Je ma batsen, dat hield ik pas lang vol.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Houdt hij wel lang vol dan.
Misschien is de wens de vader van de gedachte, Reya?
Dat laatste was hij al jaren maar hij lijkt het nu daadwerkelijk zelf allemaal te gaan gelovenquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Janneke141 het volgende: [..] Hij is sowieso goed de weg kwijt geraakt in het afgelopen jaar, zie zijn post in het matentopic. Of hij is serieus de weg kwijt, of hij heeft besloten om trolluser te worden.
Moet dit?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Je ma batsen, dat hield ik pas lang vol.
Ja het is ook een grapje van Rutte.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huh, de cijfers uit 2016 zijn al binnen?Typisch geval overigens van een slechte grafiek, de lijn suggereert namelijk dat er sprake is van continuïteit, terwijl er sprake is van discontinue jaar op jaar cijfers. Een staafdiagram zou dus beter op zijn plaats zijn geweest.
Allemaal Guido's en 99.999s, daar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Bij de NRC wil je dus echt niet werken. Zure mensen.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Reya wil niet uit zijn illusie worden getrokken.
Misschien kan Klopkoek er solliciteren. Van de andere kant, die wil sowieso niet werken volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Bij de NRC wil je dus echt niet werken. Zure mensen.
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kan Klopkoek er solliciteren. Van de andere kant, die wil sowieso niet werken volgens mij.
Op jouw kosten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.
Tja, zo vergezocht is het niet helaasch.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Gutmensch het volgende:
De Turkse premier waarschuwt voor een "gewapend conflict" met Rusland.
Lekker dan.
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Allemaal linkse hommels. Mijn analyse klopt, derhalve.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?
Nee, wat de Russen in Aleppo doen is vooral ons vluchtelingenprobleem vergroten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tja, zo vergezocht is het niet helaasch.
Dat is een beetje vergelijkbaar met du_ke en mij. Beetje schreeuwen naar elkaar, en boos kijken, maar uiteindelijk kunnen we niet zonder elkaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Gutmensch het volgende:
De Turkse premier waarschuwt voor een "gewapend conflict" met Rusland.
Lekker dan.
Vluchtelingen een "probleem" noemen. Typische NSDAP-retoriek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, wat de Russen in Aleppo doen is vooral ons vluchtelingenprobleem vergroten.
Dan vergeef ik je je malle gedrag van vanmiddag wel weerquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is een beetje vergelijkbaar met du_ke en mij. Beetje schreeuwen naar elkaar, en boos kijken, maar uiteindelijk kunnen we niet zonder elkaar.
Ik vind het ook geen probleem, we zijn rijk genoeg om er honderdduizenden op te vangen, maar sommige mensen denken daar anders over.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Vluchtelingen een "probleem" noemen. Typische NSDAP-retoriek.
Ze vallen als blokken voor Poetin inderdaad/quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de Europese nationaal-populisten en Poetin een gemeenschappelijk belang hebben: de Europese samenleving verzieken.
quote:Google gaat ook op google.com resultaten filteren die verwijderd zijn om privacyredenen. Het bedrijf gaat dit doen door te controleren vanuit welk land een gebruiker de site bezoekt. Tot nu toe werden alleen resultaten verwijderd op nationale Google-pagina's.
Jij hebt tenminste genoeg aan jezelf om een komisch duo te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
De komische duo's van de SC
Ik wil vooral GeenStijl bedanken voor dat pro-Poetin-referendum van zequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze vallen als blokken voor Poetin inderdaad/
Remlof en Voorschrift eerder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
Boze_Appel en Echtgaaf was ook wel leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste genoeg aan jezelf om een komisch duo te zijn.
Whehe.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op jouw kosten waarschijnlijk.
Nou.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
Ga je hem verleiden? Mijn aandacht vind hij vreselijk, en het is zo een schattig dwars punkertjequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.
Dat is inherent aan links zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
Is die Klopkoek ook al een hommel?
Dat kan ik uit eigen ervaring alles behalve bevestigen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is inherent aan links zijn.
Sofiegodinquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Topprogramma:
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
Wel een hoop microagressie tegen jonge vaders.
Sowieso verdacht veel homo's hier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat kan ik uit eigen ervaring alles behalve bevestigen.
Ik ken ook meer rechtse homo's eigenlijk. Zeker hier.
Ja, maar zolang ze van m'n kont afblijven vind ik het prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sowieso verdacht veel homo's hier.
Whehe nee joh. Niet bij zo'n zure. Ik verleid andere fokkers wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je hem verleiden? Mijn aandacht vind hij vreselijk, en het is zo een schattig dwars punkertje
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
Waarom verbras je je geld aan het deelnemen aan een loterij?
Zit je daarom in deze SC?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Niet bij zo'n zure. Ik verleid andere fokkers wel.
Dat klinkt als een beetje door rood rijden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.
Ach, het is een belasting voor domheid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beetje door rood rijden.
Klinkt als denivellering.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is een belasting voor domheid.
Ik begreep laatst van Ryon dat de Postcodeloterij, en ik krijg het woord amper over mijn lippen, sociologisch "onderzoek" financiert...quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is een belasting voor domheid.
Een hartaanval zit in een klein hoekje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef Kowloon het volgende:
Waarom staat die Chris Christie er eigenlijk niet beter voor? Dacht altijd dat hij als een soort kroonprins gezien werd.
Maarten Schinkel heeft best een goeie kijk op de werkelijkheid. En is dus links.quote:
Ik lees net dat hij een paar schandaaltjes achter de rug heeft. Dat zal er meer mee te maken hebben denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een hartaanval zit in een klein hoekje.
Waarom verbras je je geld aan het deelnemen aan een loterij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.
Hoe is je stage?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel tof. Zou dit zo kunnen blijven doenquote:
Is het alweer groundhog day?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vermeed de vraag niet maar antwoordde dat ik alleen af en toe deelneem aan een officiële loterij. Verder gok ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar jij vermijdt de vraag dus ik herhaal die even. Ben nieuwsgierig naar het antwoord.
Weer geen antwoord, laat maar dan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vermeed de vraag niet maar antwoordde dat ik alleen af en toe deelneem aan een officiële loterij. Verder gok ik helemaal niet.
Dan ben ik wel heel benieuwd naar wat voor een antwoord jij verwachtquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer geen antwoord, laat maar dan.
Ik snao niet waarom die man met die letters altijd op iedereen en alles moet reageren in de NWS scZ wat een bemoeialquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Gutmensch het volgende:
Oh, waarom? Omdat het zomaar ontvangen van een veelvoud van de inzet wel prettig zou zijn.
Reof wordt mijn volgende kloon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Reof is een nauurlijke politicus; geen antwoord geven maar denken van wEl
Ha ja day zag ik dus netquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Reof wordt mijn volgende kloon.
Maar in NWS kom ik niet meer, dat is met de komst van Specularium al FA officieel vertokkied, zie de FB daar.
Haha mooi! Uitsluitend bezig met strafrecht?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel tof. Zou dit zo kunnen blijven doenWeet ook meteen dat ik absoluut advocaat wil worden. Wat een beroep.
Weer gezopen? Of zijn dit de worstenvingertjes?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Reof is een nauurlijke politicus; geen antwoord geven maar denken van wEl
Ben je dronken of sta je buiten met bibberende vingers dat je niet kan typen?quote:
Jup. Vrijwel alleen maar kleine criminaliteit, en drugs- en geweldzaken van alle omvang denkbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha mooi! Uitsluitend bezig met strafrecht?
Boks.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weer gezopen? Of zijn dit de worstenvingertjes?
Lijken me leuke zaken. Ik ga voor de zomer een stage proberen te regelen aangezien ik nog niet echt weet of de advocatuur iets voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Vrijwel alleen maar kleine criminaliteit, en drugs- en geweldzaken van alle omvang denkbaar.
In de Spa valt de zoute GHB smaak natuurlijk veel meer op.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Nautilus. het volgende:
Het meisje is er niet. Nu moet ik de hele tijd aan haar denken. Ik drink Spa blauw en de barman zei: 'Doe eens gezellig, het is hier geen aandeelhoudersvergadering'.
Omdat het soms even nodig is om op te komen voor crewleden die veel vrije tijd in FOK! steken, zeker als ze zo vals worden aangepakt door verzuurde ex-crew die alles beter denkt te weten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik snao niet waarom die man met die letters altijd op iedereen en alles moet reageren in de NWS scZ wat een bemoeial
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Reof wordt mijn volgende kloon.
Maar in NWS kom ik niet meer, dat is met de komst van Specularium als FA officieel vertokkied, zie de FB daar.
Die vraag moet je aan Kaas- en "Gutmensch" stellen. Die zijn hier namelijk aan het crewbashen.quote:
En jij bent aan het klikken. God wat een onvolwassen bende ook weer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vraag moet je aan Kaas- en "Gutmensch" stellen. Die zijn hier namelijk aan het crewbashen.
Waar doe ik dat? Ik zeg enkel dat je nogal een bemoeial bent. Dat is feitelijk juist. Meer niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vraag moet je aan Kaas- en "Gutmensch" stellen. Die zijn hier namelijk aan het crewbashen.
Het wordt toch geen coming of age roman, mag ik hopen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:21 schreef Nautilus. het volgende:
Spa blauw als metafoor voor 'een blauwtje lopen'. Fraai, dit moet ik noteren.
Wat ben jij een eikel zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het soms even nodig is om op te komen voor crewleden die veel vrije tijd in FOK! steken, zeker als ze zo vals worden aangepakt door verzuurde ex-crew die alles beter denkt te weten.
[..]Het één heeft geen fuck met het ander te maken.
En als er al een verband was, is het omgekeerd evenredig, omdat Specularium minder tijd voor NWS zal hebben nu hij ook FA is. Kennelijk ben je gewoon jaloers.
Je hebt je 5 jaar ingezet voor FOK! en vindt het daarom nodig om FOK!crewleden voor alles uit te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg.
Ik heb me meer dan 5 jaar 24/7 voor FOK! ingezet waarvan de meeste tijd als FA en juist daarom vind ik dat ik recht van spreken heb.
Smerige hielenlikkers als jij herken ik zonder probleem.
Nee hoor. Berg je popcorn maar weer op. Ik spreek gewoon Gutmensch Remlof, nota bene oud-FA, aan op zijn dubieuze gedrag richting Specularium. Dat lijkt gewoon nergens op.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:33 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, POL-NWS fittie. Altijd leuk.
Dat je zelf jarenlang FA was maakt het des te storender dat je als een klein kind tegen Specularium tekeer gaat over zijn FA-rol, terwijl die jongen net 2-3 dagen FA is en terwijl het gaat om een mod-aangelegenheid in NWS, namelijk een topictitel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg.
Ik heb me meer dan 5 jaar 24/7 voor FOK! ingezet waarvan de meeste tijd als FA en juist daarom vind ik dat ik recht van spreken heb.
Smerige hielenlikkers als jij herken ik zonder probleem.
Misschien wel. Laatst bedacht ik als openingsscene een sollicatiegesprek bij het bedrijf waar de hoofdpersoon gaat werken. Ideaal om de held van het verhaal op een natuurlijke wijze te introduceren (tijdens een sollicitatie stel je jezelf voor, en zo kun je de held aan de lezer introduceren). Aanvankelijk vond ik de verhoudingen op het werk, het machtsspel, macabere collega's, voldoende om mijn verhaal te vertellen, maar de avonturen in Spanje zijn zo herkenbaar en leuk om te vertellen, dat ik ze in het verhaal wil verwerken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het wordt toch geen coming of age roman, mag ik hopen?
Je rapporteert iets uit een FB-topic? Wat zeg maar, per definitie door mods wordt gelezen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je zelf jarenlang FA was maakt het des te storender dat je als een klein kind tegen Specularium tekeer gaat over zijn FA-rol, terwijl die jongen net 2-3 dagen FA is en terwijl het gaat om een mod-aangelegenheid in NWS, namelijk een topictitel.
Kennelijk gelden regels alleen voor alle andere users en niet voor jou, omdat je ooit FA bent geweest? Ik stoor me aan je wangedrag. Dat maak ik kenbaar en ik heb het ook gerapporteerd.
Heel goed, ga nu maar weer lekker rukken op je zolderkamer, nul.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat je zelf jarenlang FA was maakt het des te storender dat je als een klein kind tegen Specularium tekeer gaat over zijn FA-rol, terwijl die jongen net 2-3 dagen FA is en terwijl het gaat om een mod-aangelegenheid in NWS, namelijk een topictitel.
Kennelijk gelden regels alleen voor alle andere users en niet voor jou, omdat je ooit FA bent geweest? Ik stoor me aan je wangedrag. Dat maak ik kenbaar en ik heb het ook gerapporteerd.
Er valt weinig te wedden. Morgenochtend wordt dit allemaal weer weggehaald door Hexagon of wie dan ook die het eerst wakker is. Verder kan ik slechts aanraden om in het POL-café niet over NWS-feedback-aangelegenheden te roddelen.quote:
Haha, geweldige tegenreactie weer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, ga nu maar weer lekker rukken op je zolderkamer, nul.
Ik heb dit zojuist gelezen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er valt weinig te wedden. Morgenochtend wordt dit allemaal weer weggehaald door Hexagon of wie dan ook die het eerst wakker is. Verder kan ik slechts aanraden om in het POL-café niet over NWS-feedback-aangelegenheden te roddelen.
Fijne nacht nog.
Haalt wel de spanning een beetje uit het verhaal. Veel interessanter vind ik het om het hoofdpersonage in de opening iets opmerkelijks te laten doen waarna de lezer gaat gissen naar de motieven. Deze onthul je dan laagje voor laagje naarmate de lezer zich meer op zijn gemak voelt met het karakter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:42 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Misschien wel. Laatst bedacht ik als openingsscene een sollicatiegesprek bij het bedrijf waar de hoofdpersoon gaat werken. Ideaal om de held van het verhaal op een natuurlijke wijze te introduceren (tijdens een sollicitatie stel je jezelf voor, en zo kun je de held aan de lezer introduceren). Aanvankelijk vond ik de verhoudingen op het werk, het machtsspel, macabere collega's, voldoende om mijn verhaal te vertellen, maar de avonturen in Spanje zijn zo herkenbaar en leuk om te vertellen, dat ik ze in het verhaal wil verwerken.
Zou er in de SC bij de buren ook geveegd en gewaarschuwd gaan worden. Of blijft het gedonder daar wel gewoon toegestaan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:15 schreef Reya het volgende:
Volgende keer gooi ik deze keet dicht als ik ga slapen.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou er in de SC bij de buren ook geveegd en gewaarschuwd gaan worden. Of blijft het gedonder daar wel gewoon toegestaan?
"Meester, hij doet het ook".quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:34 schreef 99.999 het volgende:
En ik was niet degene die begon Reya. Dit was slechts reactief
Tja, dat is ook een oplossing.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:15 schreef Reya het volgende:
Zorgen dat vraag 1 en 2 inkoppertjes zijn. Daar help je jezelf denk ik wel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:44 schreef Friek_ het volgende:
Bij dertig man mavo-2 zometeen een SO afnemen het zevende uur.
Ik zet mijn helm vast op.
Begin wel waardering te krijgen voor de docenten die dertig van zulke kinderen in bedwang moeten houden elk uur. En ik vind havo-3 al lastig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zorgen dat vraag 1 en 2 inkoppertjes zijn. Daar help je jezelf denk ik wel mee.
Niet het nieuwe gezicht in de school zijn scheelt echt al de helft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Begin wel waardering te krijgen voor de docenten die dertig van zulke kinderen in bedwang moeten houden elk uur. En ik vind havo-3 al lastig.
Is de carnavalsvakantie nu alweer afgelopen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:44 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:02 schreef Friek_ het volgende:
Mavo-2 doet me trouwens wel een beetje denken aan de POL SC van afgelopen nacht.
Huh, bij eens toets is toch iedereen braaf en stil omdat men hard zijn/haar best doet op een goed cijfer?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:44 schreef Friek_ het volgende:
Leuk toch juist, beetje herrie in de tent af en toe?quote:Op donderdag 11 februari 2016 07:15 schreef Reya het volgende:
Mavo 2 is wat anders dan een VWO klasjequote:Op donderdag 11 februari 2016 08:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huh, bij eens toets is toch iedereen braaf en stil omdat men hard zijn/haar best doet op een goed cijfer?
Jaja.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huh, bij eens toets is toch iedereen braaf en stil omdat men hard zijn/haar best doet op een goed cijfer?
Rationeler om af te kijken, als de leraar niet oplet in ieder geval.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Rationeel is ook om alleen af te kijken bij iemand die goed is in het vak, lijkt mij lastig op de Mavo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Rationeler om af te kijken, als de leraar niet oplet in ieder geval.
Zelfs het pauperige RTL streamde het via hun websitequote:Op donderdag 11 februari 2016 08:28 schreef Kowloon het volgende:
Dat Correspondents Dinner heeft 2,7 miljoen kijkers getrokken. Veruit het meest van alle programma's.
Onze premier kan beter TV-presentator worden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zelfs het pauperige RTL streamde het via hun website
Het mooie is ook dat ik niemand -1 of een 1 mag geven of eruit kan sturen indien hij/zij zich niet gedraagt. Oftewel, zelfs als iemand door de klas schreeuwt dat het antwoord op vraag 4 a is, moet je strafwerk geven of na laten komen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Haha, wel een ijzersterk staaltje van samenwerking van de groep om zo de juiste antwoorden te verspreiden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat ik niemand -1 of een 1 mag geven of eruit kan sturen indien hij/zij zich niet gedraagt. Oftewel, zelfs als iemand door de klas schreeuwt dat het antwoord op vraag 4 a is, moet je strafwerk geven of na laten komen.
Fijne regel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het mooie is ook dat ik niemand -1 of een 1 mag geven of eruit kan sturen indien hij/zij zich niet gedraagt. Oftewel, zelfs als iemand door de klas schreeuwt dat het antwoord op vraag 4 a is, moet je strafwerk geven of na laten komen.
Typische PvdA-regel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:15 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Een collega van me die de onderbouw vwo lesgeeft kijkt altijd de toets van de ene klas na als de andere die zit te maken. Dat hoef ik echt niet te proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaad.
Lekker makkelijk voor de docent.
Een hele andere wereld lijkt het.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een collega van me die de onderbouw vwo lesgeeft kijkt altijd de toets van de ene klas na als de andere die zit te maken. Dat hoef ik echt niet te proberen.
Want, schreeuwen en onrust of afkijken en corruptie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een collega van me die de onderbouw vwo lesgeeft kijkt altijd de toets van de ene klas na als de andere die zit te maken. Dat hoef ik echt niet te proberen.
Allebei.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Want, schreeuwen en onrust of afkijken en corruptie?
quote:
Kwestie van opvoeding?quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Stel bij het bestuur voor aparte toetsruimtes te creëren. Van die geluidsdichte studiehokken waar één persoon in kan. Maken zij hun toets zelf en kan jij rustig nakijken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat, in combinatie van een lager vermogen om gevolgen van hun handelen te kunnen overzien.quote:
quote:Jan Slagter is niet blij met de grap die Mark Rutte over hem maakte tijdens het Correspondents' Dinner.
De Omroep Max-directeur vertelt bij 100% NL het ongepast te vinden.
"Ik vind dat dat niet bij een minister-president past en dat vond ik er vreemd aan", legt hij uit. "Er werden daar privézaken belicht. Dat heeft hij nergens anders gedaan, maar daar wel. Ik druk mij nu een beetje genuanceerd uit."
De 61-jarige Slagter verscheen een week geleden in de roddelbladen vanwege een vermeende relatie met de 30-jarige dochter van Jan Marijnissen. Rutte maakte daar een grap over tijdens het Correspondents' Dinner. "De dochter van Jan wordt klaargestoomd voor de politiek. Ze krijgt zelfs mediatraining bij Omroep Max", zei de minister-president.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-rutte-ongepast.html
En geloof mij... dat gaan ze proberen!quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:57 schreef Kowloon het volgende:
Kunnen ze schreeuwen tot ze er bij neer vallen.
De natuurwetten zullen niet onder de indruk zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En geloof mij... dat gaan ze proberen!
Hehe, wat een zure zeiksnor. Perfecte partner voor een Marijnissen wel.quote:
Dat lukt me wel bij de inhaaltoets. Drie of vier havo-3 leerlingen zijn ook niet zo spannend.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heerlijk, die zure smoel van die Slagter. Met z'n grafomroep.quote:
Reken maar dat zoiets kan gebeuren in onderbouw havo, mavo en lager.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:50 schreef Gutmensch het volgende:
Schreeuwen tijdens een toets? Is het zo erg?
Bejaarden en socialisten tegelijk beledigen in één grap, respect.quote:
Stereotype bejaarde.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk, die zure smoel van die Slagter. Met z'n grafomroep.
Gelukkig is meisje Marijnissen dan bij hem om hem te vermaken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Stereotype bejaarde.
Dat hij nog veel slapeloze nachten mag hebben van de "ongepaste" grap.
Lekker het Rode Boekje voorlezen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig is meisje Marijnissen dan bij hem om hem te vermaken.
Nu ben ik in het deze op zich wel met Thierry eens, maar aan de andere kant lijkt die Baudet mij ook een zure omhooggevallen zak stront die nergens de humor van in kan zien.twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:37:47Ik kende die dolf jansen niet, maar hij is echt absoluut niet grappig. Bizar. https://t.co/46UdNsLwRg reageer retweet
Thierry vindt enkel zijn eigen spiegelbeeld grappig, vermoedelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Nu ben ik in het deze op zich wel met Thierry eens, maar aan de andere kant lijkt die Baudet mij ook een zure omhooggevallen zak stront die nergens de humor van in kan zien.twitter:thierrybaudet twitterde op woensdag 10-02-2016 om 20:37:47Ik kende die dolf jansen niet, maar hij is echt absoluut niet grappig. Bizar. https://t.co/46UdNsLwRg reageer retweet
Dolf Jansen niet kennen... je hoeft hem niet leuk te vinden, maar als je hem niet kent dan is er wel iets mis met je algemene ontwikkeling.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Lijkt mij ook lariekoek. Beetje popie jopie doen, die Baudet. Denk dat meer Nederlanders Dolf Jansen kennen dan Thierry, met z'n schrale referendum.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dolf Jansen niet kennen... je hoeft hem niet leuk te vinden, maar als je hem niet kent dan is er wel iets mis met je algemene ontwikkeling.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:48 schreef Heilwasser het volgende:
Baudet zou een prima politicus zijn, jammer van z'n Geenpeil-geneuzel.
Dat hij Dolf Jansen niet kent laat ook wel zien dat hij zijn leven lang al onder een steen leeft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee maakt Baudet zichzelf aardig onmogelijk.
Dat dat zomaar kan in de polder.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
Hulde voor mijn topic over de Apeldoornse trein-Tokkie.
Overigens kan je dagelijks tientallen van dat soort draadjes openen, om maar even aan te geven dat criminaliteit zich niet beperkt tot de Randstad en een bepaalde etniciteit. Vandaag ontvangen wij ook weer meerdere rechtbankverslagjes met provinciaalse kansenparels in de hoofdrol.
Ik moest idd opzoeken wie Thierry wasquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lijkt mij ook lariekoek. Beetje popie jopie doen, die Baudet. Denk dat meer Nederlanders Dolf Jansen kennen dan Thierry, met z'n schrale referendum.
Polder?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat dat zomaar kan in de polder.
Wat wil je trouwens met dat topic? Want dan weet ik hoe ik me moet gedragen.quote:
Apeldoorn is een van de hoogste punten van NL.... Radio Kootwijk is niet voor niets daar gebouwdquote:Op donderdag 11 februari 2016 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat dat zomaar kan in de polder.
Dit mis jequote:Op donderdag 11 februari 2016 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest idd opzoeken wie Thierry was
En zag dat ik er niets aan miste
Wat zijn dat nou weer voor een wappies?quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hiermee maakt Baudet zichzelf aardig onmogelijk.
Niets. Ben vooral benieuwd hoe mensen reageren. Normaliter gaan NWS helemaal los in dergelijke trein-topics.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wil je trouwens met dat topic? Want dan weet ik hoe ik me moet gedragen.
Radio Kootwijk is wel tof. Dat doemt mooi op na een halve dag door hei en bos te dwalen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Apeldoorn is een van de hoogste punten van NL.... Radio Kootwijk is niet voor niets daar gebouwd
Ja, geweldige omgeving en prachtig gebouw, het is niet vaak open, maar als het open is moet je echt een keer gebruik maken van de mogelijkheid het van binnen te zienquote:Op donderdag 11 februari 2016 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Radio Kootwijk is wel tof. Dat doemt mooi op na een halve dag door hei en bos te dwalen.
De vraag is vooral: wie heeft die pose op die piano bedacht en met welk doel is die foto gemaakt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:03 schreef Gutmensch het volgende:
Oh die met dat slordige haar is homo dus.
Kaas- is de fotograaf.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is vooral: wie heeft die pose op die piano bedacht en met welk doel is die foto gemaakt.
Guido doet het licht.quote:
Door iemand die een hekel aan 'm heeft om 'm voor lul te zetten denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag is vooral: wie heeft die pose op die piano bedacht en met welk doel is die foto gemaakt.
Beetje jammer dat dat snoer voor de deur niet weggeshopt is dan....quote:
Zo'n jaren 70 thermostaat kan ook echt niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat snoer voor de deur niet weggeshopt is dan....
Die ordners zou ik sowieso al verwijderd hebben voor het maken van de foto, maar dat snoer stoort echt.
Aan de souplesse waarmee hij de toets aanraakt te zien wel ja....quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat Baudet ook nog eens een getalenteerd pianist is?
Ik denk eerder dat ie een gat bovenin z'n piano heeft waar ie af en toe graag z'n piemel inragt.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat Baudet ook nog eens een getalenteerd pianist is?
Het valt nog mee dat er geen naakte vent te zien is in de spiegeling van die schilderijen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat snoer voor de deur niet weggeshopt is dan....
Die ordners zou ik sowieso al verwijderd hebben voor het maken van de foto, maar dat snoer stoort echt.
Een gebruik waar u bekend mee bent?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie een gat bovenin z'n piano heeft waar ie af en toe graag z'n piemel inragt.
Jawel joh, lekker basic... meer heb je ook niet nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n jaren 70 thermostaat kan ook echt niet meer.
Misschien zien we die juist niet door de spiegeling van het raam in de schilderijen...quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het valt nog mee dat er geen naakte vent te zien is in de spiegeling van die schilderijen.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:12 schreef Heilwasser het volgende:
Hoe dan ook, Baudet weet altijd de aandacht te trekken.
Dat is alvast een belangrijke eigenschap van een politicus.
Nee, ik rag m'n piemel alleen in m'n vriendin.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Een gebruik waar u bekend mee bent?
Eenzame zolderkameraar gespot.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij een vriendin hebben" post
Ik zal de volgende keer posten dat ik geen piano heb.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij een vriendin hebben" post
Zo zo. 3600 mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:26 schreef Gutmensch het volgende:
http://www.nu.nl/apps/421(...)atsapp-telegram.html
Heel goed Francesco.
Is ontwikkeld door een Rus die voor Poetin is gevlucht en nu in Sillicon Valley woont.quote:
Hoe kun je Pokkelmans als contact regelen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:39 schreef Gutmensch het volgende:
Al mjn contacten hebbeb Telegram, behalve mijn (soon to be ex-)schoonzus en mijn nichtje.
Oh en Pokkelmans ook niet geloof ik.
Verenigd Koninkrijk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dezelfde lui als achter VK.
Met de gratis smsjes uit m'n bundel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hoe kun je Pokkelmans als contact regelen?
Russen kunnen geen Nederlands lezen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:45 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, de Russische Facebook. Net als Weibo in China zeg maar.
Is van Facebook en werkt alleen op een telefoon, niet op apparaten zonder eigen nummer zoals je tablet en laptop.quote:
En waarom spreekt de paus uit dat Telegram beter is dan Whatsapp... dat vind ik nogal niet wat.quote:
Huh, maar jij zit toch op Facebook?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:47 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Is van Facebook en werkt alleen op een telefoon, niet op apparaten zonder eigen nummer zoals je tablet en laptop.
Dus je moet Facebook je telefoonnummer geven om het te kunnen gebruiken.
Ik mag niet hopen dat het nieuws voor je is dat de RK Kerk te koop is.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom spreekt de paus uit dat Telegram beter is dan Whatsapp... dat vind ik nogal niet wat.
Je zou je bijna afvragen hoeveel ze daarvoor geschoven hebben
De paus doelt denk ik gewoon op een telegram, niet op Telegram.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom spreekt de paus uit dat Telegram beter is dan Whatsapp... dat vind ik nogal niet wat.
Je zou je bijna afvragen hoeveel ze daarvoor geschoven hebben
De RK kerk was 's werelds eerste en grootste multinational.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat het nieuws voor je is dat de RK Kerk te koop is.
Ja maar ze hoeven m'n 06 niet te hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:47 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huh, maar jij zit toch op Facebook?
Nee, maar dit is wel heel openlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat het nieuws voor je is dat de RK Kerk te koop is.
Het is nog redelijk subtiel vergeleken bij de aflatenindustrie en de Afrikaanse kralenhandel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel heel openlijk.
Alles beter dan zo'n infame Amerikaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, dan gaat je data naar Poetin in plaats van Zuckerberg.
Mag jij papa tegen hem zeggen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:52 schreef Gutmensch het volgende:
Papa Francesco bedoelt gewoon te zeggen dat Facebook van de duivel is
Nu draag jij schuld voor de Russische annexatie van De Krim.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Alles beter dan zo'n infame Amerikaan.
Nee, naar Pavel Durov.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, dan gaat je data naar Poetin in plaats van Zuckerberg.
Klopt, mijn volk krijgt altijd de schuld. Vaak terecht.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu draag jij schuld voor de Russische annexatie van De Krim.
Die veenkolonie bij jullie in de buurt?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nu draag jij schuld voor de Russische annexatie van De Krim.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, naar Pavel Durov.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pavel_Durov
Whehe, wat een land is het ook.quote:In 2011 he was involved in a standoff with a police team outside his home in St. Petersburg after the government demanded the removal of opposition politicians' pages after controversial parliamentary elections.[5][6] They left after about an hour.
Dus hij is van Whatsapp afgestapt omdat Whatsapp 1½ jaar geleden door Facebook overgenomen is?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:52 schreef Gutmensch het volgende:
Papa Francesco bedoelt gewoon te zeggen dat Facebook van de duivel is
Mooi was die tijd, las er onlangs nog over op Wikipedia.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is nog redelijk subtiel vergeleken bij de aflatenindustrie en de Afrikaanse kralenhandel.
Weer zo'n parel...quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, naar Pavel Durov.
Het is gewoon Robin.quote:Durov holds libertarian economic and political views and says he is a vegetarian and identifies as a Taoist.[12] He published anarcho-capitalist manifestos describing his ideas on improving Russia.[13] On his 27th birthday, he donated a million dollars to the Wikimedia Foundation.[14]
Zonder Rusland zou Youtube de helft minder filmpjes bevatten. Mooiste vind ik nog van die verkeersconflicten, gefilmd met dashcam, waarbij de ene partij een bijl uit de kofferbak pakt en de andere partij een revolver uit het handschoenenvak, waarop ze besluiten toch maar in te binden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
[..]
Whehe, wat een land is het ook.
Eens.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zonder Rusland zou Youtube de helft minder filmpjes bevatten. Mooiste vind ik nog van die verkeersconflicten, gefilmd met dashcam, waarbij de ene partij een bijl uit de kofferbak pakt en de andere partij een revolver uit het handschoenenvak, waarop ze besluiten toch maar in te binden.
Quattro Formaggio.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat mag iedereen die Italiaans spreekt.
Polonium.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
Waar Durov woont is onbekend trouwens, waarschijnlijk heeft ie geen zin in een plutoniumvergiftiging.
Russen vertrouwen is een tikje naïef.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, naar Pavel Durov.
Ik denk nog even na of ik je ook MH17 in de schoenen ga schuiven.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:55 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Klopt, mijn volk krijgt altijd de schuld. Vaak terecht.
Dat willen de Russen niet hebben. Ben er laatst eens doorheen gereden, niet heel erg spannend. Lijkt wel wat op Dedemsvaart.quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die veenkolonie bij jullie in de buurt?
Waren de gebroeders Wright niet Joods? Als die het vliegtuig niet uitgevonden hadden zou MH17 ook nooit hebben plaatsgevonden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik denk nog even na of ik je ook MH17 in de schoenen ga schuiven.
Het kan bijna niet anders of die vent ownt over 10 jaar de hele TMG. Journalistieke topper in wording. Weet de vuige leugens van de linkse kliek altijd goed te doorprikken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hehe, net als Servaas van Elsevier.
Oude stadskern van Amersfoort is wel tamelijk authentiek hoor. Verder is het inderdaad geen spannend plaatsje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat willen de Russen niet hebben. Ben er laatst eens doorheen gereden, niet heel erg spannend. Lijkt wel wat op Amersfoort.
Wonderlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Dedemsvaart maar had blijkbaar ruzie met autocorrect.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Dedemsvaart maar had blijkbaar ruzie met autocorrect.
Ja gelukkig wel, als je ziet hoe het op sommige plaatsen van ongeveer dezelfde leeftijd (qua stadsrechten) verprutst is rond de omgeving van de oude stadsmuur dan is het om te janken (Gouda bijvoorbeeld).quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Oude stadskern van Amersfoort is wel tamelijk authentiek hoor. Verder is het inderdaad geen spannend plaatsje.
Goed dat Baudet nog even gepost is. Die werd inderdaad gemist.quote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:36 schreef Gutmensch het volgende:
Ja Leandra is tof.
Zeker voor een NWS-mod.
Speciaal voor Disana en Jannee protesteer ik hiertegen, kom niet aan onze vrouwuh!!1!quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:37 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het maar niks, vrouwen met een mening.
Als RTL en de Postcodeloterij er niet was geweest zou "mijn soort mensen" inderdaad niet meer bestaan. Ik ben het volk en hun onweerstaanbare drang om drie kanjerloten te kopen op hetzelfde nummer (quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik begreep laatst van Ryon dat de Postcodeloterij, en ik krijg het woord amper over mijn lippen, sociologisch "onderzoek" financiert...
Die zijn dan weer mannelijker dan die hele handtasjesbrigade hier bij elkaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Speciaal voor Disana en Jannee protesteer ik hiertegen, kom niet aan onze vrouwuh!!1!
Volgens mij komt ze hier linkse wegkijkers bespieden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:36 schreef Gutmensch het volgende:
Ja Leandra is tof.
Zeker voor een NWS-mod.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 11:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zijn dan weer mannelijker dan die hele handtasjesbrigade hier bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |