SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Beach op 10-02-2016 14:12:16 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
rot op homoquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:39 schreef Arutha_ConDoin het volgende:
Nah dude
[ afbeelding ]
Anders is Bernie Sanders de enige serieuze kandidaat voor de USA
hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Arianna Huffington is gewoon nog steeds mad door deze tweet https://twitter.com/realdonaldtrump/status/240462265680289792
#rekt
TRUMP WILL MAKE AMERICA GREAT AGAIN
je bedoelt Hilaryquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou alleen jammer zijn als het zo'n instabiel figuur wordt die direct een nuke gaat droppen op Iran ofzo.
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Zou alleen jammer zijn als het zo'n instabiel figuur wordt die direct een nuke gaat droppen op Iran ofzo.
vakantie vieren met een kalshnikov zeker haha ik snap mquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit zou ik echt jammer vinden, wil eerst nog vakantie daar vieren.
Trump zorgt er wel voor hechtere band onder de Amerikanen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:47 schreef Questular het volgende:
Ik heb al geen hoge pet op van de gemiddelde Amerikaan, maar als ze Trump daadwerkelijk als president verkiezen dan zou ik daar een beetje droevig van worden.
harde rekquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
Arianna Huffington is gewoon nog steeds mad door deze tweet https://twitter.com/realdonaldtrump/status/240462265680289792
#rekt
christelijk rechts heeft heel heel veel macht in amerikaquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:23 schreef fathank het volgende:
dat heb ik wel bij meer kandidaten
Alleen al de religieuze overtuigingen van sommigen
Samenvatting? Asielzoeker heeft z'n kans in NL verneukt door crimineel te zijn? Boehoequote:Op woensdag 10 februari 2016 14:45 schreef fathank het volgende:
NWS / De daadkracht van de IND
heey beach
samen met de joodjesquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:46 schreef seto het volgende:
[..]
christelijk rechts heeft heel heel veel macht in amerika
elk verhaal op zichzelf is vast heel zieligquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:45 schreef fathank het volgende:
NWS / De daadkracht van de IND
heey beach
Dat is het ook. Ze moeten gwn die vluchtelingenstroom stoppen. Anders blijven er kids verzuipen in gare opblaasboten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:02 schreef Beach het volgende:
[..]
elk verhaal op zichzelf is vast heel zielig
Hoe zie jij dat verschil dan ze zijn toch allemaal zwarten??quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:09 schreef Questular het volgende:
Echte vluchtelingen helpen en gelukszoekers terugsturen, lijkt me de beste optie. En als het even kan hulp bieden in het land van herkomst.
Ik zie shit zo simpel is hetquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat verschil dan ze zijn toch allemaal zwarten??
probeer je nou een wit voetje te halen?quote:
haha reeeektttt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
#rekt
Stoer vriend, kun je mij hier meer over vertellen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Carnaval overleeft. Nu drie dagen uitbrakken
Tuurlijk joh. Wat wil je horen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Stoer vriend, kun je mij hier meer over vertellen?
DOE DAT DAN MIDDEN IN DE ZOMERquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Carnaval overleeft. Nu drie dagen uitbrakken
- Hoeveel dames heb je gepakt? (operationaliseer dit ook even)quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Wat wil je horen?
Dacht dat je profit sector was maar je klinkt nu heel public sector. Laat maar, DM hoef nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Klokov het volgende:
[..]
- Hoeveel dames heb je gepakt? (operationaliseer dit ook even)
- Noem drie hoogtepunten
- Noem drie dieptepunten
- Wat was je grootste dillema
In afwachting van uw antwoord verblijf ik.
Martin Shkreli is wel oke, check z'n interview met Vice maar eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Klokov het volgende:
Trump doet mij een beetje denken aan Martin Shrleki (oid)
Het is een Youtubevideo lul.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:26 schreef Klokov het volgende:
Neem hem wel van je over wanneer je hem uit hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |