SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is nog meer maar dat ben ik vergeten. Dat mag op onze leeftijd.
En als je niet snel genoeg een reactie krijgt, niet meteen gaan krijsen, soms moeten de geraniums water, de rollator gesmeerd of slapen we gewoon overdag....
Stel een vraagquote:
Neehee... dat is niet de bedoeling... de jongeren kunnen hier vragen stellen aan ''ons'' oudjesquote:
dit antwoord bevalt mij het bestequote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Stop met koken, laat een ander dat doen of laat je eten bezorgen...
Pavlovquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:26 schreef sacha het volgende:
Lieve Mona,
Ik denk dat ik een probleem heb...![]()
Als ik heb gekookt voor mijn gezin, heb ik door de geuren alleen al geen honger meer.
Het is écht niet zo dat mijn eten niet te vreten is en de geuren alleen al de ratten doen verdwijnen
...
Ik heb gewoon geen trek meer als ik heb gekookt.
Lieve Mona,
ben ik de enige die hier last van heeft, zo ja, wat kan ik hier aan doen?
Zo nee, oh jeetje
Beste DrDDT,quote:Op zaterdag 5 maart 2016 00:42 schreef DrDDT het volgende:
Lieve Mona,
Ik moet morgen naar Lutjewinkel, maar ik twijfel of dat dorpje überhaupt wel bestaat.
Dat is toch geen naam voor een dorp!
Het schijnt ook dat ze de maximumsnelheid hebben verlaagd naar 30km/u om te voorkomen dat je het mist.
Vroeger had het dorp blijkbaar een bakker, slager, melkboer en een school maar nu is er niets meer.
Ik weet ook eigenlijk niet meer wat ik er precies kom doen.
Ik sta nu in Nijkerk, maar niemand weet waar het isquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:24 schreef sacha het volgende:
[..]
Beste DrDDT,
Ogenschijnlijk ben je volledig de weg kwijt.
Het is bij Hoevelaken links af.
Goede reis.
Liefs Mona
Bezoekersquote:Op zondag 6 maart 2016 12:09 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik sta nu in Nijkerk, maar niemand weet waar het is
Wadlopen of met de boot.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:35 schreef DrDDT het volgende:
Laat maar, ik moet morgen naar Vlieland.
Dat schijnt een idyllisch eiland te zijn, maar ik kan niet zwemmen.
Hoe kom ik er dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |