Whahaha. Goed nummer, dat wel.quote:
Prima leeftijdquote:
Mooi werk, dat soort feestjes. Bij ons had laatst iemand eerst een bierflesje in de wc-pot laten vallen. Vervolgens heeft hij door de barst heen gekotst, en is daar nog de hele avond in gezeken en gescheten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand heeft eens bij mij de badkamerdeur ondergenekt, "omdat hij de klink niet kon vinden".
Oh meneer is ook nog advocaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:45 schreef matthias24 het volgende:
julie mogen niet zomaar een topic openen over mij!!!!!!!!!!!!!!!!
Veramerikanisering...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Niet vergeten POLlers: TV / [NPO1 20:30] Correspondents Dinner
watquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Voel je welkom, gedraag je alsof je thuis bent.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
24 jaar en een beetje raar![]()
vooral matthias is welkom hier
Ah joh, maak je niet druk. Zo vaak duiken hier geen nieuwe gasten opquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
Pokkelmans is ook 24 en raar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Dan rot je toch op?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
ik vind dit echt helemaal niks!!!
Joh, komt wel goed. Men is hier een beetje apart af en toe.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
ik vind dit echt helemaal niks!!!
Ik vereenzelvig mij met de slogan van Rivella.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pokkelmans is ook 24 en raar.
En jij bent extra welkom omdat je nieuw bent.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vereenzelvig mij met de slogan van Rivella.
Zeg Kaas, ga je nog reageren op mijn imperiale topic?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis, de god van Robin, presenteert vandaag zijn politieke beweging voor Europese democratie in Berlijn. Zie hier het manifest van onze kale vriend: http://www.diem25.org/ .
Niet gezien dat die er al was. Ff kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg Kaas, ga je nog reageren op mijn imperiale topic?
Het loopt nog niet echt stormquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet gezien dat die er al was. Ff kijken.
Shit. Wilde ik net een aanzienlijk bedrag doneren, doet de knop het niet. Nu zal er nooit democratie in de EU komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis, de god van Robin, presenteert vandaag zijn politieke beweging voor Europese democratie in Berlijn. Zie hier het manifest van onze kale vriend: http://www.diem25.org/ .
Werkt fantastisch, die site...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft tandjes. Dat zal Kaas jammer vinden.
Goed je best gedaan met de tabs.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Werkt fantastisch, die site...
[ afbeelding ]
Wat voor sites zoek jij in vredesnaam!?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi. Een dergelijk liberaal censuur filter heb ik ook op mijn internet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet geen enkel woord van meer dan één lettergreep goed te spellen. Best een prestatie op zich.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan niet echt zegen dat ik dit grapig vind.
Dat is de site van de nieuwe beweging van Varoufakis kennelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat voor sites zoek jij in vredesnaam!?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed je best gedaan met de tabs.
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je weet geen enkel woord van meer dan één lettergreep goed te spellen. Best een prestatie op zich.
Beetje tegenstribbelen mag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft tandjes. Dat zal Kaas jammer vinden.
Ik constateer alleen maar een eigenaardigheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.
Ik ben wel benieuwd of het een serieus platform wordt. Ik kan me namelijk voorstellen dat hij zowaar met een hoop concrete standpunten gaat komen waar ik volledig achter sta. Democratisering van de EU is hard nodig, maar ook Die Partei vecht daar niet erg hard voor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Shit. Wilde ik net een aanzienlijk bedrag doneren, doet de knop het niet. Nu zal er nooit democratie in de EU komen.
Helaas, helaas.
Als we het van jouw partijtje moeten hebben installeren ze morgen nog een Europees Regentenstelsel. De zogenaamde democraten...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of het een serieus platform wordt. Ik kan me namelijk voorstellen dat hij zowaar met een hoop concrete standpunten gaat komen waar ik volledig achter sta. Democratisering van de EU is hard nodig, maar ook Die Partei vecht daar niet erg hard voor.
dankje wel. gelukig zijn er dan ook mensen die wel aardig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.
Doet het prima bij mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met hun fucking cultuursubsidies. Miljoenen gaan daarheen in Rotterdam en ik maar betalen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als we het van jouw partijtje moeten hebben installeren ze morgen nog een Europees Regentenstelsel. De zogenaamde democraten...
Hm vreemd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doet het prima bij mij.
[ afbeelding ]
Ik ben al een adult.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Speciaal voor Kaas
If you are young and you drink a great deal it will spoil your health, slow your mind, make you fat - in other words, turn you into an adult
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis is de Europese Hans van Mierlo.
Was ie nuchter?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?
Al 600 keer? Oké.
Van Mierlo of ik?quote:
Nog even samen gedronken en/of gerookt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?
Al 600 keer? Oké.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met D66'ers is dat altijd moeilijk te zeggen.quote:
Die is volgens mij sinds carnaval '68 niet meer nuchter geweest.quote:
Hopelijk heb je haar flink gehoekt voor die boeken van d'r.quote:
Ik las 'geboekt'.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar flink gehoekt voor die boeken van d'r.
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofd joh?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Reya het volgende:
Zou Koos Connie hebben lopen aandrukken?
Legitieme vraag, lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofd joh?
Ik had het stilgehouden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ex van Dion Graus beweert dat PVV-politicus vader is
[ afbeelding ]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ex van Dion Graus beweert dat PVV-politicus vader is
[ afbeelding ]
Onze Meppelse ambtenaar spreekt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onze Meppelse ambtenaar spreekt.
Er zullen er over een maandje of negen anders wel weer aardig wat bijkomen in die contreien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.
Ik deed al nooit aan argumenten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?
Met een beetje geluk zijn de meeste schoonmoeders niet meer vruchtbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zullen er over een maandje of negen anders wel weer aardig wat bijkomen in die contreien.
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Reya het volgende:
Zou Koos Connie hebben lopen aandrukken?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.
Argumenten? In discussies?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?
Connie valt gewoon op mannen die bijna dood gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.
Ik zou het niet aandurven als ik een vent was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Connie valt gewoon op mannen die bijna dood gaan.
Met een type moeder dat het met figuren als Graus doet was dat sowieso al het geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
Met zo'n vader ben je natuurlijk wel het lachertje van de klas.
Ze is ook gewoon een beetje engquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven als ik een vent was.
Ja, en een beetje viezig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon een beetje eng.
Jij hebt liever Prem?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef Gutmensch het volgende:
Ieuw, krijsende kinderen bij DWDD.
*zapt
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.quote:
Natuurlijk niet. Die kinderen weten niet dat Graus door niets of niemand serieus genomen wordt en ze horen alleen maar geneuzel over dierenpolitie. Daar krijg je toch een klas wel mee op je hand?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
Met zo'n vader ben je natuurlijk wel het lachertje van de klas.
Tot groep 3 denken ze idd dat zijn/haar pappa dit heeft mogelijk gemaakt:quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die kinderen weten niet dat Graus door niets of niemand serieus genomen wordt en ze horen alleen maar geneuzel over dierenpolitie. Daar krijg je toch een klas wel mee op je hand?
Nee. Je hebt ook dode kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Krijsende kinderen, dat is toch gewoon een pleonasme?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.
Verschrikkelijk vind ik dat.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.
Verschrikkelijk vind ik dat.
Dat zijn lijken, geen kinderen meer.quote:
Die komen in de hemel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En katholieke kinderen, een soort tussenweg.
Vast, maar ik hoeft het niet te zien met een krijsend kinderpubliek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:10 schreef Pokkelmans het volgende:
Is het een special aflevering bij DWDD of zo?
Pedofoob.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zou echt een hele slechte pedo zijn, ik vind helemaal niets leuk aan kinderen.
Dat is dan in elk geval wederzijds.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zou echt een hele slechte pedo zijn, ik vind helemaal niets leuk aan kinderen.
Ok.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan in elk geval wederzijds.
Meisjes van 15 zijn ook kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
En die zijn echt helemáál vervelend.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zijn ook kinderen.
Daar vind ik ook al heel lang niets meer aan. De ondergrens ligt wel bij 30 tegenwoordig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo vervelend als Marokkaanse jongetjes van 15?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En die zijn echt helemáál vervelend.
Anders vervelend.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo vervelend als Marokkaanse jongetjes van 15?
Mijn bovengrens bij 25.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Daar vind ik ook al heel lang niets meer aan. De ondergrens ligt wel bij 30 tegenwoordig.
Moedige poging.quote:
U verzekert het voortbestaan van Jellinek, moet u maar denken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
Goed dat remlof me aan dat correspondent's diner heeft herinnerd. Vandaag dreigde even de eerste dag in 7 dagen te worden zonder alcohol, maar nu ga ik ff met twee vrienden en een fles wijn dat gedoe volgen.
En morgen stop ik met drinken, voor Kosmo.
Opa.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie iedereen onder de 25 als kind.
Dat mag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:27 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zie iedereen onder de 25 als kind.
D66-bolwerk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:28 schreef Reya het volgende:
[..]
U verzekert het voortbestaan van Jellinek, moet u maar denken.
Dat word je vanzelf.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag.
Zou ik ook doen als ik een dinosaurus was.
Prima. Tot die tijd: 25-min.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:29 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat word je vanzelf.
Als het je gegund is
Vrouwen op die leeftijd zijn ofwel belachelijk burgerlijk, ofwel ze hebben te veel idealen. Beide gevallen gaan snel vermoeien.quote:
Over welke leeftijd hebben we het nu? (checkt paspoort)quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen op die leeftijd zijn ofwel belachelijk burgerlijk, ofwel ze hebben te veel idealen. Beide gevallen gaan snel vermoeien.
25-.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Over welke leeftijd hebben we het nu? (checkt paspoort)
Vrouwen van 30-plus zijn niet veel beter: ze willen ofwel als de wiedeweerga een gezin, of zijn zo cynisch dat ze afknappen op elk klein detail, of ze hebben al een berg aan ballast uit vorige relaties, zoals kinderen, ex'en en vertrouwensissues.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Vrouwen op die leeftijd zijn ofwel belachelijk burgerlijk, ofwel ze hebben te veel idealen. Beide gevallen gaan snel vermoeien.
30 is het seksuele hoogtepunt van de vrouw heh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vrouwen van 30-plus zijn niet veel beter: ze willen ofwel als de wiedeweerga een gezin, of zijn zo cynisch dat ze afknappen op elk klein detail, of ze hebben al een berg aan ballast uit vorige relaties, zoals kinderen, ex'en en vertrouwensissues.
Vanwege de voortplantingsdrang.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
30 is het seksuele hoogtepunt van de vrouw heh.
RTL is het speelgoednieuws. Dat kijk je voor de kleurtjes en blonde wijven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind het RTL-nieuws ernstig in kwaliteit achteruit gegaan vergeleken met een paar jaar geleden. Toen kon het zich nog meten met het NOS-journaal, nu komt het niet eens meer in de buurt.
Ja bizar. Als dat je primaire nieuwsvoorziening is moet je wel een heel raar wereldbeeld krijgen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
RTL is het speelgoednieuws. Dat kijk je voor de kleurtjes en blonde wijven.
Ik keek het net en ik geef deze editie een 9/10.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
Ik vind het RTL-nieuws ernstig in kwaliteit achteruit gegaan vergeleken met een paar jaar geleden. Toen kon het zich nog meten met het NOS-journaal, nu komt het niet eens meer in de buurt.
30 is tevens de gemiddelde penislengte op Fok.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
30 is het seksuele hoogtepunt van de vrouw heh.
Maar 30cmquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
30 is tevens de gemiddelde penislengte op Fok.
Mm.?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
30 is tevens de gemiddelde penislengte op Fok.
Haha haha Whoehahahahahahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Kaas- het volgende:
En morgen stop ik met drinken, voor Kosmo.
Bij BA sleept hij dan over de grond.quote:
Iedere dag zo'n schrale eikel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bij BA sleept hij dan over de grond.
Afgelopen zaterdag was het dieptepunt al bereikt, maar ook deze aflevering geef ik een onvoldoende met de bizarre mix van serieuze met zeer onbelangrijke zaken. En dat in willekeurige volgorde.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik keek het net en ik geef deze editie een 9/10.
En het werd zomer 🎶quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit naar de commerciëlen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was het dieptepunt al bereikt, maar ook deze aflevering geef ik een onvoldoende met de bizarre mix van serieuze met zeer onbelangrijke zaken. En dat in willekeurige volgorde.
Ha, P_T, je bent er nog!quote:
Ben na een pauze van 5 jaar weer aan het werk gegaan.quote:
Zelden. En nu weet ik weer waarom.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij keek toch nooit naar de commerciëlen?
Goed. Ik was vergeten hoe leuk werken is.quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ben na een pauze van 5 jaar weer aan het werk gegaan.
Kosmo had ergens vandaag een vlammend betoog dat ik wat minder moet drinken. Op basis van de afgelopen maand vind ik dat zelf ook wel, werd wel heel erg. Maar stoppen, mehh.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent toch geen hommo man.
oh wacht....
Goede zaak.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Goed. Ik was vergeten hoe leuk werken is.
Precies, volgende maand toch gewoon een biertje doen met de Rotterdam afdeling?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kosmo had ergens vandaag een vlammend betoog dat ik wat minder moet drinken. Op basis van de afgelopen maand vind ik dat zelf ook wel, werd wel heel erg. Maar stoppen, mehh.
Zoals je weet werk ik met arbeidsgehandicapte mensen. Een verving mij min of meer maar is in december ingestort. Ze gaat terug de WAO in een minder werken. Ze houdt het niet langer vol. Ik heb die taken weer terug genomen.quote:
Het College voor de rechten van de mens heeft ook een bord voor zijn kop... We mogen dakloze vluchtelingen niet op zulke grote schaal opvangen ondanks dat er nog geen mensenrechten zijn geschonden. Waar wil je al die mensen dan laten?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Ryon het volgende:
Crvm en boze / genuanceerde vluchtelingen op het NOS journaal.
Eind deze maand, begin komende maand, was mijn intentie. Moet ik nog rekening houden met bepaalde dagen waarop je van het vrouwtje niet mag?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, volgende maand toch gewoon een biertje doen met de Rotterdam afdeling?
Teveel drinken is als teveel vakantie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kosmo had ergens vandaag een vlammend betoog dat ik wat minder moet drinken. Op basis van de afgelopen maand vind ik dat zelf ook wel, werd wel heel erg. Maar stoppen, mehh.
Niks mis met drinken mits water.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Teveel drinken is als teveel vakantie.
Het moet wel leuk blijven.
Haha. Het Cvrm met een bord voor hun kop. Nee onmogelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het College voor de rechten van de mens heeft ook een bord voor zijn kop... We mogen dakloze vluchtelingen niet op zulke grote schaal opvangen ondanks dat er nog geen mensenrechten zijn geschonden. Waar wil je al die mensen dan laten?Anders waren ze dakloos.
Teveel water? Ook niet best.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:07 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niks mis met drinken mits water.
Zo herken je ze eenvoudig. Allemaal om die terugtrekkende haarlijn te maskeren, aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:08 schreef Ryon het volgende:
Goed trouwens dat alle journalisten beneden de veertig om onduidelijke redenen hun baard laten staan.
Maandag, dinsdag en woensdagavond komen over het algemeen erg slecht uit.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eind deze maand, begin komende maand, was mijn intentie. Moet ik nog rekening houden met bepaalde dagen waarop je van het vrouwtje niet mag?
Ah zo, ga je nu weer iemand anders ervoor zoeken?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Zoals je weet werk ik met arbeidsgehandicapte mensen. Een verving mij min of meer maar is in december ingestort. Ze gaat terug de WAO in een minder werken. Ze houdt het niet langer vol. Ik heb die taken weer terug genomen.
En als geurvreter voor hun smerige adem.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zo herken je ze eenvoudig. Allemaal om die terugtrekkende haarlijn te maskeren, aldus de ervaringsdeskundige.
Woensdagochtend dan maar? Hihi. Ik vraag vanavond ff rond wat handig is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en woensdagavond komen over het algemeen erg slecht uit.
Eerst even een poosje zelf doen. Was de feeling met mijn bedrijf er een beetje door kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah zo, ga je nu weer iemand anders ervoor zoeken?
Goedkope shag in het borstvakje, blikje pils in de jaszak.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
En als geurvreter voor hun smerige adem.
Hehe, net als Servaas van Elsevier.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:08 schreef Ryon het volgende:
Goed trouwens dat alle journalisten beneden de veertig om onduidelijke redenen hun baard laten staan.
Heeft Remlof ook een baard?quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goedkope shag in het borstvakje, blikje pils in de jaszak.
Ongetwijfeld. Want Che Guevara.quote:
De afwezigheid van een kaaklijn, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Mensen met een baard hebben wat te verbergen
Ja, hun kin.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat zei mijn vader ook altijd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Gebrek aan mannelijkheid meestal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Een bomgordel vaak.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Welkom in POL SC.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:16 schreef Heilwasser het volgende:
Iedereen heeft weer een antwoord klaar.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeker als hij z'n vogeltrui aan heeft.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef GSbrder het volgende:
Euribob met een baard, een vermakelijk gezicht moet dat zijn.
quote:
Of Guido zonder baard.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef GSbrder het volgende:
Een nette Joodse jongen. Keppeltje op en hij kan zo een Bar Mitzwa bijwonen.quote:
Flinke baard om die oren te verbergen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:17 schreef GSbrder het volgende:
Zo'n zeilende haarbal.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Flinke baard om die oren te verbergen.
Ik had tot gisteren echt een flinke jihadbaard. Maar nu bijgeschoren tot model Lubbers-na-lange-dag.quote:
Lubbers-na-lange-dag is dus ook een jihadbaard.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:30 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik had tot gisteren echt een flinke jihadbaard. Maar nu bijgeschoren tot model Lubbers-na-lange-dag.
Inderdaad. Planet-of-the-Apes.quote:
Gaat het nog steeds over Euribob?quote:
Nee, Gareth Bonobale.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Inderdaad. Planet-of-the-Apes.
Gaat het nog steeds over Euribob?
Japanners zijn heul geen kapitaalcowboys, die gaan voor de lange termijnquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:38 schreef GSbrder het volgende:
Grolsch naar de Japanners, mensen.
Op nu.nl huilen ze krokodillentranen omdat een traditioneel Nederlands merk door durfinvesteerders wordt kaalgeplukt.
Het zou hilarisch zijn als het niet zo triest was.
Behalve in WO II.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:42 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Japanners zijn heul geen kapitaalcowboys, die gaan voor de lange termijn
Grolsch kan mij gestolen worden sinds het uit Grolle vertrokken is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:38 schreef GSbrder het volgende:
Op nu.nl huilen ze krokodillentranen omdat een traditioneel Nederlands merk door durfinvesteerders wordt kaalgeplukt.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:45 schreef Reya het volgende:
Rutte loopt Koos te dissen. Redelijke kans dat ik op hem ga stemmen bij de volgende verkiezingen, derhalve.
Wel bizar dat je dan leest dat het voor pakweg 3 miljard verkocht is en vervolgens dat het bedrijf dat enkel webbrowser opera maakt voor 7 miljard werd gekocht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:38 schreef GSbrder het volgende:
Correct, bubble in de IT, goed dat dit gezegd wordt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wel bizar dat je dan leest dat het voor pakweg 3 miljard verkocht is en vervolgens dat het bedrijf dat enkel webbrowser opera maakt voor 7 miljard werd gekocht.
Topchick.quote:
Waarschijnlijk gingen ze toen ook voor de lange termijn. Het pakte alleen anders uit.quote:
Het is nog wel vermakelijk ookquote:Op woensdag 10 februari 2016 20:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook nog even de Telegraaf gedist, nice.
De enige reden dat internet bestaat is om afbeeldingen van vrouwen te delen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 20:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De thumbnail was ook de enige reden dat ik überhaupt op het filmpje klikte.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
De enige reden dat internet bestaat is om afbeeldingen van vrouwen poezen te delen.
Omdat het een 2/10 grap is?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt dit omlaaggestemd
Beiden zijn ze overigens niet al te helder.quote:
Ik vond Dolf erg goed, maar ok dat is dan ook een professioneel grappenmaker.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:01 schreef 99.999 het volgende:
Vooralsnog ook vermakelijker dan Dolf Jansen.
Prachtig, inderdaad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Hoogtepunt van de avond was die zure bakkes van Jan Slagter.
Die was wel episch jaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik ging wel stuk om die grap over Patricia Paay.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
Dolf was itt Rutte niet grappig. Was ook meer een slap politiek betoog dan dat het grappig moest zijn.
Ja, die was goed.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ging wel stuk om die grap over Patricia Paay.
Hij heeft het een stuk minder slecht gedaan dan ik in eerste instantie had verwacht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:24 schreef Kaas- het volgende:
Dolf was itt Rutte niet grappig. Was ook meer een slap politiek betoog dan dat het grappig moest zijn.
Bumaquote:Op woensdag 10 februari 2016 21:31 schreef Gutmensch het volgende:
Ik hoop dat dit correspondents' dinner inderdaad een jaarlijkse traditie wordt en dat we dan weer zo'n autist als Balkenende als MP krijgen die moet gaan proberen grappig te zijn
Voor het nageslacht:quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik denk niet echt dat het leuke tv is om Wilders een half uur lang journalisten uit te zien schelden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:31 schreef Gutmensch het volgende:
Ik hoop dat dit correspondents' dinner inderdaad een jaarlijkse traditie wordt en dat we dan weer zo'n autist als Balkenende als MP krijgen die moet gaan proberen grappig te zijn
Die wordt gelukkig nooit MP.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het leuke tv is om Wilders een half uur lang journalisten uit te zien schelden.
Hmm, dan laten we Najib Amhali daarna de plek van Dolf Jansen innemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het leuke tv is om Wilders een half uur lang journalisten uit te zien schelden.
Ik las in de Telegraaf dat de beste man een 'stijlloze sekstijger' is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het nageslacht:
[ afbeelding ]
Haha en hoe noemden ze Lilian Marijnissen dan wel niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik las in de Telegraaf dat de beste man een 'stijlloze sekstijger' is.
Een elegante copulatieprinses.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Haha en hoe noemden ze Lilian Marijnissen dan wel niet?
Het duurde 95 jaar voordat we dit overnamen, dus we hebben er wel over nagedacht.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Laten we geen eigen identieit hebben en alles van de USA overnemen jeej.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een elegante copulatieprinses.
Ik denk dat hij zichzelf heel wat vindt nu, maar dat is mijn geinternaliseerde maaiveld-mentaliteit.quote:
Niet zo zuur Kosmo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 21:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ongeveer hetzelfde. De invloed van de politiek op de economie wordt chronisch overschat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou dit zijn gelopen met Alexander erbij?
Ik wil het eigenlijk lezen maar dankzij je cynische toontje doe ik dat nu niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant.
Maar goed, niemand zal dit lezen.
http://www.joop.nl/nieuws(...)-slechts-twee-landen
Ik heb dat vanochtend al gelezen, er toen het oorspronkelijke artikel bij opgezocht, en erover gepost in het aanrandingstopic.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant.
Doe maar niet dan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk lezen maar dankzij je cynische toontje doe ik dat nu niet.
Ons allemaal, ons allemaal..quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Sorry, Joop heeft mij beinvloed.
Ja, toen moest LXIV er weer een topic over openen, zo is hij de vuilak.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb dat vanochtend al gelezen, er toen het oorspronkelijke artikel bij opgezocht, en erover gepost in het aanrandingstopic.
Nobody cares.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Het verbaast mij niets dat die aanranders in Keulen geen oorlogsvluchtelingen waren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:04 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant.
Er stond iets over dat het terecht was dat NRC niet kwam opdagen, want media en politiek moeten niet overkomen alsof ze hand in hand innig op straat lopen.quote:
Hij gelooft dat Joop de kwestie bagatelliseert. Ik zie dat niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja, toen moest LXIV er weer een topic over openen, zo is hij de vuilak.
Schande.quote:
Hij is sowieso goed de weg kwijt geraakt in het afgelopen jaar, zie zijn post in het matentopic. Of hij is serieus de weg kwijt, of hij heeft besloten om trolluser te worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gelooft dat Joop de kwestie bagatelliseert. Ik zie dat niet.
Wat mij betreft moeten ook elkaars grootste vijanden af en toe lekker kunnen lachen en een drankje doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er stond iets over dat het terecht was dat NRC niet kwam opdagen, want media en politiek moeten niet overkomen alsof ze hand in hand innig op straat lopen.![]()
Kan het even niet meer vinden.
Die post in dat matentopic lijkt inderdaad een trollpost. Jammer is dat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is sowieso goed de weg kwijt geraakt in het afgelopen jaar, zie zijn post in het matentopic. Of hij is serieus de weg kwijt, of hij heeft besloten om trolluser te worden.
Nee daar lijkt het niet echt op.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij gelooft dat Joop de kwestie bagatelliseert. Ik zie dat niet.
De NRC doet gewoon de NYT na, die komen in de VS nooit opdagen bij dit evenementquote:Op woensdag 10 februari 2016 22:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er stond iets over dat het terecht was dat NRC niet kwam opdagen, want media en politiek moeten niet overkomen alsof ze hand in hand innig op straat lopen.![]()
Kan het even niet meer vinden.
Hij doet dat soort dingen veel vaker. Terwijl het vroeger echt een user was met inhoudelijk goede posts. Ik weet nu echt niet meer wat ik van hem serieus moet nemen, dus ik houd het voor het gemak maar op 'niets'.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die post in dat matentopic lijkt inderdaad een trollpost. Jammer is dat.
Ik vind de conclusie dat het geen vluchtelingen waren wel belangrijk. Dat hij er een heel topic aan wil wijden dat het in twijfel trekt, vind ik onzinnig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee daar lijkt het niet echt op.
We zullen er wel een keer achter komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij doet dat soort dingen veel vaker. Terwijl het vroeger echt een user was met inhoudelijk goede posts. Ik weet nu echt niet meer wat ik van hem serieus moet nemen, dus ik houd het voor het gemak maar op 'niets'.
Dat zijn dus ook gewoon na-apers.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De NRC doet gewoon de NYT na, die komen in de VS nooit opdagen bij dit evenement
Omdat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De NRC doet gewoon de NYT na, die komen in de VS nooit opdagen bij dit evenement
Huh, de cijfers uit 2016 zijn al binnen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze afstand willen houden van politici omdat de taak van de pers is hen te controleren.quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/nieuws/nrc-doet-niet-mee-aan-lachen-met-rutte
Gevonden.
quote:De redacteuren van Joop zullen overigens ook niet aanwezig zijn op het diner. Zelfs niet wanneer zij daar op het laatste moment alsnog voor worden uitgenodigd.
Zijn we het nou eens?quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:18 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Omdat ze afstand willen houden van politici omdat de taak van de pers is hen te controleren.
Ik denk niet dat het eenmaal per jaar bezoeken van een grappig bedoeld evenement zonder enige politieke inhoud dat in de weg staat, maar de New York Times dus wel.
En nu de NRC dus ook.
Maar ik denk dat de NRC gewoon hun elitaire imago hiermee wil boosten.
Het tweede, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is sowieso goed de weg kwijt geraakt in het afgelopen jaar, zie zijn post in het matentopic. Of hij is serieus de weg kwijt, of hij heeft besloten om trolluser te worden.
Die stap kan ik wel waarderen van de NRC. Geen formeel feestje met de politiek.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
http://www.joop.nl/nieuws/nrc-doet-niet-mee-aan-lachen-met-rutte
Gevonden.
Lekker jezelf serieus nemen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 22:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die stap kan ik wel waarderen van de NRC. Geen formeel feestje met de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |