Whahaha. Goed nummer, dat wel.quote:
Prima leeftijdquote:
Mooi werk, dat soort feestjes. Bij ons had laatst iemand eerst een bierflesje in de wc-pot laten vallen. Vervolgens heeft hij door de barst heen gekotst, en is daar nog de hele avond in gezeken en gescheten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand heeft eens bij mij de badkamerdeur ondergenekt, "omdat hij de klink niet kon vinden".
Oh meneer is ook nog advocaat?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:45 schreef matthias24 het volgende:
julie mogen niet zomaar een topic openen over mij!!!!!!!!!!!!!!!!
Veramerikanisering...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Niet vergeten POLlers: TV / [NPO1 20:30] Correspondents Dinner
watquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Voel je welkom, gedraag je alsof je thuis bent.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
24 jaar en een beetje raar![]()
vooral matthias is welkom hier
Ah joh, maak je niet druk. Zo vaak duiken hier geen nieuwe gasten opquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
Pokkelmans is ook 24 en raar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef matthias24 het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef Gutmensch het volgende:
Dan rot je toch op?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
ik vind dit echt helemaal niks!!!
Joh, komt wel goed. Men is hier een beetje apart af en toe.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef matthias24 het volgende:
ik vind dit echt helemaal niks!!!
Ik vereenzelvig mij met de slogan van Rivella.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Pokkelmans is ook 24 en raar.
En jij bent extra welkom omdat je nieuw bent.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vereenzelvig mij met de slogan van Rivella.
Zeg Kaas, ga je nog reageren op mijn imperiale topic?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis, de god van Robin, presenteert vandaag zijn politieke beweging voor Europese democratie in Berlijn. Zie hier het manifest van onze kale vriend: http://www.diem25.org/ .
Niet gezien dat die er al was. Ff kijken.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeg Kaas, ga je nog reageren op mijn imperiale topic?
Het loopt nog niet echt stormquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet gezien dat die er al was. Ff kijken.
Shit. Wilde ik net een aanzienlijk bedrag doneren, doet de knop het niet. Nu zal er nooit democratie in de EU komen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis, de god van Robin, presenteert vandaag zijn politieke beweging voor Europese democratie in Berlijn. Zie hier het manifest van onze kale vriend: http://www.diem25.org/ .
Werkt fantastisch, die site...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:53 schreef Kaas- het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft tandjes. Dat zal Kaas jammer vinden.
Goed je best gedaan met de tabs.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Werkt fantastisch, die site...
[ afbeelding ]
Wat voor sites zoek jij in vredesnaam!?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi. Een dergelijk liberaal censuur filter heb ik ook op mijn internet geïnstalleerd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet geen enkel woord van meer dan één lettergreep goed te spellen. Best een prestatie op zich.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik kan niet echt zegen dat ik dit grapig vind.
Dat is de site van de nieuwe beweging van Varoufakis kennelijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat voor sites zoek jij in vredesnaam!?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed je best gedaan met de tabs.
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je weet geen enkel woord van meer dan één lettergreep goed te spellen. Best een prestatie op zich.
Beetje tegenstribbelen mag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft tandjes. Dat zal Kaas jammer vinden.
Ik constateer alleen maar een eigenaardigheid.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.
Ik ben wel benieuwd of het een serieus platform wordt. Ik kan me namelijk voorstellen dat hij zowaar met een hoop concrete standpunten gaat komen waar ik volledig achter sta. Democratisering van de EU is hard nodig, maar ook Die Partei vecht daar niet erg hard voor.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Shit. Wilde ik net een aanzienlijk bedrag doneren, doet de knop het niet. Nu zal er nooit democratie in de EU komen.
Helaas, helaas.
Als we het van jouw partijtje moeten hebben installeren ze morgen nog een Europees Regentenstelsel. De zogenaamde democraten...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of het een serieus platform wordt. Ik kan me namelijk voorstellen dat hij zowaar met een hoop concrete standpunten gaat komen waar ik volledig achter sta. Democratisering van de EU is hard nodig, maar ook Die Partei vecht daar niet erg hard voor.
dankje wel. gelukig zijn er dan ook mensen die wel aardig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Doe nou eens een beetje aardig tegen die jongen. Beetje zuinig zijn op nieuwe gasten mag ook wel.
Doet het prima bij mij.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met hun fucking cultuursubsidies. Miljoenen gaan daarheen in Rotterdam en ik maar betalen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als we het van jouw partijtje moeten hebben installeren ze morgen nog een Europees Regentenstelsel. De zogenaamde democraten...
Hm vreemd.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doet het prima bij mij.
[ afbeelding ]
Ik ben al een adult.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Speciaal voor Kaas
If you are young and you drink a great deal it will spoil your health, slow your mind, make you fat - in other words, turn you into an adult
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Varoufakis is de Europese Hans van Mierlo.
Was ie nuchter?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?
Al 600 keer? Oké.
Van Mierlo of ik?quote:
Nog even samen gedronken en/of gerookt?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik ooit eens Van Mierlo heb geïnterviewd?
Al 600 keer? Oké.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met D66'ers is dat altijd moeilijk te zeggen.quote:
Die is volgens mij sinds carnaval '68 niet meer nuchter geweest.quote:
Hopelijk heb je haar flink gehoekt voor die boeken van d'r.quote:
Ik las 'geboekt'.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:31 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hopelijk heb je haar flink gehoekt voor die boeken van d'r.
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofd joh?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Reya het volgende:
Zou Koos Connie hebben lopen aandrukken?
Legitieme vraag, lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat gebeurt er allemaal in jouw hoofd joh?
Ik had het stilgehouden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ex van Dion Graus beweert dat PVV-politicus vader is
[ afbeelding ]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
Ex van Dion Graus beweert dat PVV-politicus vader is
[ afbeelding ]
Onze Meppelse ambtenaar spreekt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Onze Meppelse ambtenaar spreekt.
Er zullen er over een maandje of negen anders wel weer aardig wat bijkomen in die contreien.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weer een argument om voortplanting in de Generaliteitsgebieden te verbieden.
Ik deed al nooit aan argumenten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?
Met een beetje geluk zijn de meeste schoonmoeders niet meer vruchtbaar.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er zullen er over een maandje of negen anders wel weer aardig wat bijkomen in die contreien.
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Reya het volgende:
Zou Koos Connie hebben lopen aandrukken?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.
Argumenten? In discussies?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op de man spelen, dus je argumenten zijn op?
Connie valt gewoon op mannen die bijna dood gaan.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen groter eerbetoon aan Ischa Meijer mogelijk, dan het bezoeken van die klamme grot.
Ik zou het niet aandurven als ik een vent was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Connie valt gewoon op mannen die bijna dood gaan.
Met een type moeder dat het met figuren als Graus doet was dat sowieso al het geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
Met zo'n vader ben je natuurlijk wel het lachertje van de klas.
Ze is ook gewoon een beetje engquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het niet aandurven als ik een vent was.
Ja, en een beetje viezig.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze is ook gewoon een beetje eng.
Jij hebt liever Prem?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:02 schreef Gutmensch het volgende:
Ieuw, krijsende kinderen bij DWDD.
*zapt
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.quote:
Natuurlijk niet. Die kinderen weten niet dat Graus door niets of niemand serieus genomen wordt en ze horen alleen maar geneuzel over dierenpolitie. Daar krijg je toch een klas wel mee op je hand?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:44 schreef xpompompomx het volgende:
Met zo'n vader ben je natuurlijk wel het lachertje van de klas.
Tot groep 3 denken ze idd dat zijn/haar pappa dit heeft mogelijk gemaakt:quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Die kinderen weten niet dat Graus door niets of niemand serieus genomen wordt en ze horen alleen maar geneuzel over dierenpolitie. Daar krijg je toch een klas wel mee op je hand?
Nee. Je hebt ook dode kinderen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:06 schreef GSbrder het volgende:
Krijsende kinderen, dat is toch gewoon een pleonasme?
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.
Verschrikkelijk vind ik dat.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk alles liever dan krijsende kinderen.
Verschrikkelijk vind ik dat.
Dat zijn lijken, geen kinderen meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |