Ja ... en dan nog die iemand van 31 waarvan ik het niet weet....quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw dochter is wel 3 jaar ouder dan mijn oudste, dus jij bent eerder aan de beurt.
Vlaai met paracetamolquote:
Ja, maar de jonkies moeten vragen stellen over het ouder worden denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zeker dat dineetje van Rutte gemist
Wie is Ruttequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik julliequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, staat op tafel met een bak koffie...
En welk nieuw topic?
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
Ik heb wel wat pleistersquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Een jong broekie in het voorprogramma van .... shit ik ben zn naam kwijt....
ik zoek mijn kluts!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
quote:
Smerig overschatte zooi.quote:
Maar zonder kip geen eierquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de kluts is voor de eieren niet voor de kip
enquote:
Heb je zitten wissenquote:
Tot over drie dagenquote:
Stel je niet zo aanquote:
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?quote:
Ik heb het helemaal gemist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.
Nee je vist er zelf om. Ik hoop dat het droog isquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?![]()
het wordt een beetje sneu
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist.
De PVDA'er was leukerquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...
Ik vond de grap van Wilders nog het best.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...
Die was van Dolf ..quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond de grap van Wilders nog het best.
Van is dus overquote:
Nee vandaag in de kamer tegen Rutte, "complimenten, het zal me niet meevallen om dat volgend jaar beter te doen"quote:
Volgens mij heb ik 'm gevondenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
graag, kom maar op met die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Had ik al tegen je gezegd, Mo, in MUZ.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Zeg L2B, jij had vorige week toch een 'stereo-setje' gekocht, ben eigenlijk wel benieuwd welke je hebt aangeschaft.![]()
Heb je dat "andere ding" nog gescoord?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik al tegen je gezegd, Mo, in MUZ.Heb een setje bij mijn ouders van zolder kunnen pakken. Het is een JVC en daar hangen de Philips speakers nu aan. Dat Philips versterkertje is voor zichzelf begonnen in de vuilcontainer.
[ afbeelding ]
Best een leuk ding nog. Hij weet er aardig strak geluid uit te persen en heeft USB aan boord.
Ik nooitquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, ben je weer aan het zieken?
Ja ook. Dat is een Power Dynamics Professional geworden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je dat "andere ding" nog gescoord?
Daar was ik al bang vanquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh nee, even in de war met een ander.
Huh? en daar kun je mee streamen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ook. Dat is een Power Dynamics Professional geworden.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? en daar kun je mee streamen?
Je kunt in principe alles aan de PC hangenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook je wasdrogerquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt in principe alles aan de PC hangen
Oooh, dat!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin in het weekend, hoewel sommige gemeenten nog moeilijk doen over zondagen.quote:
Zei ik ergens dat hij dat zei?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietDat zegt hij toch niet
Ach houdt je bezigquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dat!Nee, heb ik nog niet, dat komt pas over een paar maanden, samen met een buizen/MOSFET versterker. En dan komt dat stukkie kunst van Brennie nog, plus groot onderhoud aan de Smart. Dus het komt er op neer dat ik nu met mijn laatste miljoen bezig ben.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dat!Nee, heb ik nog niet, dat komt pas over een paar maanden, samen met een buizen/MOSFET versterker. En dan komt dat stukkie kunst van Brennie nog, plus groot onderhoud aan de Smart. Dus het komt er op neer dat ik nu met mijn laatste miljoen bezig ben.
Nee jijquote:
Nee, ik was voordat het envelopje binnen kwam, begonnen met een ander projectje en dat maak ik eerst afquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En heb jij je tangetje inmiddels al?
Nee.... tuthola....quote:
Wat nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ouwe reldoos.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ouwe reldoos.
Volgens mij ben je net als ik met 600 dingen tegelijk bezig, qua plannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, ik was voordat het envelopje binnen kwam, begonnen met een ander projectje en dat maak ik eerst af
Ja hoor, kun je 'm op afstand leeghalen.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net als ik met 600 dingen tegelijk bezig, qua plannen.
Ok ik zie een verouderde audio set. Hoe ga je streamenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang wij elkaar maar begrijpen... dan komt het goed
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Probeer ook nog te solliciteren tussendoor en een manier te verzinnen hoe ik aan dat jackpotwinnendstaatslot kan komen
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.
Ik werk in de sloop, Baan krijgen is onmogelijk als 40 plus. Hard maar leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.
Als mijn lijf het had gekund dan had ik het gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de sloop, Baan krijgen is onmogelijk als 40 plus. Hard maar leuk
En alle ellende en vernielingen komen op jou contoquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.
Bed & Breakfast, nice!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.
Leeghalen kan nog net nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, kun je 'm op afstand leeghalen.
Ja, en dan mogen de vrienden en familie de boel regelen, terwijl de eigenaresse elders op de wereld op haar zuignap in de zon zit. Eén keer in getrapt, never again...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle ellende en vernielingen komen op jou conto
Dat niet alleenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle ellende en vernielingen komen op jou conto
Ja leuk als je de lokale taal daar niet machtig bent. En ik heb nu niet een taalknobbel zodat ik de taal snel onder de knie heb. ik vind het al verschrikkelijk dat ik er 2 weken over deed om te leren wat een vork, lepel en mes betekend en ik weet alleen de lepel nogquote:
Leuk, de hele dag de boel aan en uit zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Leeghalen kan nog net nietmaar er is wel al een app om je wasmachine en droger aan en uit te zetten
![]()
hoef ik niet hoormaar het kán wel...............
Die van mij gaat vanzelf uitquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Leeghalen kan nog net nietmaar er is wel al een app om je wasmachine en droger aan en uit te zetten
![]()
hoef ik niet hoormaar het kán wel...............
Ja die kabouter ben ik hierquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, de hele dag de boel aan en uit zetten.
Neem er wel wat kabouters bij die de was er ook in stoppen...
Antillen is nog wel te doen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat niet alleen
[..]
Ja leuk als je de lokale taal daar niet machtig bent. En ik heb nu niet een taalknobbel zodat ik de taal snel onder de knie heb. ik vind het al verschrikkelijk dat ik er 2 weken over deed om te leren wat een vork, lepel en mes betekend en ik weet alleen de lepel nog
Ik heb het wat anders gedaan, huis hier verkocht en verpacht 20 hectare in Duitsland.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... lekker tussen de crimineeltjes daarquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Antillen is nog wel te doen...
En zelf woon je in een tentje nu?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het wat anders gedaan, huis hier verkocht en verpacht 20 hectare in Duitsland.
Als je dat contractueel goed vast weet te leggen, is het helemaal geen slecht plan. Heb een neef die dat ook zo doet. Dan heb je financieel gezien behoorlijk wat meer armslag, maar er zitten behoorlijk wat haken en ogen aan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat sowieso en ik heb hier geen vrienden in de directe 10 km grens wonen die een oogje in het zeil kunnen houdenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je dat contractueel goed vast weet te leggen, is het helemaal geen slecht plan. Heb een neef die dat ook zo doet. Dan heb je financieel gezien behoorlijk wat meer armslag, maar er zitten behoorlijk wat haken en ogen aan.
Er hangt een laptop aan dat setje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik zie een verouderde audio set. Hoe ga je streamen
In huurflat van de woningbouw.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En zelf woon je in een tentje nu?
Fann loopt naar wasmachine en stopt was in machine.quote:
Tja... voor een huur iets moet ik in deze omgeving al sowieso 20 jaar ingeschreven staan om voor een boel geld te mogen huren... doe maar nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In huurflat van de woningbouw.
Lekker generaliseren...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... lekker tussen de crimineeltjes daar
Streamen zie ik meer als video/beeldquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er hangt een laptop aan dat setje.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fann loopt naar wasmachine en stopt was in machine.
Fann loopt naar huiskamer en start machine.
Machine stopt vanzelf.
Fann drukt op verkeerde knopje en start machine opnieuw i.p.v. uit te zetten, wat 'ie al was.
Fann draait was nog een keer.
Machine stopt vanzelf.
Fann loopt naar wasmachine en haalt machine leeg.
Fann zoekt naar knopje om waterkraan dicht te draaien.
Zit er niet op.
Fann draait handmatig kraan dicht.
Wasmachine ploft want heeft geen water.
Einde wasmachine, einde app., einde verhaal...
Er is een appquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Machine stopt vanzelf.
Fann drukt op verkeerde knopje en start machine opnieuw i.p.v. uit te zetten, wat 'ie al was.
Fann draait was nog een keer.
Machine stopt vanzelf.
Fann loopt naar wasmachine en haalt machine leeg.
Fann zoekt naar knopje om waterkraan dicht te draaien.
Zit er niet op.
Fann draait handmatig kraan dicht.
Wasmachine ploft want heeft geen water.
Einde wasmachine, einde app., einde verhaal...
Mijn nichtje is Arubaanse en die zei dat zelfs al, het is dat mijn broer naast ons huisje woont. Ze had het anders niet gedaan om daar een vakantiehuisje te hebben en te verhuren.quote:
Het was niet lastig om hier snel zo'n flat te krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... voor een huur iets moet ik in deze omgeving al sowieso 20 jaar ingeschreven staan om voor een boel geld te mogen huren... doe maar niet
Die van mij staat nog in de verpakking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat wil ook wel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Streamen zie ik meer als video/beeld
Ik kom regelmatig op Aruba en Curacao, heb op beide vrienden wonen en al dat gelul over criminaliteit daar is onzin. Althans, het is daar niet erger dan hier...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn nichtje is Arubaanse en die zei dat zelfs al, het is dat mijn broer naast ons huisje woont. Ze had het anders niet gedaan om daar een vakantiehuisje te hebben en te verhuren.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die van mij staat nog in de verpakking.Heb je nu geen wasmachine dan? Of is ie kapot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar hebben we het dan over?quote:
Dacht dat het over drogers ging joh.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je nu geen wasmachine dan? Of is ie kapot?
ah... ik heb een wasmachine en droger in één, vandaarquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht dat het over drogers ging joh.![]()
Over streamen via de laptop waar ik nu op zit te typen, naar TV en externe speakers die 6 meter verderop in de huiskamer staan.quote:
Ik kom er nooit. Reden is dat ik de vliegtickets te duur vind. Maar goed, mijn nicht geeft het zelf aan en zij is er geboren en heeft tot aan haar trouwen met mijn neef er gewoond. Zijn haar woorden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig op Aruba en Curacao, heb op beide vrienden wonen en al dat gelul over criminaliteit daar is onzin. Althans, het is daar niet erger dan hier...
Op de dood van Natte Alie Holloway heb ik er zelf niets meegemaakt en die vrienden ook niet..
Een centrifuge heeft zoiets Fann, zit in elke wasmachine wel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik heb een wasmachine en droger in één, vandaar
centrifuge is geen droger hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een centrifuge heeft zoiets Fann, zit in elke wasmachine wel.
Dus de algehele verwarring kwam door jouw schuld dan hč.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik heb een wasmachine en droger in één, vandaar
Gohquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Over streamen via de laptop waar ik nu op zit te typen, naar TV en externe speakers die 6 meter verderop in de huiskamer staan.
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus de algehele verwarring kwam door jouw schuld dan hč.
Dezelfde trommel toch?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef FANN het volgende:
[..]
centrifuge is geen droger hoordat zijn twee verschillende dingen....
Ze eet geen vlees meestalquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dus de algehele verwarring kwam door jouw schuld dan hč.
Ja er zit maar één trommel in, da's waarquote:
Er wordt wel wat gerotzooid op die eilanden, maar juist omdat het een eiland is kan je niet snel weg en is criminaliteit niet echt slim.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Reden is dat ik de vliegtickets te duur vind. Maar goed, mijn nicht geeft het zelf aan en zij is er geboren en heeft tot aan haar trouwen met mijn neef er gewoond. Zijn haar woorden.
Waar is dat centrifugeren dan voor?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja er zit maar één trommel in, da's waarcentrifugeren doet elke wasmachine wel, maar drogen niet....
omdat het anders kletsnat uit je machine komt.....quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar is dat centrifugeren dan voor?
dan moet je wat vaker vegetarisch etenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik eet zoveel vlees dat het wel eens dwars wil zitten.
De water yoga maakt een boel goedquote:
Of zit dit je dwars?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De water yoga maakt een boel goed
Als we dat zouden doen mag een dag wel 30 uur duren en je zou rap een lege knip hebben als je ziet wat alles vers kost. Tering Jantje zeg, wat een prijzen.quote:
Het droogt dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat het anders kletsnat uit je machine komt.....
Dan moet ik eerst even naar het toilet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:02 schreef FANN het volgende:
Gooi het eruit! misschien lucht het op
Daar ga ik van gassen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
dan moet je wat vaker vegetarisch eten
Ik heb vers toiletpapier gehaaldquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst even naar het toilet.
Hequote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik he vers toiletpapier gehaalddus geen probleem
Bij de Nike's begon het te wringenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken waar de schoen hier wringt...
En anders nogmaals gebruiken na wassen en wringen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb vers toiletpapier gehaalddus geen probleem
Herbruikbaar toiletpapierquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders nogmaals gebruiken na wassen en wringen.
Tjoekeloen!
Dat verdom ik.quote:
Nou nee maar pasta maken, ik groei ook geen rijstquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent ook dwars tegen jezelf?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reuze handig die dingen, had vroeger een houten met instelbare zware veer om stuff te persen.
Gebruikte je dan ook niet een centrifuge om de stuff uit je planten te krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reuze handig die dingen, had vroeger een houten met instelbare zware veer om stuff te persen.
Belgische mop: Wanneer weet je of inmiddels in NL bent? Daar hangt toiletpapier aan de waslijn te drogen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders nogmaals gebruiken na wassen en wringen.
Tjoekeloen!
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Belgische mop: Wanneer weet je of inmiddels in NL bent? Daar hangt toiletpapier aan de waslijn te drogen.
Ja en ja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruikte je dan ook niet een centrifuge om de stuff uit je planten te krijgen?
En wastte je het geld wit?
Ik heb één keer een plant gehad. Wat een bende en kleefzooiquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruikte je dan ook niet een centrifuge om de stuff uit je planten te krijgen?
En wastte je het geld wit?
Whehehe! Het is zo snel klaar joh. Eén ei op 100 gr bloem doen, ff kneden, 20 minuten de koelkast in en draaien maar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar pasta maken, ik groei ook geen rijst
Binnen, of buiten?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb één keer een plant gehad. Wat een bende en kleefzooi
Buiten en drogen binnen. In een hoek met vuilniszakken afgedektquote:
Vers knippen en goed drogen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik koop het welquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vers knippen en goed drogen.
Ik heb serieus geen plek meer voor een apparaatquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Whehehe! Het is zo snel klaar joh. Eén ei op 100 gr bloem doen, ff kneden, 20 minuten de koelkast in en draaien maar.
Zelfs mijn echtgenote vond de planten geweldig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die past nog welquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt ook zulke dingen.
[ afbeelding ]
Hier net zo. Was op een flatje met patio en uitzicht op winkelcentrum. Daar stonden 4 - 20 liter emmers met planten. Hoef je nu niet meer te doen, dan sta je binnen een week op straat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Buiten en drogen binnen. In een hoek met vuilniszakken afgedekt
Een paar plantjes mag je wel hebben hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo. Was op een flatje met patio en uitzicht op winkelcentrum. Daar stonden 4 - 20 liter emmers met planten. Hoef je nu niet meer te doen, dan sta je binnen een week op straat.
Gek is dat, mensen vinden het lekker ruiken, ķf ze kunnen er wel van kotsen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
De geur binnen vond ze wat minder...
Binnen niet meer. Als een woningbouwvereniging moeilijk doet, dan sta je op straat. De politie mag ook zonder pardon je planten komen ruimen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Een paar plantjes mag je wel hebben hoor
Ik vond het ook niet onaangenaam, drogen in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, mensen vinden het lekker ruiken, ķf ze kunnen er wel van kotsen.
Ik kom regelmatig in ex weed plantages. Echt de meterkastenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen niet meer. Als een woningbouwvereniging moeilijk doet, dan sta je op straat. De politie mag ook zonder pardon je planten komen ruimen.
quote:
Oh ja, dat zal best wel eens! Dat is weer een leuke kant van dat werk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in ex weed plantages. Echt de meterkasten
Hoe het kan weet ik niet maar er hangen zoveel stekkers en het plafond zit vol met hakenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal best wel eens! Dat is weer een leuke kant van dat werk.
Zit er nooit iets met kortsluiting tussen? Zo van die half weggesmolten kasten en zo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe het kan weet ik niet maar er hangen zoveel stekkers en het plafond zit vol met haken
En het kan zo simpel met die oude draaischijf meters.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in ex weed plantages. Echt de meterkasten
Het hing in mijn kamer, heerlijk!quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek is dat, mensen vinden het lekker ruiken, ķf ze kunnen er wel van kotsen.
Ja, lekkere lucht, maar ben je het eenmaal aan het roken, dan vind ik het weer erg meuren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hing in mijn kamer, heerlijk!
Mocht alleen de deur niet te lang open houden...
en je krijgt er knker vanquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lekkere lucht, maar ben je het eenmaal aan het roken, dan vind ik het weer erg meuren.
Nou dat gebeurd best vaak blijkbaar. Maar in brand panden kom ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit er nooit iets met kortsluiting tussen? Zo van die half weggesmolten kasten en zo.
van de BDSMquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe het kan weet ik niet maar er hangen zoveel stekkers en het plafond zit vol met haken
Knikkerquote:
suf zooitjequote:
Nou die twijfelachtige woningen ben ik ook al tegengekomenquote:
Waarvoorquote:
In de kelder of op zolder?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die twijfelachtige woningen ben ik ook al tegengekomen
Dat weet ik niet, kelders heb ik nooit gezien. Het zijn altijd woningbouw huizen hequote:
Morgen-ochtendquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer optreden?
Unpluggedquote:
Ah je doet geen villa's en zo. Da's wel jammerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kelders heb ik nooit gezien. Het zijn altijd woningbouw huizen he
Nee wel op aanvraagquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah je doet geen villa's en zo. Da's wel jammer
Ik had een tropisch strand met tuin op zolder en een kroeg in de kelderquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden met een SM kelder of -zolder...![]()
Deze SM kelders en -zolders zijn ook drankgelegenheden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had een tropisch strand met tuin op zolder en een kroeg in de kelder
Ah zo, mijn kelder had raam in zo'n put met rooster naast het huis was aardig groot en je kon er ruim staan tot 2,10mquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze SM kelders en -zolders zijn ook drankgelegenheden.
SM staat in dit geval voor Single Malt...
Ik hoop niet dat ik ooit jou toko moet ontruimenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had een tropisch strand met tuin op zolder en een kroeg in de kelder
Heb tegenwoordig alles gelijkvloers, dat scheelt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik ooit jou toko moet ontruimen
Ja dat scheelt als ik het adres lees met ||| erachter ben ik al bekafquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig alles gelijkvloers, dat scheelt.
Met lift.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat scheelt als ik het adres lees met ||| erachter ben ik al bekaf
In Amsterdamquote:
Die heb je overal wel maar daar ga ik niet wonen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
In AmsterdamVier hoog mag nog zonder
ik denk dat ik mijn ritme moet aanpassenquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je valt er wel verdomd vaak in als iedereen net weg is ja.
Eis gewoon dat de rest het ritme aanpast.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn ritme moet aanpassen
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk dat ik mijn ritme moet aanpassen
ik spuugde zojuist m'n rode wijn over de tafel, zo zondequote:Op donderdag 11 februari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eis gewoon dat de rest het ritme aanpast.
Voor R49 tijd knalde ik in mijn ritme gewoon het topic vol met YT.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eis gewoon dat de rest het ritme aanpast.
Ja, beetje drankmisbruik is het wel. Maar serieus, het is wel altijd hollen en vliegen daar hč?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik spuugde zojuist m'n rode wijn over de tafel, zo zonde
Doe je af en toe nog steeds hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor R49 tijd knalde ik in mijn ritme gewoon het topic vol met YT.
Dat heb ik weleens gezien 's nachts ja. De 1e keer dacht ik, wtf is die nu aan het doen? Nu begrijp ik het wat beter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor R49 tijd knalde ik in mijn ritme gewoon het topic vol met YT.
Nu je het typt, sjuuf, inderdaad, Piet deed dat ook nog toen hij al bij R49 draaide.quote:
waar is daar?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, beetje drankmisbruik is het wel. Maar serieus, het is wel altijd hollen en vliegen daar hč?
Lol, kan die daar niet tegen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelden nog, alleen soms om Soury te stangen.
Ik doe eik precies hetzelfde maar dan op de stream.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gezien 's nachts ja. De 1e keer dacht ik, wtf is die nu aan het doen? Nu begrijp ik het wat beter.
Ja het is wel minder iddquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelden nog, alleen soms om Soury te stangen.
Knal je daar ook wel eens een audiostream van YouTube op? Zou natuurlijk kunnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe eik precies hetzelfde maar dan op de stream.
Dan stond het niet op mijn PC waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu je het typt, sjuuf, inderdaad, Piet deed dat ook nog toen hij al bij R49 draaide.
Meeste dat ik hier altijd postte staat wel op mijn HD'squote:Op donderdag 11 februari 2016 22:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knal je daar ook wel eens een audiostream van YouTube op? Zou natuurlijk kunnen.
Neuh, wat ik van je zag kwam allemaal rechtstreeks bij YouTube vandaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan stond het niet op mijn PC waarschijnlijk.
oh dat! en ja, gekkenhuisquote:Op donderdag 11 februari 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Binnen jouw leefomgeving.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste dat ik hier altijd postte staat wel op mijn HD's
The Boiler room is een aanrader.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, wat ik van je zag kwam allemaal rechtstreeks bij YouTube vandaan.
Welke link, Piet? Zie alleen een videoscherm wat niet gevonden kan worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die link van de Boiler room is live stream.
Click maar aan of openen in nieuw venster is nog beter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welke link, Piet? Zie alleen een videoscherm wat niet gevonden kan worden.
Geloof ik graag! Zorg voor het huishouden, zoon, schoonmonster, hier teruglezen en modereren, tussendoor nog even collecteren en 30!! appelflappen bakken, terwijl je je zoon ook popcorn had kunnen laten maken, dus het ligt ook een beetje aan jezelf.quote:
Ooops!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Click maar aan of openen in nieuw venster is nog beter.
en haar moedah kwam ook nog langsquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof ik graag! Zorg voor het huishouden, zoon, schoonmonster, hier teruglezen en modereren, tussendoor nog even collecteren en 30!! appelflappen bakken, terwijl je je zoon ook popcorn had kunnen laten maken, dus het ligt ook een beetje aan jezelf.![]()
Hoe vonden ze de flappen eigenlijk?
Maar daar heeft sas een goede band mee, dus dat kost geen energie.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en haar moedah kwam ook nog langs
Ik benieuwd hoe het met schoonmoeders gaat ...?quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar daar heeft sas een goede band mee, dus dat kost geen energie.
tis mijn schuld hč, dan klopt het weer!quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof ik graag! Zorg voor het huishouden, zoon, schoonmonster, hier teruglezen en modereren, tussendoor nog even collecteren en 30!! appelflappen bakken, terwijl je je zoon ook popcorn had kunnen laten maken, dus het ligt ook een beetje aan jezelf.![]()
Hoe vonden ze de flappen eigenlijk?
Welke browser gebruik je? Het wil niet met Firefox.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Click maar aan of openen in nieuw venster is nog beter.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
tis mijn schuld hč, dan klopt het weer!
Bovenste https://www.youtube.com/results?search_query=the+boiler+roomquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooops!
Failed to find video url
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bovenste https://www.youtube.com/results?search_query=the+boiler+room
Dank voor het live verslag...quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vinyl, MP3, sampler, mengpanelen en de hele kliek gebruikt ie.
Ik was ff onderweg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh wacht, zit hier in mijn eentje.
Die is voorlopig zoet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het live verslag...
Jeetje.... nu doe je echt alsof we er allemaal zo uitzien...quote:
Over een aantal jaren wel misschienquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jeetje.... nu doe je echt alsof we er allemaal zo uitzien...
Benidorm bastards.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:49 schreef FANN het volgende:
En ik vind dat soort berichten en video's altijd leuk
Je valt wel in herhaling.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:51 schreef FANN het volgende:
Nog even muziek luisteren en dan ben ik ook foetsie
Ik ben lui.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja zoietszoek jij maar iets uit, kan je het daar posten als je wil
Ik post het gewoon door in MUZ / Spaanstalige nummers #2 Y mas y mas musicaquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik iets leuk of mooi vind kan ik het wel 3x achter elkaar luisteren
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik post het gewoon door in MUZ / Spaanstalige nummers #2 Y mas y mas musica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |