Dat kan... ik ben andere mening aangedaan. Maar je hebt tattoo's en tattoo'squote:
ik denk ze bedoelt ouderwets dubbeltje van guldenquote:
Ah... jij bent uitgeslapenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik denk ze bedoelt ouderwets dubbeltje van gulden
bah inkt in je mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das geen mooie tatooquote:
Dat zou niet eens een one night stand wordenquote:
Ouwe muisquote:
Ja zit er al 20 jaar, kan wel wat inkt gebruikenquote:
Vergrijsd met de jaren mee....quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zit er al 20 jaar, kan wel wat inkt gebruiken
ik ook nietquote:
Fann heeft foto's van me waar het nog blonder is. Ze heeft een Soury archief.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de uwe?
Zo ja, wat ben je ineens blond...
Dat was het ook wel, maar het zit hoog en niemand ziet het. Plus dierbaar toch welquote:
Who caresquote:
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weerquote:
Picsquote:
Ik had nog wat hete bliksum in de vriezer en wat speklapjes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weer
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
doe es... eh...
oh wacht...
laat maar
spannend sjoef!quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weer
Ja plus de achtergrondenquote:
word ik er wéér op gewezen dat ik mod benquote:
Ben je al ingelezen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
word ik er wéér op gewezen dat ik mod ben![]()
ophouden, boeit niet, doe ik niks mee jah! afgesproken? goftedomme
Ik zou een maand vrij willen op kosten van Dannyquote:
ik wil helemaal niets, 40 plus is weer open, soitquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een maand vrij willen op kosten van Danny
Ik bewaar alleen de naaktfotos .........quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:28 schreef sacha het volgende:
ik bewaar alleen foto's voor de restyle
gelukkig kom ik die niet tegenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bewaar alleen de naaktfotos .........
Nee het was en is weer leuk, daarom.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor had 40+ ook niet open gehoeven volgens mij
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
word ik er wéér op gewezen dat ik mod ben![]()
Zullen ook wel tegenvallen... Maar het boeit dr nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?
Zeevaartschool? Dat moet wel een anker zijn dan.quote:
Zijn positieve Piet alle 38 37quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?
juistquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het was en is weer leuk, daarom.En Sas is de trut van de eilanden en daar zijn we ben ik blij mee
Ja geen enkele ban btw (hoe is het mogelijk)quote:
quote:
quote:
Dat is een beetje stalkerigquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
We mogen het er geeneens over hebben...
ahaquote:
Je ban was ook positief Hutquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
aha
Dat ik altijd redelijk vroeg ga slapen.
![]()
ik zou niet meer zonder fok kunnenquote:
Het was daarom een positieve corrigerende actiequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder fok kunnen
Serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder fok kunnen
you're not the only one....quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
aha
Dat ik altijd redelijk vroeg ga slapen.
![]()
Stilte gok ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitstippelen?
ik had er geen woorden voorquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitstippelen?
soms ben je sprakeloos, zelfs ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bijzonder mysterieus.
Ik heb muziek uit de boxen tetteren hieroquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat PP nu je soort muziek draait?
Nàh, je zal ondertussen wel weer een boterham met jam en roomboter tussen je bevallige lippen aan het frotten zijn.quote:
Nee, dit keer nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, je zal ondertussen wel weer een boterham met jam en roomboter tussen je bevallige lippen aan het frotten zijn.
ik heb ze al opquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah kijk! Dan heb je 1 hand over om op die puntjes te rammen.
vind ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
_...-.._...._-._--..-_....--._...
Weet je wat leuk zou zijn? Als je dit nummer morgen zou luisteren tijdens het uitlaten van de 2 peren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze al op![]()
hier staat deze muziek op![]()
een beetje luid ook wel eigenlijk![]()
nu dezequote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat leuk zou zijn? Als je dit nummer morgen zou luisteren tijdens het uitlaten van de 2 peren.
Ook al zo'n lekker nummer. Je zou er eens over kunnen denken om Dj te worden bij Radio49.quote:
Voor de muziek zorgt die Griek altijdquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al zo'n lekker nummer. Je zou er eens over kunnen denken om Dj te worden bij Radio49.
Geef 'm maar een klap op z'n reet onder de vermelding dat ie smaak heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de muziek zorgt die Griek altijdik weet nooit wat het volgende nummer is
ik heb het doorgevenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef 'm maar een klap op z'n reet onder de vermelding dat ie smaak heeft.
Klinkt als een vent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het doorgeven![]()
hij zei.... weet ik![]()
ik geloof wel dat dat dat kloptquote:
Welke?quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof wel dat dat dat klopt![]()
ik draai er nog eentje voor jullie.......
ga ik nog effe film kijken
Nou ik probeer vast voor morgen, dan moet ik ook op tijd opstaan voor een afspraak in de stad..quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef sacha het volgende:
[..]
zodat ze straks fris en fruitig nieuwe topics kunnen openen in 40 plus
De overrijpheid begint hier aardig terrein te winnen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef sacha het volgende:
[..]
echt nietquote:
Nee.. doe maar gewoon een zwarte met zoetjesquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 09:26 schreef sacha het volgende:
[..]
Blijkbaar had je het tegen jezelfquote:Op donderdag 11 februari 2016 11:20 schreef sacha het volgende:
NIEUW NIEUW NIEUW
40+ / [VRAAGBAAK] Vraag Opa of Oma om raad
deze zat al langer in de planning maar de geraniums gingen voorquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar had je het tegen jezelfgeeft niet.... dat krijgen we op "onze" leeftijd. Me, myself and I
![]()
En een rollator is niet zomaar doorgesmeerd... dat moet even een tijdje intrekken. Ik begrijp het volkomen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:30 schreef sacha het volgende:
[..]
deze zat al langer in de planning maar de geraniums gingen voor
Ik zit met smart op het nieuwe seizoen te wachten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
nog een paar afleveringen van deze gekeken...
[ afbeelding ]
goeie serie
volgens mij seizoen 5 nu bezig, maar je kan niet het hele seizoen in één keer downloaden,quote:Op donderdag 11 februari 2016 12:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit met smart op het nieuwe seizoen te wachten.
Ik wacht bijna altijd tot het volledige seizoen "beschikbaar" is. Ik kijk teveel series om iedere keer van de ene naar de andere over te schakelenquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:51 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij seizoen 5 nu bezig, maar je kan niet het hele seizoen in één keer downloaden,
ik heb geloof ik 2 of 3 afleveringen gezien en toen was het op... dus wachten tot volgende week
toevallig was er vandaag weer eentje, die andere stonden al te wachten, dus vanavond gaan we
misschien die andere aflevering kijken
Ja, dat is ook best lastig, we kijken tussendoor ook nog Shameless, maar niet op één avond hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik wacht bijna altijd tot het volledige seizoen "beschikbaar" is. Ik kijk teveel series om iedere keer van de ene naar de andere over te schakelen
Wat dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 10:28 schreef Mickeys het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)dat-er-eigenlijk-uit
Ik herken wel wat 40+ in dit beeld
jij verwacht zeker deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn ook 20 jarige die er zo uitzien en sommige mannen van 40+ zien er juist weer helemaal niet zo uit![]()
Bij jou denk ik een beetje aan zoiets? Klopt dat een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jij verwacht zeker deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er zijn ook 20 jarige die er zo uitzien en sommige mannen van 40+ zien er juist weer helemaal niet zo uit![]()
Ik ben nr. 3 met een beetje van het buikje van nr. 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben dan wel ook al 50+."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dus het klopte wel een béétje....quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben nr. 3 met een beetje van het buikje van nr. 1.
Maar ik ben dan wel ook al 50+.
Nee, dat buikje zal wel meer een gevolg van mijn verleden met veel drank zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus het klopte wel een béétje....![]()
dat buikje komt omdat je aan LDS lijdt daar kan jij niks aan doen
ah... ja bierbuikje dat kan ook nogquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dat buikje zal wel meer een gevolg van mijn verleden met veel drank zijn.
Dat is het, maar ik ben niet dik of zo (70 kg), alleen is mijn sixpack al sinds jaren verdwenen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja bierbuikje dat kan ook nog
Ik heb vanmorgen mijn zus in Thailand een mail gestuurd omdat ze jarig is, o.a. met ditquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het, maar ik ben niet dik of zo (70 kg), alleen is mijn sixpack al sinds jaren verdwenen.
Dat is toch een beetje vreemd, ik had ze namelijk niet voor in het aquarium gekocht.quote:Supermarktketen Jumbo roept consumenten die onlangs gerookte zalm hebben gekocht op om deze vooral niet op te eten.
lekker dan.... je zal maar net gegeten hebben....quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje vreemd, ik had ze namelijk niet voor in het aquarium gekocht.
Daar dacht ik ook aan, zul je zien dat mensen het gisteren gegeten hebben en het vandaag lezen, fijne dag nog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
lekker dan.... je zal maar net gegeten hebben....
Jumbo roept zalm terug
Supermarktketen Jumbo roept consumenten op gerookte zalmsnippers en gerookte zalmplakken niet te consumeren. Uit een steekproef is gebleken dat op de vis een bacterie aanwezig kan zijn, waarvan een bovenmatige hoeveelheid gevaarlijk voor de gezondheid kan zijn.
In samenspraak met de leverancier en de NVWA vraagt Jumbo consumenten die gerookte zalmsnippers (150 gram) en gerookte zalmplakken (100 gram) terug te brengen naar één van haar winkels. Het betreft een maatregel voor een selectie van deze producten in verband met de aanwezigheid van de listeria bacterie, aangetoond in een uitgebreide steekproef. Wanneer deze bacterie bovenmatig aanwezig is, kan het consumeren van de genoemde producten een gevaar vormen voor de gezondheid, met name bij zwangere vrouwen, ouderen en mensen met een verzwakt afweersysteem.
Nou als je zwanger bent krijg je wel de zenuwen denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan, zul je zien dat mensen het gisteren gegeten hebben en het vandaag lezen, fijne dag nog.
En jij als oudere niet?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou als je zwanger bent krijg je wel de zenuwen denk ik
Dat is altijd het probleem, vanaf welke lftd ben je nou eigenlijk oud? Mijn baardaap vindt mij oud, vergeleken bij hem ben ik dat ook, maar gelukkig vindt ie me ook wijs en tof..quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik niet eens aanbij ouderen dacht ik meer aan 80 jarige eigenlijk
Nee, wij hier zijn nog niet oudquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is altijd het probleem, vanaf welke lftd ben je nou eigenlijk oud? Mijn baardaap vindt mij oud, vergeleken bij hem ben ik dat ook, maar gelukkig vindt ie me ook wijs en tof..
Nee, ze woon niet in Thailand hoor ze is op vakantie daarquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, jouw jarige zus woont een aardig eindje uit de buurt zeg. Gefeliciteerd, FANN.![]()
Je haalt de 100 wel met die gezonde smoothies steeds.![]()
Hij let ook nooit op, dat heb je van de week nog in geuren en kleuren verteld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze woon niet in Thailand hoor ze is op vakantie daar![]()
Ik heb net weer een groene jongen naar binnengroene smoothie dan heh
Nou ja, niet iedereen leest alles terugquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij let ook nooit op, dat heb je van de week nog in geuren en kleuren verteld.
Aah, gadver en lekker dan maar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ze woon niet in Thailand hoor ze is op vakantie daar![]()
Ik heb net weer een groene jongen naar binnengroene smoothie dan heh
Trek het je niet aan.quote:
Ik heb alleen maar een foto gezien van een schilderijtje aan de muurquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trek het je niet aan.
Zeg L2B, jij had vorige week toch een 'stereo-setje' gekocht, ben eigenlijk wel benieuwd welke je hebt aangeschaft.![]()
Vragen naar de bekende weg?quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef FANN het volgende:
[..]
jij verwacht zeker deze?
Lol, ik dacht precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ik heb een goede stofwisseling.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:17 schreef Mickeys het volgende:
Feliciflapstaartdingest met je zus FANN
[..]
Vragen naar de bekende weg?
[..]
Lol, ik dacht precies hetzelfde
quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een goede stofwisseling.
En nu weer even op de fiets dat helpt ook.
Heb je niet eens nodig steek je voeten ergens onder bijv. je bank en ga op je rug liggen en maak steeds een hoek van 90 graden voorover en weer terug, doe dat dagelijks en je buikspieren fleuren weer op.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]Je bent zoals je bent joh...
Al hoewel ik voor mijzelf al wekenlang aan een buikspierbankje zit te denken. Iemand hier in de wijk heeft er 1 te koop voor 5 euro dus dat kan ik nog hebbenWil echt proberen mijn "buikje" weg te krijgen maar ik vrees met grote vreze
Eh... dat zal niet gaan met hoe ik mijn buikspieren wil trainen. Dan ligt je hoofd een stuk lager dan je bips.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb je niet eens nodig steek je voeten ergens onder bijv. je bank en ga op je rug liggen en maak steeds een hoek van 90 graden voorover en weer terug, doe dat dagelijks en je buikspieren fleuren weer op.
Ik ga fietsen. ..laters...
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sta ik bij de kassa, zegt die knul: dat is dan ¤ 100,89.
Dus ik zeg, kerel, dat klopt niet, terwijl ik op het kassascherm mee lees, als je nou gewoon die 5 sixpacks die ik heb rekent i.p.v. 35 st. en dus minus 30 doet, dan klopt het, want ik ga dit natuurlijk niet pinnen, dan moet ik erna naar de servicebalie om mijn geld terug te krijgen, en dat ga ik mooi niet doen.![]()
Ik zei het op een vriendelijke toon en een smile op mijn gezicht.quote:
35 sixpacksquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei het op een vriendelijke toon en een smile op mijn gezicht.
dat is veel geld voor een paar blikjes bierquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dus ik zeg, kerel, dat klopt niet, terwijl ik op het kassascherm mee lees, als je nou gewoon die 5 sixpacks die ik heb rekent i.p.v. 35 st. en dus minus 30 doet, dan klopt het, want ik ga dit natuurlijk niet pinnen, dan moet ik erna naar de servicebalie om mijn geld terug te krijgen, en dat ga ik mooi niet doen.![]()
Die passen niet eens in 1 winkelwagentje.quote:
en zeker niet op je fietsquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die passen niet eens in 1 winkelwagentje.
Ik had ook vers brood, beleg, kattenzand etc etc..quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is veel geld voor een paar blikjes bier
Het maximum is 8 st.quote:
Maar niet voor 100 euro denk ik?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had ook vers brood, beleg, kattenzand etc etc..
grotere fietstassenquote:
Nee, ik ben per keer dat ik ga ca.30 euro kwijt, en dat is dan voor 4 dgn.quote:
Nee daarom zeg ik het ook dooiequote:Op donderdag 11 februari 2016 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben per keer dat ik ga ca.30 euro kwijt, en dat is dan voor 4 dgn.
Jeetje.... en dat doe je dus niet gewoon even om die knul maar ook de persoon die aan de servicebalie aan het werk te houden... tskquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als het echt afwijkt van rond de ¤ 30,- dan weet ik dat het niet klopt.quote:
Jahaaaaaaaaa dat bedoelde ik ook dooiequote:Op donderdag 11 februari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het echt afwijkt van rond de ¤ 30,- dan weet ik dat het niet klopt.
Wat ik pin staat op mijn rekening, als ik cash wil bepaal ik zelf wanneer ik pin.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jeetje.... en dat doe je dus niet gewoon even om die knul maar ook de persoon die aan de servicebalie aan het werk te houden... tsk
aardappels, bloemkool mét kaassausje en suddervleesquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik ben helemaal trots![]()
[ afbeelding ]
wat eten jullie?
Is ook héél lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
aardappels, bloemkool mét kaassausje en suddervlees
I know. Soms heb ik ze hier ook er tussen zitten. Krijg je als antwoord, maar u kunt uw geld terug krijgen bij de klantenservice... Het meest domme antwoord wat je dus kunt krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik pin staat op mijn rekening, als ik cash wil bepaal ik zelf wanneer ik pin.
Bij de servicebalie kunnen ze alleen cash geven dus.
dat suddervlees ruikt heerlijk, zal wel door de wijn komenquote:
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik ben helemaal trots![]()
[ afbeelding ]
wat eten jullie?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:54 schreef just me het volgende:
[..]
dat suddervlees ruikt heerlijk, zal wel door de wijn komen
ook niks mis mee op zijn tijdquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Boterham met dikke laag Nutella
er is trouwens iemand die zegeltjes over heeft hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Wit brood met dikke laag Nutellaquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Warm vers knapperig wit tijgerbrood met dikke laag Nutellaquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:58 schreef just me het volgende:
[..]
Wit brood met dikke laag Nutella
quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Warm vers knapperig wit tijgerbrood met dikke laag Nutella
Maar waar is nu betaald? Aan de kassa (-30x6) of teruggave aan de servicebalie?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik pin staat op mijn rekening, als ik cash wil bepaal ik zelf wanneer ik pin.
Bij de servicebalie kunnen ze alleen cash geven dus.
Het is dat het brood net afgebakken was bij AH en net gesneden mocht worden en de Nutella in de aanbieding was.quote:
Als je dus goed leest optie nummer 1quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar waar is nu betaald? Aan de kassa (-30x6) of teruggave aan de servicebalie?
Ik heb in bureaula op school een grote post staan...quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is dat het brood net afgebakken was bij AH en net gesneden mocht worden en de Nutella in de aanbieding was.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb in bureaula op school een grote post staan...
Die knul aan de kassa heeft gecorrigeerd zoals ik het hem voorrekende, want dat klopte wel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar waar is nu betaald? Aan de kassa (-30x6) of teruggave aan de servicebalie?
Ok was me niet duidelijk.. In dit geval valt het op, maar als het iets kleins is en maar 1 extra ipv 30 is het maar hopen dat het je opvalt... Ik vraag niet altijd om de bon...quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die knul aan de kassa heeft gecorrigeerd zoals ik het hem voorrekende, want dat klopte wel.
Ben wel altijd vrij alert.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok was me niet duidelijk.. In dit geval valt het op, maar als het iets kleins is en maar 1 extra ipv 30 is het maar hopen dat het je opvalt... Ik vraag niet altijd om de bon...
Maakt toch geen verschil, bij mij is het bedrag altijd rond de ¤ 30,- niet zo moeilijk om in de gaten te houden dus.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
Ik weet meestal wel wat het ongeveer zou moeten zijn.. Maar ik ga bijna dagelijks en doe nooit zoveel inkopen tegelijk, dus makkelijker te overzien
Net op tijd dusquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Bijna de vlaaien (en overige spullen) in de trein laten staan.
Halve crowdsurf actie ondernomen om voor het sluiten van de treindeuren alsnog weer de trein in te springen en ze uit het bagagerek te halen...
Mission accomplished!
quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Halve crowdsurf actie ondernomen om voor het sluiten van de treindeuren alsnog weer de trein in te springen en ze uit het bagagerek te halen...
Mission accomplished!
Ga nooit met de trein en was vergeten dat ik iets in het bagagerek had gelegd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Net op tijd dusik laat ook altijd van alles overal liggen, vooral in de bus
![]()
of ik ben te laat met uitstappen
Laat ze je smaken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:37 schreef MadMaster het volgende:
Mission accomplished!
Je was toch bij die zaak van bekenden van je, een of ander eetcafeetje, of vergis ik me?quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Sittard nog even naar je gezwaaid...
Nee, ik ben er in Sittard niet uit gegaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was toch bij die zaak van bekenden van je, een of ander eetcafeetje, of vergis ik me?
5 uur? waar ben je geweest dan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga nooit met de trein en was vergeten dat ik iets in het bagagerek had gelegd.
Na 5 uur treinen op een dag ben je ook wel gaar...
géén ideequote:Op donderdag 11 februari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Das nog een heel eind lopen naar Mo
Ik kom er eerlijk gezegd zelden, 'vroeger' alleen regelmatig naar poppodium Fenix, dat nu Volt heet.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben er in Sittard niet uit gegaan.
Maar ik ga binnenkort wel weer die kant op, naar Pretzels...
Kilometertje of 25 - 30 schat ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta je er ook op? Ik op iig 2 lokaties.. De eerst was ik me er niet van bewust. De 2e keer zag ik de auto rijden..quote:
Die kan ik van hieruit zien, maar ik woon er niet pal achter.quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die flat achter de kerk woont ie.
Nee, verder weg andere kant van het spoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In die flat achter de kerk woont ie.
géén flauw idee eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sta je er ook op? Ik op iig 2 lokaties.. De eerst was ik me er niet van bewust. De 2e keer zag ik de auto rijden..
1e keer was vlak bij mn werk toen en werd er toen op geattendeerd door een collega die het had gevondenquote:
Dichterbij kwam ik niet...quote:Op donderdag 11 februari 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is 25 km van hier, laatste keer dat ik er was, was bij de rechtbank.quote:
Ja, je woont zeg maar ergens tussen Sittard en Maastricht, geen idee wat dichterbij is...quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is 25 km van hier, laatste keer dat ik er was, was bij de rechtbank.
Sittard ligt van jou uit gezien ca. 30 km voor Maastricht, voor mij is de afstand naar Maastricht of Sittard nagenoeg gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je woont zeg maar ergens tussen Sittard en Maastricht, geen idee wat dichterbij is...
kijk! Mo koopt zijn sixpack gewoon in de supermarktquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
en niet 1, maar wel 5!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk! Mo koopt zijn sixpack gewoon in de supermarkt
Niet alle, alleen een paar blikken, de flessen komen van Kaufland.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk! Mo koopt zijn sixpack gewoon in de supermarkt
Dan kan je doorgaan met winkelen.. en zie je dus alle prijzen...quote:Notificatie van uitgestelde verzending
Beste Klant,
Door enkele wijzigingen in ons bedrijf, zullen aankopen die gedaan zijn na 1 februari, 2016 geleverd worden op 14 februari. Het spijt ons als dit enig ongemak met zich meebrengt. Indien u het product met spoed nodig heeft, Checked u dan andere winkels. Met vriendelijke groet. dank je!
maar bij contact staat alleen een emailadres nepmailquote:GOEDKOPE NIKE AIR MAX WINKEL
Goedkope Nike Air Max Winkel is een van 's werelds toonaangevende online retailer van het merk sportschoenen. We zijn uitgegroeid tot een toonaangevende online superstore voor kopers die geïnteresseerd zijn in de wereldberoemde sport schoenen kopen rechtstreeks van de fabrikant met eerste klas kwaliteit en tegen de laagste prijs. Enorme collecties met verschillende stijlen en kleuren aangeboden, bent u zeker van een perfecte paar schoenen vind je naar op zoek was.
Waarom Winkel bij Goedkope Nike Air Max Winkel
(1) Hoge kwaliteit, lage prijs
Liefde een merk, maar zorgen te maken over de prijs? Niet meer bij Goedkope Nike Air Max Winkel. Goedkope Nike Air Max Winkel is de gevestigde sportschoenen fabrikant. Wij zijn niet de winkelier. U krijgt uw producten rechtstreeks bij ons, de fabrikant, en geen winstnemingen tussenpersonen zijn ooit betrokken. Alleen kan Goedkope Nike Air Max Winkel geeft je de onverslaanbare lage prijs, en hoogwaardige producten.
(2) Risk-free winkelen
Winkelen bij Goedkope Nike Air Max Winkel is risico-en zorgeloos. U kunt winkelen met volledig vertrouwen. Goedkope Nike Air Max Winkel garandeert uw tevredenheid door het aanbieden van de volgende belofte op elke aankoop:
• Snelle verzending
• geen omzetbelasting
• Ruilen garanderen
• 100% prijs garantie
•100% veilige aankoop garantie
(3) Uitstekende service
Bij Goedkope Nike Air Max Winkel, de klanttevredenheid is onze nummer een prioriteit. We werken hard om ervoor te zorgen dat uw shopping ervaring is volledig bevredigend en plezierig. Samen met de grote selectie en de prijzen, is onze nummer een zorg aanbieden van een superieure klantenservice en ons personeel is hier klaar om u te dienen. Als er iets is wat we kunnen doen om uw shopping ervaring beter te maken, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Uitermate betrouwbaar...quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:21 schreef FANN het volgende:
Wat denken jullie hiervan?![]()
Ik kwam deze site tegen war alle NIke schoenen véél goedkoper zijn dan bijv. bij Zalando,
maar zoveel goedkoper dat het bijna raar is....
als je op deze link klinkt krijg je eerst dit bericht..
[..]
Dan kan je doorgaan met winkelen.. en zie je dus alle prijzen...
http://www.alerin.nl/over-ons-ezp-6.html
ik heb de link van ''over ons'' genomen...
staat dit
[..]
maar bij contact staat alleen een emailadres after-salesservice@outlook.com
dat is zeker weer nep heh of niet?
quote:
ah...quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitermate betrouwbaar...
In Spanje verkopen ze ook Nike Air's voor een tientje...
Ja, ik hoor ze!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:24 schreef sacha het volgende:
als het te goed is om waar te zijn dan is het te goed om waar te zijn![]()
*alarmbellen voor Fann aanzet*
ik weet ook niet meer hoe ik erop belandde om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom dat soort sites nooit tegen...
Moek nog gaan trenen ook.....quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:19 schreef sacha het volgende:
nog iets gebeurd hier?
was weer even filosofische thee aan het drinken bij mijn boekenwurm
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom dat soort sites nooit tegen...
Haal die link maar weg Googel madam is te luiquote:
Domeinnaamquote:
Ik sta er alquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
graag, kom maar op met die foto's
Wil wedden dat er een pakje op de stoep ligtquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Domeinnaam
alerin.nl
Status
actief
Houder
Sheldon Wilder
Administratieve contactpersoon
www@hostgou.com
Registrar
E-nom Inc
5808 Lake Washington Boulevard
Suite 300
Kirkland, WA 98033 USA
Verenigde Staten
Technische contactpersonen
www@hostgou.com
Datum registratie
2015-10-22
Ik zou er niets kopen.
Dat kan je ook gewoon aan mij vragen hoor om die link weg te halen....quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Haal die link maar weg Googel madam is te lui
Even gegoogeld. en ja hoor, het is dezelfde persoon die mij ook probeert af te persen omdat hij vind dat ik inbreuk maak op zijn merknaam.... mafketel is hetquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Domeinnaam
alerin.nl
Status
actief
Houder
Sheldon Wilder
www@hostgou.com
Registrar
E-nom Inc
Suite 300
Kirkland, WA 98033 USA
Verenigde Staten
www@hostgou.com
Datum registratie
2015-10-22
Ik zou er niets kopen.
Ik acht je niet zo snuggerquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon aan mij vragen hoor om die link weg te halen....
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Domeinnaam
alerin.nl
Status
actief
Houder
Sheldon Wilder
www@hostgou.com
Registrar
E-nom Inc
Suite 300
Kirkland, WA 98033 USA
Verenigde Staten
www@hostgou.com
Datum registratie
2015-10-22
Ik zou er niets kopen.
tegendeel bewezenquote:
ik heb nog een paar van Piet in de wachtkamerquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik sta er al![]()
Mo en MM zijn nog niet geweest![]()
én Chufi ook niet geloof ik![]()
ik heb geloof ik alleen die foto met die vuilniszak maar hij had er ook een keer eentje in de keuken met een schortje![]()
Piet kan je ook alle kanten mee opquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog een paar van Piet in de wachtkamer
als je al schoenen krijgtquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De schoenen die ze eventueel opsturen sowieso.
We kunnen niet allemaal even snugger zijn, toch?quote:
ach, die ligt de hele dag te loeren om een klote opmerking te maken, het wentquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal even snugger zijn, toch?
Wat zei MM nu, in Spanje krijg je ook Nikes voor een tientje!quote:
Ja, of zoiets dusquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zei MM nu, in Spanje krijg je ook Nikes voor een tientje!
Ik heb geen grote spiegel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb nog een paar van Piet in de wachtkamer
Daar verschillen de meningen nog weleens over.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Piet kan je ook alle kanten mee op
Er staan al genoeg van me in andere topicsquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:25 schreef sacha het volgende:
[..]
graag, kom maar op met die foto's
joehoe!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
zeg, dat nieuwe topic...
iemand tips? hoe krijg ik dat onder de aandacht?
kom op met die feedback![]()
of zijn we toch een dood paard
qua restylen bedoel ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen nog weleens over.
Er moeten jonkies vragen komen stellen aan ons toch?quote:
in het keldertje kom ik nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Er staan al genoeg van me in andere topics
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Er moeten jonkies vragen komen stellen aan ons toch?
Of moeten we vragen aan elkaar gaan stellen?
Dat moet dan in dit topicquote:
Niks voor mij, ben geen opa.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet dan in dit topic
40+ / [VRAAGBAAK] Vraag Opa of Oma om raad
maar daar moet ik even over denken
De TT schrikt wat af denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
zeg, dat nieuwe topic...
iemand tips? hoe krijg ik dat onder de aandacht?
kom op met die feedback![]()
of zijn we toch een dood paard
kijk, daar heb ik wat aan, heb je suggesties?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De TT schrikt wat af denk ik.
Wat willen jongeren weten van 40 plussers?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk, daar heb ik wat aan, heb je suggesties?
is de OP niet duidelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Er moeten jonkies vragen komen stellen aan ons toch?
Of moeten we vragen aan elkaar gaan stellen?
de 40+ (of)quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Maak hier gebruik van wijze 40+ raad of zoiets?quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
Voor mij welquote:
quote:
Die is wel duidelijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak hier gebruik van wijze 40+ raad of zoiets?
quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor mij wel, tenminste dát is toch de bedoeling?
maar misschien niet voor iedereen....
[..]
Nou daar zeg je eens watquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vraag het hier aan de club van wijze mannen en huisvrouwen.....
Jouw dochter is wel 3 jaar ouder dan mijn oudste, dus jij bent eerder aan de beurt.quote:
Dat topic slaat nergens opquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:48 schreef Mickeys het volgende:
Huisvrouwen? Mo... pleur op joh.. HoLbEwOnEr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |