Ja ... en dan nog die iemand van 31 waarvan ik het niet weet....quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw dochter is wel 3 jaar ouder dan mijn oudste, dus jij bent eerder aan de beurt.
Vlaai met paracetamolquote:
Ja, maar de jonkies moeten vragen stellen over het ouder worden denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je zeker dat dineetje van Rutte gemist
Wie is Ruttequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik julliequote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, staat op tafel met een bak koffie...
En welk nieuw topic?
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
Ik heb wel wat pleistersquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Een jong broekie in het voorprogramma van .... shit ik ben zn naam kwijt....
ik zoek mijn kluts!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik het nou goed begrepen of niet?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ow f*ck, wat overschat/onderschat ik jullie
quote:
Smerig overschatte zooi.quote:
Maar zonder kip geen eierquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
de kluts is voor de eieren niet voor de kip
enquote:
Heb je zitten wissenquote:
Tot over drie dagenquote:
Stel je niet zo aanquote:
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?quote:
Ik heb het helemaal gemist.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig was Dolf er ook anders was het helemaal saai gebleven.
Nee je vist er zelf om. Ik hoop dat het droog isquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dit een hobby van je geworden om mij achter mijn reet aan te zitten of is het je levensdoel geworden?![]()
het wordt een beetje sneu
Twas omdat de media er zo'n heisa van gemaakt heeft...quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |