Dat kan... ik ben andere mening aangedaan. Maar je hebt tattoo's en tattoo'squote:
ik denk ze bedoelt ouderwets dubbeltje van guldenquote:
Ah... jij bent uitgeslapenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik denk ze bedoelt ouderwets dubbeltje van gulden
bah inkt in je mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Das geen mooie tatooquote:
Dat zou niet eens een one night stand wordenquote:
Ouwe muisquote:
Ja zit er al 20 jaar, kan wel wat inkt gebruikenquote:
Vergrijsd met de jaren mee....quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zit er al 20 jaar, kan wel wat inkt gebruiken
ik ook nietquote:
Fann heeft foto's van me waar het nog blonder is. Ze heeft een Soury archief.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat de uwe?
Zo ja, wat ben je ineens blond...
Dat was het ook wel, maar het zit hoog en niemand ziet het. Plus dierbaar toch welquote:
Who caresquote:
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weerquote:
Picsquote:
Ik had nog wat hete bliksum in de vriezer en wat speklapjes.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weer
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
doe es... eh...
oh wacht...
laat maar
spannend sjoef!quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had best wel honger, maar had weer dat gesprek dat vorige week niet doorging.. Nu wel gelukt en afwachten maar weer
Ja plus de achtergrondenquote:
word ik er wéér op gewezen dat ik mod benquote:
Ben je al ingelezen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
[..]
word ik er wéér op gewezen dat ik mod ben![]()
ophouden, boeit niet, doe ik niks mee jah! afgesproken? goftedomme
Ik zou een maand vrij willen op kosten van Dannyquote:
ik wil helemaal niets, 40 plus is weer open, soitquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou een maand vrij willen op kosten van Danny
Ik bewaar alleen de naaktfotos .........quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:28 schreef sacha het volgende:
ik bewaar alleen foto's voor de restyle
gelukkig kom ik die niet tegenquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bewaar alleen de naaktfotos .........
Nee het was en is weer leuk, daarom.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor had 40+ ook niet open gehoeven volgens mij
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef sacha het volgende:
word ik er wéér op gewezen dat ik mod ben![]()
Zullen ook wel tegenvallen... Maar het boeit dr nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?
Zeevaartschool? Dat moet wel een anker zijn dan.quote:
Zijn positieve Piet alle 38 37quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zijn de notes van Soury nog een beetje lachen?
juistquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het was en is weer leuk, daarom.En Sas is de trut van de eilanden en daar zijn we ben ik blij mee
Ja geen enkele ban btw (hoe is het mogelijk)quote:
quote:
quote:
Dat is een beetje stalkerigquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
We mogen het er geeneens over hebben...
ahaquote:
Je ban was ook positief Hutquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
aha
Dat ik altijd redelijk vroeg ga slapen.
![]()
ik zou niet meer zonder fok kunnenquote:
Het was daarom een positieve corrigerende actiequote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder fok kunnen
Serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zou niet meer zonder fok kunnen
you're not the only one....quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:20 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
aha
Dat ik altijd redelijk vroeg ga slapen.
![]()
Stilte gok ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitstippelen?
ik had er geen woorden voorquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat ben je aan het uitstippelen?
soms ben je sprakeloos, zelfs ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was bijzonder mysterieus.
Ik heb muziek uit de boxen tetteren hieroquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat PP nu je soort muziek draait?
Nàh, je zal ondertussen wel weer een boterham met jam en roomboter tussen je bevallige lippen aan het frotten zijn.quote:
Nee, dit keer nietquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, je zal ondertussen wel weer een boterham met jam en roomboter tussen je bevallige lippen aan het frotten zijn.
ik heb ze al opquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah kijk! Dan heb je 1 hand over om op die puntjes te rammen.
vind ik ook!quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
_...-.._...._-._--..-_....--._...
Weet je wat leuk zou zijn? Als je dit nummer morgen zou luisteren tijdens het uitlaten van de 2 peren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ze al op![]()
hier staat deze muziek op![]()
een beetje luid ook wel eigenlijk![]()
nu dezequote:Op donderdag 11 februari 2016 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet je wat leuk zou zijn? Als je dit nummer morgen zou luisteren tijdens het uitlaten van de 2 peren.
Ook al zo'n lekker nummer. Je zou er eens over kunnen denken om Dj te worden bij Radio49.quote:
Voor de muziek zorgt die Griek altijdquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al zo'n lekker nummer. Je zou er eens over kunnen denken om Dj te worden bij Radio49.
Geef 'm maar een klap op z'n reet onder de vermelding dat ie smaak heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor de muziek zorgt die Griek altijdik weet nooit wat het volgende nummer is
ik heb het doorgevenquote:Op donderdag 11 februari 2016 00:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef 'm maar een klap op z'n reet onder de vermelding dat ie smaak heeft.
Klinkt als een vent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het doorgeven![]()
hij zei.... weet ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |