Dit! 100%!quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:12 schreef L-E het volgende:
Dobbey, geen idee wat er speelt maar dat hoeft ook niet. Valentijn gaat om liefde, en liefde is ook de ander zijn ruimte gunnen, zonder vragen. Sterkte
Mooi gezegdquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:01 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dit! 100%!
Ik denken dat iedereen de inschatting heeft gemaakt dat er belangrijkere zaken speelden dan Fok. Dan heeft boos zijn geen enkele meerwaarde.
Och lieve dobs, ik weet niet van de hoed en de rand maar ik snap nu wel waarom ik voor mijn gevoel drie valentijntjes tegelijk had ineensquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:31 schreef dobbey het volgende:
Pfffff en toen brak ikhet heeft me zoveel moeite gekost om me te melden vanmorgen, telkens hikte ik er tegenaan en ik blijf maar excuses maken in pb. Ik voel me er echt zo rot onder en dan gaan jullie allemaal zo reageren... Totaal het omgekeerde van wat ik had verwacht
Ik ben blij dat jullie niet al te boos zijn en kwak sorry voor de teleurstelling maar jij hebt nu een Valentijn uit duizenden
wil je een kloontje lenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:07 schreef Cholula het volgende:
Ik gaf mijn telefoon een harde reset en nu weet ik het wachtwoord van mijn kroontje niet meer.
ik heb geen reactie meer op mijn laatste post gehad.quote:
Ik ben blij dat ik jouw gleuf heb kunnen laten scheurenquote:Op donderdag 11 februari 2016 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh storgasme-queen! De postbode verblijdde mij met iets prachtigs! Helaas past het niet in mijn gleuf, dus het is een beetje gescheurd, maar dat geeft niet hoor.
Props voor je stiftenkunst <3
Oh, nee ik ben je niet zat!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:39 schreef SecretShizzle het volgende:
[..]
ik heb geen reactie meer op mijn laatste post gehad.
Ben je mij nu al zat?
Mijn liefste, ik wilde dat ik meer tijd in je had gestoken
Maar in plaats daarvan ben ik wel vrij uurtje ondergedoken.
Werken met een redelijk jonge baby valt mij niet mee
(oh toch nog een hint, hoezee!)
Ik ben toch op pad gegaan voor je pluisjes en voor jou
Ik weet alleen niet of je man nog wat wou?
Ja, is het binnen?quote:
nee toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:08 schreef LuDann het volgende:
Mijn pakje is ook binnen.Ik ben zo nieuwsgierig! Het rammelt!
Je envelop is onderweg! Hoop dat je geen al te strakke gleuf hebt want het paste maar net. :'Dquote:
jawel hoor, ik zat maar te plagenquote:
Ooohh ik ben echt benieuwd! Ik heb de enveloppe nog dicht laten zitten, zondag het grote uitpakfeest! Vrouw is al jaloersquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:06 schreef PricklyKindOfLove het volgende:
[..]
Ja, is het binnen?
Het grootste pakje moet je een beetje voorzichtig open maken zondag. Het cadeautje is eigenlijk te klein voor de verpakking maar ik had haast en heb het er toch ingepropt.Ik denk dat je even een beetje eraan moet frutten voordat het weer een beetje toonbaar is.
Ja, maar ik ben ff buitenspel door buikgriep... Komt morgenquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:29 schreef AwayTL het volgende:
Dobbey
Cwen, it has arrived!!!!! Had je mijn mail adres ook gevonden op kloonaccount?
Oooooh ik ben zo enorm benieuwd!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:11 schreef CholulaLover het volgende:
Je hebt falers en dan heb je mij
Sjeetje wat ben ik even niet blij
Ik was zo mooi op dreef
Helaas ging ergens mijn planning scheef
Nergens kon ik een brievenbusdoos vinden
Dus moest ik met Ducttape alles bij elkaar binden
100 keer passen en meten
Begon ik steeds meer te zweten
Ik kreeg het uiteindelijk verzendwaardig bij elkaar
Je pakketje werd een heel mooi exemplaar
Echter bij het postagentschap kwam een nieuw probleem
Hij wilde niet door het gleufje heen
De meneer bezweek onder mijn smekende blik
En heeft het pakje in de zak gemik t
Thuis gekomen kwam ik achter probleem nummer zoveel
Er ontbrak nog iets heel essentieel
De kaart lag nog op het dressoir!
Wat ben ik toch een waardeloze minnaar
Dus straks kan ik wederom op pad
Hopelijk word ik dan van de regen niet nat
Maar nu heb ik dus wel enorme zorgen
Zal de postbode optijd mijn pakje en post bezorgen?
Zoals je ziet een en al avontuur
En ben ik inmiddels tureluur
Gelukkig is mijn liefde voor jou niet bezweken
En heb ik niets hoeven faken
Behalve dan deze kloon
Daarin ben ik wel een schijnheilige boon
De hint naar wie ik ben staat in de kaart
Hoop dat je die nog even tot zondag bewaard
Nu ga ik mijn rijmelarij maar staken
Het lijkt alleen op onzinnig kwaken
En dat is niet voor mij weg gelegd
Ik ben namelijk heel serieus, ECHT!!
![]()
De gleuf is okee. Mijn doos heeft wat schadequote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:13 schreef Storgasme-queen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw gleuf heb kunnen laten scheuren![]()
Gelukkig! Ik heb het even opgeborgen want anders weet ik het wel...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:14 schreef LubriCannt het volgende:
[..]
jawel hoor, ik zat maar te plagen
Wel zuinig zijn, want na honderd keer schudden vernietigt het pakketje zichzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |