch ook niet. Verbossity doet wat hoort.
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aanquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
ga je ook naar dutchvalley
Whaha echt jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aan
had je ze beter met ralph lauren logo kunnen halen, dan waren ze wel coolquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:33 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
hey klkov
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:39 schreef Drinky het volgende:
Jeezy's vriend, Red October's zijn mijn daily drivers.
Behalve dat de schoenen 7 maten groter zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja voordeel is wel dat ze redelijk unisex zijn dus als z'n vrouw straks geworpen heeft kan ze hetzelfde comfortabele setje aan
ik kom zo bij je terugquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heyta ik begin je jungle fever wel te begrijpen
Wat is dit?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
prachtig toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Klokov het volgende:
Etha, dm me even je affiliate link voor je webshop.
wat rechtvaardigd de prijs ??quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)c:g:hN8AAOSwyQtV2IIq
CEO 10k/day
Geldverspillingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://www.ebay.co.uk/itm(...)c:g:hN8AAOSwyQtV2IIq
CEO 10k/day
Kanyequote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat rechtvaardigd de prijs ??
Ben jij 50quote:
ik had een docent die zulke droeg onder een casual business outfitquote:
Nee man, die shit is lelijk en helemaal niks waardquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:10 schreef Klokov het volgende:
Zou je deze dragen Drinky?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey ccquote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Heyta ik begin je jungle fever wel te begrijpen
Een lekkere black chick? Dat wordt nog een uitdaging.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee fop post ff lekkere black chick aub
Dat kan ook nog jaquote:
Geen idee, doet ie moeilijk?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat is met die punt in disclaimer?
is dat jb op die plaatje vriend?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey cc
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |