Je ma batsen, dat hield ik pas lang vol.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:23 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Houdt hij wel lang vol dan.
Misschien is de wens de vader van de gedachte, Reya?
Dat laatste was hij al jaren maar hij lijkt het nu daadwerkelijk zelf allemaal te gaan gelovenquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Janneke141 het volgende: [..] Hij is sowieso goed de weg kwijt geraakt in het afgelopen jaar, zie zijn post in het matentopic. Of hij is serieus de weg kwijt, of hij heeft besloten om trolluser te worden.
Moet dit?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Je ma batsen, dat hield ik pas lang vol.
Ja het is ook een grapje van Rutte.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Huh, de cijfers uit 2016 zijn al binnen?Typisch geval overigens van een slechte grafiek, de lijn suggereert namelijk dat er sprake is van continuïteit, terwijl er sprake is van discontinue jaar op jaar cijfers. Een staafdiagram zou dus beter op zijn plaats zijn geweest.
Allemaal Guido's en 99.999s, daar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Bij de NRC wil je dus echt niet werken. Zure mensen.
Wat nu weer?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kosmoproleet het volgende:
Reya wil niet uit zijn illusie worden getrokken.
Misschien kan Klopkoek er solliciteren. Van de andere kant, die wil sowieso niet werken volgens mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:25 schreef Kaas- het volgende:
Bij de NRC wil je dus echt niet werken. Zure mensen.
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Misschien kan Klopkoek er solliciteren. Van de andere kant, die wil sowieso niet werken volgens mij.
Op jouw kosten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.
Tja, zo vergezocht is het niet helaasch.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Gutmensch het volgende:
De Turkse premier waarschuwt voor een "gewapend conflict" met Rusland.
Lekker dan.
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Allemaal linkse hommels. Mijn analyse klopt, derhalve.
Nee, helaas.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?
Dat zou wel grappig zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
O, 99.999 is eindelijk uit de kast?
Nee, wat de Russen in Aleppo doen is vooral ons vluchtelingenprobleem vergroten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Tja, zo vergezocht is het niet helaasch.
Dat is een beetje vergelijkbaar met du_ke en mij. Beetje schreeuwen naar elkaar, en boos kijken, maar uiteindelijk kunnen we niet zonder elkaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:26 schreef Gutmensch het volgende:
De Turkse premier waarschuwt voor een "gewapend conflict" met Rusland.
Lekker dan.
Vluchtelingen een "probleem" noemen. Typische NSDAP-retoriek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, wat de Russen in Aleppo doen is vooral ons vluchtelingenprobleem vergroten.
Dan vergeef ik je je malle gedrag van vanmiddag wel weerquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is een beetje vergelijkbaar met du_ke en mij. Beetje schreeuwen naar elkaar, en boos kijken, maar uiteindelijk kunnen we niet zonder elkaar.
Ik vind het ook geen probleem, we zijn rijk genoeg om er honderdduizenden op te vangen, maar sommige mensen denken daar anders over.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Vluchtelingen een "probleem" noemen. Typische NSDAP-retoriek.
Ze vallen als blokken voor Poetin inderdaad/quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
Maar het wordt wel steeds duidelijker dat de Europese nationaal-populisten en Poetin een gemeenschappelijk belang hebben: de Europese samenleving verzieken.
quote:Google gaat ook op google.com resultaten filteren die verwijderd zijn om privacyredenen. Het bedrijf gaat dit doen door te controleren vanuit welk land een gebruiker de site bezoekt. Tot nu toe werden alleen resultaten verwijderd op nationale Google-pagina's.
Jij hebt tenminste genoeg aan jezelf om een komisch duo te zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
De komische duo's van de SC
Ik wil vooral GeenStijl bedanken voor dat pro-Poetin-referendum van zequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze vallen als blokken voor Poetin inderdaad/
Remlof en Voorschrift eerder.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
Boze_Appel en Echtgaaf was ook wel leuk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste genoeg aan jezelf om een komisch duo te zijn.
Whehe.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op jouw kosten waarschijnlijk.
Nou.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Kownloon en du_ke
Waht en Remlof
Euribob en Kaas
Ga je hem verleiden? Mijn aandacht vind hij vreselijk, en het is zo een schattig dwars punkertjequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Broeder KK en ik gaan doorzakken op de meet.
Dat is inherent aan links zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:49 schreef Gutmensch het volgende:
Is die Klopkoek ook al een hommel?
Dat kan ik uit eigen ervaring alles behalve bevestigen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is inherent aan links zijn.
Sofiegodinquote:Op woensdag 10 februari 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Topprogramma:
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
Wel een hoop microagressie tegen jonge vaders.
Sowieso verdacht veel homo's hier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:53 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat kan ik uit eigen ervaring alles behalve bevestigen.
Ik ken ook meer rechtse homo's eigenlijk. Zeker hier.
Ja, maar zolang ze van m'n kont afblijven vind ik het prima.quote:Op woensdag 10 februari 2016 23:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Sowieso verdacht veel homo's hier.
Whehe nee joh. Niet bij zo'n zure. Ik verleid andere fokkers wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je hem verleiden? Mijn aandacht vind hij vreselijk, en het is zo een schattig dwars punkertje
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
Waarom verbras je je geld aan het deelnemen aan een loterij?
Zit je daarom in deze SC?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe nee joh. Niet bij zo'n zure. Ik verleid andere fokkers wel.
Dat klinkt als een beetje door rood rijden.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.
Ach, het is een belasting voor domheid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat klinkt als een beetje door rood rijden.
Klinkt als denivellering.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is een belasting voor domheid.
Ik begreep laatst van Ryon dat de Postcodeloterij, en ik krijg het woord amper over mijn lippen, sociologisch "onderzoek" financiert...quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het is een belasting voor domheid.
Een hartaanval zit in een klein hoekje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef Kowloon het volgende:
Waarom staat die Chris Christie er eigenlijk niet beter voor? Dacht altijd dat hij als een soort kroonprins gezien werd.
Maarten Schinkel heeft best een goeie kijk op de werkelijkheid. En is dus links.quote:
Ik lees net dat hij een paar schandaaltjes achter de rug heeft. Dat zal er meer mee te maken hebben denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een hartaanval zit in een klein hoekje.
Waarom verbras je je geld aan het deelnemen aan een loterij?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Alleen af en toe een lot kopen in de Staats, verder gok ik niet.
Hoe is je stage?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel tof. Zou dit zo kunnen blijven doenquote:
Is het alweer groundhog day?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vermeed de vraag niet maar antwoordde dat ik alleen af en toe deelneem aan een officiële loterij. Verder gok ik helemaal niet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar jij vermijdt de vraag dus ik herhaal die even. Ben nieuwsgierig naar het antwoord.
Weer geen antwoord, laat maar dan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vermeed de vraag niet maar antwoordde dat ik alleen af en toe deelneem aan een officiële loterij. Verder gok ik helemaal niet.
Dan ben ik wel heel benieuwd naar wat voor een antwoord jij verwachtquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer geen antwoord, laat maar dan.
Ik snao niet waarom die man met die letters altijd op iedereen en alles moet reageren in de NWS scZ wat een bemoeialquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:10 schreef Gutmensch het volgende:
Oh, waarom? Omdat het zomaar ontvangen van een veelvoud van de inzet wel prettig zou zijn.
Reof wordt mijn volgende kloon.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Reof is een nauurlijke politicus; geen antwoord geven maar denken van wEl
Ha ja day zag ik dus netquote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Reof wordt mijn volgende kloon.
Maar in NWS kom ik niet meer, dat is met de komst van Specularium al FA officieel vertokkied, zie de FB daar.
Haha mooi! Uitsluitend bezig met strafrecht?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt heel tof. Zou dit zo kunnen blijven doenWeet ook meteen dat ik absoluut advocaat wil worden. Wat een beroep.
Weer gezopen? Of zijn dit de worstenvingertjes?quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Reof is een nauurlijke politicus; geen antwoord geven maar denken van wEl
Ben je dronken of sta je buiten met bibberende vingers dat je niet kan typen?quote:
Jup. Vrijwel alleen maar kleine criminaliteit, en drugs- en geweldzaken van alle omvang denkbaar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha mooi! Uitsluitend bezig met strafrecht?
Boks.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weer gezopen? Of zijn dit de worstenvingertjes?
Lijken me leuke zaken. Ik ga voor de zomer een stage proberen te regelen aangezien ik nog niet echt weet of de advocatuur iets voor mij zou zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Vrijwel alleen maar kleine criminaliteit, en drugs- en geweldzaken van alle omvang denkbaar.
In de Spa valt de zoute GHB smaak natuurlijk veel meer op.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:16 schreef Nautilus. het volgende:
Het meisje is er niet. Nu moet ik de hele tijd aan haar denken. Ik drink Spa blauw en de barman zei: 'Doe eens gezellig, het is hier geen aandeelhoudersvergadering'.
Omdat het soms even nodig is om op te komen voor crewleden die veel vrije tijd in FOK! steken, zeker als ze zo vals worden aangepakt door verzuurde ex-crew die alles beter denkt te weten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Kaas- het volgende:
Ik snao niet waarom die man met die letters altijd op iedereen en alles moet reageren in de NWS scZ wat een bemoeial
quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:11 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Reof wordt mijn volgende kloon.
Maar in NWS kom ik niet meer, dat is met de komst van Specularium als FA officieel vertokkied, zie de FB daar.
Die vraag moet je aan Kaas- en "Gutmensch" stellen. Die zijn hier namelijk aan het crewbashen.quote:
En jij bent aan het klikken. God wat een onvolwassen bende ook weer.quote:Op donderdag 11 februari 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die vraag moet je aan Kaas- en "Gutmensch" stellen. Die zijn hier namelijk aan het crewbashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |