Oké!quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.
jawel hoor, ik zet hem wel voor je in de OP als je dat wil ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels klapt met eierstokken
waar dan Mo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is daar geloof ik een topic over, weet er verder ook niks van, ik ving zoiets in de wandelgangen op .
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat toch nu wel gelijk met niet getrouwd zijn?
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.quote:
Welk jaar heb je het over dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.
Dat is het punt helemaal niet, stel dat haar iets was overkomen, dan had ik echt een probleem gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk jaar heb je het over dan?
En je vertrouwde de moeder niet dat ze je toestemming gaf om jullie kind te erkennen?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, lees het morgen wel.
heb je wel luisteraars dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik klooi gewoon door op de radio.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet, draai het toch.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ik zit hier naar te luisteren...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel Fann muziek dit hoor.
wat is de Sjoef methode?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ah ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles wat internet heeft connecten.
Heb rond 00.00 u, nog brood met spek, ei en ui gehad.quote:
Zelf luister je niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb sowieso 1 luisteraar, mijn muts ligt te genieten nu.
serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staat over de speakers nu, alle buren genieten mee.
Wat een bombarie om die mislukte zooi te verbergen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:20 schreef FANN het volgende:
Voor Sas alvast![]()
Brood met abrikozenjam....
[ afbeelding ]
welke mislukte zooi ?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een bombarie om die mislukte zooi te verbergen.
Ja maar jij bent ook Fann.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik vind het lekker
Dat roze plankje werd me al teveel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar![]()
Het is bruin brood met roomboter en abrikozenjam, dat is toch geen zooi?
ik ben er nogquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Snel weg, dat komt me bekend voor.
Deed je het voor de foto?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben er nogik zat een mal te lezen
![]()
ja dat roze plankje is best eng, maar een bord was overdreven groot voor 1 boterham
nee, ik heb 2 van die dingenquote:
Een boterham vouw ik gelijk in de hand, daar ga ik geen bord voor vuilmakenquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik heb 2 van die dingendie komen geloof ik van Ikea en die zijn harstikke handig,
voor kleine hapjes of 1 boterham, gebruik ik vaak, scheelt afwas ook
dan kan ik niet fokkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boterham vouw ik gelijk in de hand, daar ga ik geen bord voor vuilmaken
Ik kan soms dagen afwezig zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan ik niet fokkeniedere keer een klein stukje is makkelijker....
dat probeer ik wel eensquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan soms dagen afwezig zijn.
Ik heb het goed voor elkaar, de knol uitlaten op de hei of ff ritje Reichshof, je hoort mij niet klagen ondanks dat ik afgeschreven ben.quote:
Die boterham ziet er wel OK uit, maar het geheel doet me denken aan de tijd dat mijn kinderen een jaar of 5 waren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat roze plankje werd me al teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die boterham ziet er wel OK uit, maar het geheel doet me denken aan de tijd dat mijn kinderen een jaar of 5 waren.Dat is een glazen snijplank cq keukenblad beschermer, hittebestendig tot 280ºC, voor hete pannen enzo, ligt naast het gasstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.alfems.nl/a-27(...)ir-chop/#description
en naar mij een muziek''soort''quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:49 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. Ik lees dat er een methode naar me vernoemd is![]()
![]()
OK dan had ik het goed gelezen..quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op gekregen dus dat weet ik niet![]()
ik moet weg nu... doei doei!
Ik wil de Aap als werkgever...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:29 schreef sacha het volgende:
oh ja, de Aap staat bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer omdat...
*tromgeroffel*
hij personeel in dienst heeft
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
dat was weer een leuk ochtendje administratie, bellen, mailen, scannen en kopiëren
ik ook hoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
dat was weer een leuk ochtendje administratie, bellen, mailen, scannen en kopiëren
oh wat een narigheidquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:29 schreef sacha het volgende:
oh ja, de Aap staat bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer omdat...
*tromgeroffel*
ik doe even niets want het print papier is op en de winkel dicht!quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekker
Lekker ouderwets zo'n dorp tussen de middagquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe even niets want het print papier is op en de winkel dicht!
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekker
Vooral jonge ondernemers wel te verstaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral jonge ondernemers wel te verstaan
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zitten![]()
hij mag nu vast ook een Makropas
En hij mag nu dingen gaan aftrekken...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zitten![]()
hij mag nu vast ook een Makropas
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...
hij is niet in sex geïnteresseerdquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
En hij mag nu dingen gaan aftrekken...
te duur te ver & onnodigquote:
Deze is veel mooierquote:
ja en ze zijn binnen het kwartier uitverkochtquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:06 schreef sacha het volgende:
[..]
wat kosten die kaartjes tegenwoordig?
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja en ze zijn binnen het kwartier uitverkocht
Paul McCartney die was toch de "Beatles"?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..
't Tentje mee...quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:29 schreef sacha het volgende:
*tromgeroffel*
Ik weet niet wat Piet eronder verstaat, maar voor mij is het vage muziek, veelal uitgevoerd door overbehaarde Zuid-Europese mannen, in een beetje cheesy disco/house/Italo stijl.quote:
Te ver?quote:
408,21quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:39 schreef sacha het volgende:
even de collectebussen naar de telmachine brengen![]()
#spannend!
Heeft iemand zijn losse centen pot gedoneerd?quote:
er zat ook een dubbeltje tussenquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heeft iemand zijn losse centen pot gedoneerd?
Oh, wat fijn, kan ie daar verder gaan met liegen, dealen en bonnetjes laten verdwijnen, ongelofelijk schandalig dat politici elkaar zelfs na list en bedrog toch steeds weer de hand boven de kop houden.quote:Fred Teeven overweegt burgemeesterschap Haarlem.
2 dubbeltjes misschien?quote:
Daarom heet het ook vriendjespolitiekquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, wat fijn, kan ie daar verder gaan met liegen, dealen en bonnetjes laten verdwijnen, ongelofelijk schandalig dat politici elkaar zelfs na list en bedrog toch steeds weer de hand boven de kop houden.
Dat weet ikquote:Op woensdag 10 februari 2016 14:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom heet het ook vriendjespolitiek
I know... "ik" zat hier met tuthola Jorritsma... inmiddels gelukkig opgerot maar van het zelfde laken een pak. Aanbestedingen bijna altijd gunnen aan haar man met zijn bouwbedrijf en zo.quote:Op woensdag 10 februari 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat weet ikneemt niet weg dat ik er kotsmisselijk van kan worden, figuurlijk gesproken dan.
Had jij een bouwbedrijf dan dat het niet toegewezen kreeg?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know... "ik" zat hier met tuthola Jorritsma... inmiddels gelukkig opgerot maar van het zelfde laken een pak. Aanbestedingen bijna altijd gunnen aan haar man met zijn bouwbedrijf en zo.
Je let niet op wanneer dat erin gedaan is?quote:
Nee, kennissen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had jij een bouwbedrijf dan dat het niet toegewezen kreeg?
Waarom zou je?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je let niet op wanneer dat erin gedaan is?
Kun je ze erop aanspreken van doe dan gewoon niks erin.quote:
Wie het kleine......quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je ze erop aanspreken van doe dan gewoon niks erin.
Wat een moeite voor niks...quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Correct.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een moeite voor niks...
Waarom zou je ze er op aanspreken? Wie ben je als collectant om te bepalen wat een ander moet doneren? Al flikker ik er een koekje in, dat is dan mijn bijdrage.
of misschien was het wel een geluksdubbeltjequote:
Ik hoef geen koekje, daarom collecteer ik ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een moeite voor niks...
Waarom zou je ze er op aanspreken? Wie ben je als collectant om te bepalen wat een ander moet doneren? Al flikker ik er een koekje in, dat is dan mijn bijdrage.
Je wil niet weten hoe blij ik ben, voor mij is vluchten onmogelijk, het enige dat ik kan doen om het te mijden, is binnenshuis blijven, maar goed, volgend jaar is pas weer de volgende.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar Limburg, het is weer veilig na de kernevel...
Heb je mazzel, want het management kan niks met een oud duppie...quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef geen koekje, daarom collecteer ik ook niet.
Het meeste gaat toch naar het management
Morgen een paar rijstevlaaien ophalen in ieder geval.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe blij ik ben, voor mij is vluchten onmogelijk, het enige dat ik kan doen om het te mijden, is binnenshuis blijven, maar goed, volgend jaar is pas weer de volgende.
Die gaat in de grote pot ouwe duppiesquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je mazzel, want het management kan niks met een oud duppie...
nee, ik wend mijn hoofd af als ze iets in de bus stoppen en dat duppie gaat in Aap z'n schatkistquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je let niet op wanneer dat erin gedaan is?
ik las kern nevelquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar Limburg, het is weer veilig na de kernevel...
Maak je dan zelf de bus open?quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik wend mijn hoofd af als ze iets in de bus stoppen en dat duppie gaat in Aap z'n schatkist
quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Maak je dan zelf de bus open?
De 2 keer dat ik ooit met zo'n ding liep moest ik hem vol weer inleveren.
Geen zorgen, het is helemaal veilig hier.quote:
ik zocht al op rampen in Limbolandquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het geen kernafval is, valt het wel mee...
Morgenavond nog maar eens doen, nadat ik terug ben in het Westen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zocht al op rampen in Limboland
Dat zou ik héél onbeschoft vinden eigenlijk als je mensen aanspreekt hoeveel ze in zo'n bus doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
ah...quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, ik wend mijn hoofd af als ze iets in de bus stoppen en dat duppie gaat in Aap z'n schatkist
niks zeggen en zooi erin doen niet onbeschoft dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat zou ik héél onbeschoft vinden eigenlijk als je mensen aanspreekt hoeveel ze in zo'n bus doen.
Een dubbeltje is toch geen zooi.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
niks zeggen en zooi erin doen niet onbeschoft dan?
Het is voor jou dus de bedoeling om zooi op te halen ipv iets nuttigsquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dubbeltje is toch geen zooi.
En nogmaals, ieder doneert wat hij/zij wil doneren.
Misschien zijn ze het niet eens met het doel van de collecte. kan je, net als bij verkiezingen een proteststem, een protestdonatie doen...
Ik zie Mad niet zo snel langs de deuren gaan om te collecterenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is voor jou dus de bedoeling om zooi op te halen ipv iets nuttigs
Ik heb misschien nog wel een oude kraal voor hemquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie Mad niet zo snel langs de deuren gaan om te collecteren
Ik heb wel eens gecollecteerd, op zondag, wist ik veul dat dát niet de bedoeling wasquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een oude kraal voor hem
Nou dit dus, ik dacht al bijna dat ik raar dachtquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Een dubbeltje is toch geen zooi.
En nogmaals, ieder doneert wat hij/zij wil doneren.
Zo is dat!quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:37 schreef Mickeys het volgende:
iedere cent die gecollecteerd word is er weer 1. Altijd meer dan niets. Maar dat is mijn mening.
Schijt aanquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gecollecteerd, op zondag, wist ik veul dat dát niet de bedoeling was
Daar gaat het niet om, maar je kunt niemand verplichten om een geldelijke bijdrage te doen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is voor jou dus de bedoeling om zooi op te halen ipv iets nuttigs
Oei, een verkeerde aanname...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie Mad niet zo snel langs de deuren gaan om te collecteren
Als dat jouw bijdrage is, gewoon doen!quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb misschien nog wel een oude kraal voor hem
je bent niet langs de deuren gegaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar je kunt niemand verplichten om een geldelijke bijdrage te doen...
[..]
Oei, een verkeerde aanname...
Voor de slachtoffers van de nieuwjaarsramp in Volendam heb ik een collecte geïniteerd bij Ajax en heb ik 23.000 gulden opgehaald, dus het is echt niet zo dat ik niet achter collectes sta:..
Hoeveel deuren tel jij op de foto's...?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
je bent niet langs de deuren gegaan
je begrijpt vast wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel deuren tel jij op de foto's...?
En ja, ik sta ook nog ergens op een foto...![]()
Veel "binnendeuren" maar genoeg collecte bussen en mooi oud Nederlands geldquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel deuren tel jij op de foto's...?
En ja, ik sta ook nog ergens op een foto...![]()
God wat een drama was dat....quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de slachtoffers van de nieuwjaarsramp in Volendam heb ik een collecte geïniteerd bij Ajax en heb ik 23.000 gulden opgehaald, dus het is echt niet zo dat ik niet achter collectes sta:..
Achteraf kwam ik er pas achter dat ik met die collecte indirect Nick & Simon heb bewerkstelligd. Dat was dan toch de mindere kant van het verhaal...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:42 schreef just me het volgende:
[..]
je begrijpt vast wel wat ik bedoel![]()
ik je proberen je te spotten
Mooi he?quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Veel "binnendeuren" maar genoeg collecte bussen en mooi oud Nederlands geld
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik heb een brief namens de gemeente Volendam ontvangen met het aanbod om levenslang gratis bij FC Volendam te mogen komen. Nooit gebruik van gemaakt.
En bij de benefiet wedstrijd die Ajax tegen FC Volendam speelde heb ik het shirt van Stanley Menzo gekregen van oud trainer Bobby Haarms. Dat vind ik veel meer zeggend...
Bij Ajax in het stadion was dat, klik op de link voor de foto's...quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
God wat een drama was dat....![]()
Ik heb hier nooit een collectebus gezien voor dat eigenlijk![]()
Ik wist niet eens dat er geld werd opgehaald toen om eerlijk te zijn....
ik heb de site voor mequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Ajax in het stadion was dat, klik op de link voor de foto's...
Je hebt helemaal gelijk, maar onder een van de foto's staat:quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, maar je kunt niemand verplichten om een geldelijke bijdrage te doen...
[..]
Dat is ook overbodige en onfatsoenlijke info, afgezien van de aard het doel heeft iedereen het recht zelf te kiezen of ie wel of niet en waaraan doneert..quote:Tot tweemaal toe laat de heer Beenhakker de collectebussen volledig links liggen
Gaaf! Overigens... op alle foto's staat bijna iedereen herkenbaar, maar op 1 van de laatste foto's staat wel 1 persoon "geblurd"quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi he?
Ik heb een brief namens de gemeente Volendam ontvangen met het aanbod om levenslang gratis bij FC Volendam te mogen komen. Nooit gebruik van gemaakt.
En bij de benefiet wedstrijd die Ajax tegen FC Volendam speelde heb ik het shirt van Stanley Menzo gekregen van oud trainer Bobby Haarms. Dat vind ik veel meer zeggend...
verrekquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaaf! Overigens... op alle foto's staat bijna iedereen herkenbaar, maar op 1 van de laatste foto's staat wel 1 persoon "geblurd"
Dat van Beenhakker is een zaak die op zich los van de collecte staat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar onder een van de foto's staat:
[..]
Dat is ook overbodige en onfatsoenlijke info, afgezien van de aard het doel heeft iedereen het recht zelf te kiezen of ie wel of niet en waaraan doneert..
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
verrekmet dat paarse shirt
![]()
ik zie ook een kaal hoofd, misschien is dat MM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je deze bedoelt, dan zit je goed.
Met linksvoor Lola (vanwege zijn kapsel) en rechts de inmiddels overleden Taxi Piet...
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]die foto bedoelde ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je deze bedoelt, dan zit je goed.
Met linksvoor Lola (vanwege zijn kapsel) en rechts de inmiddels overleden Taxi Piet...![]()
Jullie doel was prima, ben zelf ooit verbrand en heb er littekens van, gelukkig niet op plaatsen dat het veel problemen oplevert, maar kan me dus levendig voorstellen wat het is als je dat wel hebt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat van Beenhakker is een zaak die op zich los van de collecte staat.
Maar het zijn ook niet mijn website en teksten...
Ik reed die nacht vanuit de Flevopolder naar huis via Amsterdam Noord en zag/hoorde de vele ambulances met gillende sirenes. Hoorde het verhaal op de radio en het deed me echt wat.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie doel was prima, ben zelf ooit verbrand en heb er littekens van, gelukkig niet op plaatsen dat het veel problemen oplevert, maar kan me dus levendig voorstellen wat het is als je dat wel hebt.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik reed die nacht vanuit de Flevopolder naar huis via Amsterdam Noord en zag/hoorde de vele ambulances met gillende sirenes. Hoorde het verhaal op de radio en het deed me echt wat.
Zoveel jonge mensen die dood of verminkt waren. We kwamen met mijn groep bij Ajax vaak in/bij Volendam en toen besloot ik dat we iets moesten doen. Heb geweigerd om het geld aan het Rode Kruis af te staan die en centraal rekeningnummer geopend hadden. Ik heb het geschonken aan het buurthuis in Volendam waar vele van de slachtoffers altijd kwamen...
We hebben ook een krans op de Dijk gelegd namens de F-Side, omdat we in Volendam altijd netjes ontvangen werden en we prima met de palingboeren konden opschieten...
quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, soms ben ik niet zo'n grote klootzak...
Ik vind het doel wel helder, als je aan zoiets geeft (of het organiseert) doe je tenminste iets zinnigs, als ik een euro doneer aan bijv. Afrika, hongersnood, vluchtelingen etc. heb ik geen idee waar het heen gaat en of het zinvol was.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
what else is newquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk soms met een gast die er was, zijn gezicht is nog ok maar zit onder de brandwondenquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
God wat een drama was dat....![]()
Ik heb hier nooit een collectebus gezien voor dat eigenlijk![]()
Ik wist niet eens dat er geld werd opgehaald toen om eerlijk te zijn....
Gezicht lijkt me wel het meest verschikkelijke dat er moet zijn, maar de rest is ook vette ellendequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk soms met een gast die er was, zijn gezicht is nog ok maar zit onder de brandwonden
awquote:Op woensdag 10 februari 2016 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet er niks van bedoel ik (kleding aan) als je het weet zie je het wel op zijn armen,maar hij heeft het zelf eens verteld.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezicht lijkt me wel het meest verschikkelijke dat er moet zijn, maar de rest is ook vette ellende
en het lijkt me ongelofelijk pijnlijk...
Geen idee, ik was pas 1 jaar toen het gebeurde, maar de littekens op mijn borst en arm en been zijn er nog, moet er niet aan denken dat ik dat in mijn gezicht zou hebben gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Gezicht lijkt me wel het meest verschikkelijke dat er moet zijn, maar de rest is ook vette ellende
ja, ik snapte je... misschien is het nu niet meer pijnlijk, maar als het gebeurd bedoel ik,quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet er niks van bedoel ik (kleding aan) als je het weet zie je het wel op zijn armen,maar hij heeft het zelf eens verteld.
Nee, érgens heb je nog mazzel gehad, al kan je moeilijk van mazzel spreken in zo'n geval...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik was pas 1 jaar toen het gebeurde, maar de littekens op mijn borst en arm en been zijn er nog, moet er niet aan denken dat ik dat in mijn gezicht zou hebben gehad.
Ik zie het toch als een geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, érgens heb je nog mazzel gehad, al kan je moeilijk van mazzel spreken in zo'n geval...
maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
is het ook een beetjequote:Op woensdag 10 februari 2016 18:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie het toch als een geluk bij een ongeluk.
Maar, geloof me dat de littekens die niet direct zichtbaar zijn wel invloed hebben op je verdere leven.quote:
Daarom wilde ik het geld ook niet overdragen aan het Rode Kruis.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het doel wel helder, als je aan zoiets geeft (of het organiseert) doe je tenminste iets zinnigs, als ik een euro doneer aan bijv. Afrika, hongersnood, vluchtelingen etc. heb ik geen idee waar het heen gaat en of het zinvol was.
Toen ik jong was ging ik vaak zwemmen bij een vriendin (ja die hadden een zwembad) de buurjongen was onderuit gegaan met de motor en een jerrycan benzine. Die was compleet verminkt. Twee weken terug kwamen mijn zus en ik hem tegen in het ziekenhuis. Jéé wat was die opgeknapt maar let wel die gast is inmiddels in de 60. Wat fijn dat er nog veel gedaan kan worden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu nog? Of meer vroeger toen je kind was?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar, geloof me dat de littekens die niet direct zichtbaar zijn wel invloed hebben op bepaalde zaken.
Denk aan zwemmen etc....
Nu nog.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nu nog? Of meer vroeger toen je kind was?
Voor kinderen kan ik me dat héél goed voorstellen hoor, maar heb je nu nog schaamte ervoor?
Ja, ze kunnen gelukkig héél veel tegenwoordig, dát wel, ik weet niet hoe die jongeren erquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik jong was ging ik vaak zwemmen bij een vriendin (ja die hadden een zwembad) de buurjongen was onderuit gegaan met de motor en een jerrycan benzine. Die was compleet verminkt. Twee weken terug kwamen mijn zus en ik hem tegen in het ziekenhuis. Jéé wat was die opgeknapt maar let wel die gast is inmiddels in de 60. Wat fijn dat er nog veel gedaan kan worden.
Da's balen Mo...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog.
Schaamte niet echt, alleen in het openbaar voel ik me niet happy als ze zichtbaar zijn.
Dat is een beperking, net als jij met het zonlicht heb.quote:
Ja, zoietsquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is een beperking, net als jij met het zonlicht heb.
Er zijn nogal wat docu's te vinden. De weg is langquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen gelukkig héél veel tegenwoordig, dát wel, ik weet niet hoe die jongeren er
in Volendam nu uitzien, die hadden nog heel wat operaties te gaan....
héél lang.... en héél pijnlijk ....quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat docu's te vinden. De weg is lang
Ja best begrijpelijk maar soms moet je over dingen heen stappen qua uiterlijk.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog.
Schaamte niet echt, alleen in het openbaar voel ik me niet happy als ze zichtbaar zijn.
Oh ja hoor, daarbij is het niet anders dan het is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zoietsmaar er is hoop ik wel mee te leven toch?
dat is gewoon een feit...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja hoor, daarbij is het niet anders dan het is.
Sommigen zien er nog flink slecht uit, maar die zijn blij dat ze nog leven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen gelukkig héél veel tegenwoordig, dát wel, ik weet niet hoe die jongeren er
in Volendam nu uitzien, die hadden nog heel wat operaties te gaan....
Dat is een pluspuntje van wat ouder zijn. Het is nou éénmaal zoquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja hoor, daarbij is het niet anders dan het is.
Dat is het punt niet, op een bepaald moment was ik het staren en vragen volkomen beu.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best begrijpelijk maar soms moet je over dingen heen stappen qua uiterlijk.
donkerrodequote:Op woensdag 10 februari 2016 17:46 schreef just me het volgende:
Mmmm ik zie geen Dr Martens op de foto's
Dat is onbeschoft en zo is hetquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, op een bepaald moment was ik het staren en vragen volkomen beu.
Dat blijft toch zo? of nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, op een bepaald moment was ik het staren en vragen volkomen beu.
Werd er agressief van zelfs.
En je staat voorover op die ene foto.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of andere kleur, keuze genoeg...
Ja ze ''moeten'' ook wel .. maar ik geloof je dat ze er een tik van over hebben gehoudenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommigen zien er nog flink slecht uit, maar die zijn blij dat ze nog leven.
Ken er een paar sinds de collecte en vooral psychisch hebben ze een flinke tik gekregen.
Het uiterlijk boeit ze inmiddels minder...
Heb je niet inmiddels zoiets van, laat ze maar kijken en als het ze niet bevalt kijken ze maar een andere kant op?quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik merk gewoon dat ik er met kleding altijd rekening mee houd.
Geen hele korte mouwen voor mij dus.
en gelijk heb je Mik!quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je niet inmiddels zoiets van, laat ze maar kijken en als het ze niet bevalt kijken ze maar een andere kant op?
Ik heb dat nl inmiddels wel al heb ik geen brandwonden maar een Frankenstein buik maar als ik in bikini wil zonnen dan doe ik dat dus gewoon. Ben er klaar mee om ook dat mijzelf te ontzeggen
Heb er gewoon al sinds mijn pubertijd geen zin meer in.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb je niet inmiddels zoiets van, laat ze maar kijken en als het ze niet bevalt kijken ze maar een andere kant op?
Ik heb dat nl inmiddels wel al heb ik geen brandwonden maar een Frankenstein buik maar als ik in bikini wil zonnen dan doe ik dat dus gewoon. Ben er klaar mee om ook dat mijzelf te ontzeggen
Trouwens ik vind het nogal onbeschoft om iets te vragen. Ik kan me dat niet voorstellenquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik merk gewoon dat ik er met kleding altijd rekening mee houd.
Geen hele korte mouwen voor mij dus.
Ja, ik hoef niet zo nodig in the picture...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:51 schreef drakin het volgende:
[..]
En je staat voorover op die ene foto.
Voor iedereen zal dat anders zijn, misschien denk je ooit nog eens ''Fuck it!'' ik doe lekker een T-shirt aan met korte mouwen....quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb er gewoon al sinds mijn pubertijd geen zin meer in.
Dikke Mikquote:
Je had al ooit foto's laten zien van jezelfquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik hoef niet zo nodig in the picture...
quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft gewoon gelijk, toch?
Hoever?quote:
Ja, maar nooit zodanig dat je me zult herkennen als ik naast je sta...quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had al ooit foto's laten zien van jezelf
Ik draag wel korte mouwen, zolang mijn bovenarmen en borst maar bedekt blijven.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor iedereen zal dat anders zijn, misschien denk je ooit nog eens ''Fuck it!'' ik doe lekker een T-shirt aan met korte mouwen....
Zou wel mooi zijn als dat zo zou zijn Mo!
Daar ben ik sowieso niet goed in om mensen te herkennen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar nooit zodanig dat je me zult herkennen als ik naast je sta...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Met blote borst in het openbaar is sowieso niet zo geschiktquote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag wel korte mouwen, zolang mijn bovenarmen en borst maar bedekt blijven.
ah... oké, ik wist niet precies waar het allemaal zat... maar op bovenarmen en borst dus.quote:Op woensdag 10 februari 2016 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik draag wel korte mouwen, zolang mijn bovenarmen en borst maar bedekt blijven.
Jij welquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, ik wist niet precies waar het allemaal zat... maar op bovenarmen en borst dus.
Ga je dan nooit zwemmen ofzo?Dat is dan toch wel jammer Mo...
Jij kan gewoon in boerkini gaan toch?quote:
kan ookquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij kan gewoon in boerkini gaan toch?
Niet zwemmenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:04 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ookmaar je hebt hippere keuze's
binnen zwemmenquote:
Ik mis het zwemmen soms wel, dus zo leuk is het allemaal niet, maar genoeg daarover gezeurd.quote:
Dus je doet het wel nuquote:
Nee, leuk is het allemaal niet Mo, maar je moet er toch mee leven...quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het zwemmen soms wel, dus zo leuk is het allemaal niet, maar genoeg daarover gezeurd.
En naar een strand gaan dan? Niemand die dan zeikt over het feit dat je met een t-shirt aan het water in duikt lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik mis het zwemmen soms wel, dus zo leuk is het allemaal niet, maar genoeg daarover gezeurd.
Okquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nóg niet, maar ik ga het wel doen....
ligt teveel zandquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En naar een strand gaan dan? Niemand die dan zeikt over het feit dat je met een t-shirt aan het water in duikt lijkt me.
quote:
In Limburg zijn weinig stranden.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En naar een strand gaan dan? Niemand die dan zeikt over het feit dat je met een t-shirt aan het water in duikt lijkt me.
Ik denk dat ik liever jou zie dan een vol getatoeëerde gastquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Limburg zijn weinig stranden.
Maar ik ben daar klaar mee, het is dat het er nu even over ging....
Zijn goed in uithoren hierquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In Limburg zijn weinig stranden.
Maar ik ben daar klaar mee, het is dat het er nu even over ging....
Mwah, als je iets in de groep gooit, kan je vragen verwachten.quote:
Wat ik verteld heb, had ik al eerder verteld, en dat is geen geheim.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en zelf zo weinig mogelijk loslaten
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en zelf zo weinig mogelijk loslaten
Niet iedereen leest al die sc shit. Vandaarquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik verteld heb, had ik al eerder verteld, en dat is geen geheim.
ik wist het in elk geval niet, dus dan heb ik dat gemist, maar ik vind het ook wel goed zoquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat ik verteld heb, had ik al eerder verteld, en dat is geen geheim.
Op onze leeftijd is het niet raar dat je niet helemaal ongeschonden door het leven bent gekomen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wist het in elk geval niet, dus dan heb ik dat gemist, maar ik vind het ook wel goed zo
Dit is anders wel leuk om te zienquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever jou zie dan een vol getatoeëerde gast
Ohh zo diepquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op onze leeftijd is het niet raar dat je niet helemaal ongeschonden door het leven bent gekomen.
Pleasequote:Op woensdag 10 februari 2016 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is anders wel leuk om te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blanke mensen die tribals en/of Chinese tekens laten zetten omdat het hip is.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is anders wel leuk om te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blanke mensen die tribals en/of Chinese tekens laten zetten omdat het hip is.![]()
Dat is net zoiets als vrouwen met een arschgeweih.
Verminking moedwilligquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blanke mensen die tribals en/of Chinese tekens laten zetten omdat het hip is.![]()
Dat is net zoiets als vrouwen met een arschgeweih.
Zit je gelijk in de pm te vissenquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wist het in elk geval niet, dus dan heb ik dat gemist, maar ik vind het ook wel goed zo
Nee jij bent een eiland bewonder. die sporen nietquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
ik ben ook verminkt, mag ik meepraten?
Een zeehondje op je bil?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
Die komen in de Waddenzee niet voor.quote:
Er is wel een zwarte aangespoeld, het komt wel dichtbij http://www.telegraaf.nl/b(...)ehondencreche__.htmlquote:
ik ben niet verminkt en ik praat ook mee, dus mag vast welquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:26 schreef sacha het volgende:
ze spoelen wel eens dood aanquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die komen in de Waddenzee niet voor.
Ik zie mezelf niet als verminkt, ik heb alleen een paar littekens die ik liever niet gehad zou hebben.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben niet verminkt en ik praat ook mee, dus mag vast wel![]()
wat heb je?
Maar die kloppen niet zo, zo is de natuurquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ze spoelen wel eens dood aanof een walvis
ik noemde het ook niet zoquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als verminkt, ik heb alleen een paar littekens die ik liever niet gehad zou hebben.
Een dooie dolfijn op je bil is niet fijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ze spoelen wel eens dood aanof een walvis
Dit zijn nieuw zeelandersquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als 'vrouwen' met een arschgeweih.
Nou wat lul je danquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als verminkt, ik heb alleen een paar littekens die ik liever niet gehad zou hebben.
welke natuur? die vergiftige zee?quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar die kloppen niet zo, zo is de natuur
Ja diequote:
Dus geen blanken met een tribal tatooquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent uitgenodigd om het mee te maken...
Joh je bent een toffe gozer op fok en irl zal je ook prima zijn waar maak je je druk om.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Tuurlijk, en ik vind het prima en lachwekkend, ook dat mag.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus geen blanken met een tribal tatoo
En wat als een blanke nou dat daar laat doen en ook met hun cultuur meegaat, mag dat ook niet?
Ik heb ook een tatooquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:34 schreef Mickeys het volgende:
Er zijn ook blanke met mooie tribals....
Ja en? Als jij het mooi vind lijkt mij er geen moer aan de hand. Iedereen moet het voor zichzelf weten. En goddank dat smaken verschillen.quote:
Ik heb zelf een tribal, traditioneel laten zetten.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, en ik vind het prima en lachwekkend, ook dat mag.
Prima, zolang je er zelf blij mee bent.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelf een tribal, traditioneel laten zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dat ben ik zeker, wil er nog wel 1.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, zolang je er zelf blij mee bent.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, zolang je er zelf blij mee bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima, zolang je er zelf blij mee bent.Om even op je spoiler te reageren. Heb werkelijk geweldige tattoos gezien die ze langs/over littekens gezet hebben waardoor je er bijna niets meer van ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Klopt, ik heb er ook niets tegen, ik wil er alleen zelf geen, buiten de 3 puntjes die ik op mijn hand heb.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om even op je spoiler te reageren. Heb werkelijk geweldige tattoos gezien die ze langs/over littekens gezet hebben waardoor je er bijna niets meer van ziet.
een tattoo is toch geen litteken johquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
ik heb zoveel littekens dat ik mijzelf niet verder wil verminken met vrijwillige littekens
De een vindt van niet, en de ander vindt van wel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
een tattoo is toch geen litteken joh
vind ik welquote:Op woensdag 10 februari 2016 19:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
een tattoo is toch geen litteken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |