SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog meer maar dat ben ik vergeten. Dat mag op onze leeftijd.
En als je niet snel genoeg een reactie krijgt, niet meteen gaan krijsen, soms moeten de geraniums water, de rollator gesmeerd of slapen we gewoon overdag....
Stel een vraagquote:
Neehee... dat is niet de bedoeling... de jongeren kunnen hier vragen stellen aan ''ons'' oudjesquote:
dit antwoord bevalt mij het bestequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Stop met koken, laat een ander dat doen of laat je eten bezorgen...
Pavlovquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:26 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
Ik denk dat ik een probleem heb...![]()
Als ik heb gekookt voor mijn gezin, heb ik door de geuren alleen al geen honger meer.
Het is écht niet zo dat mijn eten niet te vreten is en de geuren alleen al de ratten doen verdwijnen
...
Ik heb gewoon geen trek meer als ik heb gekookt.
Lieve Mona,
ben ik de enige die hier last van heeft, zo ja, wat kan ik hier aan doen?
Zo nee, oh jeetje
Beste DrDDT,quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:42 schreef DrDDT het volgende:
Lieve Mona,
Ik moet morgen naar Lutjewinkel, maar ik twijfel of dat dorpje überhaupt wel bestaat.
Dat is toch geen naam voor een dorp!
Het schijnt ook dat ze de maximumsnelheid hebben verlaagd naar 30km/u om te voorkomen dat je het mist.
Vroeger had het dorp blijkbaar een bakker, slager, melkboer en een school maar nu is er niets meer.
Ik weet ook eigenlijk niet meer wat ik er precies kom doen.
Ik sta nu in Nijkerk, maar niemand weet waar het isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:24 schreef sacha het volgende:
[..]
Beste DrDDT,
Ogenschijnlijk ben je volledig de weg kwijt.
Het is bij Hoevelaken links af.
Goede reis.
Liefs Mona
Bezoekersquote:Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik sta nu in Nijkerk, maar niemand weet waar het is
Wadlopen of met de boot.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:35 schreef DrDDT het volgende:
Laat maar, ik moet morgen naar Vlieland.
Dat schijnt een idyllisch eiland te zijn, maar ik kan niet zwemmen.
Hoe kom ik er dan?
Nee, het was veultste mooi weer.quote:Op woensdag 9 maart 2016 12:06 schreef sacha het volgende:
je kunt ook gaan schaatsen maar of dat nou zo'n goed advies is weet ik niet zeker
wat is er aangespoeld dan?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:50 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Nee, het was veultste mooi weer.
Er spoelen wel rare dingen aan, daar op dat eiland.
Nou, onder andere:quote:
http://www.waddentaxi.nl/quote:Op maandag 14 maart 2016 08:06 schreef sacha het volgende:
nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig hoe je uiteindelijk op dat eiland bent gekomen
Wat voor kleur letterbak, er zocht hier nog iemand een gelequote:Op maandag 14 maart 2016 00:24 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Nou, onder andere:
- Wrakhout
- Boeien
- Netten
- De Mol
- een Fiets
- 2 emmertjes water
- een theelepel
- een letterbak
- schelpen
- een strandtent (of die stond er al, dat kon ik niet zien).
- 2 toeristen (die waren aan het zwemmen)
- een lege zak van sinterklaas
Zwart, maar dat kwam van alle teer die er aan vast zat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor kleur letterbak, er zocht hier nog iemand een gele
in nieuws had men de Islam er al bijgehaaldquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:20 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Zwart, maar dat kwam van alle teer die er aan vast zat.
Zaten er arabische letters in die letterbak dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
in nieuws had men de Islam er al bijgehaald
Als je het ontkent.quote:
is de pot magnetronbestendig? Dan vochtig keukenpapiertje er bij doen en halve minuut in de magnetron. En anders een dagje ofzo een sneetje brood of schijfje appel in de pot stoppen. Je suiker is namelijk uitgedroogd en als je vocht toevoegt wordt hij weer zacht.quote:Op donderdag 7 april 2016 09:55 schreef FANN het volgende:
Ik heb een huishoudelijk vraagje....
Ik heb een pak (open) basterdsuiker in een voorraadpot,
nu is de basterdsuiker steenhard geworden, zó hard dat ik zelfs het pak niet meer
uit de voorraadpot krijg![]()
Is er een manier om die bastersuiker weer zacht te krijgen?
Iik kan het niet uit de voorraad pot halen dus heh...
quote:Op donderdag 7 april 2016 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is de pot magnetronbestendig? Dan vochtig keukenpapiertje er bij doen en halve minuut in de magnetron. En anders een dagje ofzo een sneetje brood of schijfje appel in de pot stoppen. Je suiker is namelijk uitgedroogd en als je vocht toevoegt wordt hij weer zacht.
We hadden daar toch al een ander topic voor?quote:Op donderdag 7 april 2016 09:55 schreef FANN het volgende:
Ik heb een huishoudelijk vraagje....
Ik heb een pak (open) basterdsuiker in een voorraadpot,
nu is de basterdsuiker steenhard geworden, zó hard dat ik zelfs het pak niet meer
uit de voorraadpot krijg![]()
Is er een manier om die bastersuiker weer zacht te krijgen?
Iik kan het niet uit de voorraad pot halen dus heh...
Die was ik vergetenquote:Op donderdag 7 april 2016 19:26 schreef drakin het volgende:
[..]
We hadden daar toch al een ander topic voor?
40+ / Ook een draak van een huis? Kijk dan hier voor de beste huishoudtips
Of zijn we die nu alweer vergeten
Werkt als en TieTquote:Op donderdag 7 april 2016 10:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is de pot magnetronbestendig? Dan vochtig keukenpapiertje er bij doen en halve minuut in de magnetron. En anders een dagje ofzo een sneetje brood of schijfje appel in de pot stoppen. Je suiker is namelijk uitgedroogd en als je vocht toevoegt wordt hij weer zacht.
Nou ja, mijn tips zijn niet altijd even handig. Ik had ws geadviseerd om het helemaal onder water te zetten zodat het oplost en je voortaan schenksuiker hebt voor de koffiequote:Op donderdag 7 april 2016 19:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Die was ik vergetenmaar die is ook helemaal weggezakt
![]()
Ik zal trouwens meteen even een update doen....
[..]
Werkt als en TieTik heb net gekeken en de hele bovenste laag, centimetertje of 3 is
is al zachten dus gewoon weer bruikbaar....
Dat was een héle fijn tip
Dan ben ik blij dat ik dat andere topic vergeten wasquote:Op donderdag 7 april 2016 19:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou ja, mijn tips zijn niet altijd even handig. Ik had ws geadviseerd om het helemaal onder water te zetten zodat het oplost en je voortaan schenksuiker hebt voor de koffie
Wel het papier eruit vissen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |