Ik ben blij dat ik jouw gleuf heb kunnen laten scheurenquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh storgasme-queen! De postbode verblijdde mij met iets prachtigs! Helaas past het niet in mijn gleuf, dus het is een beetje gescheurd, maar dat geeft niet hoor.
Props voor je stiftenkunst <3
Oh, nee ik ben je niet zat!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef SecretShizzle het volgende:
[..]
ik heb geen reactie meer op mijn laatste post gehad.
Ben je mij nu al zat?
Mijn liefste, ik wilde dat ik meer tijd in je had gestoken
Maar in plaats daarvan ben ik wel vrij uurtje ondergedoken.
Werken met een redelijk jonge baby valt mij niet mee
(oh toch nog een hint, hoezee!)
Ik ben toch op pad gegaan voor je pluisjes en voor jou
Ik weet alleen niet of je man nog wat wou?
Ja, is het binnen?quote:
nee toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:08 schreef LuDann het volgende:
Mijn pakje is ook binnen.Ik ben zo nieuwsgierig! Het rammelt!
Je envelop is onderweg! Hoop dat je geen al te strakke gleuf hebt want het paste maar net. :'Dquote:
jawel hoor, ik zat maar te plagenquote:
Ooohh ik ben echt benieuwd! Ik heb de enveloppe nog dicht laten zitten, zondag het grote uitpakfeest! Vrouw is al jaloersquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:06 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Ja, is het binnen?
Het grootste pakje moet je een beetje voorzichtig open maken zondag. Het cadeautje is eigenlijk te klein voor de verpakking maar ik had haast en heb het er toch ingepropt.Ik denk dat je even een beetje eraan moet frutten voordat het weer een beetje toonbaar is.
Ja, maar ik ben ff buitenspel door buikgriep... Komt morgenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef AwayTL het volgende:
Dobbey
Cwen, it has arrived!!!!! Had je mijn mail adres ook gevonden op kloonaccount?
Oooooh ik ben zo enorm benieuwd!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:11 schreef CholulaLover het volgende:
Je hebt falers en dan heb je mij
Sjeetje wat ben ik even niet blij
Ik was zo mooi op dreef
Helaas ging ergens mijn planning scheef
Nergens kon ik een brievenbusdoos vinden
Dus moest ik met Ducttape alles bij elkaar binden
100 keer passen en meten
Begon ik steeds meer te zweten
Ik kreeg het uiteindelijk verzendwaardig bij elkaar
Je pakketje werd een heel mooi exemplaar
Echter bij het postagentschap kwam een nieuw probleem
Hij wilde niet door het gleufje heen
De meneer bezweek onder mijn smekende blik
En heeft het pakje in de zak gemik t
Thuis gekomen kwam ik achter probleem nummer zoveel
Er ontbrak nog iets heel essentieel
De kaart lag nog op het dressoir!
Wat ben ik toch een waardeloze minnaar
Dus straks kan ik wederom op pad
Hopelijk word ik dan van de regen niet nat
Maar nu heb ik dus wel enorme zorgen
Zal de postbode optijd mijn pakje en post bezorgen?
Zoals je ziet een en al avontuur
En ben ik inmiddels tureluur
Gelukkig is mijn liefde voor jou niet bezweken
En heb ik niets hoeven faken
Behalve dan deze kloon
Daarin ben ik wel een schijnheilige boon
De hint naar wie ik ben staat in de kaart
Hoop dat je die nog even tot zondag bewaard
Nu ga ik mijn rijmelarij maar staken
Het lijkt alleen op onzinnig kwaken
En dat is niet voor mij weg gelegd
Ik ben namelijk heel serieus, ECHT!!
![]()
De gleuf is okee. Mijn doos heeft wat schadequote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw gleuf heb kunnen laten scheuren![]()
Gelukkig! Ik heb het even opgeborgen want anders weet ik het wel...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
jawel hoor, ik zat maar te plagen
Wel zuinig zijn, want na honderd keer schudden vernietigt het pakketje zichzelf
Dat zat er dik in natuurlijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Oeh PBC, ik denk dat ik weet wie je bent
Cholula?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:05 schreef PhilipBillCharles het volgende:
[..]
Dat zat er dik in natuurlijk!
Vertel eens, welk bordje blijft er over in het spelletje Wie Ben Ik?
Ik ben eens gaan strepen op mijn lijstje en er zijn 3 namen overgebleven:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
jawel hoor, ik zat maar te plagen
Wel zuinig zijn, want na honderd keer schudden vernietigt het pakketje zichzelf
Ik ben uitermate benieuwd naar je rationale hierachter!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan strepen op mijn lijstje en er zijn 3 namen overgebleven:
Cassandra, Lunapuella en Selvaria.
Zit ik goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Busted!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:43 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk m te weten!
Dobbey is mijn Se.Va dus die heeft mijn lootje.
Maar ik ben geadopteerd door Fappie en Cholula. Toch?
En ik ben dus niet zo dom met hints begrijpen als ik dacht
Ik ben alleen wel een loser met pakjes op tijd versturen. Het spijt me zo JufM... Ik ben gisteren vergeten het pakje af te maken toen ik thuiskwam na een werkdag van 7.30-22.30... En nu ben ik straks te laat thuis voor t postagentschap.en dan is t er dinsdag pas
![]()
Ja man! 'Ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik jouw lootje niet heb'quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:55 schreef Cholula het volgende:
[..]
Busted!
Ik ben de inloggegevens kwijt. Ik heb overigens geen moment erover gelogen hooguit geen antwoord op je vermoedens gegeven.
Alle creatieve credits gaan naar Fap..
Jep! Bij SS stond je even op m'n shortlist-verdachtenlijstje, toen heb ik mijn SS nog gevraagd of we allebei al eens bij Da Aldo hadden gegeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het verzendadres gaf het weg zeker?
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:47 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
Ik ben uitermate benieuwd naar je rationale hierachter!
Ik zou ook zó graag zeggen dat je warm zitAh shit, ik ben hier echt niet goed in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ging strepen op basis van de hints '1 kindje' en 'was op Fok! meet' en heb ook de mensen weggestreept die al geraden zijn. Ergens is iets foutgegaan...![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik ben eens gaan strepen op mijn lijstje en er zijn 3 namen overgebleven:
Cassandra, Lunapuella en Selvaria.
Zit ik goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat lief!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt supertof van cho en fap
je vergeet er twee, of heeft je lootje en jochie?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:15 schreef LuDann het volgende:
Oh wacht, is het Cholula misschien? Edit nee, want die was al geraden, 2x zelfs.
je bent hier bijna net zo goed in als Lojquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:15 schreef LuDann het volgende:
Oh wacht, is het Cholula misschien? Edit nee, want die was al geraden, 2x zelfs.
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je vergeet er twee, of heeft je lootje en jochie?
Erg he.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent hier bijna net zo goed in als Loj
ohquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.
[..]
Erg he.
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Bloesem is al iemand anders' lootje en fap heeft gezegd dat ze het niet is.
[..]
Erg he.
Ugh, kan ik weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:29 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopje
Ik heb er wel over nagedacht!
Ik wacht wel weer tot iedereen geraden isquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent hier bijna net zo goed in als Loj
Oke, ben je dan...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:29 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd dat ik op de meet was, pollewopje
Ik heb er wel over nagedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |