Ja ... en dan nog die iemand van 31 waarvan ik het niet weet....quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw dochter is wel 3 jaar ouder dan mijn oudste, dus jij bent eerder aan de beurt.
Vlaai met paracetamolquote:
Ja, maar de jonkies moeten vragen stellen over het ouder worden denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zeker dat dineetje van Rutte gemist
Wie is Ruttequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik julliequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, staat op tafel met een bak koffie...
En welk nieuw topic?
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
Ik heb wel wat pleistersquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Een jong broekie in het voorprogramma van .... shit ik ben zn naam kwijt....
ik zoek mijn kluts!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
quote:
Smerig overschatte zooi.quote:
Maar zonder kip geen eierquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de kluts is voor de eieren niet voor de kip
enquote:
Heb je zitten wissenquote:
Tot over drie dagenquote:
Stel je niet zo aanquote:
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?quote:
Ik heb het helemaal gemist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.
Nee je vist er zelf om. Ik hoop dat het droog isquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?![]()
het wordt een beetje sneu
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist.
De PVDA'er was leukerquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...
Ik vond de grap van Wilders nog het best.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...
Die was van Dolf ..quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vond de grap van Wilders nog het best.
Van is dus overquote:
Nee vandaag in de kamer tegen Rutte, "complimenten, het zal me niet meevallen om dat volgend jaar beter te doen"quote:
Volgens mij heb ik 'm gevondenquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
graag, kom maar op met die foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Had ik al tegen je gezegd, Mo, in MUZ.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Zeg L2B, jij had vorige week toch een 'stereo-setje' gekocht, ben eigenlijk wel benieuwd welke je hebt aangeschaft.![]()
Heb je dat "andere ding" nog gescoord?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ik al tegen je gezegd, Mo, in MUZ.Heb een setje bij mijn ouders van zolder kunnen pakken. Het is een JVC en daar hangen de Philips speakers nu aan. Dat Philips versterkertje is voor zichzelf begonnen in de vuilcontainer.
[ afbeelding ]
Best een leuk ding nog. Hij weet er aardig strak geluid uit te persen en heeft USB aan boord.
Ik nooitquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, ben je weer aan het zieken?
Ja ook. Dat is een Power Dynamics Professional geworden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je dat "andere ding" nog gescoord?
Daar was ik al bang vanquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh nee, even in de war met een ander.
Huh? en daar kun je mee streamen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ook. Dat is een Power Dynamics Professional geworden.
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Huh? en daar kun je mee streamen?
Je kunt in principe alles aan de PC hangenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook je wasdrogerquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt in principe alles aan de PC hangen
Oooh, dat!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat heeft alleen zin in het weekend, hoewel sommige gemeenten nog moeilijk doen over zondagen.quote:
Zei ik ergens dat hij dat zei?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee natuurlijk nietDat zegt hij toch niet
Ach houdt je bezigquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dat!Nee, heb ik nog niet, dat komt pas over een paar maanden, samen met een buizen/MOSFET versterker. En dan komt dat stukkie kunst van Brennie nog, plus groot onderhoud aan de Smart. Dus het komt er op neer dat ik nu met mijn laatste miljoen bezig ben.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oooh, dat!Nee, heb ik nog niet, dat komt pas over een paar maanden, samen met een buizen/MOSFET versterker. En dan komt dat stukkie kunst van Brennie nog, plus groot onderhoud aan de Smart. Dus het komt er op neer dat ik nu met mijn laatste miljoen bezig ben.
Nee jijquote:
Nee, ik was voordat het envelopje binnen kwam, begonnen met een ander projectje en dat maak ik eerst afquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En heb jij je tangetje inmiddels al?
Nee.... tuthola....quote:
Wat nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ouwe reldoos.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken, ouwe reldoos.
Volgens mij ben je net als ik met 600 dingen tegelijk bezig, qua plannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, ik was voordat het envelopje binnen kwam, begonnen met een ander projectje en dat maak ik eerst af
Ja hoor, kun je 'm op afstand leeghalen.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net als ik met 600 dingen tegelijk bezig, qua plannen.
Ok ik zie een verouderde audio set. Hoe ga je streamenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
![]()
Zolang wij elkaar maar begrijpen... dan komt het goed
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]![]()
Probeer ook nog te solliciteren tussendoor en een manier te verzinnen hoe ik aan dat jackpotwinnendstaatslot kan komen
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.
Ik werk in de sloop, Baan krijgen is onmogelijk als 40 plus. Hard maar leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een heet hangijzer. Strontvervelend als er min of meer dwang achter zit in verband met eigen huis en dergelijke.
Als mijn lijf het had gekund dan had ik het gedaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk in de sloop, Baan krijgen is onmogelijk als 40 plus. Hard maar leuk
En alle ellende en vernielingen komen op jou contoquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.
Bed & Breakfast, nice!quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kreeg vanmiddag al een uitnodiging van kennis om hetzelfde te doen als hij gedaan heeft. Hij verhuurt hier in NL zijn huis voor een boel doekoe en woont nu zelf in Italie en beunt daar wat bij.
Leeghalen kan nog net nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja hoor, kun je 'm op afstand leeghalen.
Ja, en dan mogen de vrienden en familie de boel regelen, terwijl de eigenaresse elders op de wereld op haar zuignap in de zon zit. Eén keer in getrapt, never again...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle ellende en vernielingen komen op jou conto
Dat niet alleenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle ellende en vernielingen komen op jou conto
Ja leuk als je de lokale taal daar niet machtig bent. En ik heb nu niet een taalknobbel zodat ik de taal snel onder de knie heb. ik vind het al verschrikkelijk dat ik er 2 weken over deed om te leren wat een vork, lepel en mes betekend en ik weet alleen de lepel nogquote:
Leuk, de hele dag de boel aan en uit zetten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Leeghalen kan nog net nietmaar er is wel al een app om je wasmachine en droger aan en uit te zetten
![]()
hoef ik niet hoormaar het kán wel...............
Die van mij gaat vanzelf uitquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Leeghalen kan nog net nietmaar er is wel al een app om je wasmachine en droger aan en uit te zetten
![]()
hoef ik niet hoormaar het kán wel...............
Ja die kabouter ben ik hierquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, de hele dag de boel aan en uit zetten.
Neem er wel wat kabouters bij die de was er ook in stoppen...
Antillen is nog wel te doen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat niet alleen
[..]
Ja leuk als je de lokale taal daar niet machtig bent. En ik heb nu niet een taalknobbel zodat ik de taal snel onder de knie heb. ik vind het al verschrikkelijk dat ik er 2 weken over deed om te leren wat een vork, lepel en mes betekend en ik weet alleen de lepel nog
Ik heb het wat anders gedaan, huis hier verkocht en verpacht 20 hectare in Duitsland.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |