SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 10-02-2016 14:12:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
rot op homoquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:39 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Nah dude
[ afbeelding ]
Anders is Bernie Sanders de enige serieuze kandidaat voor de USA
hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Arianna Huffington is gewoon nog steeds mad door deze tweet https://twitter.com/realdonaldtrump/status/240462265680289792
#rekt
TRUMP WILL MAKE AMERICA GREAT AGAIN
je bedoelt Hilaryquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou alleen jammer zijn als het zo'n instabiel figuur wordt die direct een nuke gaat droppen op Iran ofzo.
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou alleen jammer zijn als het zo'n instabiel figuur wordt die direct een nuke gaat droppen op Iran ofzo.
vakantie vieren met een kalshnikov zeker haha ik snap mquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.
Trump zorgt er wel voor hechtere band onder de Amerikanen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef Questular het volgende:
Ik heb al geen hoge pet op van de gemiddelde Amerikaan, maar als ze Trump daadwerkelijk als president verkiezen dan zou ik daar een beetje droevig van worden.
harde rekquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Arianna Huffington is gewoon nog steeds mad door deze tweet https://twitter.com/realdonaldtrump/status/240462265680289792
#rekt
christelijk rechts heeft heel heel veel macht in amerikaquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:23 schreef fathank het volgende:
dat heb ik wel bij meer kandidaten
Alleen al de religieuze overtuigingen van sommigen
Samenvatting? Asielzoeker heeft z'n kans in NL verneukt door crimineel te zijn? Boehoequote:Op woensdag 10 februari 2016 14:45 schreef fathank het volgende:
NWS / De daadkracht van de IND
heey beach
samen met de joodjesquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:46 schreef seto het volgende:
[..]
christelijk rechts heeft heel heel veel macht in amerika
elk verhaal op zichzelf is vast heel zieligquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:45 schreef fathank het volgende:
NWS / De daadkracht van de IND
heey beach
Dat is het ook. Ze moeten gwn die vluchtelingenstroom stoppen. Anders blijven er kids verzuipen in gare opblaasboten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
elk verhaal op zichzelf is vast heel zielig
Hoe zie jij dat verschil dan ze zijn toch allemaal zwarten??quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:09 schreef Questular het volgende:
Echte vluchtelingen helpen en gelukszoekers terugsturen, lijkt me de beste optie. En als het even kan hulp bieden in het land van herkomst.
Ik zie shit zo simpel is hetquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat verschil dan ze zijn toch allemaal zwarten??
probeer je nou een wit voetje te halen?quote:
haha reeeektttt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
#rekt
Stoer vriend, kun je mij hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Carnaval overleeft. Nu drie dagen uitbrakken
Tuurlijk joh. Wat wil je horen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Stoer vriend, kun je mij hier meer over vertellen?
DOE DAT DAN MIDDEN IN DE ZOMERquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
- Hoeveel dames heb je gepakt? (operationaliseer dit ook even)quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Wat wil je horen?
Dacht dat je profit sector was maar je klinkt nu heel public sector. Laat maar, DM hoef nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
- Hoeveel dames heb je gepakt? (operationaliseer dit ook even)
- Noem drie hoogtepunten
- Noem drie dieptepunten
- Wat was je grootste dillema
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Martin Shkreli is wel oke, check z'n interview met Vice maar eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Klokov het volgende:
Trump doet mij een beetje denken aan Martin Shrleki (oid)
Het is een Youtubevideo lul.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:26 schreef Klokov het volgende:
Neem hem wel van je over wanneer je hem uit hebt
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:26 schreef Klokov het volgende:
Neem hem wel van je over wanneer je hem uit hebt
Overleeft wat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
bedank voor die linkje vriendquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef VMSDKR het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #108 d uitreiking
hey deuce
Ik ga altijd stuk om dat 'dan gaan we dat regelen', wat een prachtig slot van een nog prachtiger speechquote:
Wrm dat kopvod op maar wel in te strakke kleding rondlopen? Gewoon oprechte vraag.quote:
ik weet niet wat er verder op tv isquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:55 schreef seto het volgende:
kan je aub vertellen wat er nog meer op tv is
Nee?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
jongen volgen jullie ook het correspondents dinner?
Is dat serieus Crip?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef VMSDKR het volgende:
hey deuce
sentquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:11 schreef VMSDKR het volgende:
Seto drop ajb meer van die progressive tracks in de DM's. Campfire in Bali staat al de hele dag op repeat. Hoe meer hoe beter.
Aan haar gezicht zie je het niet direct. Zou nog steeds geven though.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef VMSDKR het volgende:
hey deuce
Vraag me af waar bij jou de grens ligt. Wie/wat zou je nog net geven en wie/wat niet meer.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aan haar gezicht zie je het niet direct. Zou nog steeds geven though.
Zou best veel wel geven als die vrouw bijvoorbeeld voor me op bed lag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:45 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vraag me af waar bij jou de grens ligt. Wie/wat zou je nog net geven en wie/wat niet meer.
alsof jij nederlanders van duitsers zou kunnen onderscheiden als jij je hele leven in noord-turkije had gewoondquote:
Pics, om een beetje een idee te krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou best veel wel geven als die vrouw bijvoorbeeld voor me op bed lag.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Pics, om een beetje een idee te krijgen.
Kom Crip, je kunt toch wel typen tijdens het eten?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben aan het eten dus je moet wachten tot volgend jaar
Neen, hoe kom je erop?quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Kom Crip, je kunt toch wel typen tijdens het eten?
eet met twee handen, hoe denk je anders dat ik zo dik ben gewordenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je hebt twee handen: een voor de vork en de ander voor het toetsenbord.
Door meer calorieën in te nemen dan je verbruikt. Maakt niet uit met hoeveel handen je dat doet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
eet met twee handen, hoe denk je anders dat ik zo dik ben geworden
het was weer gezelligquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Door meer calorieën in te nemen dan je verbruikt. Maakt niet uit met hoeveel handen je dat doet.
zulke tieten zou ik helemaal onderspuiten. En dan afvegen aan het doekjequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aan haar gezicht zie je het niet direct. Zou nog steeds geven though.
Ik vond het oprecht gezellig, dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Komen huilen dat mensen je dik noemen en dan denken dat het gezellig wordt.
Jij zit hier al kki lang en moet er nog steeds aan werkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:48 schreef Deuce92 het volgende:
ciabatta moet nog een beetje werken aan z'n sicke burns
geef 'm wat tijd
ik burn helemaal niemandquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij zit hier al kki lang en moet er nog steeds aan werken
heb je wel verdiend, gewoon doenquote:Op donderdag 11 februari 2016 07:52 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar eens vrij pak, lang weekend en zulks.
zo zou ik het ook noemen als ik werkloos wasquote:Op donderdag 11 februari 2016 08:20 schreef Ethanolic het volgende:
Super chill mensen!! Dit is al mijn tweede dag weekend!!!
moet je ff tegen weisman en fripsel zeggenquote:Op donderdag 11 februari 2016 08:51 schreef seto het volgende:
[..]
zo zou ik het ook noemen als ik werkloos was
nee die zit huilend op de bank met liefdesverdriet en dr cuck haar maar troostenquote:
Zodat die mannen daarna kunnen afrekenen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:22 schreef seto het volgende:
fripsel zit achter de kassa hoor
zijn jullie niet geabonneerd op fripsel facts?
ja, pinnenquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zodat die mannen daarna kunnen afrekenen?
kheb open relatie met de koelkastquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:36 schreef Deuce92 het volgende:
clumsy mag ik vragen als het zo wel allemaal erg dichtbij komt voor jou?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
kheb open relatie met de koelkast
quote:
Ditquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
mi gado seto
ken jij al haar comments ofso
Wat zijn je smeuigste feitjes over de prominente gym members?quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:04 schreef seto het volgende:
ik weet alles
behalve waarom fripsels vriend zo'n cuck is
Hey sir ciabatta, ga je nog reageren of heb je daadwerkelijk niks meegemaakt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
- Hoeveel dames heb je gepakt? (operationaliseer dit ook even)
- Noem drie hoogtepunten
- Noem drie dieptepunten
- Wat was je grootste dillema
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Hoi Koklov.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:44 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey sir ciabatta, ga je nog reageren of heb je daadwerkelijk niks meegemaakt?
wel in het latijnquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:27 schreef Klokov het volgende:
Doe maar gewoon een beschrijvende case study vriend, goed genoeg.
awesome is een hele verlegen jongenquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:43 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat zijn je smeuigste feitjes over de prominente gym members?
Mensen zonder enige notie van wetenschap behoren naar mijn mening niet op deze aardklootquote:Op donderdag 11 februari 2016 06:38 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, dat is toch wel echt de druppel, dat er mensen zijn die niet weten hoe de decibelschaal werkt. Poe poe.
Als ze niet weten hoe zo'n ding werkt wat moeten ze er dan meequote:Op donderdag 11 februari 2016 06:38 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, dat is toch wel echt de druppel, dat er mensen zijn die niet weten hoe de decibelschaal werkt. Poe poe.
Door het uwv geforceerd werkervaring opdoen in een kringloopwinkel is geen stage lopen seto....quote:
Heb afgelopen zomer met sap gespeeld maar was na paar daagjes weer klaar meequote:Op donderdag 11 februari 2016 13:47 schreef seto het volgende:
[..]
awesome is een hele verlegen jongen
VMS is het type persoon die een joint aansteekt midden in de club
etha speelt nog steeds wow
Wie, fripsel?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wiste jullie al dat ik mijn vriendin via fok heb ontmoet??? Sappig feitje over my
van het eten, niet de collega's. again: creepyquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:50 schreef seto het volgende:
zegt de persoon die stiekem foto's van haar etende collega's op internet zette
stonden er ook opquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
van het eten, niet de collega's. again: creepy
heb je ook zo'n muur met ammel foto's die je met een rood touwtje aan elkaar linkt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:11 schreef seto het volgende:
ik heb gwn goed geheugen
waarom word ik zo gejudged?
Welke ben jij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:22 schreef seto het volgende:
ja
[ afbeelding ]
allemaal gym members met bijbehorende swot analyses
heb je net dm gestuurd voor nieuwe prijslijst.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wiste jullie al dat ik mijn vriendin via fok heb ontmoet??? Sappig feitje over my
Hoe kun je dan je POP samenstellen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga mezelf toch geen swot analyse geven vriend
alles goed verlopen dus? wat meten je gunz na mijn 'Arnold deca bulk stack™'?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
heb je net dm gestuurd voor nieuwe prijslijst.
heb goeie ervaring met vorige produkten, moet je nog wat vragen trwns
naja vandaar die vraag dusquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alles goed verlopen dus? wat meten je gunz na mijn 'Arnold deca bulk stack™'?
heb je ook meldonium vriendquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:54 schreef Ethanolic het volgende:
Sick vriend
Kan je de 'Jaco Ultra-Shreddz®' package aanraden voor de zomer
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijn saus is jouw saus buddy
Alleen een so analyse, haha, ja tog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:36 schreef seto het volgende:
[..]
ik ga mezelf toch geen swot analyse geven vriend
ben je snel klaar vriend haha ja togquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Alleen een so analyse, haha, ja tog.
Ik koop de dvd welquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Alleen een so analyse, haha, ja tog.
neequote:Op donderdag 11 februari 2016 16:22 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Seto komt je username van Seto Kaiba?
Alleen de belasting? Goede prijs om Amerika uit de kapitalistische shit te trekken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik Amerikaan was zou ik niet voor Sanders gaan.
[ afbeelding ]
Dat zou voor mij al een belangrijke reden zijn om op iemand anders te stemmen.
He jongens, ik mag jullie wel, ga morgen niet naar Rotterdamquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:35 schreef seto het volgende:
who cares amerika is toch fucked up
brb realistische kans dat je op school doodgeschoten wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
99% Van de mensen zou dan toch ongeveer hetzelfde moeten betalen als wij in Nederland, of niet? Valt wel mee dan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:30 schreef Sapstengel het volgende:
Als ik Amerikaan was zou ik niet voor Sanders gaan.
[ afbeelding ]
Dat zou voor mij al een belangrijke reden zijn om op iemand anders te stemmen.
Dat is echt hel op aarde. Geef mij maar SGPquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:31 schreef Klokov het volgende:
Inb4 Nederland die een links kabinet krijgt met SP en PVV
QFT, dan maar niet op zondag naar de supermarkt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is echt hel op aarde. Geef mij maar SGP
Vluchtelingen zijn gewoon betere huurders dan jij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Fucking vluchtelingen die allemaal een studentenkamer willen huren. Er staat toch verdomme dat het alleen voor studenten is. Kan dat volk niet lezen?
Oh, is dat het? En ik maar denken dat ik in dezen de verhuurder ben...quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vluchtelingen zijn gewoon betere huurders dan jij.
Alsof jij nee zou zeggen tegen een rondborstige vluchtelinge uit Iran die jou met smekende bambi oogjes aankijktquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh, is dat het? En ik maar denken dat ik in dezen de verhuurder ben...
is dat de reden dat jij er na 2 dates mee bent getrouwd?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alsof jij nee zou zeggen tegen een rondborstige vluchtelinge uit Iran die jou met smekende bambi oogjes aankijkt
Zou haar wel les willen geven in een aantal dingen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Alsof jij nee zou zeggen tegen een rondborstige vluchtelinge uit Iran die jou met smekende bambi oogjes aankijkt
ayyyyyyyyquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is dat de reden dat jij er na 2 dates mee bent getrouwd?
Na/tijdens WOII en voor Reaganomics lag het al een hele poos rond die verdeling en waren voornamelijk goede tijden, tot de oliecrisis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef Klokov het volgende:
77% belasting, laat Sanders maar president worden. Als Nederland vervolgens goed werft is dat straks goed voor onze werkgelegenheid.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is dat de reden dat jij er na 2 dates mee bent getrouwd?
Alsof jij niet weet dat er alleen vieze harige mannen als 'vluchteling' naar het westen komen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ay welke sick swords dual wield die hoerquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:22 schreef seto het volgende:
post gwn een lekkere snol ofzo
[ afbeelding ]
shiiiiiiieeeeeeeeetquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:22 schreef seto het volgende:
post gwn een lekkere snol ofzo
[ afbeelding ]
Kan je dit ook aantonen aan de hand van een wetenschappelijk onderzoekje?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat er alleen vieze harige mannen als 'vluchteling' naar het westen komen...
precies, goede vraagquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan je dit ook aantonen aan de hand van een wetenschappelijk onderzoekje?
Ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:41 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Kan je dit ook aantonen aan de hand van een wetenschappelijk onderzoekje?
Prince of persia.... Geen wow dus. Heb je het überhaupt wel gespeeld?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ay welke sick swords dual wield die hoer
Zeker een rogue
hahah hij is nog ergerquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent langzaam aan het veranderen in Cor 2.0
leg ff uit wat je bedoeld nerdjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Prince of persia.... Geen wow dus. Heb je het überhaupt wel gespeeld?
Oh wow sry hoor. Djeezquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Prince of persia.... Geen wow dus. Heb je het überhaupt wel gespeeld?
jij lift met je knie? Das een squat vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Juist gelift. Voor het eerst in 1,5 maand weer boven de 100kg gebenchd. Alleen is mijn knie naar de pleuris.
Die knie was al naar de pleuris voordat ik vanmorgen ging liften.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij lift met je knie? Das een squat vriend
Nope, heb geen sandalen. Heb hier in Nedeeland ook geen slippers. Heb wel Ecco's, mochten die ook onder praktisch vallen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 06:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hahah hij is nog erger
mensen die alleen praktische kleren dragen heb je ook sandalen klokko?
Damn die partij tegen Fedor was bruut. Ook binnen no time van german suplex naar verliezen door een armklem.quote:
Kkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Nope, heb geen sandalen. Heb hier in Nedeeland ook geen slippers. Heb wel Ecco's, mochten die ook onder praktisch vallen.
gewoon lekker praktischquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:55 schreef Ethanolic het volgende:
Je draagt zeker ook overhemden met korte mouwen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn die partij tegen Fedor was bruut. Ook binnen no time van german suplex naar verliezen door een armklem.
Dat betekent ook dat jij geen nieuwe nier krijgt omdat Mohammed heeft beslist dat hij die liever naar een geloofsbroeder ziet gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:52 schreef Faeroer het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-over-plan-D66.dhtml
Zolang je niet mag bepalen waar en waar niet je organen naar toe gaan, gaat dat voor mij never werken. Of je even na overlijden je organen wilt doneren aan kortpittge Ingrid van 40 jaar oud in de wajong uitkering met haar door eigen schuld veroorzaakte ziektes. Elke dag 5 pakkies zware shag oproken met haar bolle linkse retard kop in de wachtkamer van het ziekenhuis.
Van mij mogen ze alles hebben, als ze wat kunnen gebruiken. Ik heb er toch niks meer aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:52 schreef Faeroer het volgende:
Zolang je niet mag bepalen waar en waar niet je organen naar toe gaan, gaat dat voor mij never werken. Of je even na overlijden je organen wilt doneren aan kortpittge Ingrid van 40 jaar oud in de wajong uitkering met haar door eigen schuld veroorzaakte ziektes. Elke dag 5 pakkies zware shag oproken met haar bolle linkse retard kop in de wachtkamer van het ziekenhuis.
Sowieso een riem dragenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:56 schreef Ethanolic het volgende:
Of een bruine riem op een zwart pak.
Kan prima met een goede hoed en een wandelstokquote:
vriend mag ik vragen als jij weleens gehoord hebt van LEGDRIVE?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij lift met je knie? Das een squat vriend
Wil je weten welk pak ik droeg bij de grote bank?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke dan ?
Al die ing boys dragen van die blauwe pakken
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wil je weten welk pak ik droeg bij de grote bank?
jaquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik doe vaak knie optrekken dan kan je die benen gwn ontspannen en je concentreren op de pecs trainernquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriend mag ik vragen als jij weleens gehoord hebt van LEGDRIVE?
er was ook zo powerlifter die quadtear kreeg door benchen..
de kleur is natuurlijk belangrijk maar veel belangrijker is dat het stijl en klasse heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke dan ?
Liefst met een strakke legging in plaats van de broek.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:38 schreef fathank het volgende:
gewoon goeie sneakers eronder rocken dan kan een zwart pak ook wel
[ afbeelding ]
Wie was dat ook alweer.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:35 schreef seto het volgende:
gwn krijtstreep pak (als het kan met je volledige naam als strepen) met loafers eronder dima
dan rock je al die sollicitaties
mag ik vragen als jij een turk benquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:45 schreef eray240 het volgende:
Soms moet je dom over komen om slim te lijken en Trump maakt hier sneaky gebruik van. Let maar op als hij zo doorgaat wordt hij President maar mijn voorkeur gaat naar Bernie Sanders
Even eerlijk hé: vroeger dacht ik altijd dat dit grote praat was van te rijke mooiboys die hun geld niet aan nuttige dingen wilden uitgeven. Zo'n Suit Supply-pak zit toch ook hartstikke netjes en zo. Totdat ik mijn eerste echte pak kocht. Nog steeds niet super duur en een maatpak i.p.v. bespoke, maar fuck, wat zit dat veel beter zeg. Ik wil nooit meer de C&A, Suit Supply of andere zooi.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de kleur is natuurlijk belangrijk maar veel belangrijker is dat het stijl en klasse heeft
niet een suit suplly pak
yupquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij een turk ben
als het maar niet zwart is. Antraciet, grijs, blauw, you name it. Maar nooit zwart.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
welke dan ?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen dat zwart 'niet hoort'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
als het maar niet zwart is. Antraciet, grijs, blauw, you name it. Maar nooit zwart.
het zit niet alleen beter het staat ook veel beterquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Even eerlijk hé: vroeger dacht ik altijd dat dit grote praat was van te rijke mooiboys die hun geld niet aan nuttige dingen wilden uitgeven. Zo'n Suit Supply-pak zit toch ook hartstikke netjes en zo. Totdat ik mijn eerste echte pak kocht. Nog steeds niet super duur en een maatpak i.p.v. bespoke, maar fuck, wat zit dat veel beter zeg. Ik wil nooit meer de C&A, Suit Supply of andere zooi.
hallo? Ober? Mag ik nog een wit wijntjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen dat zwart 'niet hoort'. Wie heeft dat verzonnen en waarom huppelt iedereen er achteraan?
quote:
Met een wit overhemd wel ja. Maar goed, verder bestaan er geen inhoudelijke argumenten dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
hallo? Ober? Mag ik nog een wit wijntje
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Juist gelift. Voor het eerst in 1,5 maand weer boven de 100kg gebenchd. Alleen is mijn knie naar de pleuris.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 11:52 schreef Faeroer het volgende:
harvey specter heb ik ook full black zien dragen hoor op kantoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
als het maar niet zwart is. Antraciet, grijs, blauw, you name it. Maar nooit zwart.
gvdquote:
er zijn ook afleveringen waarin ie zijn jasje niet eens losknoopt als ie gaat zitten.....quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
harvey specter heb ik ook full black zien dragen hoor op kantoor
[..]
gvd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |