Oké!quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.
jawel hoor, ik zet hem wel voor je in de OP als je dat wil ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels klapt met eierstokken
waar dan Mo?quote:Op woensdag 10 februari 2016 02:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In 40+ is daar geloof ik een topic over, weet er verder ook niks van, ik ving zoiets in de wandelgangen op .
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Staat toch nu wel gelijk met niet getrouwd zijn?
Truste en als je sluit kan je op zijn minst voor een leuk plaatje in de OP zorgen.quote:
Welk jaar heb je het over dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen moest je als je ongetrouwd vader werd toestemming krijgen van de moeder om je eigen kind aan te geven, als je getrouwd bent niet, en dat is niet het enige waar je als ongetrouwde vader tegenaan loopt.
Dat is het punt helemaal niet, stel dat haar iets was overkomen, dan had ik echt een probleem gehad.quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Welk jaar heb je het over dan?
En je vertrouwde de moeder niet dat ze je toestemming gaf om jullie kind te erkennen?
quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef drakin het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten, lees het morgen wel.
heb je wel luisteraars dan?quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik klooi gewoon door op de radio.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat boeit me geen reet, draai het toch.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ik zit hier naar te luisteren...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is wel Fann muziek dit hoor.
wat is de Sjoef methode?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer ik veel luisteraars wil kan ik altijd nog de Sjoef methode toepassen.
ah ...quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles wat internet heeft connecten.
Heb rond 00.00 u, nog brood met spek, ei en ui gehad.quote:
Zelf luister je niet?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb sowieso 1 luisteraar, mijn muts ligt te genieten nu.
serieus?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staat over de speakers nu, alle buren genieten mee.
Wat een bombarie om die mislukte zooi te verbergen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:20 schreef FANN het volgende:
Voor Sas alvast![]()
Brood met abrikozenjam....
[ afbeelding ]
welke mislukte zooi ?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een bombarie om die mislukte zooi te verbergen.
Ja maar jij bent ook Fann.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:25 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik vind het lekker
Dat roze plankje werd me al teveel.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:27 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar![]()
Het is bruin brood met roomboter en abrikozenjam, dat is toch geen zooi?
ik ben er nogquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Snel weg, dat komt me bekend voor.
Deed je het voor de foto?quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben er nogik zat een mal te lezen
![]()
ja dat roze plankje is best eng, maar een bord was overdreven groot voor 1 boterham
nee, ik heb 2 van die dingenquote:
Een boterham vouw ik gelijk in de hand, daar ga ik geen bord voor vuilmakenquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:38 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, ik heb 2 van die dingendie komen geloof ik van Ikea en die zijn harstikke handig,
voor kleine hapjes of 1 boterham, gebruik ik vaak, scheelt afwas ook
dan kan ik niet fokkenquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een boterham vouw ik gelijk in de hand, daar ga ik geen bord voor vuilmaken
Ik kan soms dagen afwezig zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:43 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan ik niet fokkeniedere keer een klein stukje is makkelijker....
dat probeer ik wel eensquote:Op woensdag 10 februari 2016 05:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan soms dagen afwezig zijn.
Ik heb het goed voor elkaar, de knol uitlaten op de hei of ff ritje Reichshof, je hoort mij niet klagen ondanks dat ik afgeschreven ben.quote:
Die boterham ziet er wel OK uit, maar het geheel doet me denken aan de tijd dat mijn kinderen een jaar of 5 waren.quote:Op woensdag 10 februari 2016 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat roze plankje werd me al teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 10 februari 2016 06:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die boterham ziet er wel OK uit, maar het geheel doet me denken aan de tijd dat mijn kinderen een jaar of 5 waren.Dat is een glazen snijplank cq keukenblad beschermer, hittebestendig tot 280šC, voor hete pannen enzo, ligt naast het gasstel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.alfems.nl/a-27(...)ir-chop/#description
en naar mij een muziek''soort''quote:Op woensdag 10 februari 2016 10:49 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. Ik lees dat er een methode naar me vernoemd is![]()
![]()
OK dan had ik het goed gelezen..quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar heb ik geen antwoord op gekregen dus dat weet ik niet![]()
ik moet weg nu... doei doei!
Ik wil de Aap als werkgever...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:29 schreef sacha het volgende:
oh ja, de Aap staat bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer omdat...
*tromgeroffel*
hij personeel in dienst heeft
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekkerquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
dat was weer een leuk ochtendje administratie, bellen, mailen, scannen en kopiëren
ik ook hoorquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:31 schreef sacha het volgende:
dat was weer een leuk ochtendje administratie, bellen, mailen, scannen en kopiëren
oh wat een narigheidquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:29 schreef sacha het volgende:
oh ja, de Aap staat bij de belastingdienst geregistreerd als ondernemer omdat...
*tromgeroffel*
hij personeel in dienst heeft
ik doe even niets want het print papier is op en de winkel dicht!quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekker
Lekker ouderwets zo'n dorp tussen de middagquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik doe even niets want het print papier is op en de winkel dicht!
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat je beter niets kunt doen,, Het wordt alleen maar gekker
Vooral jonge ondernemers wel te verstaanquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral jonge ondernemers wel te verstaan
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zitten![]()
hij mag nu vast ook een Makropas
En hij mag nu dingen gaan aftrekken...quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nu nog even uitzoeken of er voordeeltjes aan zitten![]()
hij mag nu vast ook een Makropas
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:37 schreef sacha het volgende:
[..]
dus als je in de krant leest dat het goed gaat met Nederland omdat er heel veel ondernemers zijn bijgekomen...
hij is niet in sex geïnteresseerdquote:Op woensdag 10 februari 2016 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
En hij mag nu dingen gaan aftrekken...
te duur te ver & onnodigquote:
Deze is veel mooierquote:
ja en ze zijn binnen het kwartier uitverkochtquote:Op woensdag 10 februari 2016 13:06 schreef sacha het volgende:
[..]
wat kosten die kaartjes tegenwoordig?
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:11 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ja en ze zijn binnen het kwartier uitverkocht
Paul McCartney die was toch de "Beatles"?quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..
't Tentje mee...quote:Op woensdag 10 februari 2016 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Begint pas op 20 feb.. Is er al een line-up bekend, buiten Wings om? Al die jonge ondernemers weten echt niet wie dat zijn nml..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |