Vooral dat sprongetje van Obamacare naar Parijsquote:Op woensdag 10 februari 2016 04:10 schreef OMG het volgende:
Echt, wat een kutspeech. We winnen niet meer, want Obamacare, en in Frankrijk hebben ze strenge wapenwetten, maar we slaan ISIS kapot. Goeie nacht!
En we gaan China en Japan verslaan op de old fashioned way!quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:10 schreef OMG het volgende:
Echt, wat een kutspeech. We winnen niet meer, want Obamacare, en in Frankrijk hebben ze strenge wapenwetten, maar we slaan ISIS kapot. Goeie nacht!
Denken dat je met een handwapen ook maar enige schijn van kans hebt tegenover iemand met een AK47, en dan nog met de schok die geestelijk over je heen komtquote:Op woensdag 10 februari 2016 04:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vooral dat sprongetje van Obamacare naar Parijs
Nog meer voorbeelden of blijft het bij een PAC opgezet door verpleegsters die daar individueel voor betalen?quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:11 schreef Gambetta het volgende:
[..]
At many of these stops, he was accompanied by members of National Nurses United, a seven-year-old union, fanning out from a bright-red bus in matching red scrubs to corral potential Sanders votes.
But the union is not just busing nurses into Iowa. The union’s “super PAC” has spent close to $1 million on ads and other support for Mr. Sanders, the Democratic presidential candidate who has inspired liberal voters with his calls to eradicate such outside groups. In fact, more super PAC money has been spent so far in express support of Mr. Sanders than for either of his Democratic rivals, including Hillary Clinton, according to Federal Election Commission records.
http://www.nytimes.com/20(...)-like-it-or-not.html
Dat het aan een vakbond gelieerd is betekent niet dat het geen Super PAC is.. Dezelfde regels gelden. Maar goed, ik gebruik het alleen maar om mijn punt te illustreren dat super PACs volledig los staan van de campagnes van de kandidaten. Als Sanders wint krijgen we genoeg super PACs te zien, reken daar maar op. Daar heb je als kandidaat geen vetorecht over.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:17 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nog meer voorbeelden of blijft het bij een PAC opgezet door verpleegsters die daar individueel voor betalen?
Nee dat is waar, dan zal hij er toch aan moeten geloven.Maar hij kan blijven zegen dat hij ze niet wil. Zeker in een campagne tegen Trump die ook claimt alles zelf te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:21 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat het aan een vakbond gelieerd is betekent niet dat het geen Super PAC is.. Dezelfde regels gelden. Maar goed, ik gebruik het alleen maar om mijn punt te illustreren dat super PACs volledig los staan van de campagnes van de kandidaten. Als Sanders wint krijgen we genoeg super PACs te zien, reken daar maar op. Daar heb je als kandidaat geen vetorecht over.
Hij wil terug in de tijd reizen om ISIS te verslaan. Een man met visie.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:42 schreef Baszh het volgende:
Vermin Supreme
He also campaigned in 2012 on a platform of zombie apocalypse awareness (and zombie-based energy plan) and time travel research, and he promises a free pony for every American.
Tuurlijk, als je nietsvermoedend zit te eten in een restaurant en ineens schiet iemand vanaf buiten - in het donker - z'n AK47 op het restaurant leeg dan sta je rustig op, checkt even de positie van de schutter en schakel je deze met een welgemikt schot tussen de ogen even uit. Dat snapt toch iedereen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:14 schreef TLC het volgende:
[..]
Denken dat je met een handwapen ook maar enige schijn van kans hebt tegenover iemand met een AK47, en dan nog met de schok die geestelijk over je heen komt
Fiorina kan het ook niet meer lang volhouden, lijkt me.quote:Op woensdag 10 februari 2016 04:18 schreef Szura het volgende:
Nu afwachten tot Carson en Christie de stekker eruit trekken
twitter:emi_koizumi twitterde op woensdag 10-02-2016 om 08:36:41#ImNotKiddingMaddi email convinced me to donate to Bernie Sanders again. #NotMeUs #FeelTheBern #BernieSandwiches https://t.co/GTofK7Lm5P reageer retweet
Als je Amerikaans bent is je gedachtegang wat anders.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:43 schreef Jane het volgende:
Die mails ook van het Clinton-team. Serieus, wie zou zich geroepen voelen om te doneren als je zo'n tekst leest? Van welke kandidaat dan ook?
[ afbeelding ]twitter:emi_koizumi twitterde op woensdag 10-02-2016 om 08:36:41#ImNotKiddingMaddi email convinced me to donate to Bernie Sanders again. #NotMeUs #FeelTheBern #BernieSandwiches https://t.co/GTofK7Lm5P reageer retweet
Aangezien het Amerikanen zijn die klagen over de mails van Clinton (eerdere mails ook al), denk ik dat je er naast zit. Het gaat niet om de vraag om te doneren an sich, dat zit idd in het Amerikaanse systeem. Het gaat om de bewoordingen waarin die mail is opgesteld.quote:Op woensdag 10 februari 2016 08:52 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Als je Amerikaans bent is je gedachtegang wat anders.
twitter:davelevinthal twitterde op woensdag 10-02-2016 om 06:12:19BREAKING: Appears @VerminSupreme, a guy who wears a boot on his head, will win more overall NH votes than Jim Gilmore, a former VA governor reageer retweet
Hij heeft, in tegenstelling tot andere kandidaten als Cruz en Bush, geen organisatie in andere staten en heeft ook minder geld. Het enige dat hij nu kan doen, is hopen dat het momentum mee blijft zitten. Maar de komende staten lijken me ook qua denkbeelden minder bij Kasich passen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 09:37 schreef Montov het volgende:
Ik ben benieuwd in hoeverre Kasich dit resultaat in andere staten kan herhalen: hij heeft zich alleen maar gericht op NH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |